abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197409191
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 17:05 schreef BorTheWolf het volgende:

[..]

ik denk dat elke genomen maatregel helpt. het gaat immers om zo min mogelijk contact met elkaar te hebben. Maar als men dat niet zelfstandig kan of wilt, krijg je nog meer maatregelen. het virus krijgen we tot aan de vaccins niet onder de duim (behalve als we ons allen 4 weken opsluiten en de grenzen dicht gooien), dus we zullen tot we gevaccineerd zijn hier mee moeten dealen en dat doen we door zo min mogelijk besmettingen over te brengen naar elkaar. Jij zal het van mij niet krijgen, ik ken je niet, maar als ik wel besmet ben en ik kom wel met meerdere mensen in contact, dan zal jij het uit eindelijk ook krijgen als we ons dus niet aan de maatregelen houden.

Ze zeggen wel eens, je bent maar 3 a 4 handen schudden af van de president van de VS.

Ik ken iemand die is chauffeur voor een kamerlid (die geef ik wel is een hand), die kamerlid kent mark rutte (die geeft hij wel is een hand), mark rutte kent de president van de VS (die geeft hij wel is een hand). Maar ik zie die vriend nu niet meer, dus de ketting is doorbroken.

Als we allemaal nou nog even vol houden, dan kunnen we weer met z'n allen los,maar dat heb je dus zelf deels in de hand. en niet de regering, die kan alleen optreden als je verantwoording niet neemt.
En wat gaat een avondklok helpen ?
Leuk verhaal van je hand schudden maar staat nergens op mbt avondklok, alleen al omdat er een miljoen mensen moeten werken in de nacht bv. Joggers die nu laat joggen straf je ook, mensen die even lekker een wandeling willen maken straf je ook, indirect leidt het ook nog tot meer drukte eerder op de avond.
pi_197409253
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 16:44 schreef BorTheWolf het volgende:

[..]

[..]

Als andere zich dus niet aan de reeds ingestelde maatregelen gaan houden wel ja. Dus als jij en al je medestanders blijven doen wat je voorheen ook deed, dan krijg je steeds weer nieuwe en andere maatregelen. Als jij je bubbel gewoon klein houdt en geen feestjes afgaat etc. zodat het virus indamt, dan krijgen we weer beetje bij beetje terug.

Of denk je dat de "regering"dit allemaal express doet om de burgers te pesten ?
Ja dat laatste denk ik wel ja. Waarom nemen ze dan deze onzinmaatregelen ? Natte droom van de overheid, al die vervelende burgers lekker thuis opsluiten.

Las dan de verkiezingen af, die gaan weer leiden tot een piek.
  donderdag 14 januari 2021 @ 18:25:42 #300
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_197409385
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_197409399
quote:
14s.gif Op donderdag 14 januari 2021 13:07 schreef Draak31 het volgende:
Die avondklok komt er wel hoor. Europese regeringen gaan nu de bevolking echt even laten zien wie de baas is.
De dictatoriale trekjes van de dames en heren politici worden tijdens de coronacrisis inderdaad steeds duidelijker, net als de onderdanige horigenmentaliteit van een groot deel van de bevolking overigens. Zonder blikken of blozen een avondklok accepteren terwijl er nog hele vliegtuigladingen passagiers uit het Verenigd Koninkrijk via Schiphol Nederland in komen... :')
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')