SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Nee hoor, alleen alle smileys die ik lelijk vind.quote:Op zondag 27 december 2020 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oftewel je blockt alle gifjes?
[ afbeelding ]
neeeheeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 27 december 2020 23:22 schreef bitterbal het volgende:
Yes
[img[https://rozevla.nl/fok2/tobed.gif[/img[
sieraden en kleding hihiquote:Op zondag 27 december 2020 23:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat heb je haar voor kerst gegeven?
Ha chagrijn.quote:Op zondag 27 december 2020 23:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
allemaal zo grijs en somber de laatste tijd... laat mij maar tot de zomer in bed liggen
quote:Op zondag 27 december 2020 23:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Deze is wel leuk maar deze lijkt op een FOK!smiley.
Ja, dat klopt. Er zijn heel veel smileys gebaseerd op de FOK!smileys ooit door users gemaakt. Die werden steeds moeilijker vindbaar, dus heb ik er een website voor gemaakt.quote:Op zondag 27 december 2020 23:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Deze is wel leuk maar deze lijkt op een FOK!smiley.
Ik heb er gewoon voor gezorgd dat die van mij in de FOK!bibliotheek is opgenomenquote:Op zondag 27 december 2020 23:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Er zijn heel veel smileys gebaseerd op de FOK!smileys ooit door users gemaakt. Die werden steeds moeilijker vindbaar, dus heb ik er een website voor gemaakt.
Dat is wel efficiėnter inderdaad. Al is een lijst met honderden smileys ook niet handig. Moet op mijn website ook nog meer gaan onderverdelen.quote:Op zondag 27 december 2020 23:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon voor gezorgd dat die van mij in de FOK!bibliotheek is opgenomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |