De Nederlandse overheid is een nazi bezettingsmacht?quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:24 schreef BoneThugss het volgende:
'Mensen' die andere mensen aangeven omdat ze met 8 man kerst vieren zijn NSB'ers.
TS zal zich wel aangesproken voelen.
sterke argumentatie, hier kan TS niet tegenopquote:Op dinsdag 29 december 2020 10:24 schreef BoneThugss het volgende:
'Mensen' die andere mensen aangeven omdat ze met 8 man kerst vieren zijn NSB'ers.
TS zal zich wel aangesproken voelen.
Nee.quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:25 schreef babylon het volgende:
[..]
De Nederlandse overheid is een nazi bezettingsmacht?
Waarmee je dus zegt dat de politie en dientengevolge de overheid nazi's zijn. Waarom doe je dat?quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:28 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Nee.
Mensen die andere mensen naaien door de politie te bellen zijn wel NSB'ers.
Geef me je adres even dan, weet ik waar ik de hele boel leeg kan trekken zonder dat de politie wordt gebeldquote:Op dinsdag 29 december 2020 10:28 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Nee.
Dus als ik een wietplantage aangeef bij bijvoorbeeld me boven buren ben ik lid van de NSB?quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:28 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Nee.
Doe niet zo bijdehand.quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
sterke argumentatie, hier kan TS niet tegenop
En wat als ik een moord zie gebeuren en ik bel de politie?quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:30 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dus als ik een wietplantage aangeef bij bijvoorbeeld me boven buren ben ik lid van de NSB?
Dit gaat over corona 'maatregelen'.quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:30 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dus als ik een wietplantage aangeef bij bijvoorbeeld me boven buren ben ik lid van de NSB?
You're so missing the point...quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:31 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Doe niet zo bijdehand.
Het is heel simpel; als jij met je piemeltje in de hand de popo belt omdat mensen met teveel mensen iets vieren ben je een snitch, een verrader, NSB'er, complete mongool. Kies maar.
Nee dat is dus niet zoquote:Op dinsdag 29 december 2020 10:28 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Nee.
Er zit nogal wat verschil tussen een snitch of een verrader zijn en een landverrader zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:31 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Doe niet zo bijdehand.
Het is heel simpel; als jij met je piemeltje in de hand de popo belt omdat mensen met teveel mensen iets vieren ben je een snitch, een verrader, NSB'er, complete mongool. Kies maar.
Hoe gaat dit om specifiek corona maatregelen?quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:33 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dit gaat over corona 'maatregelen'.
Wietplantage is een ander verhaal maar ik zou wel eerst het gesprek aangaan. Niemand houdt van verraders.
Nee dan veroorzaken die lui overlast anders bel je namelijk niet.quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:31 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Doe niet zo bijdehand.
Prima, maar je hebt wel invloed, passief en actief.quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:34 schreef Blackst4r het volgende:
Ik heb niet voor deze regering gekozen.
Het gaat in beide gevallen om de wet. Waar jij de coronawet wil overtreden, wil een ander dat met de opiumwet en weer een ander weer met artikel 289.quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:33 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dit gaat over corona 'maatregelen'.
Wietplantage is een ander verhaal maar ik zou wel eerst het gesprek aangaan. Niemand houdt van verraders.
Wat ik hierboven al zeg. Dat is een compleet andere situatie en niet te vergelijken. Als jij met je hand in je broek bij je buren door de gordijnen gaat kijken en dan de politie belt omdat ze met 8 man aan tafel zitten vind ik je een verrader, NSB'er', complete mongool.quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:33 schreef babylon het volgende:
[..]
En wat als ik een moord zie gebeuren en ik bel de politie?
Ik blijf het fascinerend vinden dat mensen als BoneThugs zelf nieuwe grenzen neer leggen waar het wel en niet 'verrader' gedrag is. Terwijl we gewoon een bestaand systeem hebben waar het gewoon duidelijk is waar de grens ligt.
Hoezo handelde een NSB lid in de oorlog uit alleen eigenbelang? Waar haal je die onzin vandaan?quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:36 schreef Catkiller het volgende:
Je zou misschien een punt hebben wanneer mensen zulke meldingen maken voor een betere maatschappij. Al je voorbeelden komen 9 van de 10 keer echter voort uit afgunst of omdat mensen er zelf last van hebben, puur eigenbelang. Net zoals NSB'ers in de oorlog uit eigenbelang handelden.
Afgunstquote:Op dinsdag 29 december 2020 10:36 schreef Catkiller het volgende:
Je zou misschien een punt hebben wanneer mensen zulke meldingen maken voor een betere maatschappij. Al je voorbeelden komen 9 van de 10 keer echter voort uit afgunst of omdat mensen er zelf last van hebben, puur eigenbelang. Net zoals NSB'ers in de oorlog uit eigenbelang handelden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |