De quote is dan ook te lang om op een tegel te laten zettenquote:Op dinsdag 29 december 2020 07:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ga tegen deze post in hoger beroep
Kak gemistquote:Op dinsdag 29 december 2020 08:50 schreef koffieleuk het volgende:
![]()
Net op tijd ingeschakeld voor Rammstein
Ik ben juist altijd blij als ik kak misquote:
Niksquote:Op dinsdag 29 december 2020 09:59 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen Strani!
Wat staat er op het programma vandaag?
Ooh dit is echt te schattigquote:Op dinsdag 29 december 2020 10:05 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen, iedereen de Kerstdagen goed doorgekomen?
Ik wil weer wat haken of breien en zag dit kattenhuisje!
Te lief, maar moet wel gehaakt worden met hele dikke Zpagetti garen en een dunne haaknaald zodat het huisje niet als een plumpudding in elkaar zakt! Dus niet zo best voor mijn handen maar ik denk dat ik het toch ga proberen!
[ afbeelding ]
Werkenquote:Op dinsdag 29 december 2020 10:06 schreef Strani het volgende:
[..]
NiksMisschien in de namiddag boodschappen, dat dan weer wel. Maar voor nu niks!
En voor jou?
Ohquote:Op dinsdag 29 december 2020 10:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ooh dit is echt te schattig![]()
[..]
Werken
En je verandert je sig even in #jesuisari ?quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:08 schreef Strani het volgende:
[..]
OhIk brand een kaarsje voor je...
Voor jou zet ik dat er gewoon bijquote:Op dinsdag 29 december 2020 10:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
En je verandert je sig even in #jesuisari ?
quote:
Ja we moeten het niet overdrijven! Heb je ook iets van een profile image overlay voor deze hashtag?quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:18 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
Alleen vandaag he, morgen ben ik vrij![]()
Je mag gewoon de sneeuwvlokjes gebruiken die ik zelf ook gebruikquote:Op dinsdag 29 december 2020 10:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja we moeten het niet overdrijven! Heb je ook iets van een profile image overlay voor deze hashtag?
Hahahahaquote:Op dinsdag 29 december 2020 10:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je mag gewoon de sneeuwvlokjes gebruiken die ik zelf ook gebruik
Past ook wel he, ik ben een speciaal sneeuwvlokjespersoon
Schattig.quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:05 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen, iedereen de Kerstdagen goed doorgekomen?
Ik wil weer wat haken of breien en zag dit kattenhuisje!
Te lief, maar moet wel gehaakt worden met hele dikke Zpagetti garen en een dunne haaknaald zodat het huisje niet als een plumpudding in elkaar zakt! Dus niet zo best voor mijn handen maar ik denk dat ik het toch ga proberen!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |