Ik zal je zusje eens oppompen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beetje teveel opgepompt deze
Pandje erbij voor DARTSHOP ZAANSTAD @Zipportalquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:43 schreef Nober het volgende:
Als je Aspinall terug naar slistown stuurt dan gaat Vinny de kwartfinale weer eens halen.
LUDIEKquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:44 schreef LordVoldermort het volgende:
Ook al zo'n kut walk on. Waarom veranderen er zoveel.
Kerona.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:44 schreef LordVoldermort het volgende:
Ook al zo'n kut walk on. Waarom veranderen er zoveel.
Ben je weer van die naakt tweets aan het posten?quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:45 schreef Szura het volgende:
Ik scoor flink wat likes van Flash vanmiddag genot
Heb je nog wat reviews van Arnhem?quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:45 schreef Szura het volgende:
Ik scoor flink wat likes van Flash vanmiddag genot
welk jongetje?quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:46 schreef Zipportal het volgende:
Dyrl heeft dat mongoliede kettinkje niet meer om met dat overleden jongentje erin.
Gewoon.
Hij is enorm dun Hans.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:41 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Maar het is een Vlaams/Limburgs gezegde voor iemand die in korte tijd enorm is afgevallen. Dus ik snap de link met autisme niet.
jaaaaaaaa graagquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb je nog wat reviews van Arnhem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |