Zo, stack-rejectionquote:Op dinsdag 29 december 2020 19:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben ook heel direct.
@:aoibhin, wij gaan niet trouwen. @:em31, wij ook niet. @:strani, wij ook niet. @:redefine, wij gaan ook niet trouwen.
@:koffieleuk, je raadt het al, wij stappen óók niet in het huwelijksbootje.
Ik zie dat ik nog kans maak?quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben ook heel direct.
@:aoibhin, wij gaan niet trouwen. @:em31, wij ook niet. @:strani, wij ook niet. @:redefine, wij gaan ook niet trouwen.
En tóch houden jullie het al zo lang vol!quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:29 schreef Arizona het volgende:
Ah, het grootste muzikale meningsverschil tussen mijn vriend en ik. Ik vind Santana verschrikkelijk. Al hun nummers. En hij vindt het prachtig. Al hun nummers.
Lief Hamlapje:quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:29 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik zie dat ik nog kans maak? [ afbeelding ]
Het is een mirakelquote:Op dinsdag 29 december 2020 19:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En tóch houden jullie het al zo lang vol!
Nu is het afwachten tot het moment dat je wél met iemand wil trouwenquote:
Misschien is dat juist wel het geheim van een goed werkende relatiequote:
Nee. Walk This Wat is oorspronkelijk van Aerosmith (toen Steven Tyler nog een zware stem had). Maar de Run DMC versie is officieel featuring Steven Tyler & Joe Perry, niet featuring Aerosmith.quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:27 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Drie keer toch? Ook nog met Run DMC.
Maar ja, ik mis Love In an Elevator bijvoorbeeld (GOIIIIING DOOOOOOOWN Heeft dit te maken met Disney? Misschien.)
quote:
Die deel ik dat dan natuurlijk ook mee via de top2000 appquote:Op dinsdag 29 december 2020 19:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nu is het afwachten tot het moment dat je wél met iemand wil trouwen
Ik dacht heel misschien even hetzelfde. Maar nu niet meer.quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Walk This Wat is oorspronkelijk van Aerosmith (toen Steven Tyler nog een zware stem had). Maar de Run DMC versie is officieel featuring Steven Tyler & Joe Perry, niet featuring Aerosmith.
En ja Love in An Elevator hoort uiteraard erin. Maar ja. Plus dat de Rock 'N Rollercoaster natuurlijk heel erg tof is
Zoals het hoortquote:Op dinsdag 29 december 2020 19:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die deel ik dat dan natuurlijk ook mee via de top2000 app
Zoiets staat er wel vaker fout in. Maar maakt niks uit, want dat is ook een geweldig nummer. Juist in de combi met Run DMC.quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:34 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]![]()
![]()
In de lijst staat het wel als 'Run DMC & Aerosmith', wat een amateurs dan
YESSSS IK WIST HETquote:Op dinsdag 29 december 2020 19:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben ook heel direct.
Mijn favoriete shipquote:
Even afwachten tot je het via de top2000 app leest, dan is het pas officieel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |