Not me!quote:Op zondag 27 december 2020 22:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hier sprake is van een complot
Ik vond seizoen 1 maar weinig aan zoals je misschien nog wel weet, maar ben toch blij dat ik verder gegaan benquote:
Ik ben blij dat te horen Guaan!quote:Op zondag 27 december 2020 22:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vond seizoen 1 maar weinig aan zoals je misschien nog wel weet, maar ben toch blij dat ik verder gegaan benToch wel een erg goede serie.
Met z'n hele leger stemmende trollenquote:Op zondag 27 december 2020 22:55 schreef molloot200 het volgende:
In 2015 stond dit nummer overigens op 32 #funfact
Heb meteen ook helemaal een 'gatver' gevoel bij dit nummerquote:
Nee ik was ook helemaal verbaasd toen ik net zag dat dit op 32 heeft gestaan ooit.quote:Op zondag 27 december 2020 22:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb meteen ook helemaal een 'gatver' gevoel bij dit nummer(Niet dat ik het ooit geweldig vond).
Het is echt zo'n liedje waarvan ik over twee minuten alweer vergeten zou zijn dat het zojuist gedraaid is, als het niet hier zou zijn besproken dan.quote:Op zondag 27 december 2020 22:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb meteen ook helemaal een 'gatver' gevoel bij dit nummer(Niet dat ik het ooit geweldig vond).
Ik had serieus ook verwacht dat die kerel blijvend uitgekotst zou wordenquote:Op zondag 27 december 2020 22:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 december 2020 22:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
Ik ook wel ja. Nou ja, weet niet precies in hoeverre hij nu nog aan de bak komt en wat hij precies doet?quote:Op zondag 27 december 2020 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik had serieus ook verwacht dat die kerel blijvend uitgekotst zou worden
Ken je A Sorta Fairytale? Die vind ik ook tof!quote:
Ah, nummer wat makkelijk wegluistert dusquote:
Ja oké, maar die van mij is nog niet zólang geleden en 80% van wat je mijn "liefdesleven" kan noemen speelde zich toen afquote:
Nou het heeft een melodie die bij mij enorm binnenkomt in elk geval.quote:Op zondag 27 december 2020 22:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, nummer wat makkelijk wegluistert dus
En toch denk ik dat een Home bijv. best wat had kunnen doen op het ESFquote:
Tja, hij is gewoon minder populair geworden he?quote:Op zondag 27 december 2020 22:55 schreef molloot200 het volgende:
In 2015 stond dit nummer overigens op 32 #funfact
Ja, ik vind het ook een fijne vent.quote:Op zondag 27 december 2020 22:59 schreef Strani het volgende:
Paul is toch wel een hele fijne DJ hoor.
Als ik hem hoor vast wel, maar heb hem nu even niet paraatquote:Op zondag 27 december 2020 22:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ken je A Sorta Fairytale? Die vind ik ook tof!
Maar Winter wel echt mijn topfavoriet
Met zijn grote bril?quote:Op zondag 27 december 2020 22:59 schreef Strani het volgende:
Paul is toch wel een hele fijne DJ hoor.
For some reasonquote:Op zondag 27 december 2020 22:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die blijkbaar vet populair is in Italië
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |