dus Anthologies, 6 , 9 , 10
7 en 8 heb ik op de PC
edit: Wat een sletjes op Marktplaats trouwens... tot nu toe iedereen die FF9 te koop aanbied heeft het over kopieen
quote:8&9 zijn gewoon nog origineel in de winkel te koop
Op woensdag 29 januari 2003 18:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga alvast de PS final fantasies kopen ok?dus Anthologies, 6 , 9 , 10
7 en 8 heb ik op de PC
edit: Wat een sletjes op Marktplaats trouwens... tot nu toe iedereen die FF9 te koop aanbied heeft het over kopieen
quote:Wil je een 2e hands N64? Dat kan wel gewoon op Ebay hoor, gewoon iemand uitkiezen met 50+ positieve scores
Op woensdag 29 januari 2003 18:41 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
8&9 zijn gewoon nog origineel in de winkel te koop
Weet iemand trouwens een betrouwbare site waar ik een N64 kan kopen?
Zelda Oot koop ik op die site die Cho aangaf, een originele nieuwe
Anders gewoon bij bijvoorbeeld Replay ofzo
quote:Is zo memory card verplicht of kan je gewoon op de cardridge saven?
Op woensdag 29 januari 2003 19:42 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Wil je een 2e hands N64? Dat kan wel gewoon op Ebay hoor, gewoon iemand uitkiezen met 50+ positieve scores
Anders gewoon bij bijvoorbeeld Replay ofzo
Final Fantasy dus
quote:Balen is dat he
Op donderdag 30 januari 2003 15:34 schreef sickah het volgende:
ik heb net defender x afgemaakt (provoke ...)
en jojimbo in de pan gehakt
alleen heb niet genoeg geld om hem te "kopen"
en wat stakkert tegenkwam is een dark aeon, die beesten zijn echt moeilijk te verslaan
ik kwam een keer die ene dark paard-summon tegen en die deed 'thundaja" 4th level magic, resultaat: 99999 damage = instant death, thunder-eater is totaal ineffectief
quote:Square is in '99 ook begonnen met FFX maar om dat nou een mijlpaal in de serie te noemen?
Op woensdag 29 januari 2003 17:24 schreef Strolie75 het volgende:
Is waarschijnlijk nieuws met een baard, maar toch: het gerucht gaat dat Square al na het uitbrengen van FF IX is begonnen met de ontwikkeling van FF-XII. Deze game zou dus weleens de grootste en uitgebreidste uit de reeks kunnen worden.
Bron: www.insidegamer.nl
quote:Cool
Op donderdag 30 januari 2003 19:04 schreef CloudStrife het volgende:
Final Fantasy Origins (I en II) verschijnt in maart in Europa voor de PSone (en afspeelbaar voor de PS2). Dat is nog eerder dan in Amerika, die krijgen deze game in april.Bron: www.insidegamer.nl
quote:Hmmmm.. yep hierna toch maar weer met 7 beginnen.
Op donderdag 30 januari 2003 20:22 schreef Chocobo het volgende:
Net weer een stukje Final Fantasy VII gespeeld. Ik ga nu op weg naar de 2e bomb missie in Midgar,.... die sfeer,....dat geluid,....het verhaal.... OMG !!Echt de allerbeste Final Fantasy !
quote:Goedzo!
Op donderdag 30 januari 2003 20:22 schreef Chocobo het volgende:
Net weer een stukje Final Fantasy VII gespeeld. Ik ga nu op weg naar de 2e bomb missie in Midgar,.... die sfeer,....dat geluid,....het verhaal.... OMG !!Echt de allerbeste Final Fantasy !
Hoe lang duurt FFVI ongeveer?
Ben nu 2.5 uur bezig
quote:Gijssssss,... deel VI duurt wel even. Is een van de langste FF verhalen ! Denk dik 50+ uur ! Althans,..voor mij
Op donderdag 30 januari 2003 23:33 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Hoe lang duurt FFVI ongeveer?
Ben nu 2.5 uur bezig
quote:Ik zou eigenlijk ff moeten kijken maar ik ben nu zon uurtje of 35/40 bezig geweest. Maar wat ik eigenlijk nooit doe is voor het uitspelen heb ik alle sidequests gedaan en iedereen behoorlijk upgeleveled.
Op donderdag 30 januari 2003 23:33 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Goedzo!
Cloud gaat zo bij mij de Black Materia geven...
Vanaf hier wordt het spel reuze interresantHoe lang duurt FFVI ongeveer?
Ben nu 2.5 uur bezig
quote:Maar juist dan is het cool. Als je de sidequesten gedaan hebt en lekker level up gaat schop je de eindbaas zijn of haar kont !
Op vrijdag 31 januari 2003 11:19 schreef nikanoru het volgende:[..]
Ik zou eigenlijk ff moeten kijken maar ik ben nu zon uurtje of 35/40 bezig geweest. Maar wat ik eigenlijk nooit doe is voor het uitspelen heb ik alle sidequests gedaan en iedereen behoorlijk upgeleveled.
quote:DOWNEN.......... NUUUUUUU ! Yuna DANST EN ZINGT HIER !!!!!!!
Op vrijdag 31 januari 2003 13:20 schreef Chocobo het volgende:
Final Fantasy X-2 promo movie........ik heb het zelf nog niet gezien dus het kan een baard zijn !http://myhome.hanafos.com/~suk0515/ffx2.wmv
Deze link schijnt niet lang te leven ! DOWNEN !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |