Haha dat kwartje viel bij mij daarna ookquote:Op zondag 27 december 2020 22:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ten eerste gaat dit natuurlijk over een baby
Ah wat jammer van dat semi bot afgewezen wordenquote:Op zondag 27 december 2020 22:33 schreef molloot200 het volgende:
En daarnaast was ik volgens mij op dat moment niet verliefd op iemand of zo. Eind 2017 was ik net semi bot afgewezen (is een langer en apart verhaal dat meisje), maar rond april-mei 2018 was er niet echt iemand of zo. Was toen meer druk met eindexamens afronden want ik stond er echt belabberd voor. Heel veel leuke dingen voor moeten laten schieten toen helaas.
Haha ja dat heb ik ook heel vaak, vooral bij @Fred_B gek genoeg heel vaak. Terwijl zijn posts zo vaak like-waardig zijnquote:Op zondag 27 december 2020 22:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik drukte hier zo vaak op like dat dat ding zei dat ik de servers belastte en nu is de likeknop weg
Ja, bij Fred gebeurt het bij mij ook het vaakst. Heel vaag.quote:Op zondag 27 december 2020 22:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ja dat heb ik ook heel vaak, vooral bij @:Fred_B gek genoeg heel vaak. Terwijl zijn posts zo vaak like-waardig zijn
Ja Bløf komt wel vaak voorbij deze dagen, dan snap ik hetquote:Op zondag 27 december 2020 22:38 schreef Guanabana het volgende:
Heb waarschijnlijk weer oorontsteking.
Ahhh das niet mooi Guaanquote:Op zondag 27 december 2020 22:38 schreef Guanabana het volgende:
Ja vraag me echt af waar dat aan ligtquote:Op zondag 27 december 2020 22:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, bij Fred gebeurt het bij mij ook het vaakst. Heel vaag.
that sucksquote:Op zondag 27 december 2020 22:38 schreef Guanabana het volgende:
Nee nu even serieus; heel rot voor jequote:Op zondag 27 december 2020 22:38 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op zondag 27 december 2020 22:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja Bløf komt wel vaak voorbij deze dagen, dan snap ik het
quote:Op zondag 27 december 2020 22:38 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op zondag 27 december 2020 22:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah wat jammer van dat semi bot afgewezen wordenAch ja, het is een dooddoener, maar dan was dat meisje uiteindelijk toch ook gewoon niet zo leuk
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 december 2020 14:08 wilde Jobi trouwen met Mollie: TIJDENS MAAN.
likknopquote:Op zondag 27 december 2020 22:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja vraag me echt af waar dat aan ligt![]()
Al heb ik inmiddels geleerd dat 1x klikken altijd goed is. Die like wordt hoe dan ook verwerkt; geen reden om vaak op die likknop te rammen
Ik vind dit zo'n fijn nummer hequote:
Ja dat is inderdaad even kut nu, dat dat soort afspraken dan ook gewoon niet zomaar meer kunnenquote:Op zondag 27 december 2020 22:42 schreef Guanabana het volgende:
Ja het is niet de pijnlijke variant die kinderen krijgen, maar in de gehoorgang. Dan heb je vooral jeuk en zit het dicht.
Probleem is vooral dat ik waarschijnlijk niet bij de huisarts terecht kan ivm onderbezetting daar en coronadingen. Had vorige week al gebeld en toen kon ik geen afspraak maken.
bijna halfwegquote:Op zondag 27 december 2020 22:42 schreef Strani het volgende:
Ohh straks op 1008 Goodbye Stranger van Supertramp, die is zooo mooi!
Ben benieuwd, want die ken ik nog niet!quote:Op zondag 27 december 2020 22:42 schreef Strani het volgende:
Ohh straks op 1008 Goodbye Stranger van Supertramp, die is zooo mooi!
Ja ik had het tóch verkeerd gezien, zondequote:Op zondag 27 december 2020 22:43 schreef Guanabana het volgende:
Zie je Strani, er is níks waar van dat positieve!
Oh wow, wel fijn dat het nog gelukt is dan. Ik stond er belabberd voor maar uiteindelijk had ik op mijn eindlijst gemiddeld 0 onvoldoendes, dus het heeft bij mij wel echt zin gehad. Maar ik was wel echt ongezond veel gefocust op school. Gelukkig mocht ik daarna 10 dagen naar Griekenland met m'n drie beste matenquote:Op zondag 27 december 2020 22:36 schreef Aoibhin het volgende:
Hetzelfde geldt voor mijn eindexamenperiode ja; ik moest heel hard werken, want moest voor veel vakken twee jaar aan leermateriaal in een half jaar doen terwijl ik een burn-out had. Maar juist omdat ik er goed voor stond en heel slechte cijfers kon halen voor eindexamen en dan alsnog zou slagen, hebben we toen besloten dat ik toch eindexamen zou doen ipv een jaartje langer over middelbare school.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |