abonnement Unibet Coolblue
pi_197600848
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 23:11 schreef illusions het volgende:

[..]

Als welke situatie?

Elke situatie waarin Trump nog steeds president achter de schermen is, komt vrij achterlijk op mij over.
Het klinkt vast een beetje fantasievol.
Er blijkt een Chinees de hele dag achter Biden aan te lopen die hem lijkt te besturen.
Hoorde ik vandaag hier in huis (bij ons in de dorpsstraat heeft Q(anon) behoorlijk wat tongen omtrent dit onderwerp los gemaakt :P :)
Er blijken wat oudere foto's te zijn van Joe Biden waarover mensen zeggen dat die foto's een andere Joe Biden laten zien dan de Joe Biden die we vandaag kunnen.
Dan heb je nog dat filmpje... wat je waarschijnlijk nu ook al hebt gezien want zie een pop-up verschijnen in dat topic :P waarop hij zomaar wat in lijkt te vullen op wit papier en mompelt of lijkt te mompelen dat 'ie niet weet wat ie precies tekent.
Verder valt 't mij op dat Biden nogal vreemd overkomt. Alsof 'ie er met zijn hoofd niet helemaal bij is.

Als ik dan al deze bevindingen aan elkaar koppel dan kan ik inzien dat ze in China vorig jaar doelbewust dat virus los hebben gelaten, vanuit die ontstane en extra gevoede chaos hebben ze dan deze Joe Biden weten te installeren als president van de VS. Maar deze Joe Biden is dus eigenlijk een kloon of een aangestuurd exemplaar van Chinese technologie, die dus wordt aangestuurd door China.... Joe Biden is dus de Trojan Horse van China zodat ze daar met hun Trojaanse paard op de troon de volmacht krijgen over de VS en dus uiteindelijk over..... De hele wereld. :9

Maar daar zijn ze dus momenteel achter gekomen in de VS en ze spelen het spelletje nog even mee zodat ze dan straks de Chinezen terug kunnen pakken. Want als je een spion ontdekt moet je net doen of je van niets weet en hem zelf bespioneren om informatie van de tegenstander los te krijgen(Triple-Agenting)
En in die situatie zitten we dan nu.

Dat is momenteel de enige gangbare conclusie die ik zo 1,2,3 kan bedenken.

[ Bericht 0% gewijzigd door HetDonkertAan op 23-01-2021 23:29:54 ]
pi_197601045
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 23:21 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Het klinkt vast een beetje fantasievol.
Er blijkt een Chinees de hele dag achter Biden aan te lopen die hem lijkt te besturen.
Hoorde ik vandaag hier in huis (bij ons in de dorpsstraat heeft Q(anon) behoorlijk wat tongen omtrent dit onderwerp los gemaakt :P :)
Er blijken wat oudere foto's te zijn van Joe Biden waarover mensen zeggen dat die foto's een andere Joe Biden laten zien dan de Joe Biden die we vandaag kunnen.
Dan heb je nog dat filmpje... wat je waarschijnlijk nu ook al hebt gezien want zie een pop-up verschijnen in dat topic :P waarop hij zomaar wat in lijkt te vullen op wit papier en mompelt of lijkt te mompelen dat 'ie niet weet wat ie precies tekent.
Verder valt 't mij op dat Biden nogal vreemd overkomt. Alsof 'ie er met zijn hoofd niet helemaal bij is.

Als ik dan al deze bevindingen aan elkaar koppel dan kan ik inzien dat ze in China vorig jaar doelbewust dat virus los hebben gelaten, vanuit die ontstane en extra gevoede chaos hebben ze dan deze Joe Biden weten te installeren als president van de VS. Maar deze Joe Biden is dus eigenlijk een kloon of een aangestuurd exemplaar van Chinese technologie, die dus wordt aangestuurd door China.... Joe Biden is dus de Trojan Horse van China zodat ze daar met hun Trojaanse paard op de troon de volmacht krijgen over de VS en dus uiteindelijk over..... De hele wereld. :9

Maar daar zijn ze dus momenteel achter gekomen in de VS en ze spelen het spelletje nog even mee zodat ze dan straks de Chinezen terug kunnen pakken. Want als je een spion ontdekt moet je net doen of je van niets weet en hem zelf bespioneren om informatie van de tegenstander los te krijgen(Triple-Agenting)
En in die situatie zitten we dan nu.

Dat is momenteel de enige gangbare conclusie die ik zo 1,2,3 kan bedenken.
Sorry hoor, maar dit komt op mij echt over als een incoherent hersenspinsel en niet meer dan dat.
pi_197601053
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 23:30 schreef illusions het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar dit komt op mij echt over als een incoherent hersenspinsel en niet meer dan dat.
Dat is 't ook.
pi_197601135
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 23:31 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Dat is 't ook.
Theorieën zijn prima, maar laat het dan ergens op gebaseerd zijn. Die van de schaduwregering slaat echt helemaal nergens op, ik snap niet dat mensen iets kunnen aanhangen puur omdat het logisch voor ze klinkt.
pi_197601335
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 23:36 schreef illusions het volgende:

[..]

Theorieën zijn prima, maar laat het dan ergens op gebaseerd zijn. Die van de schaduwregering slaat echt helemaal nergens op, ik snap niet dat mensen iets kunnen aanhangen puur omdat het logisch voor ze klinkt.
Nee, dat snap ik ook niet.

Met schaduwregering bedoel je het gerucht dat Trump nog steeds 'president' is?
Volgens mij ben je simpelweg president omdat dat op een gegeven moment zo bepaald is dus ik denk nu ook dat Biden momenteel president is. Maar misschien heb ik het mis en wordt er inderdaad een grote show opgestoken.
Wat betreft het bredere begrip van 'schaduwregering'; daar geloof ik wel in.... Als je een schaduwregering in de context plaatst dat een president niet in zijn eentje aan de touwtjes trekt dan wel met zijn overige regeringsleiders maar dat er vele externe invloeden zijn op wat een regering doet en laat....
Die externe invloeden kun je natuurlijk niet makkelijk verhalen op de term 'schaduwregering' want daarmee zouden we volgens mij impliceren dat er een duidelijk gestructureerde gelijkwaardig als in de officiële regering, schaduwregering de lakens uitdeelt....
Zodoende staat een regering volgens mij nooit helemaal op zichzelf wat betreft keuzes maken en het uitoefenen van invloed wat zo'n regering doet of lijkt te doen maar is een regering dus wel degelijk aan externe invloeden die door sommigen 'schaduwregering' wordt genoemd.

Ik denk dat een president nooit voor iedereen perfect kan functioneren en dat daardoor ook bepaalde theorieën wat betreft schaduwregeringen ontstaan. In het voorbeeld van Trump zou je bijvoorbeeld in een specifieke situatie de olie-industrie als schaduwregering kunnen noemen (omdat ie daar druk mee was om ze een pijplijn te graven, dacht ik ??)
Mensen die faliekant tegen die pijplijn waren/zijn kunnen dan zeggen dat Trump's schaduwregering de olie-industrie is. In werkelijkheid zal Trump bijvoorbeeld door belangen in diezelfde olie-industrie zich kunnen laten leiden door die olie-industrie/schaduwregering.
En zo gaat het vice-versa ook.
Een duidelijke schaduwregering, zoals hierboven in mijn beschreven en bedachte complot, waarin een duidelijke schaduwregering (in de vorm van een Chinese spion aan het roer van de VS) voorkomt, hebben we nog niet zo heel vaak gezien (althans heb ik nog niet zo heel vaak gezien)

Zijn daar voorbeelden van trouwens? Dat een land op slinkse wijze zichzelf installeert in een ander land door bijvoorbeeld de president te hebben omgekocht of bijvoorbeeld door hem zelfs volledig aan te sturen (als in spion)
Wel voortreffelijk BNW-materiaal.
pi_197602525
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 23:48 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Nee, dat snap ik ook niet.

Met schaduwregering bedoel je het gerucht dat Trump nog steeds 'president' is?
Volgens mij ben je simpelweg president omdat dat op een gegeven moment zo bepaald is dus ik denk nu ook dat Biden momenteel president is. Maar misschien heb ik het mis en wordt er inderdaad een grote show opgestoken.
Wat betreft het bredere begrip van 'schaduwregering'; daar geloof ik wel in.... Als je een schaduwregering in de context plaatst dat een president niet in zijn eentje aan de touwtjes trekt dan wel met zijn overige regeringsleiders maar dat er vele externe invloeden zijn op wat een regering doet en laat....
Die externe invloeden kun je natuurlijk niet makkelijk verhalen op de term 'schaduwregering' want daarmee zouden we volgens mij impliceren dat er een duidelijk gestructureerde gelijkwaardig als in de officiële regering, schaduwregering de lakens uitdeelt....
Zodoende staat een regering volgens mij nooit helemaal op zichzelf wat betreft keuzes maken en het uitoefenen van invloed wat zo'n regering doet of lijkt te doen maar is een regering dus wel degelijk aan externe invloeden die door sommigen 'schaduwregering' wordt genoemd.

Ik denk dat een president nooit voor iedereen perfect kan functioneren en dat daardoor ook bepaalde theorieën wat betreft schaduwregeringen ontstaan. In het voorbeeld van Trump zou je bijvoorbeeld in een specifieke situatie de olie-industrie als schaduwregering kunnen noemen (omdat ie daar druk mee was om ze een pijplijn te graven, dacht ik ??)
Mensen die faliekant tegen die pijplijn waren/zijn kunnen dan zeggen dat Trump's schaduwregering de olie-industrie is. In werkelijkheid zal Trump bijvoorbeeld door belangen in diezelfde olie-industrie zich kunnen laten leiden door die olie-industrie/schaduwregering.
En zo gaat het vice-versa ook.
Een duidelijke schaduwregering, zoals hierboven in mijn beschreven en bedachte complot, waarin een duidelijke schaduwregering (in de vorm van een Chinese spion aan het roer van de VS) voorkomt, hebben we nog niet zo heel vaak gezien (althans heb ik nog niet zo heel vaak gezien)

Zijn daar voorbeelden van trouwens? Dat een land op slinkse wijze zichzelf installeert in een ander land door bijvoorbeeld de president te hebben omgekocht of bijvoorbeeld door hem zelfs volledig aan te sturen (als in spion)
Wel voortreffelijk BNW-materiaal.
Met schaduwregering bedoel ik inderdaad dat sommigen denken dat Trump achter de schermen nog steeds aan de touwtjes trekt, en enkel Washington D.C. moest verlaten omdat het een andere entiteit is, ofzo. Dat er een Chineesje achter Biden aanrent die eigenlijk aan de macht is, lijkt me ook enorm ongeloofwaardig.
  maandag 25 januari 2021 @ 11:06:57 #157
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_197628372


[ Bericht 100% gewijzigd door Summers op 25-01-2021 11:18:41 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 25 januari 2021 @ 11:39:28 #158
484872 borealist
Mijn naam is Bo
pi_197628909
  maandag 25 januari 2021 @ 12:01:00 #159
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_197629238
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_197666038
pi_197667617
  donderdag 28 januari 2021 @ 16:38:03 #162
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_197687542


THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 28 januari 2021 @ 23:10:13 #163
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_197695384




[ Bericht 23% gewijzigd door Summers op 30-01-2021 22:20:08 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_197765977
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_197766007
pi_197766016
Ja, we gaan weer anaal *O*
pi_197769127
quote:
COVID is verre van het dodelijkste virus in history.
pi_197769616
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:19 schreef mootie het volgende:
Ja, we gaan weer anaal *O*
Nou erm...ahem...als dat je ding is, wens ik je veel plezier ermee.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 2 februari 2021 @ 12:18:26 #169
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_197776480
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 21:22 schreef Tingo het volgende:
Nou erm...ahem...als dat je ding is, wens ik je veel plezier ermee.
Ja, jij dacht dat die spuit een injectienaald betreft, maar stiekem is het een klysma >:)
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  dinsdag 2 februari 2021 @ 17:05:11 #170
484872 borealist
Mijn naam is Bo
pi_197780912
  Moderator dinsdag 2 februari 2021 @ 22:10:39 #171
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_197788784
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_197790301
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_197790673
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_197797290
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_197805396
quote:
Er schijnen zelfs mensen dood te gaan een aantal dagen vóórdat ze gevaccineerd worden :o :o :o Kun je nagaan hoe schadelijk dat vaccin is! :o :o :o
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')