SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zolang het maar geen Dries Roelvink speedo isquote:Op maandag 28 december 2020 10:14 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Spidootje nemen. Doe ik altijd als ik bezoek heb die hier voor het eerst komen.
quote:Op maandag 28 december 2020 08:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Dat klinkt goed. Je hebt dus een leuke kerst gehad?
En een witte kerst
'Open Nieuw Deel'quote:Op maandag 28 december 2020 10:18 schreef Makrelis het volgende:
Sorry, zat te zoeken hoe ik het topic moest ophogen.
Rustige kerst beste kerstquote:Op maandag 28 december 2020 10:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]Heerlijk rustig dit jaar.
Hoe was jouw kerst?
STC KNRM iddquote:Op maandag 28 december 2020 10:19 schreef Makrelis het volgende:
Maar ik ken het daar FranticDJ. Trainingscentrum van STC. Ik heb daar een keer offshore survival ed gedaan.
Valt reuze mee. Ik heb die inmiddels in de loop der jaren iets van 5 keer gedaan. Is wel even wennen dat ademen met zo'n LifeJacketAirPocketPlus. Tegenwoordig krijg je in de heli gewoon een duikersflesje mee.quote:Op maandag 28 december 2020 10:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
STC KNRM idd
Moet daar binnenkort heen voor HUET, maar zie daar nogal tegen op.
Ook rustigquote:Op maandag 28 december 2020 10:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]Heerlijk rustig dit jaar.
Hoe was jouw kerst?
Ik niet.quote:Op maandag 28 december 2020 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
We hadden hier toch een poosje geleden nog een andere user die ook werkte in de scheepvaart/offshore?
Wie was dat ook alweer?
Misschien was ik dat. Andere username.quote:Op maandag 28 december 2020 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
We hadden hier toch een poosje geleden nog een andere user die ook werkte in de scheepvaart/offshore?
Wie was dat ook alweer?
ja zo'n spare air fles toch? Zet sowieso wel een duikbril op. Ogen open in dat ranzige zwembad water wordt m nietquote:Op maandag 28 december 2020 10:22 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Ik heb die inmiddels in de loop der jaren iets van 5 keer gedaan. Is wel even wennen dat ademen met zo'n LifeJacketAirPocketPlus. Tegenwoordig krijg je in de heli gewoon een duikersflesje mee.
Fokkers uitstralingquote:Op maandag 28 december 2020 10:25 schreef UitStraling het volgende:
Snap echt niet dat jullie in zo'n stil verloren jaar zonder veel contact nog blij zijn met rustige luie feestdagen.
Ik ben blij dat ik maar minder dan de helft van zo'n 'stil en verloren' jaar heb me gemaakt dan.quote:Op maandag 28 december 2020 10:25 schreef UitStraling het volgende:
Snap echt niet dat jullie in zo'n stil verloren jaar zonder veel contact nog blij zijn met rustige luie feestdagen.
Met astma kan ik me voorstellen dat je ertegenopziet. Eerst rustig oefenen langs de kant van het bad.quote:Op maandag 28 december 2020 10:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja zo'n spare air fles toch? Zet sowieso wel een duikbril op. Ogen open in dat ranzige zwembad water wordt m niet
Naja door m'n astma sla ik nogal 'in paniek' als mn ademhaling onverwacht belemmerd wordt. Vind dat vlotje keren waarbij je dus onder dat vlot terecht komt ook helemaal niks. Ook al heb je als je onder dat vlot ligt dus ook gewoon een airpocket en druk je die met je hoofd omhoog.
Er is toch niets lekkerder en mooier dan avonturen beleven met familie of vrienden, gouden uurtjes noteren in het grote boek des levens, anders had je net zo goed in de baarmoeder kunnen blijven zitten.quote:
ja werd toch ook wat krap alhoewel ik er veel te vroeg uit kwamquote:Op maandag 28 december 2020 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er is toch niets lekkerder en mooier dan avonturen beleven met familie of vrienden, gouden uurtjes noteren in het grote boek des levens, anders had je net zo goed in de baarmoeder kunnen blijven zitten.
couveuse boksquote:Op maandag 28 december 2020 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja werd toch ook wat krap alhoewel ik er veel te vroeg uit kwam [ afbeelding ] zo de couveuse in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |