abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 december 2020 @ 02:26:41 #1
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_197011492
Mede-FOK!'ers! Lieve, lieve eindbazen dat jullie zijn! Ik heb jullie hulp nodig :D

Al ruim 5 jaar onderhoud ik met heel veel plezier de Facebookpagina Forever Telekids, uiteraard over het RTL 4-kinderprogramma uit de 90s. Ooit begonnen als een platform om op het programma terug te kijken, hebben veel oud-crew, producers en zelfs de presentatoren Carlo en Irene de weg naar de pagina gevonden, en in het verleden meermaals hun bijdragen geleverd iin de vorm van foto's, anekdotes, reacties en... Beeldmateriaal, veel beeldmateriaal. We hebben al aardig wat, maar nog lang niet alles.

Enter dit topic. :7 Op een helder moment bedacht dit heldere licht dat er elke week en elke aflevering tientallen kinderen en hun klasgenootjes uit alle steden van het land op de tribunes plaatsnamen. Dat terwijl de ouders thuis hun videorecorder lieten draaien, om het later nog eens terug te zien. Wie oh wie is of KENT iemand die bij Telekids in het publiek heeft gezeten, en zo'n opname nog op video (of wellicht inmiddels op dvd) heeft?

Natuurlijk stel ik daar zelf ook wat tegenover: mocht je me kunnen helpen, zorg ik voor een leuke kleine attentie als dank! Of, mocht je het enkel op VHS hebben en geen apparatuur meer voorhanden hebben, dan ben ik meer dan bereid om de tape kosteloos* voor je te digitaliseren en indien gewenst weer terug te sturen. Een goeie deal al zeg ik het zelf, want ik heb eens gekeken: bij de gemiddelde overzetboer kost dat minstens 6 euro per band, en de Hema vraagt gewoon 30 euro, de aso's :P

De opnames zijn bijna uitsluitend voor mijn eigen verzameling, maar er kan altijd, als er eens wat leuks tussen zit, een keer een fragmentje op de eerder genoemde Facebookpagina geplaatst worden. Eventuele publicatie van wat dan ook gebeurt altijd in overleg met degene van wie ik de opname heb gekregen. :)

(*kosteloos: met uitzondering van verzendkosten; daar valt per situatie een mouw aan te passen, dus gebeurt in overleg)

Lang verhaal kort (of TL;DR): Wie was er vroeger bij Telekids en heeft dat misschien nog ergens op zolder liggen?

Pittige tijden gewenst! :D :*

[ Bericht 1% gewijzigd door ArnieAlberts op 28-12-2020 02:51:46 ]
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_197011855
Ik was vroeger bij Telekids in het publiek _O_ Wat een godenprogramma was dat in mijn jeugd _O_ Carlo Boszhard op zijn best ook.

Maar ik weet niet of de videoband van mijn ouders nog op zolder ligt of nog überhaupt bestaat/werkt. Als ik hem vind dan DM ik je wel.

Verder je pagina gevolgd, erg leuk! 14.gif

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 28-12-2020 03:08:01 ]
  maandag 28 december 2020 @ 03:21:04 #3
328189 ArnieAlberts
pi_197011948
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 03:07 schreef Erasmus het volgende:
Ik was vroeger bij Telekids in het publiek _O_ Wat een godenprogramma was dat in mijn jeugd _O_ Carlo Boszhard op zijn best ook.

Maar ik weet niet of de videoband van mijn ouders nog op zolder ligt of nog überhaupt bestaat/werkt. Als ik hem vind dan DM ik je wel.

Verder je pagina gevolgd, erg leuk! 14.gif
Wat vet! :D Weet je heel misschien nog wie bij jouw aflevering de speciale 'Vraag Maar Raak'-gast was? Misschien kan ik juist jou weer helpen :P

Also: dank! :)
  vrijdag 29 januari 2021 @ 17:04:27 #4
328189 ArnieAlberts
pi_197706215
Kick! :D
  zaterdag 6 februari 2021 @ 10:29:46 #5
411456 Halveprijs
Twee keer de helft
pi_197847777
Ik heb geen videoband. Wellicht heb ik nog wel de brief waarin werd medegedeeld dat mijn klas, groep 5, nog te jong was voor deelname :P
  dinsdag 2 maart 2021 @ 15:24:21 #6
328189 ArnieAlberts
pi_198285850
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 10:29 schreef Halveprijs het volgende:
Ik heb geen videoband. Wellicht heb ik nog wel de brief waarin werd medegedeeld dat mijn klas, groep 5, nog te jong was voor deelname :P
Aaaaaaah :* Wel leuk dat jullie in ieder geval zo'n brief terugkregen! Inzendingen kwamen destijds echt met postzakken vol op de redactie.
  maandag 6 september 2021 @ 20:07:00 #7
328189 ArnieAlberts
pi_201243822
Kick? :D
pi_201243852
Bass
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 18:08:41 #9
328189 ArnieAlberts
pi_201695764
quote:
2s.gif Op maandag 6 september 2021 20:09 schreef Moass het volgende:
Bass
Ik snap 'm nu pas :')
Kick, iemand?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')