SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Mag hopen dat die een ander vak heeft gevonden?quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:26 schreef bitterbal het volgende:
Die man die hier voorheen woonde was aannemer. Hij heeft ook de badkamer en de uitbouw gedaan
Help mijn man is klusser.quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mag hopen dat die een ander vak heeft gevonden?
Dat is net zoiets als een kitten in huis nemen en zeggen dat je een leeuwentemmer bent.quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:26 schreef bitterbal het volgende:
Die man die hier voorheen woonde was aannemer. Hij heeft ook de badkamer en de uitbouw gedaan
quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als een kitten in huis nemen en zeggen dat je een leeuwentemmer bent.
Hoiquote:Op dinsdag 29 december 2020 16:01 schreef bitterbal het volgende:
ja zwarte broek en zwarte colbert. wordt toch niemand gelukkig van
ja wat voor geneuzel moet er nog komen dan?quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:29 schreef CherryLips het volgende:
Maar als je de keet nu verhuurt en er komt gedonder met al dat geneuzel van die vorige bewoner, dan ben jij de lul.
Een bitterbal in de airfryer stoppen en zeggen dat je een sterrenchef bentquote:Op dinsdag 29 december 2020 16:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als een kitten in huis nemen en zeggen dat je een leeuwentemmer bent.
Stoppen ze meteen met betalenquote:Op dinsdag 29 december 2020 16:29 schreef CherryLips het volgende:
Maar als je de keet nu verhuurt en er komt gedonder met al dat geneuzel van die vorige bewoner, dan ben jij de lul.
Voor hetzelfde geld sluiten ze er volgend jaar de kerstboomverlichting op aan en vliegt de fik erin ofzo.quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wat voor geneuzel moet er nog komen dan?
ja is bij mij toch ook nooit gebeurdquote:Op dinsdag 29 december 2020 16:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld sluiten ze er volgend jaar de kerstboomverlichting op aan en vliegt de fik erin ofzo.
Jij hebt dan ook geen kerstboom ...quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is bij mij toch ook nooit gebeurdHet functioneert allemaal maar ik vind het tegeel :p
ja zal wel in de overeenkomst zetten dat kerstbomen niet mogenquote:Op dinsdag 29 december 2020 16:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen kerstboom ...
Alleen van die LED-slangen als verlichting toestaanquote:Op dinsdag 29 december 2020 16:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zal wel in de overeenkomst zetten dat kerstbomen niet mogen
tussenpartijquote:Op dinsdag 29 december 2020 16:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alleen van die LED-slangen als verlichting toestaan![]()
Ga je zelf verhuren of via een tussenpartij?
Lijkt me ook het meest verstandige om te doenquote:
Ja zijn pakketten die je afsluit. Je hebt tot het volledige beheer dus dat je eigenlijk het geld krijgt gestort elke maandquote:Op dinsdag 29 december 2020 16:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me ook het meest verstandige om te doen
Wat doen die allemaal voor je en wat moet je zelf doen?
Beter dan andersom.quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:37 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.ladbible.com/(...)ield-cracks-20201229
Op tweede kerst van Schiphol naar Brazil. Lekker dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |