Er zat net een vlieg op mijn Final Fantasy 7 poster
quote:Das niet cool. Heb je haar gedood?
Op zondag 26 januari 2003 19:10 schreef Notorious_Roy het volgende:Er zat net een vlieg op mijn Final Fantasy 7 poster
quote:lees de walkthrough die ik je per link gaf dan
Op zondag 26 januari 2003 14:31 schreef Hakkert het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Dan stop ik FFX wel in de kast ofzo..
op mihen highbridge ofzoiets, je moet daar iig zodra je land een lang stukje rooie loper aflopen en dan wordt je tegengehouden en dan kan je weer verder
quote:? Leg dit eens beter uit wil je
Op woensdag 29 januari 2003 10:50 schreef nikanoru het volgende:[..]
FF6 ja, maar ik kan maar 1 offering vinden
quote:Nou gewoon, met de offering kan je 4 keer aanvallen(8x als je ook nog een genjiglove gebruikt) maar er is maar 1 offering in het hele spel te vinden. En dat vind ik naar.
Op woensdag 29 januari 2003 11:13 schreef Chocobo het volgende:[..]
? Leg dit eens beter uit wil je
quote:FFVI, ben nu bij south Figaro..niet erg ver nog.
Op woensdag 29 januari 2003 09:13 schreef Chocobo het volgende:
Iemand nog hier met een FF deel bezig?
quote:KEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERR !!!
Op woensdag 29 januari 2003 11:58 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
FFVI, ben nu bij south Figaro..niet erg ver nog.
FFVII, in de Temple of the Ancients...waar de echt FFVII pret gaat beginnen.
FFVIII, in Timber met die treinen.
FFX, ik probeer die kut secrets te doen...
WAT EEN RESPECT
quote:Ik geloof dat je dat iemand's status KAN beinvloeden !
Op woensdag 29 januari 2003 13:01 schreef Hakkert het volgende:
Wat betekende Ward ook alweer... Ik heb namelijk een death ward op iets zitten maar vraag me af of ik ur wat aan heb namelijk... Kan namelijk ook een silenceproof en darkproof item equippen..
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 12:54 schreef Chocobo het volgende:[..]
KEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERR !!!
WAT EEN RESPECT
![]()
![]()
(death)ward is dat je tegen de spell kan, blokt(nullify)
quote:kleinere kans om dood te gaan as een vijand death op je cast, beetje naadje want et is altijd maar afw88 of er nu wel of niet iets gebeurd..... kan beter deathproof hebben dan ben je meteen inmume voor death
Op woensdag 29 januari 2003 13:01 schreef Hakkert het volgende:
Wat betekende Ward ook alweer... Ik heb namelijk een death ward op iets zitten maar vraag me af of ik ur wat aan heb namelijk... Kan namelijk ook een silenceproof en darkproof item equippen..
keb nou voor tidus en auron beide wapens met stonetouch das pas makkelijk 9 van de 10 keer is je vijand in een keer kassie, tenzij hij er weer inmume voor is he.....
ehhh ik ga nu mount. gagazet op, ff paar keer op en af voor easy levelen en dan seymour weer klop geven
waar leveled iedereen trouwens?? weinig hp veel ap?!?!?
quote:Wat heb je precies allemaal gedaan. Je bent al bij Zanarkand geweest en die griet verslagen. Je bent daarna naar Mika geweest en hem zien sterven? Dan zul je in chapter 20 21 zitten. Lees die even goed door. Sin moet je namelijk al op de kaart kunnen zien nu dus ik denk dat je ergens 3/4 op chapter 20 zit van de walkthrough site.
Op woensdag 29 januari 2003 15:17 schreef Hakkert het volgende:
Heb je ook enig idee bij welk hoofdstuk ik ben? Volgens mij moet ik nu naar die highbridge maar daar staan de broers van isaaru en niet Sin...pfff Chocobo je kan me vast wel ff helpen![]()
pleazeeeeeeee
Voordat je Sin doet zou ik wel zoveel mogelijk secrets en sidegames gaan doen. Unlock alle hidden locations op de map etc. Ook dat vind je allemaal op de site.
Succes en als je iets wilt weten dan hoor ik het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |