quote:Wies Gijs??
Op vrijdag 31 januari 2003 14:14 schreef Chocobo het volgende:[..]
Gijs,.....lees nou gewoon even die site door vanaf chapter 19 ofzo. Dan vind je het wel.
quote:Whoehahahahahaha
Op vrijdag 31 januari 2003 14:21 schreef Hakkert het volgende:[..]
Wies Gijs??
JAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!! eindelijk... ik ben op het airship maar is gaan rondlopen en het bleek dat ik Yuna nog ff gedag moest zeggen...
quote:omg, tsraks thuis downloaden. Hopelijk is t'ie dan nog beschikbaar.
Op vrijdag 31 januari 2003 13:20 schreef Chocobo het volgende:
Final Fantasy X-2 promo movie........ik heb het zelf nog niet gezien dus het kan een baard zijn !http://myhome.hanafos.com/~suk0515/ffx2.wmv
quote:Nou het ging nog bijna fout want net voordat ik bij de allerlaatste eindbaas kwam had ik van iedereen hun relics verwijdert zodat ik die bij de sterkste kon equippen maar wat bleek: ik moest meteen vechten dus het ging niet helemaal als gepland. Ik had em uiteraard wel in 1 keer verslagen
Op vrijdag 31 januari 2003 13:13 schreef Chocobo het volgende:[..]
Maar juist dan is het cool. Als je de sidequesten gedaan hebt en lekker level up gaat schop je de eindbaas zijn of haar kont !
Kut ik kon het FFX-2 filmpie niet meer downen
quote:Tis nu weer te downen geloof ik !
Op vrijdag 31 januari 2003 16:06 schreef nikanoru het volgende:[..]
Kut ik kon het FFX-2 filmpie niet meer downen
![]()
quote:Ik ga zo ook weer verder, zit een klein beetje vast bij die eindbaas in Temple of the Ancients, heb te weinig geleveld maar nu kan het niet meer
Op zaterdag 1 februari 2003 01:26 schreef Chocobo het volgende:
Zit met FFVII in de kerk bij Aeris. We gaan zo naar haar huis. Keb al allerlei coole dingen weer meegemaakt in Midgar....wat een spel toch
quote:Mfffffhehehehehehe
Op zaterdag 1 februari 2003 01:30 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Ik ga zo ook weer verder, zit een klein beetje vast bij die eindbaas in Temple of the Ancients, heb te weinig geleveld maar nu kan het niet meer
quote:Cunt
Op zaterdag 1 februari 2003 17:48 schreef Chocobo het volgende:
Ik wilde gewoon even melden dat de Freeloader uit is voor de Cube. Nu hoef ik straks niet te wachten op FFCC. Gewoon de US versie bestellen en de PAL versie negeren
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 17:50 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Cunt
quote:Kan je NTSC versie wel met europese GBA linken? Want Tekken Advance Jpn kan je niet linken met Tekken Advance europa...
Op zaterdag 1 februari 2003 17:48 schreef Chocobo het volgende:
Ik wilde gewoon even melden dat de Freeloader uit is voor de Cube. Nu hoef ik straks niet te wachten op FFCC. Gewoon de US versie bestellen en de PAL versie negeren
quote:hebbie de credits al afgekeken? je krygt altijd een extra filmpje / scene te zien na de aftiteling (zo ook in de film btw, gingen ze thriller nadoen)
Op zaterdag 1 februari 2003 14:35 schreef Hakkert het volgende:
Het is dan eindelijk zover... Ik heb FFX uitgespeeld!!! Ik moet zeggen dat het einde een beetje vaag is.. met die yu yevon kerel enzo... maar verder is het vet! Op naar FFX-2...
quote:Dan koop ik wel de US GBA FF erbij !
Op zaterdag 1 februari 2003 18:09 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Kan je NTSC versie wel met europese GBA linken? Want Tekken Advance Jpn kan je niet linken met Tekken Advance europa...
Ik zit nu in de sewers onder de wall market uit sector 5. Wat heerst dit..... tis voor mij nu dik 3 jaar geleden dat ik dit speelde....... Ik geniet !
quote:Cho...je bent een wereld vent!
Op zondag 2 februari 2003 17:10 schreef Chocobo het volgende:
Final Fantasy VII update:Ik zit nu in de sewers onder de wall market uit sector 5. Wat heerst dit..... tis voor mij nu dik 3 jaar geleden dat ik dit speelde....... Ik geniet !
quote:Hoe had je opgemaakt ?
Op zondag 2 februari 2003 17:10 schreef Chocobo het volgende:
Final Fantasy VII update:Ik zit nu in de sewers onder de wall market uit sector 5. Wat heerst dit..... tis voor mij nu dik 3 jaar geleden dat ik dit speelde....... Ik geniet !
quote:
Op zondag 2 februari 2003 17:45 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Cho...je bent een wereld vent!
quote:Come again ?
Op zondag 2 februari 2003 18:03 schreef X.T.C het volgende:[..]
Hoe had je opgemaakt ?
quote:Snap hem ook niet...
Op zondag 2 februari 2003 19:15 schreef Chocobo het volgende:[..]
Come again ?
quote:Heidegger wilt samen met de President Sector 7 platgooien met dat platform. Ik moet nu terugrennen naar Tifa's Heaven,....de hideout van Avalance
Op zondag 2 februari 2003 19:26 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Snap hem ook niet...
Ik ga weer verder met FFVII...
Wat een FANTASTISCH spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |