SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, durf het er ook niet af te schroevenquote:
Op dat zwarte bedoel ikquote:Op maandag 28 december 2020 13:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee, durf het er ook niet af te schroeven![]()
En kastje gaat er helemaal overheen al zit er aan de onderkant wel een gleufje voor een kabel
Oh sorryquote:Op maandag 28 december 2020 13:54 schreef crv het volgende:
Pfff krijg niet eens de kans een nieuwe te openen....
Zit mobiel hoor
Welke post ?quote:
Ook dat duurde evenquote:Op maandag 28 december 2020 13:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh sorryDacht da je het niet doorhad.
ahaquote:
ik heb dat niet op middelbare school gehadquote:Op maandag 28 december 2020 13:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
aha
naja ik zou gewoon een nieuwe plaatsen. Is niet heel ingewikkeld ofzo.
kregen wij ook op de middelbare school
quote:Op maandag 28 december 2020 13:57 schreef bitterbal het volgende:
nou ja als ik die ene niet schoon krijg kan ik het proberen
Ow datquote:
mijn buurjongen hiernaast heeft alles vervangen toen die hier kwam wonen en hij zei dat het echt heel oud en slecht was allemaalquote:Op maandag 28 december 2020 14:00 schreef crv het volgende:
[..]
Ow dat![]()
wat op je muur zit is gewoon minimaal 30 jaar oud en werd meestal gebruikt om zelf verlengkabels te maken
En dus ook af en toe op de muur geschroefd door DHZers als opbouwdoos
Zo te zien zitte de kabels vlak boven je plint ???
Dat zegt al veel, is normaal gesproken niet toegestaan
maar denk je dat alle stroom moet afsluiten toch?quote:Op maandag 28 december 2020 13:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ipv een meter om te kijken of er nog spanning op staat kan je ook een lamp met een stekker gebruiken.. Niet 100% failsafe maar beter dan niks.
Belangrijke tip: haal de stroom er afquote:Op maandag 28 december 2020 13:57 schreef bitterbal het volgende:
nou ja als ik die ene niet schoon krijg kan ik het proberen
In elk geval die groep ja.quote:Op maandag 28 december 2020 14:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar denk je dat alle stroom moet afsluiten toch?
In ieder geval de groep van de ruimte waar je aan ht werk bent.quote:Op maandag 28 december 2020 14:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar denk je dat alle stroom moet afsluiten toch?
Ook datquote:Op maandag 28 december 2020 14:02 schreef Makrelis het volgende:
In een keuken zijn geaarde stopkontaktern trouwens verplicht (NEN1010).
Dat blijkt wel uit je fotosquote:Op maandag 28 december 2020 14:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn buurjongen hiernaast heeft alles vervangen toen die hier kwam wonen en hij zei dat het echt heel oud en slecht was allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |