abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_197054649
Hallo allen,

Waarschijnlijk ben ik de ongelukkige die een besnijdenis moet gaan, dit omdat ik steeds na de seks sneetjes/wondjes op de voorhuid krijg. Seks schuurt ook. Ik heb vorig jaar een frenulumplastiek gedaan, maar dat is helaas niet genoeg denk ik. Ik krijg niet voor niets sneetjes/wondjes. Vriendin is altijd wel flink nat en hebben ook glijmiddel geprobeerd, maar alsnog scheurt het.

Ik ben dus momenteel in een onderzoekende fase. Mijn vraag is: wat zijn jullie ervaringen bij een besnijdenis in een ziekenhuis of kliniek? Ik twijfel nog erg.

Alvast bedankt!
pi_197075527
Wellicht kun je wat info vinden in het centrale topic over dit onderwerp:

SEX / [TVT] Te kort toompje - Te strakke voorhuid | Deel 3
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197125592
Ik heb ervaring met beide. Zelfde probleem als jij, was er alleen eerder bij. Op m'n 16e in ziekenhuis besneden. Dat was helemaal ruk. Geen inspraak in de manier en stijl en ik was ook niet tevreden over het resultaat.

Jaren later op m'n 27ste kreeg ik last van het litteken. Bleek er nog een stukje hechtdraad te zitten. Ben vervolgens naar VATAN gegaan en daar heeft een arts het helemaal netjes gemaakt, precies zoals ik wilde.

Pb maar als je meer vragen hebt.
pi_197126386
Hm ik zou altijd ziekenhuis zeggen..
Maar ik weet niet wat een kliniek is? Misschien heet dat hier anders?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_197128412
Ik ben in 2002 besneden, dus misschien zijn de procedures inmiddels veranderd. Bij mij gebeurde het poliklinisch, door de uroloog in het ziekenhuis.

Je moet dan in een stoel gaan zitten en krijg je een soort lakentje over je heen met een gat bij je kruis. Vervolgens komt de verpleegster je dat roodbruine anti-infectiespul op je zaakje smeren. Daarna zetten ze twee verdovingen (met verdomd grote spuiten overigens), eentje in de wortel van je lul en eentje ongeveer in het midden van je lul.

Je mag kiezen hoe 'strak' je besneden wilt worden, dwz hoeveel huid er weggehaald moet worden, en of er nog wat aan je toompje bijgesneden moet worden.

Vervolgens gaat de slager (pardon, uroloog) aan de slag. Ondanks de verdoving voel je het wel, hetzelfde soort scherpe, withete pijn die je ook weleens bij de tandarts voelt als die per ongeluk een zenuw raakt. Het duurt maar enkele minuten, maar het lijkt langer. Ondertussen moet je wel naar het plafond blijven kijken natuurlijk, je wilt niet zien wat er daar beneden gebeurt :N

Napijn valt mee, dat had ik alleen even toen de verdoving uitgewerkt raakte. Je ligt dan op zo'n verkoeverzaaltje. Nadat ik pijnstillers had ingenomen verdween de napijn grotendeels en die kwam niet meer terug.

Het grootste euvel als je eenmaal weer thuis bent zijn de nachtelijke stijfjes, dan word je wel even wakker van de pijn. En je mag de eerste dagen niet in bad, want dan kan de wond weer open gaan. Ik ging in bad toen het wel weer mocht, maar ik bleef te lang weken waardoor het toch weer ging bloeden; het leek wel of ik in een bad gevuld met bloed zat! Dan schrik je wel even.

Maar goed, sterkte ermee! ^O^
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_197137121
Dank allen voor de berichten. Ik neig hierdoor toch meer naar een ervaren kliniek.

quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 09:42 schreef mach89 het volgende:
Ik heb ervaring met beide. Zelfde probleem als jij, was er alleen eerder bij. Op m'n 16e in ziekenhuis besneden. Dat was helemaal ruk. Geen inspraak in de manier en stijl en ik was ook niet tevreden over het resultaat.

Jaren later op m'n 27ste kreeg ik last van het litteken. Bleek er nog een stukje hechtdraad te zitten. Ben vervolgens naar VATAN gegaan en daar heeft een arts het helemaal netjes gemaakt, precies zoals ik wilde.

Pb maar als je meer vragen hebt.
Ahh oke dit is behulpzaam. Ik kan helaas nog niet een privebericht sturen, doordat ik nog geen 10 berichten heb gepost en geen 7 dagen geregistreerd ben. Wel jammer, want ik heb zeker een aantal vragen.

Ik stel hier wel een paar:

1. Wat voor problemen had jij waardoor je een besnijdenis heb ondergaan? Ook last van scheurtjes in binnenblad van voorhuid?
2. Welke stijl heb jij eerste instantie gekregen en heb je daarna gekozen bij de herbesnijdenis bij de kliniek?
3. Ik zit ook te denken om bij Vatan te gaan, welke locatie had jij?
4. Hoe is jouw herstelperiode gegaan (veel zwelling of pijn)?
5. Hoe is de seks nu?

Alvast bedankt!
  donderdag 31 december 2020 @ 18:56:04 #7
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_197140762
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 10:20 schreef Lenny77 het volgende:
Hm ik zou altijd ziekenhuis zeggen..
Maar ik weet niet wat een kliniek is? Misschien heet dat hier anders?
Een moskee of synagoge. ;)
soooo, da's mooi!
pi_197285211
G
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Een moskee of synagoge. ;)
Wat moet ik hiermee dan?
  vrijdag 8 januari 2021 @ 18:58:59 #9
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_197291471
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 14:23 schreef henkklaas1994 het volgende:
G
[..]

Wat moet ik hiermee dan?
Niks, het was ook niet voor jou bedoeld eh?
soooo, da's mooi!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')