quote:WHOEHAHAHAHAAHAHAH
Op woensdag 29 januari 2003 15:18 schreef Strolie75 het volgende:
Sjezus man, doe je uberhaupt nog iets zelf? Weet je wat, stuur je memorycard maar op dan speel ik hem wel voor je uit!
*ROFLOL*
quote:Maar?
Op woensdag 29 januari 2003 15:22 schreef Hakkert het volgende:
heheh ik doe heel veel zelf... kheb alleen geen zin om alle levels te doorlopen om naar Sin te komen... Net zo snel als even iemand het verteld... Ik heb het 3/4 jaar niet gespeeld en weet dus niet meer waar wat zit en hoe het allemaal in elkaar steekt... en me memorycard opsturen is ook weer zo zonde he
Heb ik je nu kunnen helpen? Kom je nu verder?
quote:hehe nee niet echt... ik zit nu op mount gagazette maar das ook nie echt zinvol gloof ik.... highbridge was ook nix te vinden aangezien sin daar zit... pompiedom
Op woensdag 29 januari 2003 15:25 schreef Chocobo het volgende:[..]
Maar?
Heb ik je nu kunnen helpen? Kom je nu verder?
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 15:27 schreef Hakkert het volgende:[..]
highbridge was ook nix te vinden aangezien sin daar zit... pompiedom
Ik twijfel alleen aan welke, 6 of 7
En ik moet ook nog ff voor OoT en MM (Zelda) uitspelen (OoT net voorbij 1e level )
Dusssss
Dag college banken
quote:Wat is het laatste wat je het gedaan in het spel....en dan heb ik het over cut-scenes..... ! Het boeit me dus niet of jij heb zitten rukken of Yuna hebt liggen neuken ergens in de greppel van Mihen Road, maar ik wil dus weten wat de laatste cut-scene was. Als ik dat weet dan kan ik je verder helpen !
Op woensdag 29 januari 2003 15:29 schreef Hakkert het volgende:
foute formulering.. ik weet dat tie daar moet zitten... hij zit er alleen niet... snap je mijn probleem
quote:Hoi FF fanaat,
Op woensdag 29 januari 2003 15:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga ook weer aan een FF beginnen.Ik twijfel alleen aan welke, 6 of 7
En ik moet ook nog ff voor OoT en MM (Zelda) uitspelen (OoT net voorbij 1e level
)
Dusssss
Dag college banken
Ik zou met FFVII beginnen als ik jou was. Ga ik toevallig zelf ook doen. Zelda komt wel joh,...straks kan je de high resolution op Gamecube spelen. Ik zou daar dus mee wachten.
quote:Nee cunt,...das een cutscene die jij zelf getriggered hebt door het eiland te gaan verkennen. Ik bedoel een echte story cutscene..... Is Mika al dood ?
Op woensdag 29 januari 2003 15:35 schreef Hakkert het volgende:
Laatste cutscene was toen ik helemaal trug ging naar het begin op besaid island.. ik kwam daar aan en heb toen een gast verslagen die met 1 Aeon mij kwam aanvallen... Maar ik zwerf dus al wel een tijdje rond de aardeff denken wel cutscene daarvoor zat... ja die van de omega ruins maar daar heb je nix aan...
quote:Aangezien jij al de secret kan doen en de Omega ruins al gevonden hebt dan heb je dus het luchtschip. Dat betekent eigenlijk dat Sin ook op de kaart staat aangegeven, mits Mika inmiddels mol is. Volgens mij licht het einde van FFX voor je neus !
Op woensdag 29 januari 2003 15:36 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nee cunt,...das een cutscene die jij zelf getriggered hebt door het eiland te gaan verkennen. Ik bedoel een echte story cutscene..... Is Mika al dood ?
Zou ook met VII beginnen.
Ben zelf nu met FFVI, FFVII & FFVIII bezig..en een beetje met FFX.
quote:Nee, ik wil de beide N64 Zelda's afhebben VOOR the Windwaker. Heb ook maar Zelda Advance besteld zodat ik ze allemaal nog heb gespeeld voordat ie uitkomt.
Op woensdag 29 januari 2003 15:33 schreef Chocobo het volgende:[..]
Hoi FF fanaat,
Ik zou met FFVII beginnen als ik jou was. Ga ik toevallig zelf ook doen. Zelda komt wel joh,...straks kan je de high resolution op Gamecube spelen. Ik zou daar dus mee wachten.
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 15:38 schreef Ker_Plunk het volgende:
Die HakkertZou ook met VII beginnen.
Ben zelf nu met FFVI, FFVII & FFVIII bezig..en een beetje met FFX.
quote:WAAAAAAAR!!!
Op woensdag 29 januari 2003 15:39 schreef Ker_Plunk het volgende:
Met Yuna neuken![]()
quote:Als jij Yunalesca hebt verslagen en het luchtschip hebt dan staat Sin gewoon op de fucking worldmap.
Op woensdag 29 januari 2003 15:41 schreef Hakkert het volgende:[..]
WAAAAAAAR!!!
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 15:41 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik ga trouwens een N64 kopen met Zelda Oot & Mm.
Alleen ff kijken waar, moet wel een beetje goed kwaliteit zijn...
Check anders het zelda topic verder en check deze www.gameplayer.nl
quote:Klopt, ga anders naar Zanarkand of Bevelle....anders heb je een foute kopie
Op woensdag 29 januari 2003 15:42 schreef Chocobo het volgende:[..]
Als jij Yunalesca hebt verslagen en het luchtschip hebt dan staat Sin gewoon op de fucking worldmap.
Kan niet missen !
quote:KKK,....KKOPPPIIE ?
Op woensdag 29 januari 2003 15:44 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Klopt, ga anders naar Zanarkand of Bevelle....anders heb je een foute kopie
quote:Bevelle kom ik dus nie in door die broers op de highbridge... hmm zanarkand.. nou dan ga ik zo daar maar eens een kijkje nemen.. pfff ik wou dat ik van die berg af was
Op woensdag 29 januari 2003 15:44 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Klopt, ga anders naar Zanarkand of Bevelle....anders heb je een foute kopie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |