abonnement Unibet Coolblue
pi_197066017
Wat is Rust?
Rust is een survivalgame gemaakt door Facepunch Studio's, geïnspireerd door DayZ, Minecraft en Stalker.
Rust zorgt voor een vijandelijke sfeer, waarbij iedereen zijn materiaal wil farmen om zijn huis/arsenaal uit te breiden.


Het doel van het spel is om te overleven. Dit doe je om materiaal en voedsel te vinden in de spelwereld. Door met een steen tegen een boom te slaan krijg je hout, door met een steen tegen een andere steen te slaan krijg je steen en metalen. Met deze materialen kun je dan weer een handbijl maken waarmee je sneller materiaal kan verzamelen, en dieren te doden. Als je een dier hebt gedood krijg je dus weer huid, vlees en dierenvet, dat vet wordt weer gebruikt als basismateriaal voor brandstof.
Met alle materialen die je hebt verzameld kun je je eigen huis bouwen in de spelwereld, en deze bijvoorbeeld vullen met houten kisten voor materialen en een fornuis om metalen te smelten.


Er zitten 2 grote gevaren in het spel.

Rust is een Multiplayer spel, dus er zijn ook andere spelers in de spelwereld die jou het leven zuur willen maken.

Ook lopen er gevaarlijke dieren rond, zoals wolven en beren. er is een groot gebied besmet met radioactiviteit, je kan dood gaan door honger, en als je het te lang koud hebt snachts, en je hebt nog geen kleding, kun je ook dood gaan door onderkoelingsverschijnselen.



Rust review:

Meer info: http://playrust.com/about/
Rust is verkrijgbaar op Steam voor 18,99 euro. http://store.steampowered.com/agecheck/app/252490/

Hieronder vind je Rust guides en informatie.
Rust is nog in alpha, de gameplay kan er dus anders uit zien dan wat er getoond wordt in de informatie hieronder, bij wijzigingen in de gameplay wordt het natuurlijk hier aangegeven.


Gameplay
Ouwehoeren met de buren

Rust map



[ Bericht 3% gewijzigd door over_hedge op 29-12-2020 19:11:12 ]
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 29 december 2020 @ 19:16:01 #2
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_197066434
Miskijk je niet op mij hoor. Ik speel niet op pc. Heb een xbox series x en ps4.
pi_197067071
Oke de/mijn servertje doet het

Map size: 2700 (volgens een google ding een goede grote)
Decay: Staat uit
Server ID:
712356
IP/Port:
62.104.39.249 : 28015
Wachtwoord: Dm/pm over_hedge hier voor
Plugins:
Gather: Gather staat op 1.5. Je krijgt dus meer stenen en hout etc
Raiden?
Nee. Op het begin niet. Als er later mensen zijn die het leuk vinden om pvp met elkaar te doen dan mag dit. Maar laat de basis van andere die dit niet willen met rust.
Pvp?
Zelfde als raiden. Alleen als de andere spelers dit willen. Dus niet zomaar killen om het killen.

Als je dan toch iemand dood maakt. Jat niet meteen al zijn spullen
Wie mag joinen?
Alle fokkers. Wil je graag met wat vrienden spelen? Dat is ook prima. Overleg het even in het topic hier. Maar in principe vind ik iedereen prima zolang ze normaal doen.
Hoe vind ik de server?
Start Rust op. Klik f1. Voer: client.connect 62.104.39.249:28015

[ Bericht 1% gewijzigd door over_hedge op 29-12-2020 20:15:55 ]
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_197101319
Ben ik de enige die zijn scrap allemaal vergokt? :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_197212921
niet allemaal tegelijk ;(
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 4 januari 2021 @ 20:12:04 #6
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_197213137
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 20:02 schreef over_hedge het volgende:
niet allemaal tegelijk ;(
Oeffffffff..... :')
  Eindredactie Games dinsdag 19 januari 2021 @ 19:13:29 #7
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_197512405
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 20:02 schreef over_hedge het volgende:
niet allemaal tegelijk ;(
Jammer man ;(
Maar tof dat je't nog ff hebt geprobeerd.

Het is wel echt bizar, die 'resurgence' die Rust momenteel doormaakt, vnl. door Twitch-streamers.
Paar dagen geleden 244.394 concurrent players en een piek van 1.37 miljoen kijkers op Twitch.

twitter
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_197513403
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 19:13 schreef 2dope het volgende:

[..]

Jammer man ;(
Maar tof dat je't nog ff hebt geprobeerd.

Het is wel echt bizar, die 'resurgence' die Rust momenteel doormaakt, vnl. door Twitch-streamers.
Paar dagen geleden 244.394 concurrent players en een piek van 1.37 miljoen kijkers op Twitch.

[ twitter ]
Ja twitch is goed voor dit soort spellen. Among us heeft ook alles aan twitch/youtube te danken
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_197686984
Het is nog steeds de bedoeling dat ik kom... maar ik heb momenteel een ietwat te grote interesse aan teveel spellen die ik allemaal wil doen.. :')

Momenteel zit ik met name in Hearts of Iron IV, Heat, Fallout 76, Assassins Creed, World of Warships en 7-days.
(Rust, Scum, Sniper Elite 4 staan even wat lager op de rang en dan mis ik nog tig spellen even in dit lijstje.. :')

en dan komt Dying Light 2 straks nog uit :{
pi_197688200
Is dit leuk? MOeilijke PC voor nodig?
pi_197688271
quote:
4s.gif Op donderdag 28 januari 2021 17:17 schreef Leonos het volgende:
Is dit leuk? MOeilijke PC voor nodig?
Leuk ja. Goede pc. Geen idee eigenlijk :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')