ik hou me hart vast.......als Hugo nu een beetje slim is dan vraagt hij de huisartsen alvast om voor te gaan bereiden.quote:Op zondag 27 december 2020 21:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze het vaccinatieprogramma in Nederland snel kunnen opschalen dan.
Haha, ja, ik ben wel eens, door verschillende mensen, beschreven als een optimist pur sang 😀quote:Op zondag 27 december 2020 21:02 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik bewonder je optimisme
Ben in elk geval heel benieuwd, ik hoop echt dat het goed gaat. Als het vaccineren eenmaal loopt geloof ik best dat het snel gaat, het is die periode tot het loopt waar ik me zorgen over maak.
UIteraard want daar heeft Hugo geen dan tijd voor want die moet veel te vaak bellen....quote:Op zondag 27 december 2020 20:58 schreef Predator40 het volgende:
[..]
raad eens wat, de huisartsen weten nog van helemaal niks op het moment.....
Dan is er wel tegen 2 tot 6 miljoen mensen in NL aan het eind van 2021 allemaal gevaccineerd.quote:Op zondag 27 december 2020 21:04 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Het lijkt er dus op dat we in februari Pfizer, Moderna en Oxford hebben......
We kennen bellende ministers wel.quote:Op zondag 27 december 2020 21:06 schreef deedeetee het volgende:
[..]
UIteraard want daar heeft Hugo geen dan tijd voor want die moet veel te vaak bellen....![]()
Maar die houden het zelf wel goed in de gaten en zullen maar wat graag hun patiėnten beschermen. Die kunnen wrs sneller schakelen dan de GGD
nou, ik ben 15 maart jarig....kom maar op met dat cadeautje ! ( we staan aardig vooraan ....)quote:Op zondag 27 december 2020 21:07 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Dan is er wel tegen 2 tot 6 miljoen mensen in NL aan het eind van 2021 allemaal gevaccineerd.
Ja ik vraag me af hoeveel mensen hier het vaccin gaan nemen. Polletje? Ik neem hem in ieder gevalquote:Op zondag 27 december 2020 21:00 schreef capricia het volgende:
Wat ik wel prettig vind om te lezen is dat iedereen hier graag zo snel mogelijk dat vaccin wil hebben.
De situatie was anders geweest als het opzetten van de testcapaciteit, het ontwikkelen van de app, het organiseren van het bron- en contactonderzoek etc. allemaal voorbeeldig was verlopen. Dan had Hugo de Jonge nu het voordeel van de twijfel gekregen. Maar omdat-ie het hele jaar al van het ene fiasco in de volgende rolt, zijn mensen inmiddels bijzonder sceptisch geworden.quote:Op zondag 27 december 2020 21:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Belangrijkste punt vind ik dat het niet gek is als mensen voorzichtig zijn en denken “eerst zien, dan geloven”, maar dat er zoveel mensen zijn die doorslaan en nu al boos zijn over iets wat vast niet goed zal gaan verlopen. Dat vind ik nogal voorbarig, ik vind dat de kans gegeven moet worden om te laten zien dat het wel goed gaat. En als dat niet zo is en het is verwijtbaar, dan is er alle reden om op dat moment boos te worden
tuurlijk nemen we hem, enige manier voor ons om weer een beetje erop uit te kunnen en vrienden/familie te kunnen bezoeken.quote:Op zondag 27 december 2020 21:10 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ja ik vraag me af hoeveel mensen hier het vaccin gaan nemen. Polletje? Ik neem hem in ieder geval
Absoluut.quote:Op zondag 27 december 2020 21:10 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ja ik vraag me af hoeveel mensen hier het vaccin gaan nemen. Polletje? Ik neem hem in ieder geval
Dat is wat mij betreft de angel. Als het VK denkt eind februari maatregelen af te gaan bouwen houdt het in dat ze 3 maanden aan het vaccineren zijn geweest. Dat is dan volgens henzelf voldoende om minder strenge maatregelen te hebben.quote:Op zondag 27 december 2020 21:12 schreef Predator40 het volgende:
[..]
tuurlijk nemen we hem, enige manier voor ons om weer een beetje erop uit te kunnen en vrienden/familie te kunnen bezoeken.
Het gaat toch om het aantal mensen dat je gevaccineerd hebt, niet hoe lang je bezig bent.quote:Op zondag 27 december 2020 21:13 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat is wat mij betreft de angel. Als het VK denkt eind februari maatregelen af te gaan bouwen houdt het in dat ze 3 maanden aan het vaccineren zijn geweest. Dat is dan volgens henzelf voldoende om minder strenge maatregelen te hebben.
Die dag kan wat mij betreft niet snel genoeg komen, weer een beetje normaal leven zou denk ik iedereen graag willen.
Dus je neemt het vaccin?quote:Op zondag 27 december 2020 21:13 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat is wat mij betreft de angel. Als het VK denkt eind februari maatregelen af te gaan bouwen houdt het in dat ze 3 maanden aan het vaccineren zijn geweest. Dat is dan volgens henzelf voldoende om minder strenge maatregelen te hebben.
Die dag kan wat mij betreft niet snel genoeg komen, weer een beetje normaal leven zou denk ik iedereen graag willen.
Met als extra optie “misschien”.quote:Op zondag 27 december 2020 21:14 schreef Predator40 het volgende:
Kan die poll niet in de openingspost onderaan trouwens ?
Ja. Als ik opgeroepen word ga ik me wel laten vaccineren.quote:
Ja tuurlijk, maargoed, in het VK denken ze voldoende mensen gevaccineerd te hebben in die 3 maanden om maatregelen af te gaan bouwen. Dat zou betekenen dat als we hier een beetje tempo maken we een redelijk normale zomer kunnen hebben.quote:Op zondag 27 december 2020 21:14 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het gaat toch om het aantal mensen dat je gevaccineerd hebt, niet hoe lang je bezig bent.
juistquote:Op zondag 27 december 2020 21:16 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja. Als ik opgeroepen word ga ik me wel laten vaccineren.
[..]
Ja tuurlijk, maargoed, in het VK denken ze voldoende mensen gevaccineerd te hebben in die 3 maanden om maatregelen af te gaan bouwen. Dat zou betekenen dat als we hier een beetje tempo maken we een redelijk normale zomer kunnen hebben.
Fijn dat jij precies weet wat er bedoeld wordt en wat anderen denken.quote:Op zondag 27 december 2020 21:16 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
[..]
Misschien is gewoon nee, waarom je zou je nu nog twijfelen. Dan wil je het gewoon niet
misschien is "ik twijfel nog" een beter optie ?quote:Op zondag 27 december 2020 21:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Fijn dat jij precies weet wat er bedoeld wordt en wat anderen denken.
Ik geloof 100% dat als het eenmaal op stoom is dat het echt keihard gaat. Kijk maar naar het testen, er worden gewoon een half miljoen tests per week gedaan momenteel, dus het kan wel. Het nadeel is dat het langer heeft geduurd dan nodig was.quote:Op zondag 27 december 2020 21:17 schreef Predator40 het volgende:
[..]
juist![]()
we mogen al blij zijn met een redelijk normale herfst....
Ja, de beperking zit m het meest in t aantal vaccins denk ik.quote:Op zondag 27 december 2020 21:16 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja. Als ik opgeroepen word ga ik me wel laten vaccineren.
[..]
Ja tuurlijk, maargoed, in het VK denken ze voldoende mensen gevaccineerd te hebben in die 3 maanden om maatregelen af te gaan bouwen. Dat zou betekenen dat als we hier een beetje tempo maken we een redelijk normale zomer kunnen hebben.
hoelang heeft het geduurd voordat het (beloofde) testbeleid op orde was.....een maand of 6.quote:Op zondag 27 december 2020 21:18 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik geloof 100% dat als het eenmaal op stoom is dat het echt keihard gaat. Kijk maar naar het testen, er worden gewoon een half miljoen tests per week gedaan momenteel, dus het kan wel. Het nadeel is dat het langer heeft geduurd dan nodig was.
Is hetzelfde, maar ook prima. Er is iets tussen ja en nee, denk ikquote:Op zondag 27 december 2020 21:18 schreef Predator40 het volgende:
[..]
misschien is "ik twijfel nog" een beter optie ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |