abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_197015592
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 14:52 schreef Legwieh het volgende:
Oke, daar komt hij dan toch, op verzoek van een aantal K&W'ers, een projecttopic.

Zoals jullie allemaal bekend ben ik ruim 1,5 jaar bezig geweest met het ombouwen van een supermarkt naar mijn woning, samen met vriendinlief.

Inmiddels is vriendinlief, niet meer vriendinlief en hebben we dus besloten het huis te verkopen.
Voor de liefhebbers, dit was het eindresultaat:
https://www.funda.nl/koop(...)oude-postelseweg-20/

Inmiddels de rekening gesplitst, en zelf een nieuwe woning gekocht.
https://www.funda.nl/koop(...)0-mercuriusstraat-4/

Dit betreft een ex-huurhuis wat ik heb gekocht van de woonstichting.
Een stukje kleiner dan voorheen maar nog steeds meer dan ruim genoeg (zeker voor een eenpersoonshuishouden). Hier hebben mensen gewoond die slecht ter been zijn waardoor er beneden is uitgebouwd met een extra slaapkamer en badkamer. Voordeel is een hoop extra ruimte, nadeel een kleine tuin.

Aan de andere kant, ik ben single dus wie heeft tijd om te tuinieren, terwijl je ook kan tinderen.

Specs:
Bouwjaar: 1971
Oppervlakte wonen: 164m2
Perceel: 214m2
Inhoud: 612m3
Huidige status: uitgewoond:

En dan natuurlijk de foto's nog:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En de plattegrondjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik ging eigenlijk een instapklaarhuis kopen deze keer maar dat is niet gelukt, reden dat ik dit huis heb gekocht is:
- extra ruimte beneden (dit wordt thuiskantoor en plek voor mijn loopband)
- het feit dat er een garage is die van binnenuit te bereiken is.
- het huis is van binnen oud en uitgeleefd maar van buiten nog goed en redelijk up-to-date
- het feit dat je gewoon 2 keer op het gemakje kan gaan kijken en niet gelijk moet overbieden

Nadelen:
- Beperkte tuin
- huizen kopen is duur
- ik kan weer zo ongeveer alles aanpakken

Waar de vorige keer een industriŽle stijl heel mooi bij het pand paste ga ik nu voor iets compleet anders. Namelijk Hotel Chique. Ik ben zelf echt wel gecharmeerd van deze stijl, en wil het weer lekker overtrokken aanpakken, veel zwart, koper, marmer, en dat soort dingen dus. En een mooie wisselwerking tussen matte oppervlakte (bijv. vloer, keuken) en glanzende gepolijste objecten (denk aan marmeren blad keuken, maar ook fluwelen gordijnen).

Ik zal in een volgende post mijn plannen en ideeŽn, uit de doeken doen. Maar wees gewaarschuwd, bijna iedereen die ik op de hoogte stel van mijn plannen zegt: "Zou je dat wel doen?!"
Het vorige deel was vol dus hier verder. Ik zal straks een soort van recap plaatsen..
pi_197183909
Ben benieuwd. Heb je eerdere topics van ie vorige huis terug gelezen/gekeken aangezien dat hier in het dorp is. Jammer dat ik het toen niet gezien had.
Ben benieuwd wat het in dit huis voor resultaat gaat worden!
pi_197199508
@Legwieh hoe gaat het met klussen? Ik ben een nieuwsgierige lurker... ik ben erg benieuwd naar de kleurencombi's. Het zag er veelbelovend uit! En heel veel respect voor het tempo.
pi_197202611
Sorry bit lazy, tenminste met posten hier dan.
Huisje schiet al redelijk op. T is af en toe wat sleuren en trekken maar uiteindelijk vordert het wel.
Enige nadeel is dat het keukenblad vertraging heeft (levertijd nog onbekend momenteel)

Ik weet even niet meer precies waar ik was gebleven met mijn laatste update maar komtie dan he.

Inmiddels ben ik volop aan het schilderen geweest. De Tv hoek krijgt een kleurtje.

En ook de achterwand van de keuken.

En ook de donkere kleuren worden niet geschuwd in de woonkamer

En sommige noemen het al de Mc. Donalds boog, ik noem het gewoon een koperen effect (al zie je dat op de foto dus echt slecht)

Daarnaast ben ik zo'n autist die alles schildert, dus ook de kelder.

De oplettende kijker herkent deze oplossing misschien wel van mijn vorige huis (kelder en garage)

Ook zijn er boven plintjes geplaatst

Lampje opgehangen

Ook het kantoor kreeg een kleurtje.

En moesten er wat deuren geschilderd worden

En een nieuwe brievenbusborstel geinstalleerd (of hoe heet zo'n ding)

Ook nog even een poster/doek ingelijst welke binnen was gekomen via Ali Express.

En toen was het inmiddels afgelopen weekend, tijd om de vloer te egaliseren.

Mixen

Gieten

En uitsmeren

En dan krijg je zoiets.

En toen was het maandag... Kantoordag...

Deze week maandag, dinsdag werken, en dan woensdag en donderdag vrij om de vloer te leggen.
Ook vrijdagmiddag ben ik vrij want dan ga ik de haard op zijn plek zetten.

In het weekend dan mijn bed en loopband verhuizen, en volgende week maandag komt de keuken al :D dus dan zijn we bijna klaar.

Helaas is het blad dus te laat, en is mogelijk de koelkast er ook niet (er schijnt zo ongeveer wereldwijd een probleem te zijn met de leveringen van koelkasten).

Ook heb ik inmiddels al overal spotjes ingemaakt zoals jullie kunnen zien, een wasmachine en droger besteld (komt ook donderdag).
En................
Een robotstofzuiger :D
Daarnaast is ook een stoel (eames relax met ottoman) en bank besteld (deze komen beide pas in februari/maart)

De grote kastenwand in de keuken zal waarschijnlijk ook iets later komen, want de interieurbouwer moet deze nog maken, en hij heeft tussen kerst en oud en nieuw een week in quarantaine gezeten.

om jullie toch een sneakpreview te geven, zoiets als dit zal onder andere verwerkt worden in de kastenwand.

Dat was hem weer, ik ga nog even twee dagen werken, en dan weer een week knallen in de klusoutfit :D

[ Bericht 6% gewijzigd door Legwieh op 04-01-2021 08:43:22 ]
pi_197202883
Very Nice 8-)
  Knikkerking maandag 4 januari 2021 @ 09:18:55 #6
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_197202956
Ziet er weer heel goed uit! Lekker bezig hier :7 8-)

Welke oplossing bedoel je met de kelder schilderen?
GeÔnteresseerd in mijn zelfbedachte/gebouwde super gave knikkerbaan? Schrijf je in voor 25% early-bird korting op Kickstarter: https://fok.marblelous.tech
pi_197203081
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2021 09:18 schreef Atmoz het volgende:
Ziet er weer heel goed uit! Lekker bezig hier :7 8-)

Welke oplossing bedoel je met de kelder schilderen?
de muren texen, dan de vloer met betonverf, en een rand van betonverf op de muur om een strakke lijn te krijgen.
De rand tussen muur en kelder zijn nooit echt strak, dus zo krijg je toch een strak resultaat.
pi_197207030
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 09:29 schreef Legwieh het volgende:

[..]

de muren texen, dan de vloer met betonverf, en een rand van betonverf op de muur om een strakke lijn te krijgen.
De rand tussen muur en kelder zijn nooit echt strak, dus zo krijg je toch een strak resultaat.
Oh. :@
Ik dacht dat het van dat twee-componentenspul was voor een vloeistofdichte vloer. Maar dit is ook mooi.
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
pi_197215267
Mooie update weer, ziet er goed uit allemaal! Het lijkt met de updates en hoe snel je het ziet vorderen of zo'n verbouwing een fluitje van een cent is en binnen no time al die werkzaamheden gedaan zijn.
pi_197215574
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 21:14 schreef NedKelly het volgende:
Mooie update weer, ziet er goed uit allemaal! Het lijkt met de updates en hoe snel je het ziet vorderen of zo'n verbouwing een fluitje van een cent is en binnen no time al die werkzaamheden gedaan zijn.
Nou het gaat ook wel lekker vlot moet ik zeggen, en heel eerlijk ik steek er momenteel ook wel veel tijd in. Gemiddeld denk ik tussen de 25-35uur per week er mee bezig, en dan elke week wel een uurtje of wat hulp van moeders met wat poetsen, schilderen opruimen.
  dinsdag 5 januari 2021 @ 21:41:34 #11
492142 Fiesta04
Altijd feest
pi_197235041
Mooie update weer.
Van je vorige verbouwing ook erg genoten en deze stelt zeker niet teleur.
  Moderator dinsdag 5 januari 2021 @ 22:07:37 #12
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_197235706
Poeh, gaat hard ! Mooie keuze qua schakelmateriaal ook ! Is dat Berker ? :+
Mooi strak allemaal zo ! Ga zo door zou ik zeggen ! *O*
  dinsdag 5 januari 2021 @ 22:48:47 #13
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_197236676
Ik vind de kleurkeuze ook in de woonkamer geslaagd ^O^. Ben benieuwd naar het effect icm met de donkere vloer!
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_197238930
Ziet er strak uit, mooie kleuren!
pi_197252566
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 22:07 schreef Vonkenboer het volgende:
Gira E2 (in antraciet en wit)
pi_197252702
Net thuis, kapot.....
Maar

Sneak preview!
pi_197252906
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 22:07 schreef Vonkenboer het volgende:
Berker staat niet op de lijst, u heeft de keuze uit Gira inbouw of Gira opbouw
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_197268090
Ik had je updates even gemist, maar boh wat ga je toch hard. En de kleuren zijn prachtig, echt goed gekozen :Y

En de vloer O+ O+ Ben heel benieuwd naar een foto van het geheel straks samen
pi_197337924
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:36 schreef Puala het volgende:
Ik had je updates even gemist, maar boh wat ga je toch hard. En de kleuren zijn prachtig, echt goed gekozen :Y

En de vloer O+ O+ Ben heel benieuwd naar een foto van het geheel straks samen
Hoe ga ik dit nu positief omschrijven.
Een visgraat vloer, is echt super geweldig fantastisch gaaf, sexy, opwindend, mooi, prachtig en om van te smullen.....

maar het leggen......
pi_197338106
Allereerst moeten we een vloertje gaan halen, dus even de bus geleend bij mijn schoonbroer. Want ik dacht dit kan mijn aanhangertje nooit aan.

En ik denk dat ik juist was, zelfs de bus hing behoorlijk door.

En dan beginnen, alle begin is moeilijk, en dat geld zeker voor een visgraat vloer.

Gelukkig had ik op woensdag een maat. dus wilde het wel vorderen.

Maar ik had maar 1 lijmkam, dus daarom met de flex maar even een oud plamuurmes voorzien van tandjes.

Na twee volle dagen met zijn tweeen, leek het een heel eind geslecht.

Alleen een halletje is enorm veel puzzelwerk.

Dus veel passen/meten en zagen.

Tegelijkertijd ook maar wat plintjes plakken want vrijdag komt de kachel dus dan is het onhandig als ik daar nog achterlangs moet met plinten.

En het mooie moment als de haard dan staat.

En inmiddels was ook de loodgieter nog een dag gekomen voor wat afmonteerwerk.

poepen in stijl.

Douchen met bling bling

En ik kan mezelf 's morgens ook weer wakker schrikken in de spiegel.

Toen was het vrijdagavond en tijd voor de VrijMiBo.

Zaterdagochtend was ik weer helemaal alleen en begon de dag met nieuwe lijn halen want deze was op.
Dus op en neer, toen ik thuis kwam bleek 1 emmer echter al open te zijn geweest bij de leverancier in het magazijn dus deze was al hard, weer terug dus. Dit kostte me al met al dus bijna 3 uur. beetje zonde dus.

Maar toen vol frisse tegenzin er weer tegenaan.

En de laatste puzzelstukjes zijn daar dan eindelijk op zondagmiddag.

En nog even stiekem snel een lampje ophangen om te kijken hoe deze stond en of ik er hier meer van wil (ja dus want ik vind hem heel mooi, simpel, maar stijlvol)

En toen, was het zover. klaarrrr met de klusmarathon.
- woensdag & donderdag vrij geweest
-vrijdag een halve dag vrijgenomen
en zaterdag en zondag ook maximaal gas gegeven.
in 5 dagen denk ik toch wel een uurtje of 45 bezig geweest in huis.

Genieten.....

En vanochtend om 7.30 weer present want de keuken kwam.

En ook de trapstoffeerder is vanochtend begonnen.

Hopelijk vandaag de keuken af (zonder het blad dan want dat komt pas over een week of 2)
De trap gestoffeerd en morgen komt de loodgieter nog een dagje afmonteren (verwarmingen, afvoer vaatwasser, wasmachine etc)
Zelf nog wat plintjes plakken en alle plintjes afkitten/bijwerken.

En dan kan ik weer poetsen poetsen poetsen en langzaam gaan verhuizen.

[ Bericht 27% gewijzigd door Vonkenboer op 11-01-2021 19:36:12 (Foto's toegevoegd.) ]
pi_197338224
*knip*

Foto's toegevoegd aan de post hierboven :)

[ Bericht 97% gewijzigd door Vonkenboer op 11-01-2021 19:37:28 ]
pi_197338970
Wow, hard gewerkt!!
pi_197339209
holy crap, wat een hoop werk heb je weer verzet! Mooi geworden die vloer zo!
pi_197341228
Zo, schiet op. Ziet er strak uit, de badkamer en wc lijken uit een luxe hotel te komen.
pi_197341752
Wat een mooie vloer. Fijn he, zo'n kachel met vuurzicht aan meerdere kanten.
pi_197344053
Wauw! Op alle vlakken: tempo, afwerkingsniveau, en esthetiek!
pi_197344166
Wauw. Wat een gewaagde vloer, maar was is het mooi zo bij elkaar.
Complimenten voor je keuzes! Heel chique.

Ben je altijd van de blondjes? ;).
  maandag 11 januari 2021 @ 16:38:33 #28
439068 speedfightrage
Stroom bzzt bzzt
pi_197345564
Very nice!
  Moderator maandag 11 januari 2021 @ 19:44:42 #29
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_197349384
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 09:08 schreef Legwieh het volgende:
Hopelijk vandaag de keuken af (zonder het blad dan want dat komt pas over een week of 2)
De trap gestoffeerd en morgen komt de loodgieter nog een dagje afmonteren (verwarmingen, afvoer vaatwasser, wasmachine etc)
Zelf nog wat plintjes plakken en alle plintjes afkitten/bijwerken.

En dan kan ik weer poetsen poetsen poetsen en langzaam gaan verhuizen.
Ik heb het al eens eerder gezegd; maar wat een moordend tempo hou je er in zeg ! _O- _O_

Het past erg mooi bij elkaar; al zou ik zelf geen zwarte vloer nemen. Maar dat is meer uit praktisch oogpunt met onze katten zou dat niet handig zijn met haren e.d. maar jij hebt geloof ik geen huisdieren dus dat bezwaar gaat bij jou niet echt op ;)

Best gewaagde interieur keuzes ! , wat dat betreft ben ik wat gereserveerder en minder van dat hele strakke en moderne :+

Ben benieuwd hoe het straks is met de meubels erin.
pi_197351318
quote:
14s.gif Op maandag 11 januari 2021 15:25 schreef Anne het volgende:
Wauw. Wat een gewaagde vloer, maar was is het mooi zo bij elkaar.
Complimenten voor je keuzes! Heel chique.

Ben je altijd van de blondjes? ;).
Nee hoor ik durf ook te gaan voor brunnettes of een lekkere rode (wijn) 😂😂😂
  maandag 11 januari 2021 @ 21:15:16 #31
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_197351740
Het geheel is bij elkaar veel lichter dan ik had verwacht, vloertje ligt er strak in hoor ^O^
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_197354928
Mooie vloer! Wat een tempo met klussen. Je hebt alles/iedereen goed op elkaar afgestemd weten te krijgen.

Je vorige keuken vond ik echt schitterend dus ben erg benieuwd naar deze!
pi_197357589
Mooi geworden en hard gewerkt!

Op de foto's te zien is het ook helemaal niet te donker i.c.m. daglicht!
pi_197379116
Allereerst thnx voor alle positieve commentaren, ik ben zelf ook erg tevreden (misschien moet ik designer worden :D)

wat @thealterego1 zegt was precies de bedoeling dus fijn dat je het voor jou in ieder geval dat gevoel oplevert.

@verita zelf ben ik hier ook erg blij mee, naast het vuurzicht van meerdere zijdes is deze haard ook nog draaibaar, zodat ik hem vanuit zowel de keuken als de woonkamer kan kijken. Leuk als je een keer een etentje hebt en lekker van de haard wil genieten. Ook is het fijn dat hij juist niet te dicht bij de zithoek/de keuken staat, zo kun je lekker doorstoken en wordt het niet bloedverziekend heet waar je zit, terwijl de rest van de ruimte koud is.

Jullie zijn natuurlijk allemaal rete-benieuwd naar de keuken maar eerst wil ik jullie nog even meenemen in de ellende die ik de afgelopen dagen had. Zoals bekend komt het blad later, (waarschijnlijk de 25e hierdoor kon de keuken dus niet afgewerkt worden). Ook de loodgieter kon zijn werk dus niet afmaken, maar kon gelukkig gisteren wel de druk weer op de verwarming zetten. Gisterenavond kwam ik echter boven en zag dat 1 koppeling lekte. Nadat ik deze had verwijdert bleek de draad van deze buis versleten te zijn en er geen nieuwe meer aan te tappen was.
De druk moest weer van de verwarming en dit moet gedeeltelijk opnieuw gemaakt worden. Aangezien de loodgieter pas terugkomt als de keuken incl blad staat, zit ik dus tot de 25e minimaal zonder verwarming.

Toch heb ik besloten dit weekend over te gaan. Ik heb tenslotte een haard staan, en twee airco's die kunnen verwarmen, en gelukkig kan ik zonder verwarming wel warm water inschakelen op mijn ketel. Dus fack it! ik ga dit weekend over :D (wel voor het eten nog elke avond naar moeders, en misschien ook wel regelmatig om thuis te werken :D, maar dat zien we dan wel)

Maar waar het om draait, de keuken wat er tot nu toe staat.

Zoals gezegd de keukenbladen/tafelblad moet nog komen en rond het schilderij komt een speciale kast te staan, ook deze wordt nog gemaakt.

Ook heb ik door de interieurbouwer een simpel meubeltje voor de tv laten maken, zodat dit allemaal bij elkaar past.

Verder komt er nog een bureaublad in hetzelfde hout (op een electrisch verstelbaar onderstel)
wandplanken voor op de slaapkamer van dit hout, en een klein zuiltje om mijn sonos op te zetten.

Ook is inmiddels de trap bekleed.

Gisterenavond heb ik dus lopen klooien met de verwarming en heb ik vast een eerste keer door het huis gepoetst.

Doel voor vanavond, plinten afkitten, plinten bijwerken met verf, koof van de afzuigkap schilderen, en nog wat kleine dingetjes bijwerken met verf. en wederom poetsen.

Donderdagavond nog een avond poetsen met moeders, en dan vrijdag de eerste spullen over....
pi_197379616
Wat ik me nog afvroeg: ik zie (zo lijkt het althans) dat je de vloer hebt doorgelegd tegen de plint/muur aan. Hoe gaat dat met de werking van de vloer?
pi_197380442
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 09:36 schreef verita het volgende:
Wat ik me nog afvroeg: ik zie (zo lijkt het althans) dat je de vloer hebt doorgelegd tegen de plint/muur aan. Hoe gaat dat met de werking van de vloer?
Er zit rondom wat ruimte rond de vloer, en daarover zijn de plinten gezet.
Rond de deuren heb ik wel zo strak mogelijk gewerkt, en daar worden de zaken afgekit (met zwarte kit)

Bij de schuifpui en de ramen tot de grond zal ik van zwarte latjes een soort platte plint maken. (dit doe ik als de bouwmarkten ooit nog opengaan)
pi_197381118
Kan een modje ff reeksen 😇 was topic kwijt :p
pi_197381146
Gaat hard!
pi_197381454
Heb je ook foto's van je verwarming ellende? Misschien kan je het met wat afstandshulp zelf fixen.
pi_197381970
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 11:33 schreef karelde14e het volgende:
Heb je ook foto's van je verwarming ellende? Misschien kan je het met wat afstandshulp zelf fixen.
Helaas gaat dat niet, heb er al naar gekeken.
Het probleem is dat de thermostaatkraan op de oude vlambuis zit, daar was draad opgetapt. Maar nieuwe draad op die vlambuis tappen wordt natuurlijk helemaal niks, dus er moet gewoon een stukje worden vervangen.

Tot die tijd maar lekker de haard stoken :D
pi_197382319
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:02 schreef Legwieh het volgende:

[..]

Helaas gaat dat niet, heb er al naar gekeken.
Het probleem is dat de thermostaatkraan op de oude vlambuis zit, daar was draad opgetapt. Maar nieuwe draad op die vlambuis tappen wordt natuurlijk helemaal niks, dus er moet gewoon een stukje worden vervangen.

Tot die tijd maar lekker de haard stoken :D
Als het gewoon duimse pijp is en er is nog een recht stukje na de draad dan zou je het afkunnen slijpen. Er zijn voor duimse pijp ook knelkoppelingen te koop en ook speciale duimse ringen voor normale koppelingen. Je kan dan vanaf daar met knel verder werken. Kapotte draad is idd weinig meer aan te doen.
Tenminste dit is als ik het goed heb begrepen. Zowieso is er in buis, koppelingen en buis met draad heel veel te koop. In de kou zitten zou dus meestal niet hoeven.
pi_197382821
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:24 schreef karelde14e het volgende:
Als het gewoon duimse pijp is en er is nog een recht stukje na de draad dan zou je het afkunnen slijpen. Er zijn voor duimse pijp ook knelkoppelingen te koop en ook speciale duimse ringen voor normale koppelingen. Je kan dan vanaf daar met knel verder werken. Kapotte draad is idd weinig meer aan te doen.
Tenminste dit is als ik het goed heb begrepen. Zowieso is er in buis, koppelingen en buis met draad heel veel te koop. In de kou zitten zou dus meestal niet hoeven.
ANBO-knelkoppelingen. Van dikwandige duimse (1/2", 1") maten naar metrisch dunwandig (22 mm en zo)
pi_197383205
@blomke en @karelde14e super bedankt voor het meedenken maar ik denk dat ik het toch aan de loodgieter over laat. ik ben niet echt een held met dit soort spul, en om nu zelf te gaan brassen ben ik niet echt voorstander van.

Gewoon even ouderwets met de kachel (en de airco) verwarmen :D
pi_197385384
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 13:09 schreef Legwieh het volgende:
Gewoon even ouderwets met de kachel (en de airco) verwarmen :D
Hoe gaat dat met douchen als je over gaat?
pi_197385957
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:07 schreef kingjotte het volgende:

[..]

Hoe gaat dat met douchen als je over gaat?
Mijn ketel kan gewoon warm water leveren zonder dat er druk op het cv deel staat.
pi_197401132
Toffe en gewaagde beslissingen :D. Ik vond het ook tof om je winkelproject te volgen, leuk hoe je hier weer iets bijzonders van maakt.
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')