SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zolang het maar geen Dries Roelvink speedo isquote:Op maandag 28 december 2020 10:14 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Spidootje nemen. Doe ik altijd als ik bezoek heb die hier voor het eerst komen.
quote:Op maandag 28 december 2020 08:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Dat klinkt goed. Je hebt dus een leuke kerst gehad?
En een witte kerst
'Open Nieuw Deel'quote:Op maandag 28 december 2020 10:18 schreef Makrelis het volgende:
Sorry, zat te zoeken hoe ik het topic moest ophogen.
Rustige kerst beste kerstquote:Op maandag 28 december 2020 10:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]Heerlijk rustig dit jaar.
Hoe was jouw kerst?
STC KNRM iddquote:Op maandag 28 december 2020 10:19 schreef Makrelis het volgende:
Maar ik ken het daar FranticDJ. Trainingscentrum van STC. Ik heb daar een keer offshore survival ed gedaan.
Valt reuze mee. Ik heb die inmiddels in de loop der jaren iets van 5 keer gedaan. Is wel even wennen dat ademen met zo'n LifeJacketAirPocketPlus. Tegenwoordig krijg je in de heli gewoon een duikersflesje mee.quote:Op maandag 28 december 2020 10:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
STC KNRM idd
Moet daar binnenkort heen voor HUET, maar zie daar nogal tegen op.
Ook rustigquote:Op maandag 28 december 2020 10:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]Heerlijk rustig dit jaar.
Hoe was jouw kerst?
Ik niet.quote:Op maandag 28 december 2020 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
We hadden hier toch een poosje geleden nog een andere user die ook werkte in de scheepvaart/offshore?
Wie was dat ook alweer?
Misschien was ik dat. Andere username.quote:Op maandag 28 december 2020 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
We hadden hier toch een poosje geleden nog een andere user die ook werkte in de scheepvaart/offshore?
Wie was dat ook alweer?
ja zo'n spare air fles toch? Zet sowieso wel een duikbril op. Ogen open in dat ranzige zwembad water wordt m nietquote:Op maandag 28 december 2020 10:22 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Ik heb die inmiddels in de loop der jaren iets van 5 keer gedaan. Is wel even wennen dat ademen met zo'n LifeJacketAirPocketPlus. Tegenwoordig krijg je in de heli gewoon een duikersflesje mee.
Fokkers uitstralingquote:Op maandag 28 december 2020 10:25 schreef UitStraling het volgende:
Snap echt niet dat jullie in zo'n stil verloren jaar zonder veel contact nog blij zijn met rustige luie feestdagen.
Ik ben blij dat ik maar minder dan de helft van zo'n 'stil en verloren' jaar heb me gemaakt dan.quote:Op maandag 28 december 2020 10:25 schreef UitStraling het volgende:
Snap echt niet dat jullie in zo'n stil verloren jaar zonder veel contact nog blij zijn met rustige luie feestdagen.
Met astma kan ik me voorstellen dat je ertegenopziet. Eerst rustig oefenen langs de kant van het bad.quote:Op maandag 28 december 2020 10:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja zo'n spare air fles toch? Zet sowieso wel een duikbril op. Ogen open in dat ranzige zwembad water wordt m niet
Naja door m'n astma sla ik nogal 'in paniek' als mn ademhaling onverwacht belemmerd wordt. Vind dat vlotje keren waarbij je dus onder dat vlot terecht komt ook helemaal niks. Ook al heb je als je onder dat vlot ligt dus ook gewoon een airpocket en druk je die met je hoofd omhoog.
Er is toch niets lekkerder en mooier dan avonturen beleven met familie of vrienden, gouden uurtjes noteren in het grote boek des levens, anders had je net zo goed in de baarmoeder kunnen blijven zitten.quote:
ja werd toch ook wat krap alhoewel ik er veel te vroeg uit kwamquote:Op maandag 28 december 2020 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er is toch niets lekkerder en mooier dan avonturen beleven met familie of vrienden, gouden uurtjes noteren in het grote boek des levens, anders had je net zo goed in de baarmoeder kunnen blijven zitten.
couveuse boksquote:Op maandag 28 december 2020 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja werd toch ook wat krap alhoewel ik er veel te vroeg uit kwam [ afbeelding ] zo de couveuse in
Heeeyyyyy ik ook, zes weken te vroeg, ik had er zin in.quote:Op maandag 28 december 2020 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja werd toch ook wat krap alhoewel ik er veel te vroeg uit kwam [ afbeelding ] zo de couveuse in
Jouw huis is nu ook een couveuse als ik die temperaturen zo hoorquote:Op maandag 28 december 2020 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan het mij niet herinneren maar denk dat dat toch wel comfi geweest is
Denk dat het daar mee te maken heeft jaquote:Op maandag 28 december 2020 10:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jouw huis is nu ook een couveuse als ik die temperaturen zo hoor
Festivals in de zomer en vriendenweekend missen was wel jammer inderdaad.quote:Op maandag 28 december 2020 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er is toch niets lekkerder en mooier dan avonturen beleven met familie of vrienden, gouden uurtjes noteren in het grote boek des levens, anders had je net zo goed in de baarmoeder kunnen blijven zitten.
ja Nick1975 vgs mij. Was jij dat?quote:Op maandag 28 december 2020 10:24 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Misschien was ik dat. Andere username.
Ja, wachtwoord kwijt en ook die van de bijbehorende email dus nieuw accountje gemacht.quote:Op maandag 28 december 2020 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja Nick1975 vgs mij. Was jij dat?
quote:Op maandag 28 december 2020 10:36 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=8035599_7b356283
US staat op Dumpert
Gerrie na wat gerrie genot allen.quote:Op maandag 28 december 2020 10:39 schreef UitStraling het volgende:
Wie zou het mooiste kontje hebben hier?
My best feature.quote:Op maandag 28 december 2020 10:39 schreef UitStraling het volgende:
Wie zou het mooiste kontje hebben hier?
Die feestdagen zouden sowieso rustig en stil zijn, dus dan kan ik er maar beter blij mee zijn en de sociale momenten die ik heb gehad koesteren. Count your blessingsquote:Op maandag 28 december 2020 10:25 schreef UitStraling het volgende:
Van bureauwerk krijg je alleen maar aambeienquote:Op maandag 28 december 2020 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja in ieder geval iemand met fysiek werk, zitten is wel dodelijk voor het billenvet.
Laatste weken bijna continue op kantoor geweest. Da's echt niks voor mij.quote:Op maandag 28 december 2020 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja in ieder geval iemand met fysiek werk, zitten is wel dodelijk voor het billenvet.
quote:Op maandag 28 december 2020 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was ook een paar dagen te vroegquote:Op maandag 28 december 2020 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Budaffi?quote:Op maandag 28 december 2020 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was ook een paar dagen te vroeg![]()
En ik heb eerst een paar dagen onder een lamp gelegen omdat ik het verkeerde kleurtje had
Ik was een paar weken te laat, geen haastquote:Op maandag 28 december 2020 10:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeyyyyy ik ook, zes weken te vroeg, ik had er zin in.
was schilderen niet makkelijker?quote:Op maandag 28 december 2020 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was ook een paar dagen te vroeg![]()
En ik heb eerst een paar dagen onder een lamp gelegen omdat ik het verkeerde kleurtje had
En toen je er uit kwam, ben je gelijk 25 km gaan wandelen?quote:Op maandag 28 december 2020 10:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was een paar weken te laat, geen haast
quote:Op maandag 28 december 2020 10:47 schreef Makrelis het volgende:
Honderdduizend pagina's bedrijfsvoorschriften lezen kwam me op een gegeven moment m'n neus en oren uit. Ik loop liever met een tekening door een installatie.
Ben Bassie nietquote:Op maandag 28 december 2020 10:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was schilderen niet makkelijker?
Niet geel?quote:Op maandag 28 december 2020 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens mij was ik erg rood of zo. Weet het niet precies. Schijnt vaker voor te komen.
Ik woog drie pakjes boter en had lang spierwit haar, soort harig spookdiertje.quote:Op maandag 28 december 2020 10:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was een paar weken te laat, geen haast
Nee joh, dat wandelen is pas gekomen na mijn ongelukquote:Op maandag 28 december 2020 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En toen je er uit kwam, ben je gelijk 25 km gaan wandelen?
Je doop naam is Lucius?quote:Op maandag 28 december 2020 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik woog drie pakjes boter en had lang spierwit haar, soort harig spookdiertje.
Donaldina Trump?quote:Op maandag 28 december 2020 10:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik was zo'n trolletje met doorschijnende huid en een pluk oranje haar.
Scheelt niet echt veel neequote:Op maandag 28 december 2020 10:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Je doop naam is Lucius?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 december 2020 10:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Je doop naam is Lucius?
[ afbeelding ]
kloptquote:Op maandag 28 december 2020 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
Ik was de HP-films weer opnieuw aan het kijken. Nondeju wat is deel 2 toch saai.
Is dit het moment waarop ik moet zeggen dat ik nog nooit 1 van heb gezien?quote:Op maandag 28 december 2020 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
Ik was de HP-films weer opnieuw aan het kijken. Nondeju wat is deel 2 toch saai.
Ik was in de bioscoop toen al in slaap gevallen en had dat deel sindsdien eigenlijk niet meer gekeken.quote:
Dat is wel bijzonder.quote:Op maandag 28 december 2020 10:55 schreef FranticDJ het volgende:
Net m'n 1e maand huur betaald en alle papieren nog eens doorgenomen.
Ik moet heul geen borg betalen. Ideaal.
Van Oceanwide? Prijzig, maar lijkt mij wel wat.quote:Op maandag 28 december 2020 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm. Mei '22 een expeditiecruise Aberdeen - Faeroer - Jan Mayen - Svalbard doen? In ieder geval wat extra motivatie om SNEL een nieuwe baan te vinden![]()
Mooie club, ken de eigenaar redelijk goed.quote:Op maandag 28 december 2020 11:00 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Van Oceanwide? Prijzig, maar lijkt mij wel wat.
Dit soort grappenmakerij is altijd prijzig jeweetzellufquote:Op maandag 28 december 2020 11:00 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Welk schip?quote:Op maandag 28 december 2020 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit soort grappenmakerij is altijd prijzig jeweetzellufMaar wel vet
Is het een neefje van je?quote:Op maandag 28 december 2020 11:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mooie club, ken de eigenaar redelijk goed.
Dit gaat van Beluga uit trouwens, maar e.e.a. zal wel met elkaar in contact staan.quote:Op maandag 28 december 2020 11:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mooie club, ken de eigenaar redelijk goed.
Of een nicht.quote:Op maandag 28 december 2020 11:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan toch ook een nichtje zijn? Die stereotiepen altijd
Dan zou die wel eigenaresse hebben gezegdquote:Op maandag 28 december 2020 11:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan toch ook een nichtje zijn? Die stereotiepen altijd
gelijk douchen dan maar.quote:Op maandag 28 december 2020 11:05 schreef Karzai het volgende:
Moin, laat geworden gister
Ik heb geen wc papier meer alleen nog een half pakje papieren zagdoekjes en ik moet altijd mijn gerrietje doen na de koffie
Dat is allemaal fluïde tegenwoordig.quote:Op maandag 28 december 2020 11:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zou die wel eigenaresse hebben gezegd
waarom heb je daar ee nieuwe baan voor nodig?quote:Op maandag 28 december 2020 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm. Mei '22 een expeditiecruise Aberdeen - Faeroer - Jan Mayen - Svalbard doen? In ieder geval wat extra motivatie om SNEL een nieuwe baan te vinden![]()
Je bent toch niet ontslagen? Of heb ik wat gemist?quote:Op maandag 28 december 2020 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Check maar even wat zoiets kost. Begint bij EUR5000 dacht ik.quote:Op maandag 28 december 2020 11:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom heb je daar ee nieuwe baan voor nodig?
Ik heb nog 494 rollen liggen voor je. Of 1728, afhankelijk van wie je het vraagtquote:Op maandag 28 december 2020 11:05 schreef Karzai het volgende:
Moin, laat geworden gister
Ik heb geen wc papier meer alleen nog een half pakje papieren zagdoekjes en ik moet altijd mijn gerrietje doen na de koffie
'persoon van onbepaald gender die eigenaar van het bedrijf is' klinkt alleen zo langquote:Op maandag 28 december 2020 11:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is allemaal fluïde tegenwoordig.
Gemist is als ik er wat over gezegd zou hebben. Daar ben ik wat terughoudend meequote:Op maandag 28 december 2020 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent toch niet ontslagen? Of heb ik wat gemist?
Die wil gewoon even socializen.quote:Op maandag 28 december 2020 11:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Collega wil wat vragen in de chat. Maar neemt een lange aanloop.![]()
We moeten blijkbaar eerst gang voor gang de kerst doornemen.
Is het een vrouw?quote:Op maandag 28 december 2020 11:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Collega wil wat vragen in de chat. Maar neemt een lange aanloop.![]()
We moeten blijkbaar eerst gang voor gang de kerst doornemen.
Moet je die mensen tegenwoordig niet 'hen' noemen? Of 'jullie'? Of een ander totaal niet logisch persoonlijk voornaamwoord?quote:Op maandag 28 december 2020 11:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'persoon van onbepaald gender die eigenaar van het bedrijf is' klinkt alleen zo lang
"eigenaar of eigenaresse of eigenaarXX"quote:Op maandag 28 december 2020 11:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'persoon van onbepaald gender die eigenaar van het bedrijf is' klinkt alleen zo lang
quote:Op maandag 28 december 2020 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gemist is als ik er wat over gezegd zou hebben. Daar ben ik wat terughoudend mee
Cryptisch. Maar goed, ik snap je terughoudendheid wel. Succes in elk geval bij het vinden van een nieuwe baan!quote:Op maandag 28 december 2020 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gemist is als ik er wat over gezegd zou hebben. Daar ben ik wat terughoudend mee
Ik pas deze week nog even op de winkel en daarna ben ik in between jobs jaquote:
Gewoon 'het' noemen dan.quote:Op maandag 28 december 2020 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je die mensen tegenwoordig niet 'hen' noemen? Of 'jullie'? Of een ander totaal niet logisch persoonlijk voornaamwoord?
die vader met gerrie op de hand van zijn dochterquote:Op maandag 28 december 2020 11:09 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
oh wow ! Stoer dat je het gedaan hebtquote:Op maandag 28 december 2020 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik pas deze week nog even op de winkel en daarna ben ik in between jobs ja
Jammer alleen dat al die uitwerpsels zo hysterisch hoog gillen en doen.quote:Op maandag 28 december 2020 11:09 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op maandag 28 december 2020 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik pas deze week nog even op de winkel en daarna ben ik in between jobs ja
Nespresso = winquote:Op maandag 28 december 2020 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
HOE MOEILIJK KAN HET ZIJN OM ZELF LEKKERE KOFFIE TE ZETTEN![]()
niet te hachelen die paardeshit man
Doe nou eens normaal joh gek, het is nog ochtend.quote:Op maandag 28 december 2020 11:19 schreef Haags het volgende:
HIERBIJ VERKLAAR IK LUNCHGENOT VOOR GEOPEND
Oepsquote:Op maandag 28 december 2020 11:19 schreef UitStraling het volgende:
Vriendin stuurt foto's van het geklus in haar slaapkamer dus ik zeg mooi die blauwe muur hoor, valt me later pas op dat ze een blauwe muur wit aan het schilderen is
Lullig altijd dat soort opmerkingen ja.quote:Op maandag 28 december 2020 11:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oeps. Dit had ik dit weekend bij mijn schoonouders. Ze hadden de rode muur afgeplakt om het plafond te schilderen en toen ze later de tape er vanaf haalden ging de halve rode muur mee (wist ik niet), dus ik zag die brakke rode muur en vroeg welke kleur die muur kreeg. Waren ze dus echt flink verdrietig dat die per ongeluk beschadigd was en nu opnieuw moet. Oh
.
Ze wilde niet stiekem een date dusquote:Op maandag 28 december 2020 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo, na alle plichtplegingen en de lange aanloop komt dan eindelijk de aap uit de mouw: "ik heb een shitload aan werk waar ik jouw hulp bij kan gebruiken."
Ik heb gewoon al trekquote:Op maandag 28 december 2020 11:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe nou eens normaal joh gek, het is nog ochtend.
I see a blue wall and I want to paint it white!quote:Op maandag 28 december 2020 11:19 schreef UitStraling het volgende:
Vriendin stuurt foto's van het geklus in haar slaapkamer dus ik zeg mooi die blauwe muur hoor, valt me later pas op dat ze een blauwe muur wit aan het schilderen is
Misschien wel een 'het' maar is dat nog niet publiek bekend gemaaktquote:
Hmm, zo'n collega heb ik ook. Maar dat lijkt me hier niet het geval.quote:Op maandag 28 december 2020 11:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien wel een 'het' maar is dat nog niet publiek bekend gemaakt
maar bedankt voor de hint, daar kan ik ook weleens gaan kijken iddquote:Op maandag 28 december 2020 11:00 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Het zijn altijd degenen waar je het het minst van verwacht.quote:Op maandag 28 december 2020 11:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, zo'n collega heb ik ook. Maar dat lijkt me hier niet het geval.
Die vent ligt helemaal in een deukquote:Op maandag 28 december 2020 11:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die vader met gerrie op de hand van zijn dochter
Toen ik hier kwam wonen waren we lichtroze over bejaardengeel aan het schilderen en hadden we tegelijkertijd alle deurtjes van de keukenkastjes gehaald, dus het zag er nogal chaotisch uit. Ik had een foto op FB gezegd met 'niks meer aan doen'.quote:Op maandag 28 december 2020 11:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oeps. Dit had ik dit weekend bij mijn schoonouders. Ze hadden de rode muur afgeplakt om het plafond te schilderen en toen ze later de tape er vanaf haalden ging de halve rode muur mee (wist ik niet), dus ik zag die brakke rode muur en vroeg welke kleur die muur kreeg. Waren ze dus echt flink verdrietig dat die per ongeluk beschadigd was en nu opnieuw moet. Oh
.
Ik heb een lunchsalade.quote:Op maandag 28 december 2020 11:43 schreef Amarantha het volgende:
Hmm wat zal ik straks eens halen voor lunch.
Gewoon een boterham met pindakaas.quote:Op maandag 28 december 2020 11:43 schreef Amarantha het volgende:
Hmm wat zal ik straks eens halen voor lunch.
Nee manquote:Op maandag 28 december 2020 11:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon een boterham met pindakaas.
Makrelis bracht je op het idee zeker?quote:Op maandag 28 december 2020 11:45 schreef Amarantha het volgende:
Zit meer te denken om straks makreel te halen ofzo.
Nee eigenlijk niet.quote:Op maandag 28 december 2020 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Makrelis bracht je op het idee zeker?
Met chilly-flakes.quote:Op maandag 28 december 2020 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Boterham met pindakaas is trouwens wel godenvoer hoor.
Pindakaas en hagelslag.quote:Op maandag 28 december 2020 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Boterham met pindakaas is trouwens wel godenvoer hoor.
Ik denk niet aan vis bij jou. Dat is opzich best positief, denk ik dan.quote:Op maandag 28 december 2020 11:47 schreef bitterbal het volgende:
ik denk de hele tijd aan makreel bij makrelis
Makkelijk te vangen die apparaten. Niet eens aas nodig.quote:Op maandag 28 december 2020 11:47 schreef bitterbal het volgende:
ik denk de hele tijd aan makreel bij makrelis
KOEKOEK!quote:Op maandag 28 december 2020 11:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik denk niet aan vis bij jou. Dat is opzich best positief, denk ik dan.
Gaat voor mij sowieso pas na de zomervakantie worden. Dan hoop ik 3 weken Engeland te gaan doenquote:Op maandag 28 december 2020 11:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik denk dat ik mijn tripje naar Hongarije ga verzetten. En er een wat langere vakantie van maak. Autootje huren en richting het Bükk-gebergte. Misschien even kijken bij het huis. En dan afsluiten met een paar dagen Boedapest.
nee maar ik heet ook bitterbalquote:Op maandag 28 december 2020 11:48 schreef Haags het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 december 2020 11:48 schreef Haags het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 december 2020 11:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar ik heet ook bitterbal
beetje zoals dat ik bij jou niet aan rusland denk ofzo
Drie weken Engelandquote:Op maandag 28 december 2020 11:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat voor mij sowieso pas na de zomervakantie worden. Dan hoop ik 3 weken Engeland te gaan doen
nou nou nou nou nouquote:Op maandag 28 december 2020 11:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]zo'n stinkende kaassouflekut
US had dit kunnen zeggen.
quote:Op maandag 28 december 2020 11:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat voor mij sowieso pas na de zomervakantie worden. Dan hoop ik 3 weken Engeland te gaan doen
Zul je net zien dat het 3 weken regentquote:Op maandag 28 december 2020 11:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Drie weken EngelandDat is wel tof
Ik heb eigenlijk altijd heel redelijk weer gehad. Zelfs in Schotland.quote:Op maandag 28 december 2020 11:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zul je net zien dat het 3 weken regent
quote:Op maandag 28 december 2020 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik hier kwam wonen waren we lichtroze over bejaardengeel aan het schilderen en hadden we tegelijkertijd alle deurtjes van de keukenkastjes gehaald, dus het zag er nogal chaotisch uit. Ik had een foto op FB gezegd met 'niks meer aan doen'.
Waren er nog van die mensen die dachten dat ik het meendeEn helemaal gruwelden van dat roze.
Denk het wel. Mis de omgeving daar en toch al een aantal jaar niet geweest. Afgelopen zomer natuurlijk ook al uit moeten stellenquote:Op maandag 28 december 2020 11:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik gok dat CE gaat wandelen langs de zuidkust
quote:Op maandag 28 december 2020 11:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk altijd heel redelijk weer gehad. Zelfs in Schotland.
bij Toolstation niet iig. maar goed, die doen click & collect al sinds jaren.quote:Op maandag 28 december 2020 12:01 schreef bitterbal het volgende:
ik ga zo naar zon pick up point van praxis. benieuwd of ik dan nog buiten moet wachten
Gadver bejaarden die zichzelf in leven willen houden met eerste levensbehoeftenquote:Op maandag 28 december 2020 12:11 schreef UitStraling het volgende:
Echt opvallend veel bejaarden in de supermarkt
Van mij mogen ze die wandelende corona-brandhaarden gaan weren op bepaalde tijden. Ook in de spits in het OV.quote:Op maandag 28 december 2020 12:11 schreef UitStraling het volgende:
Luie bejaarden ook nog want die hebben in de ochtend een uur om langzaam boodschappen te doen.quote:Op maandag 28 december 2020 12:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gadver bejaarden die zichzelf in leven willen houden met eerste levensbehoeften.
Ik ben al nooit zo dol geweest op kinderen.quote:Op maandag 28 december 2020 12:12 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Van mij mogen ze die wandelende corona-brandhaarden gaan weren op bepaalde tijden. Ook in de spits in het OV.
Die zitten tot elf uur te wachten tot de thuiszorg ze heeft kunnen wassen en de steunzolen en schoenen bij ze heeft aangetrokken.quote:Op maandag 28 december 2020 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Luie bejaarden ook nog want die hebben in de ochtend een uur om langzaam boodschappen te doen.
Dan heeft de thuiszorg ze nog niet uit bed getakeld..quote:Op maandag 28 december 2020 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Luie bejaarden ook nog want die hebben in de ochtend een uur om langzaam boodschappen te doen.
Die mogen er ook weer even uitquote:Op maandag 28 december 2020 12:11 schreef UitStraling het volgende:
In Servië hadden ze lang de gewoonte om bejaarden te doden zodra ze niet meer bruikbaar geacht werden voor de samenleving. Lapotquote:Op maandag 28 december 2020 12:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gadver bejaarden die zichzelf in leven willen houden met eerste levensbehoeften.
Ik kwam gelukkig nog twee rollen achter in de la tegenquote:Op maandag 28 december 2020 12:21 schreef FranticDJ het volgende:
Moet eigenlijk ook nog even naar de winkel, want heb geen GFT zakken.
Maar kan best nog wel een dag wachten
Midsommar-stijl.quote:Op maandag 28 december 2020 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In Servië hadden ze lang de gewoonte om bejaarden te doden zodra ze niet meer bruikbaar geacht werden voor de samenleving. Lapot
oh zie dat ze hier alleen 140l zakken hebben. dat schiet ook niet echt op.quote:Op maandag 28 december 2020 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kwam gelukkig nog twee rollen achter in de la tegenDe AH hier heeft die dingen niet, ik haal ze bij de Hema of de Action.
je werkt toch thuisquote:Op maandag 28 december 2020 12:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Overmorgen komen de mijn auto brengen. Tijdslot tussen 8:00 - 18:00. Daar kan ik wat mee
Ättestupa.quote:Op maandag 28 december 2020 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In Servië hadden ze lang de gewoonte om bejaarden te doden zodra ze niet meer bruikbaar geacht werden voor de samenleving. Lapot
Ik zal denk ik eens een jaarvoorraad op Amazon bestellen ofzo.quote:Op maandag 28 december 2020 12:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh zie dat ze hier alleen 140l zakken hebben. dat schiet ook niet echt op.
Ah. jumbo heeft kleintjes.
Ik heb vakantiequote:Op maandag 28 december 2020 12:28 schreef FranticDJ het volgende:
j
[..]
je werkt toch thuiswaar moet je heen
Amazonquote:Op maandag 28 december 2020 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zal denk ik eens een jaarvoorraad op Amazon bestellen ofzo.
Der zitten natuurlijk wel voordelen aanquote:Op maandag 28 december 2020 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja ik heb ze alleen 'nodig' voor de resterende tijd hier.quote:Op maandag 28 december 2020 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zal denk ik eens een jaarvoorraad op Amazon bestellen ofzo.
ja in Scandinavië gebeurde het ook idd. En in Japan en op nog wel wat plekken.quote:
Wij hebben een stort voor gft boven buiten het dorp, ideaalquote:Op maandag 28 december 2020 12:21 schreef FranticDJ het volgende:
Moet eigenlijk ook nog even naar de winkel, want heb geen GFT zakken.
Maar kan best nog wel een dag wachten
quote:Waarom de ‘winnende formule’ van het Oxfordvaccin voor Nederland héél goed nieuws zou zijn
VIDEODe belofte van AstraZeneca-topman Pascal Soriot dat de ‘winnende formule’ is gevonden om met het Oxfordvaccin een effectiviteit van 95 procent te bereiken, zou ook voor Nederland héél goed nieuws zijn. Alleen al in het eerste kwartaal van 2021 verwacht het kabinet 4,5 miljoen doses van dit vaccin.
Soriot zei gisteren in een interview met The Sunday Times dat het in Oxford ontwikkelde vaccin net als ‘concurrenten’ Pfizer-BioNTech en Moderna een effectiviteit van rond de 95 procent zou kunnen bereiken. Dat zou betekenen dat 95 van de 100 mensen die het vaccin nemen, niet ziek worden van het coronavirus.
Het vaccin van AstraZeneca, dat momenteel wordt geëvalueerd door de Britse toezichthouder, biedt volgens Soriot zelfs ‘100 procent bescherming’ tegen ernstige vormen van Covid-19. Hij kan zijn positieve voorspellingen nog niet onderbouwen. De nieuwe resultaten waar de topman het over heeft, zijn nog niet gepubliceerd.
Eerder kwam uit verschillende testen naar voren dat het vaccin van AstraZeneca een gemiddelde effectiviteit had van 70 procent. Dat steeg later naar 90 procent, afhankelijk van de dosering. Door de wisselende percentages was er nogal wat onduidelijkheid over het vaccin. Nu belooft Soriot dus nóg hogere percentages.
Britten: 4 januari groen licht
De farmaceut heeft voor kerst alle papieren die nodig zijn voor goedkeuring ingeleverd bij de Britse medicijnautoriteit MHRA. Die geeft naar verluidt op maandag 4 januari groen licht voor het vaccin, dat daarna spoedig kan worden verspreid in het Verenigd Koninkrijk.
Net als bij het vaccin van Pfizer-BioNTech zijn de Britten daarmee een stuk sneller dan de rest van de Europese Unie. De Europese medicijnwaakhond EMA velt naar verwachting pas eind januari een eindoordeel over het Oxfordvaccin.
Als geroepen
Succesvolle resultaten en goedkeuring van dit vaccin zouden ook voor de Nederlandse regering als geroepen komen. Alleen al in de eerste drie maanden van 2021 verwacht het kabinet 4,5 miljoen doses van het Oxfordvaccin, bijna twee keer zoveel als van het Pfizervaccin (2,5 miljoen doses) en zelfs meer dan tien keer zoveel als van Moderna (bijna 0,4 miljoen).
Van al deze vaccins zijn overigens twee prikken per persoon nodig. Van andere farmaceuten, zoals die van Janssen uit Leiden, wordt in het eerste kwartaal van 2021 vooralsnog geen goedkeuring van de EMA verwacht.
In het tweede kwartaal van 2021 rekent het kabinet op nog eens 5,2 miljoen doses van het AstraZeneca-vaccin. Daarmee is dit het middel waarmee in de eerste helft van het nieuwe jaar de meeste Nederlanders gevaccineerd zouden moeten worden. Een voordeel bij de verspreiding: het vaccin van AstraZeneca kan lange tijd op koelkasttemperatuur worden vervoerd en opgeslagen, iets wat niet geldt voor de vaccins van Pfizer en Moderna.
Advies Gezondheidsraad
De verwachting is dat in de eerste maanden vooral ouderen, kwetsbaren en zorgpersoneel aan de beurt komen. Van Pfizer en Moderna is al duidelijk dat hun vaccin ouderen goed beschermt, maar van AstraZeneca is dat nog niet zeker.
Daarom adviseerde de Gezondheidsraad aan minister Hugo de Jonge om het Pfizer-vaccin vooral voor ouderen te reserveren. De Jonge negeert dat advies, en geeft de eerste doses aan personeel van verzorgingshuizen, instellingen voor beperkten en in de thuiszorg. Het vaccin van Moderna gaat naar verwachting naar de bewoners van zorginstellingen.
Mocht het AstraZeneca-vaccin ook goede resultaten bij ouderen boeken - en als we topman Soriot mogen geloven lijkt het daar dus wel op - dan zou dat voor De Jonge een pak van zijn hart zijn.
Met de vaccins die hij dan in februari en maart tot zijn beschikking heeft, kan hij in theorie een substantieel deel van zowel de ouderen als het zorgpersoneel vaccineren. En dat ook nog eens met vaccins die allemaal ongekend effectief zijn. Het zou de druk in de ziekenhuizen en verzorgingshuizen potentieel enorm kunnen verlichten.
Ja wij hebben een composteerder in de buurt waar het van de ophaalrondes en milieustraat heen gaat.quote:Op maandag 28 december 2020 12:33 schreef crv het volgende:
[..]
Wij hebben een stort voor gft boven buiten het dorp, ideaal
Ik heb hier om de hoek een gft-container staan, maar die opening is nogal klein zodat mensen er geen hele bomen in proppen.quote:Op maandag 28 december 2020 12:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja wij hebben een composteerder in de buurt waar het van de ophaalrondes en milieustraat heen gaat.
Maar het gaat mij eerder om het 'daar te krijgen'. Ik ga m'n GFT afval niet in koolbladeren verpakken.
Ik zag in Japan een filmpje van oudere mannen die smeekten dat ze ingezet zouden worden om Fukushima op te ruimen/te checken met als reden dat ze dan ook nog nuttig zijn en voordat ze stralingskanker ontwikkelen zijn ze toch al dood van ouderdom, indrukwekkend relaas wel.quote:Op maandag 28 december 2020 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja in Scandinavië gebeurde het ook idd. En in Japan en op nog wel wat plekken.
Of die achter zijn gebleven om de honden en katten te voeren, want ze hadden toch al niet lang meer te leven.quote:Op maandag 28 december 2020 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zag in Japan een filmpje van oudere mannen die smeekten dat ze ingezet zouden worden om Fukushima op te ruimen/te checken met als reden dat ze dan ook nog nuttig zijn en voordat ze stralingskanker ontwikkelen zijn ze toch al dood van ouderdom, indrukwekkend relaas wel.
Heb achter een groene kliko waar aardig wat in kan. Maar daar ga ik niet na iedere mandarijn ofzo naar toe lopen.quote:Op maandag 28 december 2020 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hier om de hoek een gft-container staan, maar die opening is nogal klein zodat mensen er geen hele bomen in proppen.
Nee precies.quote:Op maandag 28 december 2020 12:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb achter een groene kliko waar aardig wat in kan. Maar daar ga ik niet na iedere mandarijn ofzo naar toe lopen.
En hier zitten de bejaarden met volle luiers Netflix te kijken.quote:Op maandag 28 december 2020 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of die achter zijn gebleven om de honden en katten te voeren, want ze hadden toch al niet lang meer te leven.
Ja zo'n emmertje is leuk, maar dan zit je nog steeds met potentiële luchtjes en vliegen in je huis.quote:Op maandag 28 december 2020 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee precies.
Ik zie wel mensen met zo'n emmertje lopen en dan de inhoud er los in flikkeren, maar ik ben te lui om dat elke dag te doen, al is het maar een paar meter
Wij hebben een bedrijf wat na de leging achter de boel aan rijdt om de GFTkliko's te reinigen.quote:Op maandag 28 december 2020 12:36 schreef FranticDJ het volgende:
Maar in 't GFT deel wil ik een zakkie doen want dan hoef ik die minder vaak uit te soppen
FWP JWZ.
Dit ben ik, overdag produceren we normaliter toch geen gft, dus na het avondeten met alles meteen naar buiten.quote:Op maandag 28 december 2020 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee precies.
Ik zie wel mensen met zo'n emmertje lopen en dan de inhoud er los in flikkeren, maar ik ben te lui om dat elke dag te doen, al is het maar een paar meter
GF donder ik sowieso bij het normale afvalquote:Op maandag 28 december 2020 12:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja wij hebben een composteerder in de buurt waar het van de ophaalrondes en milieustraat heen gaat.
Maar het gaat mij eerder om het 'daar te krijgen'. Ik ga m'n GFT afval niet in koolbladeren verpakken (en zelf transporteren).
In huis heb ik een meervaks vuilnisbak met koolfilter (tegen luchtjes, kan ik iedereen aan raden! zelfs sterke knoflook buft filtert ie weg). Maar in 't GFT deel wil ik een zakkie doen want dan hoef ik die minder vaak uit te soppen![]()
FWP JWZ.
Ja die rijden hier ook voor degenen die zo'n abonnement hebben.quote:Op maandag 28 december 2020 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij hebben een bedrijf wat na de leging achter de boel aan rijdt om de GFTkliko's te reinigen.
Mag hier neitquote:Op maandag 28 december 2020 12:43 schreef crv het volgende:
[..]
GF donder ik sowieso bij het normale afval
Is niet veel en T gaat gewoon in tuinzakken achter in de crv of aanhanger
Oh okee. Nou ja daheknie want ik loop er zelf wel even heen, die anderhalve keer dat ik echt GFT afval heb.quote:Op maandag 28 december 2020 12:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja die rijden hier ook voor degenen die zo'n abonnement hebben.
maar het gaat mij dus niet om de kliko want daar kan ik zelf wel even een tuinslang in hangen. Maar om 't bakkie in huis
Gvdquote:Op maandag 28 december 2020 12:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En hier zitten de bejaarden met volle luiers Netflix te kijken.
Mja ik welquote:Op maandag 28 december 2020 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee. Nou ja daheknie want ik loop er zelf wel even heen, die anderhalve keer dat ik echt GFT afval heb.
Ironie is dus dat dezelfde wagens die hier rondrijden, een uur later in het buitengebied alles gemengd ophalen zonder tussendoor te storten.quote:Op maandag 28 december 2020 12:52 schreef Fogel het volgende:
Hier is GFT gewoon restafval, alles lekker bij elkaar en daar gaat dan de hens in en mensen krijgen er warm water voor terug.
Plastic en papier/karton wel apart voor recycling.
Ben echt zo blij dat we die onzin hier niet hebben.quote:Op maandag 28 december 2020 13:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja ik welelke dag wel wat.
De gemeente wil dat we maximaal 100kg restafval per huishouden per jaar gaan produceren. Dus er vindt een beetje een afval inquisitie plaats.
Ja ze slaan een beetje door nu en onder de streep zijn ze (en we, want belastingen enzulks) nog veel duurder uit op deze manierquote:Op maandag 28 december 2020 13:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben echt zo blij dat we die onzin hier niet hebben.
Ik gooi niet alles op de grote hoop; maar het extreem scheiden zou ik echt niet blij van worden.
Ze valt wel op oudere mannen (met geld)quote:Op maandag 28 december 2020 13:02 schreef UitStraling het volgende:
Heb je zoveel geld moet je zo'n zure asperge wippen![]()
https://www.ad.nl/show/ge(...)ad-pitt-56~aad18714/
met mij alles prima en met jou? En ik ben ten huwelijk gevraagd op kerstavondquote:Op maandag 28 december 2020 13:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe is het MeMo? Fijne kerst gehad?
Ik ga snel nog even wat extra loten voor de postcodeloterij kopen. Als die hier in de straat staan wil ik degene zijn die 8 loten heeftquote:Op maandag 28 december 2020 13:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik had voor de hele familie van die decemberloten gekocht om tijdens het eten open te krassen, maar ik heb zelf nog de beste score tot nu toe
quote:Op maandag 28 december 2020 13:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
met mij alles prima en met jou? En ik ben ten huwelijk gevraagd op kerstavonddus prima kerst gehad
en jij?
Heb je ook ja gezegd?quote:Op maandag 28 december 2020 13:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
met mij alles prima en met jou? En ik ben ten huwelijk gevraagd op kerstavonddus prima kerst gehad
en jij?
M'n ouders hadden daarmee bonnen voor ijs bij de bonbonzaak gewonnenquote:Op maandag 28 december 2020 13:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga snel nog even wat extra loten voor de postcodeloterij kopen. Als die hier in de straat staan wil ik degene zijn die 8 loten heeft
quote:Op maandag 28 december 2020 13:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en jij?
ja dat is meestal toch met die postcode loterij.. stroopwafels.. ontbijtkoek.. B&J..quote:Op maandag 28 december 2020 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n ouders hadden daarmee bonnen voor ijs bij de bonbonzaak gewonnenZaterdag heerlijk van gegeten.
snap ikquote:Op maandag 28 december 2020 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben nu nog meer benieuwd naar je vent.
M'n zwager heeft een keer drie fietsen gewonnen. En een stel koffers.quote:Op maandag 28 december 2020 13:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dat is meestal toch met die postcode loterij.. stroopwafels.. ontbijtkoek.. B&J..
Naja bij mn ouders is ie in 't dorp gevallen en had het hele dorp prijs.quote:Op maandag 28 december 2020 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zwager heeft een keer drie fietsen gewonnen. En een stel koffers.
Ik moet nog even andijvie ofzo halen denk ik.quote:Op maandag 28 december 2020 13:15 schreef Amarantha het volgende:
Zo ik moet in 2020 niet meer naar de supermarkt.
ik kan nog wel een dag op 2 vooruit met de wat ik vorige week heb in gekocht.quote:Op maandag 28 december 2020 13:15 schreef Amarantha het volgende:
Zo ik moet in 2020 niet meer naar de supermarkt.
Natuurlijk nietquote:Op maandag 28 december 2020 13:23 schreef bitterbal het volgende:
De stopcontact frontjes passen niet
Vergeet niet af en toe toet toet te roepen.quote:Op maandag 28 december 2020 12:37 schreef bitterbal het volgende:
Ja sta in de rij een parkeer garage :p
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_linkquote:Op maandag 28 december 2020 13:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vergeet niet af en toe toet toet te roepen.
ja alweer thuisquote:Op maandag 28 december 2020 13:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vergeet niet af en toe toet toet te roepen.
quote:Op maandag 28 december 2020 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gaan ze dan ook minder restafval gebruiken bij verkoopquote:Op maandag 28 december 2020 12:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mag hier neit
restafval wordt per 1 januari hier nog maar 1x per maand opgehaald.
Stopcontact & front moeten van dezelfde serie/fabrikant wezenquote:Op maandag 28 december 2020 13:23 schreef bitterbal het volgende:
De stopcontact frontjes passen niet
Ze zijn lekker bezig met de true crimequote:Op maandag 28 december 2020 13:31 schreef Amarantha het volgende:
Nice dit wil ik zien (13 januari op Netniks)
The Ripper was ook erg goedquote:Op maandag 28 december 2020 13:31 schreef Amarantha het volgende:
Nice dit wil ik zien (13 januari op Netniks)
Ja Netflix en true crime is een erg goeie combi.quote:Op maandag 28 december 2020 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn lekker bezig met de true crime
Moet ik nog verder kijken. Eerst nog even half seizoen van The Goldbergs afkijken.quote:Op maandag 28 december 2020 13:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
The Ripper was ook erg goed
Das balenquote:Op maandag 28 december 2020 13:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Stopcontact & front moeten van dezelfde serie/fabrikant wezen
Staat er in de oude geen fabrikant ofzo? Of in 't stopcontact zelf?quote:Op maandag 28 december 2020 13:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das balen![]()
ja dan maar weer kijken of ik ze gewoon schoon kan krijgen
De truuk is dat afvalverbranding elektriciteit opwekt. Dus je betaalt afvalheffing plus energieheffing. De staat heeft er geen belang bij als er minder verpakkingsmateriaal wordt gebruikt.quote:Op maandag 28 december 2020 13:31 schreef crv het volgende:
[..]
Gaan ze dan ook minder restafval gebruiken bij verkoop
Tegenwoordig koop je meer verpakking dan produkt
RIP MeMoquote:Op maandag 28 december 2020 13:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en jij?
Lekker stopcontacten soppen.quote:Op maandag 28 december 2020 13:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das balen![]()
Op TLC hadden ze eerst ook weleens van die docu's, maar heb ze er al even niet gezien. Over JonBenet Ramsey en Jodi Arias enzo, Casey Anthony. Van die fijne verhalen voor het slapen gaan.quote:Op maandag 28 december 2020 13:33 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben door Netflix ook wel beetje true crime junkie geworden.
Wat heb je met je stopcontact gedaan dat ie zo vuil is dat je hem wilt vervangen?quote:Op maandag 28 december 2020 13:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das balen![]()
Plaatje hout met twee spijkersquote:Op maandag 28 december 2020 13:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb in de keuken een stopcontact naast de kookplaatDus daar spat ook altijd van alles in. Zou er eens een plaatje overheen moeten zetten ofzo.
neequote:Op maandag 28 december 2020 13:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Staat er in de oude geen fabrikant ofzo?
Ja heb ze er af gehaald natuurlijk :pquote:Op maandag 28 december 2020 13:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker stopcontacten soppen.
App je LT wel even wanneer je begint? Dan kunnen we de ambulance bellen als we te lang niks horen.
En andere kant? En heb je en close up van die symbooltjes die wel scherp isquote:Op maandag 28 december 2020 13:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee
zie geloof ik made in germany staan iets met een H of K en ander hoekje 511 en 10-10 en daaronder 260
[ afbeelding ]
Denk door het rokenquote:Op maandag 28 december 2020 13:36 schreef crv het volgende:
[..]
Wat heb je met je stopcontact gedaan dat ie zo vuil is dat je hem wilt vervangen?
Welke genius heeft dat bedachtquote:Op maandag 28 december 2020 13:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb in de keuken een stopcontact naast de kookplaatDus daar spat ook altijd van alles in. Zou er eens een plaatje overheen moeten zetten ofzo.
Paling staan roken ?quote:
Okéquote:Op maandag 28 december 2020 13:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb ze er af gehaald natuurlijk :p
andere kant staat niksquote:Op maandag 28 december 2020 13:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En andere kant? En heb je en close up van die symbooltjes die wel scherp is
ja zit bij het stopcontact wel zon dingetje maar is mij te ingewikkeldquote:Op maandag 28 december 2020 13:40 schreef Makrelis het volgende:
Merkloos type opbouw wandkontaktdoos zo te zien. I vrees dat je ook het binnenwerk zult moeten vervangen.
Maar dit ziet er toch keurig uit?quote:Op maandag 28 december 2020 13:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
andere kant staat niks
[ afbeelding ]
Dit is die met die K of H en 511
[ afbeelding ]
En deze met linksboven denk ik keurmerk dan 10-10 260 en linksonder made in germany
[ afbeelding ]
maar zie nergens merk
Dit heb ik schoongemaakt. Mar heb er nog 1 en die is echt vies... en weet niet zeker of ik die wel schoon krijgquote:Op maandag 28 december 2020 13:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar dit ziet er toch keurig uit?
Veel van die dit materiaal wordt ook gewoon verkocht in een beetje gelig kleurtje. Hoeft niet eens van het roken te zijn.quote:Op maandag 28 december 2020 13:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit heb ik schoongemaakt. Mar heb er nog 1 en die is echt vies... en weet niet zeker of ik die wel schoon krijg
Lijkt op oude serie Kopp.. maar dat ga je nieuw niet meer vinden gok ik.quote:Op maandag 28 december 2020 13:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
andere kant staat niks
[ afbeelding ]
Dit is die met die K of H en 511
[ afbeelding ]
En deze met linksboven denk ik keurmerk dan 10-10 260 en linksonder made in germany
[ afbeelding ]
maar zie nergens merk
een andere is nu aan het weken in een ammoniakquote:Op maandag 28 december 2020 13:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veel van die dit materiaal wordt ook gewoon verkocht in een beetje gelig kleurtje. Hoeft niet eens van het roken te zijn.
cremequote:Op maandag 28 december 2020 13:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veel van die dit materiaal wordt ook gewoon verkocht in een beetje gelig kleurtje. Hoeft niet eens van het roken te zijn.
Goed bezig hoor, Bal!quote:Op maandag 28 december 2020 13:46 schreef bitterbal het volgende:
ee
[..]
een andere is nu aan het weken in een ammoniakHet zijn gelukkig de stopcontacten laag bij de grond
![]()
Maar vond het toch fijn als ze wit zijn voor de huurder :p
Is dit het binnenwerk? Kwam bij dit stopcontactquote:Op maandag 28 december 2020 13:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Lijkt op oude serie Kopp.. maar dat ga je nieuw niet meer vinden gok ik.
Snelste oplossing is nieuw binnenwerk + opbouwdoos.
Was hier overal ook zoquote:Op maandag 28 december 2020 13:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Bij mijn vader zijn alle stopcontacten dat kleurtje. Huis uit de jaren zeventig.
ja staat er daar niet iets op?quote:Op maandag 28 december 2020 13:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is dit het binnenwerk? Kwam bij dit stopcontact
[ afbeelding ]
zo is de muur nu
[ afbeelding ]
Ik dacht eers aan Hager of Berker maar het lijkt me bij nader inzien goedkope naamloze troepquote:Op maandag 28 december 2020 13:43 schreef Makrelis het volgende:
K+H is een merk volgens mij. Even Googlen
Is gewoon een normaal oeroud verlengsnoer ongeaard en op de muur geschroefdquote:Op maandag 28 december 2020 13:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is dit het binnenwerk? Kwam bij dit stopcontact
[ afbeelding ]
zo is de muur nu
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |