SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei
Nu verwachten we wel wat tweets vriendquote:Op zondag 27 december 2020 16:42 schreef Zipportal het volgende:
Pinda wordt afgemaakt op Twitter. ERG MOOI.
quote:Op zondag 27 december 2020 16:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Nu verwachten we wel wat tweets vriend
Ik krijg altijd Michelle Martin vibes bij de vrouw van Jelle Kquote:
Nanke is erg sympathiek.quote:Op zondag 27 december 2020 16:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik krijg altijd Michelle Martin vibes bij de vrouw van Jelle K
quote:Op zondag 27 december 2020 17:00 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ twitter ]
Daalhof verdedigt Wattimena @:wimderon
quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 16:58 schreef De_Kraam het volgende:
Sjermeen lijkt me iemand die twee grote friet voor zichzelf haalt.
quote:Op zondag 27 december 2020 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit gaat er vanavond in bij het emotie-eten allen.
Daalhof gaat er met gestrekt been in.quote:Op zondag 27 december 2020 17:00 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ twitter ]
Daalhof verdedigt Wattimena @:wimderon
Plaaggeest heeft door dat je met het intrappen van open deuren op de soosjuls een abonnement op een stoel in de RTL7 darts-studio kunt bemachtigen.quote:Op zondag 27 december 2020 17:00 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Sjeffrie tweet in het Engels, voor wie of wat ?
quote:Op zondag 27 december 2020 16:58 schreef De_Kraam het volgende:
Sjermeen lijkt me iemand die twee grote friet voor zichzelf haalt.
Ik zal jou zeggen Kraamquote:Op zondag 27 december 2020 17:20 schreef De_Kraam het volgende:
Nog een Bean, we worden wel verwend zeg.
Maar nu kun je mooi Bean meepakkenquote:Op zondag 27 december 2020 17:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik gaf overdag examentraining (geschiedenis, dus ik moet veel uitleggen)
Ik heb geen TV-ontvangstquote:Op zondag 27 december 2020 17:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar nu kun je mooi Bean meepakken
Ja in de reclamequote:Op zondag 27 december 2020 17:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb geen TV-ontvangst
Ik kan wel even de aflevering opzetten. Waar zitten we?
Nope want ze dart niet hahaquote:Op zondag 27 december 2020 16:59 schreef Szura het volgende:
[..]
@:poepz0r heeft nog met haar gegooid
quote:Op zondag 27 december 2020 17:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zal jou zeggen Kraam
Hierna nog een
Dit sluit niet veel afleveringen uit.quote:Op zondag 27 december 2020 18:23 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb ook even half Bean gekeken, met die knuffel vond ik wel om te lachen.
Wat is er mis met Roland?quote:Op zondag 27 december 2020 19:01 schreef wimderon het volgende:
Mongool Marcel
Mongool Sjerrie
Droplul Roland
Hier wordt Sinterklaas niet vrolijk van.
Er was een wedstrijd voor kinderen en hun huisdieren die dan 'trucjes' moesten doen en hij deed het met zijn knuffel.quote:Op zondag 27 december 2020 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit sluit niet veel afleveringen uit.
Omdat je als het goed is niet met de hele familie en vriendengroep om de tafel hebt gezeten, Stijn.quote:Op zondag 27 december 2020 19:01 schreef El-Stinho het volgende:
Waarom zou je per se ''een rustige kerst'' moeten hebben gehad?
Hoe druk was jouw kerst?quote:Op zondag 27 december 2020 19:01 schreef El-Stinho het volgende:
Waarom zou je per se ''een rustige kerst'' moeten hebben gehad?
Goh, maar dan nog.quote:Op zondag 27 december 2020 19:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat je als het goed is niet met de hele familie en vriendengroep om de tafel hebt gezeten, Stijn.
Ohja die had ik gisteren ook aanstaan, vond ik juist één van de mindere.quote:Op zondag 27 december 2020 19:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er was een wedstrijd voor kinderen en hun huisdieren die dan 'trucjes' moesten doen en hij deed het met zijn knuffel.
Alleen op Tweede Kerstdag buitenshuis gegeten binnen de regels.quote:
Dit klinkt niet bestquote:Op zondag 27 december 2020 19:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er was een wedstrijd voor kinderen en hun huisdieren die dan 'trucjes' moesten doen en hij deed het met zijn knuffel.
Ga met oud en nieuw wel met een iets groter groepje zitten waarschijnlijk.quote:Op zondag 27 december 2020 19:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook ja, kroeg was dicht. KUTZOOI
Over het algemeen hebben de meeste mensen een rustige kerst gehad.quote:
Ja wij ook wel, mannetje of 10 denk ik. Beetje bier zuipen en na middernacht vuurwerk naar de ME gooien.quote:Op zondag 27 december 2020 19:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga met oud en nieuw wel met een iets groter groepje zitten waarschijnlijk.
vOLGENS MIJ WEER HET VASTE GOEPJE MET DE JAARWISSELING WAARVAN 2 AFVALLEN. dAN IS HET PRECIES BINNEN DE KERONA.quote:Op zondag 27 december 2020 19:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Over het algemeen hebben de meeste mensen een rustige kerst gehad.
Oud en Nieuw daarentegen, dan gaat het los.
Wij gaan het niet doen binnen de kerona. Hoop het tijdens oud en nieuw te krijgen, hoef pas een anderhalve week later ergens te zijnquote:Op zondag 27 december 2020 19:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
vOLGENS MIJ WEER HET VASTE GOEPJE MET DE JAARWISSELING WAARVAN 2 AFVALLEN. dAN IS HET PRECIES BINNEN DE KERONA.
(dit moet je even omgedraaid lezen met de kapslok)
Krijg je wel de wouten op je af haha.quote:Op zondag 27 december 2020 19:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wij gaan het niet doen binnen de kerona. Hoop het tijdens oud en nieuw te krijgen, hoef pas een anderhalve week later ergens te zijn
Wel de week daarna sowieso distancen.
Voor iedereen die vanmiddag moest werken. Of zo.quote:
Die vatten ons niet!!quote:Op zondag 27 december 2020 19:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Krijg je wel de wouten op je af haha.
quote:Op zondag 27 december 2020 19:08 schreef bechirti het volgende:
Zal die weer een hoer besteld hebben op zn hotelkamer
Ik vraag mij af of Marcel er sympathieker uitziet met een Van Gerwen coupe.quote:Op zondag 27 december 2020 19:10 schreef DKUp het volgende:
Marcel wordt kaal, dan zijn die zwarte krulletjes best wel sneu.
De kamover naar vorenquote:Op zondag 27 december 2020 19:10 schreef DKUp het volgende:
Marcel wordt kaal, dan zijn die zwarte krulletjes best wel sneu.
quote:Op zondag 27 december 2020 19:08 schreef bechirti het volgende:
Zal die weer een hoer besteld hebben op zn hotelkamer
Ik vraag mij serieus af of er ooit iemand die naar darten kijkt daar lenzen besteld heeft dankzij Roland.quote:
rip oud en nieuw. Dronken om 07:00 thuis komenquote:Op zondag 27 december 2020 19:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook ja, kroeg was dicht. KUTZOOI
Ja, het begint nu wel op te vallen.quote:Op zondag 27 december 2020 19:15 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zelfde trainingsbroek trouwens. (lol)
@:Zipportal
Toch team Cullen, die Clayton heeft de uitstraling van een potlood.quote:Op zondag 27 december 2020 19:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat een van deze twee door moet gaan
Droevige dag
Shit, we hebben een stoere boy gespot jongensquote:Op zondag 27 december 2020 19:17 schreef LordVoldermort het volgende:
Hier ook met 8 man zuipen. FUCK CORONA
Agja moet toch tegen mvg.quote:Op zondag 27 december 2020 19:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat een van deze twee door moet gaan
Droevige dag
Bord is wel vervangen na die prikkeldraadoefening van Whitlock gelukkig.quote:Op zondag 27 december 2020 19:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Bord hangt al de hele dag scheef en er is nog geen waterpas gebruikt
Iemand is t vast kwijtgeraakt tijdens kerstquote:Op zondag 27 december 2020 19:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wat moet je met een waterpas?quote:Op zondag 27 december 2020 19:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
PDC mist een type Nico Zwinkels.quote:Op zondag 27 december 2020 19:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
@Politiequote:Op zondag 27 december 2020 19:17 schreef LordVoldermort het volgende:
Je hebt helemaal gelijk. Moet nodig naar Engelse les.quote:
Bruine vingers van Rob allenquote:Op zondag 27 december 2020 19:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
PDC mist een type Nico Zwinkels.
Kijk eens dom? Ja, ho maar.quote:Op zondag 27 december 2020 19:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Met een waterpas?
Dat kreng is rond.
Gebruik dan een schietlood o.i.d.
Kirk Bevins gebruikte van de week een waterpas.quote:Op zondag 27 december 2020 19:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Met een waterpas?
Dat kreng is rond.
Ik blijf een zwak hebben voor Jizzy maar hij mag niet in de klauwen van Van Gerwen vallen.quote:Op zondag 27 december 2020 19:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Inderdaad. Vrij lelijk kwart sowieso (buiten Dimitrigod)
Die wordt na elke partij vervangenquote:Op zondag 27 december 2020 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bord is wel vervangen na die prikkeldraadoefening van Whitlock gelukkig.
Bevins liep volgens mij met een waterpasje wat precies in de T20 past, dan werkt het dus welquote:Op zondag 27 december 2020 19:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Met een waterpas?
Dat kreng is rond.
Men hier heeft vrijwel alles gezien, als ze zeggen waterpas dan was er een waterpas!quote:Op zondag 27 december 2020 19:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Met een waterpas?
Dat kreng is rond.
Het bord rechthangen misschien?quote:
Vandaar dat het scheef hing.quote:Op zondag 27 december 2020 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kirk Bevins gebruikte van de week een waterpas.
Je bent zelf niet helemaal waterpas.quote:Op zondag 27 december 2020 19:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Met een waterpas?
Dat kreng is rond.
KOEKOEKquote:Op zondag 27 december 2020 19:23 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Je bent zelf niet helemaal waterpas.
Gelukkig niet meer die act van Taylor.quote:Op zondag 27 december 2020 19:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die wordt na elke partij vervangen
Pics aubquote:Op zondag 27 december 2020 19:23 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Bevins liep volgens mij met een waterpasje wat precies in de T20 past, dan werkt het dus wel
Ja het wordt voor ons geen zuipen hahaquote:Op zondag 27 december 2020 19:17 schreef LordVoldermort het volgende:
Barney die dat tegen Taylor deed.quote:Op zondag 27 december 2020 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig niet meer die act van Taylor.
Gelukkig niet neequote:Op zondag 27 december 2020 19:23 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Je bent zelf niet helemaal waterpas.
Manley en Barney die die act terugdeden als ze wonnen van Taylorquote:Op zondag 27 december 2020 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ManleyGod.quote:Op zondag 27 december 2020 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Barney die dat tegen Taylor deed.
Ik had gehoopt dat iemand hierop zou reageren met dat gifje.quote:Op zondag 27 december 2020 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Barney die dat tegen Taylor deed.
Ik ook.quote:Op zondag 27 december 2020 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat iemand hierop zou reageren met dat gifje.
Nope, ben benieuwd naar een waterpas dat in de T20 past. Lijkt me namelijk totaal niet nauwkeurig.quote:Op zondag 27 december 2020 19:24 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dit is omdraaien van de bewijslast.
Hoeveel punten krijg je daarvoor eigenlijk?quote:Op zondag 27 december 2020 19:25 schreef El-Stinho het volgende:
Cullen v Clayton wordt wel het bonusantwoord op de ''meeste kansen op een dubbel'' als het een minstens-6-zetter wordt.
kan net zo goed in een 4zetter. Aan madhouse choke aids zit geen limiet.quote:Op zondag 27 december 2020 19:25 schreef El-Stinho het volgende:
Cullen v Clayton wordt wel het bonusantwoord op de ''meeste kansen op een dubbel'' als het een minstens-6-zetter wordt.
Chizzy interesseert mij simpelweg niet genoeg. Ik ben niet tegen hem maar heb simpelweg geen redenen om echt voor hem te zijn ook.quote:Op zondag 27 december 2020 19:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik blijf een zwak hebben voor Jizzy maar hij mag niet in de klauwen van Van Gerwen vallen.
3. Was ik vergeten in de OP te zetten.quote:Op zondag 27 december 2020 19:26 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hoeveel punten krijg je daarvoor eigenlijk?
Dan moet ik in alle sessies terug gaan zoeken wanneer dat precies was. Teveel moeitequote:
Huybrechts v Searle was 74 kansen.quote:Op zondag 27 december 2020 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kan net zo goed in een 4zetter. Aan madhouse choke aids zit geen limiet.
quote:Op zondag 27 december 2020 19:26 schreef Doevelaer het volgende:
@:tja77
https://www.dartshopper.n(...)7W-rHUwaAjOyEALw_wcB
Legde hem op D20 dus
De lat ligt aardig hoog alquote:Op zondag 27 december 2020 19:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Huybrechts v Searle was 74 kansen.
Op de WMP2018 tegen Anderson was het wel genot, maar het is zo schaars op de majors met een relatief lang format.quote:Op zondag 27 december 2020 19:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Chizzy interesseert mij simpelweg niet genoeg. Ik ben niet tegen hem maar heb simpelweg geen redenen om echt voor hem te zijn ook.
Bij Cullen-Clayton ben ik wel voor Joe. Had sowieso wel voor hem kunnen zijn als het niet zo’n vreselijke choker was op de grote momenten, maar daardoor is het een heel frustrerende speler eigenlijk
Ben jij het, Bob de Bouwer?quote:Op zondag 27 december 2020 19:27 schreef tja77 het volgende:
[..]![]()
Dat ding is een paar centimeter lang.
Dat is toch niet nauwkeurig joh.
quote:Op zondag 27 december 2020 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat iemand hierop zou reageren met dat gifje.
Ja, dat was een leuk potje. Weet nog dat ik hem ook heerlijk vond spelen tegen Cadby toen op het WK om de volgende ronde geen enkele tegenstand te geven aan Anderson.quote:Op zondag 27 december 2020 19:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op de WMP2018 tegen Anderson was het wel genot, maar het is zo schaars op de majors met een relatief lang format.
Toen barney hem deed was ie wel geniaalquote:Op zondag 27 december 2020 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet ik nog dieper gaan zoeken, maar wellicht kom ik hem tegenquote:
Godverredommequote:Op zondag 27 december 2020 19:32 schreef borisz het volgende:
Die wielerdocu is klaar. Tijd voor dartsen.
Ik dacht dat @GwaiLow dit gepost hadquote:Op zondag 27 december 2020 19:31 schreef Ixnay het volgende:
Kan een goede wedstrijd worden dit.
Cullen gaat hem winnen. Komt stabieler over. Clayton gaat het hem nog lastig maken met vlagen. Cullen pakt de overwinning.
Met publiek is die opkomst met "Don't look back in anger" toch wel veel beter als de audience nog even doorzingt. Dat mis je wel in deze setting.
DRT stelt dat zeer op prijs.quote:Op zondag 27 december 2020 19:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dan moet ik nog dieper gaan zoeken, maar wellicht kom ik hem tegen
Sommige zijn minstens 4 jaar oud dus grote kans dat die kapot isquote:
Een wedstrijd tussen Barney en Taylor volgens mij.quote:Op zondag 27 december 2020 19:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Helaas niet. Weet de wedstrijd ook niet meer.
Erg jammer.
Ja dat is altijd erg jammer.quote:Op zondag 27 december 2020 19:33 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Sommige zijn minstens 4 jaar oud dus grote kans dat die kapot is
2017 WK? Barney-Taylor.quote:Op zondag 27 december 2020 19:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Helaas niet. Weet de wedstrijd ook niet meer.
Erg jammer.
Gastquote:Op zondag 27 december 2020 19:33 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Sommige zijn minstens 4 jaar oud dus grote kans dat die kapot is
Ik denk nog steeds dat Maijer een soort programma is. Die man heeft letterlijk geen karakter, echt een NPC die een paar scripts volgt en verder niks kanquote:Op zondag 27 december 2020 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
met wie ben jij close Maijer? En wat merken de 17 miljoen analysatoren op de bank daarvan?
Even wachten. Ze is even spoelenquote:Op zondag 27 december 2020 19:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zie alleen maar butpluggen en dildo’s.
Ja maar die niet.quote:Op zondag 27 december 2020 19:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gast
Je hebt je gifjes toch ook wel gewoon opgeslagen
Jongejongejonge
Er is een langere ja, waarin hij bord tekentquote:Op zondag 27 december 2020 19:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ afbeelding ]
Was het zoiets? Of langer door
Dat stompje in de rug was me nog niet opgevallenquote:Op zondag 27 december 2020 19:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ afbeelding ]
Hierna kwam volgens mij een heel vies lachje van Barneyquote:Op zondag 27 december 2020 19:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ afbeelding ]
Hij moet nog met een vieze smile dat bord tekenen.quote:Op zondag 27 december 2020 19:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ afbeelding ]
Dan wordt het echt een gifje van 30 secondenquote:Op zondag 27 december 2020 19:38 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hierna kwam volgens mij een heel vies lachje van Barney
Nou enquote:Op zondag 27 december 2020 19:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dan wordt het echt een gifje van 30 seconden
Vorig jaar verloor hij ook kansloos van Bunzzing in de L32.quote:
Cullen heeft dan in ieder geval nog zijn piekenquote:Op zondag 27 december 2020 19:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik vind Clayton erg weinig
Hahaha werelds dezequote:Op zondag 27 december 2020 19:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad, en Bunting ging er weer kansloos af tegen vGerwen (en gaf dan ook geen enkele tegenstand).quote:Op zondag 27 december 2020 19:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vorig jaar verloor hij ook kansloos van Bunzzing in de L32.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |