Omgeving Rotterdam. Maar langsbrengen kan ook wel hoor tot op zekere hoogte, of op afspraak ergensquote:
Kun je ook op mario64.nl bestellen hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb hier thuis ook nog een werkende N64, maar met het welbekende euvel van zo'n gigantisch lamme joystick bij de controller..
Hoe zit dat bij jouw controllers en zou je überhaupt een losse controller wegdoen of alleen het hele pakket?
quote:
als ik de online inkopers mag geloven is het rond de 200-250 euro waard. Maar dat lijkt me wat veel.quote:
quote:Op zondag 17 januari 2021 12:38 schreef Holy_Goat het volgende:
Topic mag dicht, apparaat is verkocht
Voor de volgende keerquote:In het V&A Feedback topic staat het volgende geschreven:
Hi,
je product is verkocht maar je topic is nog open! Je kan het melden in het topic maar het is sneller (en vooral makkelijker) als je een TR (topic report) plaatst. Hierdoor zien wij als moderators dat er iets moet gebeuren vanuit het overzicht zonder elk los topic te hoeven lezen. Dit scheelt ons heel veel lees werk![]()
Dit doe je door in je topic op het icoontjete klikken. Eventueel kan je ook een post in je topic plaatsen om hem onder de aandacht te brengen.
Gebruik je de mobiele site dan staat er Rapporteer rechtsboven het invoerveld.
Klik hier voor een voorbeeld
Bedankt voor je hulp alvast!en happy posting!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |