SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Dat is zo aandoenlijkquote:Op dinsdag 29 december 2020 10:21 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik had ooit een collega aan boord die had een slaapmutsje.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:23 schreef UitStraling het volgende:
Gaat toch om wat er in de pyjamabroek zit
Als in een daadwerkelijke muts en niet een slaapmutsje als in een stevige borrel voor het slapengaan?quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:21 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik had ooit een collega aan boord die had een slaapmutsje.
Werkt dat ook zo met een lelijke vrouw? Gaat toch om wat erin zit?quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:23 schreef UitStraling het volgende:
Gaat toch om wat er in de pyjamabroek zit
Een heleboel chocolaquote:Op dinsdag 29 december 2020 10:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Werkt dat ook zo met een lelijke vrouw? Gaat toch om wat erin zit?
Dit ja, gewoon in de blote bipsquote:
Daadwerkelijke muts. De offshore is al decennia, naar mijn idee terecht, drooggelegd.quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als in een daadwerkelijke muts en niet een slaapmutsje als in een stevige borrel voor het slapengaan?
In dat geval zou ik drie dikke pyjama's over elkaar heen getrokken aanraden.quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Werkt dat ook zo met een lelijke vrouw? Gaat toch om wat erin zit?
Alsof het allemaal zo groot is dat het alle kanten op gaat en in de weg ligtquote:Op dinsdag 29 december 2020 10:26 schreef Karzai het volgende:
wel een een onderbroekje aan om de boel op zijn plaats te houden
Zo onhandig dat je 'm 's morgens weer moet oprollen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alsof het allemaal zo groot is dat het alle kanten op gaat en in de weg ligt
Doe eens gek.quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:27 schreef Karzai het volgende:
Daar is bijna een week niets meer aan gedaan
Ofaan de zijkant onder deken vandaan komt n het koud isquote:Op dinsdag 29 december 2020 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo onhandig dat je 'm 's morgens weer moet oprollen.
Nee johquote:Op dinsdag 29 december 2020 10:26 schreef Karzai het volgende:
wel een een onderbroekje aan om de boel op zijn plaats te houden
Dat je bij het wakker worden schrikt omdat je eigen piel je verliefd aan ligt te staren op het kussen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alsof het allemaal zo groot is dat het alle kanten op gaat en in de weg ligt
Een refinement klinkt al slaapverwekkendquote:Op dinsdag 29 december 2020 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit nu in een refinement maar ik heb mijn aandacht er niet echt bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |