quote:je hebt t helemaal goed, tis questie van timing, dus je kan gerust stoned doorspelen
Op zaterdag 25 januari 2003 18:01 schreef sickah het volgende:
ik wordt helemaal gek van die macalanie tempel (die tmpl na de bruiloft)
moet je nou op (X) drukken als ie de goede kant op staat ?
ik ga de hele tijd de verkeerde kant opof zal het aan mij liggen en het een keer niet stoned spelen ?
quote:Het wordt nog erger, soms kom je een aantal kisten tegen (3 naast elkaar). In ééntje zit maar een leuke prijs.
Op zaterdag 25 januari 2003 20:50 schreef Hakkert het volgende:
Pfff ik HAAT Omega Ruins.. Je kan gewoon nergens ff saven!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Een tonberry ?
Op zaterdag 25 januari 2003 22:13 schreef Hakkert het volgende:
Ja die ken ik.. in die andere zit altijd een klote monsteren nu ben ik dus gewoon af omdat ik nergens kon saven
Dan komt er weer zo'n stom voodoopoppegie die al mijn aeons afslachts... grrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 22:51 schreef X.T.C het volgende:[..]
Een tonberry ?
Ik zelf heb Omega Ruins niet gedaan.Sidequests in FFX zuigen
quote:Ik had bijna alle side-quests gedaan. Aangezien mijn sphere grid praktisch vol was per character schopte ik aardig kont.
Op zaterdag 25 januari 2003 23:55 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Ik zelf heb Omega Ruins niet gedaan.Sidequests in FFX zuigen
De eindbaas van FFX en zelfs omega en ultima weapon moesten bij mij om vergiffenis vragen.
En nog 76 andere screenshots van FFX-2:
http://gamesradar.msn.co.uk/gallery.asp?page=7&articleid=64829&_sectiontypeid=2&_subsectionid=158
quote:
Op zondag 26 januari 2003 09:47 schreef Strolie75 het volgende:
Speciaal voor Chocobo:En nog 76 andere screenshots van FFX-2:
http://gamesradar.msn.co.uk/gallery.asp?page=7&articleid=64829&_sectiontypeid=2&_subsectionid=158
quote:Je moet geloof ik naar die Mike......je moet 1 of 2 sequences triggeren zodat je toegang krijgt tot Sin !
Op zondag 26 januari 2003 13:31 schreef Hakkert het volgende:
Maarree.... Waar moet ik anders heen? Iemand zei dat ik Sin kon gaan verslaan..tenminste proberen.. maar waaaaaaaaaaaaaaar..... Lees ook even de vorige verhaaltjes.. dan weet je wat ik kan en niet kan
quote:
Op zondag 26 januari 2003 13:35 schreef Ketel_1 het volgende:
mededeling
Ik stop nu FFX in m'n PS2 en ga opnieuw beginnen. Deze keer ga ik wel proberen alle sidequests te doen etc.
quote:Als je verstand van de characters hebt dan kan je dat doen, maar ik zou de standard Grid aanraden ! De expert grid is wel heeeeel cool om te doen maar pittig. Ik ga het in ieder geval wel doen !
Op zondag 26 januari 2003 13:40 schreef Ketel_1 het volgende:
Voordat ik echt begin: Is het aan te raden om deze keer de expert grid te kiezen? Want de vorige keer heb 'm uitgespeeld met de normale grid.
quote:Ik kies gewoon expert
Op zondag 26 januari 2003 13:42 schreef Chocobo het volgende:[..]
Als je verstand van de characters hebt dan kan je dat doen, maar ik zou de standard Grid aanraden ! De expert grid is wel heeeeel cool om te doen maar pittig. Ik ga het in ieder geval wel doen !
quote:
Op zondag 26 januari 2003 13:44 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Ik kies gewoon expert
.
Maar deze keer hou ik het vol. En nu ga ik echt beginnen.
quote:Dammit,......wat doe je nou hier nog. Ga GAMEN
Op zondag 26 januari 2003 13:47 schreef Ketel_1 het volgende:
Toen ik voor het eerst begon had ik ook meteen Expert gekozen omdat ik dacht dat dat wel een leuke uitdaging zou zijn. Vervolgens heb ik de dag daarna het hele spel opnieuw gespeeld (ik was al zo'n 5 uur bezig) omdat ik toch liever de standaard grid had.
Maar deze keer hou ik het vol. En nu ga ik echt beginnen.
quote:Wies mike en hoe kom ik daar
Op zondag 26 januari 2003 13:32 schreef Chocobo het volgende:[..]
Je moet geloof ik naar die Mike......je moet 1 of 2 sequences triggeren zodat je toegang krijgt tot Sin !
quote:Ene Mika,....die oude vent,....zit in die stad waar Yuna zou gaan trouwen !
Op zondag 26 januari 2003 14:00 schreef Hakkert het volgende:[..]
Wies mike en hoe kom ik daar
quote:Have fun ........
Op zondag 26 januari 2003 14:19 schreef Hakkert het volgende:
En waar lag die stad ook alweer? Ja ik heb het echt zolang niet gespeeld dus dat zijn dingetjes die ik nie meer weet
Daaaaaaaaaaaaaaaaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |