abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8083908
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 16:25 schreef sickah het volgende:
ik snapte er in het begin ook niet veel van, sphere grid ??? aeon's enzo, maar nu zit ik bij de Macalanie tempel (die machina tempel) heb alles door, ga denk maar eens opnieuw beginnen

ik in een gevecht op L1 drukken ... hee wat is dat nou ??
kool je kan ventjes wisselen tijdens een gevecht en dan zit je al bij die chocobo eater

hahah heb je goed op zitten letten...... in besaid wordt al voorgedaan dat je tijdens het gevecht van spelers kan verwisselen... en in het boekie wat bij de game zit staat het zowieso, en in de Strategy guide die ik heb wordt het helemaal in uitgelegd... paar bladzijden lang

ik zit nu op "The Djose Highroad" ben eergister overnieuw begonnen nadat ik kingdom-hearts heb uitgespeeld, wil nu alles halen, celestial weapons,triple overdrives, dark aeons, en dan misschien ook ff penance proberen te verslaan..... nadat ik kingdom-hearts heb uitgespeeld

vrijdag 24 januari 2003 @ 12:05:03 #27
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_8083951
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 12:02 schreef NeoDweezil het volgende:

[..]

ben eergister overnieuw begonnen nadat ik kingdom-hearts heb uitgespeeld,

quote:

[..]

en dan misschien ook ff penance proberen te verslaan..... nadat ik kingdom-hearts heb uitgespeeld

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  vrijdag 24 januari 2003 @ 12:15:25 #28
35614 nikanoru
[TK]Merry Fucking Christmas!
pi_8084114
Zo ik ga nu FF6 uitspelen. Had ik nog nooit eerder gespeeld
Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
  vrijdag 24 januari 2003 @ 12:37:30 #29
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_8084421
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 12:15 schreef nikanoru het volgende:
Zo ik ga nu FF6 uitspelen. Had ik nog nooit eerder gespeeld
Spelen of uitspelen ?

Ohja en........ *PETS*

pi_8084737
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 08:14 schreef Chocobo het volgende:
Vandaag ga ik starten met Final Fantasy VII !

Ben zelf voor 8ste keer bezig, ben nu bij Mt.Nibel
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_8084789
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 12:37 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Spelen of uitspelen ?

Ohja en........ *PETS*

Chocobo...dat worldmap muziekje van FFVI...is....
nostalgies
α & Ω
  vrijdag 24 januari 2003 @ 13:11:03 #32
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_8085017
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 12:58 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Chocobo...dat worldmap muziekje van FFVI...is....
nostalgies

Waanzinnig,...vooral de world of ruins straks....let maar op...das de coolste worldmap muziek ooit !
pi_8085199
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 13:11 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Waanzinnig,...vooral de world of ruins straks....let maar op...das de coolste worldmap muziek ooit !

Soms wacht ik 10 minuten voor een dorp...gewoon ff luisteren naar dat mooie muziekje....voel me dan net een kind
World map muziekje van FFVII heerst ook
α & Ω
  vrijdag 24 januari 2003 @ 13:44:22 #34
35614 nikanoru
[TK]Merry Fucking Christmas!
pi_8085771
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 12:37 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Spelen of uitspelen ?

Ohja en........ *PETS*

Auw!! verdomme kmoet het wel ff uitleggen he.
Ik heb een keer een aantal jaar geleden de mogelijkheid gehad om em te kopen maar toen was ik nog niet zo bekend met FF en ik had er toen nog geen geld voor, dus heb ik em een tijd geleden voor de psx gekocht maar ben toen niet gaan spelen omdat ik met FFX bezig was.
Ik heb em ook op de emulator gehad maar ben toen na een uurtie gestopt omdat je net dat ene console gevoel mist.
Maar goed nu ben ik er vorige week echt even voor gaan zitten en ga em vanmiddag dan uitspelen. (met alle sidequests al gedaan)

p.s. weet iemand nog wat meer over Ziegfried?
Want later in WOR is die in de arena maar je ziet em ook nog een keer als je de grot ingaat bij South Figaro, helemaal op het einde zie je hem een schatkist openen en dan rent ie ervandoor.

Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
pi_8086879
weet iemand hoe ik met blitzball gasten van andere teams kan krijgen
bv Nimrook (beste keeper) zit bij de Al Bhed Psyches (geloof ik) en die wil ik in mn team
als ik op vierkantje druk dan krijg je zn stats te zien enzo. bij een free agent [iemand die dus nog bij niemand in een team zit] kan je em dan aannemen, is nou dus de enigste manier om die gast te krijgen te w88 totdat zijn contract is afgelopen ?? of zijn dr nog alternatieven...
pi_8086966
quote:

[..]
...bla... wil nu alles halen, celestial weapons,triple overdrives, dark aeons...bla...

hahaha succes ik ben daar nu ook mee bezig, alle overdrives / wapens voor wakka is echt flink kut! je moet zn overdrives winnen met blitzball games en daarna kan je pas zn ultimate weapon (of celestial dinges) winnen en dat spelen wordt echt SAAAAAAI!!!! na een (kort) tijdje
  vrijdag 24 januari 2003 @ 14:47:42 #37
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_8086984
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 14:41 schreef Mastermaus het volgende:
weet iemand hoe ik met blitzball gasten van andere teams kan krijgen
bv Nimrook (beste keeper) zit bij de Al Bhed Psyches (geloof ik) en die wil ik in mn team
als ik op vierkantje druk dan krijg je zn stats te zien enzo. bij een free agent [iemand die dus nog bij niemand in een team zit] kan je em dan aannemen, is nou dus de enigste manier om die gast te krijgen te w88 totdat zijn contract is afgelopen ?? of zijn dr nog alternatieven...
Iemand aannemen gaat dacht ik automatisch als je een bepaald level hebt, maar weet dat niet zeker. Snap geen hol het hele Blitzball. Vind het tevens een vreselijk slecht subgame. Ik had liever in de Golden Saucer rondgelopen !
pi_8087112
Even doorzetten, Blitzball is best leuk! En je kunt er leuke dingen mee verdienen!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_8096482
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 12:05 schreef Chocobo het volgende:

[..]

[..]

zegt et eens wat wordt er nie gesnapt??!?!?

enne Mastermaus die celestial van wakka laat ik wel door me bro halen die vind blitzball vet en wint ook bijna altijd dus dat ga ik aan em overlaten

zit nu bij de moonflow

pi_8096996
hmmz ik wil ook zon bro... ik win ook altijd maar ik vind het niet gaaf het is alleen moeilijk in de eerste 3-5 games, daarna win je altijd

strategietje eruit?
team:
Linksvoor: Tidus [hoge shoot/end]
Rechtsvoor: Brother [hoge shoot/end/speed/pass]
midden: Ropp [hoge pass/speed]
achter: Iemand die goed kan passen
achter: Wakka
keeper: Keepa

als ropp de ball vangt gelijk richting de keeper ermee: als LV en RV en Midden van de tegenpartij dichtbij komen en LV en RV achter hun zitten pass je de ball naar Brother,

die raced richting goal, passed de ball naar tidus die ook vrij dichtbij het goal zit dan (met hoge pass/end kom je er vaak doorheen)

als tidus de ball heeft race je naar vlak voor het goal en doe je jecht shot
(indien er 2 tegenspelers voor je neus zitten als er 1 is de attack incasseren en dan sphere shot, indien 3 eentje incasseren en dan jecht shot),
met jecht shot schakel je nl 2 tegenstanders uit!!

als je er eentje heb kan je al in principe de ball grabben en dan vlak achter je eigen keeper blijven hangen, als de tegenstanders ver genoeg zijn blijven ze ook daar ook (lekkere AI toch weer)

heel verhaal, maar als je er niet uitkomt is dit de beste strategie

en met spelers proberen te contracteren (is dat een bestaand woord?) en de speler zit al in een ander team dan lukt dat niet, daar zoek ik dus een trick voor, anders zou ik moeten afwachten tot hun contract afloopt en dan nemen ze die speler vaak ook weer aan (the basterds) maarja...

zaterdag 25 januari 2003 @ 09:29:03 #41
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_8099203
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 23:41 schreef NeoDweezil het volgende:

[..]

zegt et eens wat wordt er nie gesnapt??!?!?

enne Mastermaus die celestial van wakka laat ik wel door me bro halen die vind blitzball vet en wint ook bijna altijd dus dat ga ik aan em overlaten

zit nu bij de moonflow

Moonflow is een waanzinnig mooie stuk....... dammit,...wat een cool spel is het toch !
pi_8099388
Nieuwe screens van FFX-2

pi_8099424
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 10:30 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe screens van FFX-2

Zeg is dit nou Auron weer ?

Hakkert kan geen plaatjes plakken *blond is*

[Dit bericht is gewijzigd door Hakkert op 25-01-2003 10:38]

Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
pi_8099430
Lijkt me sterk als dat Auron is (als je FFX hebt uitgespeeld weet je waarom).

Wat zou dat met die dobbelstenen zijn?

pi_8099433
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 10:37 schreef Strolie75 het volgende:
Lijkt me sterk als dat Auron is (als je FFX hebt uitgespeeld weet je waarom).

[afbeelding]

Wat zou dat met die dobbelstenen zijn?

gaat tie gast dood?
Mijn games
pi_8099445
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 10:37 schreef Hakkert het volgende:
gaat tie gast dood?
Nee, hij gaat niet dood, en meer zeg ik niet.
pi_8099513
Oke ik heb FFX er in zitten.... HEELLUPPP!!! Ik weet dus echt niet meer wat ik moet doen nu... Wat ik mij nog herinner is dat ik die monster heb gevangen voor die gast ergens en dat ik daar nu kan trainen zeg maar... Moet dan wel monster vangen enzo voor die gast... Ik heb alle aeons tot en met Magus sisters.... Ik heb alleen nog nie alle celestial weapons volgens mij... wel 1 of 2 geloof ik maar ik weet niet meer welke... Aeon Magus Sister doet in ieder geval 99999 schade dus die van Yuna zal ik wel hebben... Ik kan ook het Airschip in... maar ik weet dus echt niet meer wat ik nu moet doen... hopelijk kunnen jullie me weer op weg helpen.. Loop nu trouwens door de thunder plains beetje monster te killen maar is ook wat onzinnig...

Ik zie net in het battleship dat ik 2 nieuwe sites heb namelijk Mi'hen Ruins en Battle Site... Ik ga nu naar die mi'hen ruins.... op de battle site zal ik sin wel tegenkomen neem ik aan.. Hmm die mi'hen ruins kom ik ergens achteraf te zitten op een soort eilandje.. kom het grote eiland nie eens op..Dan maar naar de battle site... Ook daar kom ik nergens :|

Kben een beetje op de kaart gaan klikken en heb de omega ruins gevonden.. hier krijg ik een filmpje te zien dus volgens mij volg ik de goede kant nu weer

[Dit bericht is gewijzigd door Hakkert op 25-01-2003 11:01]

Mijn games
pi_8099826
Zou iemand misschien een lijstje kunnen posten met welke FF er nou allemaal uit zijn gekomen en op welke console.

Ik ben echt ff de weg kwijt, vooral de delen die alleen in JAP. zijn uitgekomen, die hier weer een ander nummer hebben :/

You'll tell the angels in heaven that you had never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you.
  zaterdag 25 januari 2003 @ 18:01:19 #49
40495 sickah
Shit happens
pi_8104476
ik wordt helemaal gek van die macalanie tempel (die tmpl na de bruiloft)
moet je nou op (X) drukken als ie de goede kant op staat ?
ik ga de hele tijd de verkeerde kant op

of zal het aan mij liggen en het een keer niet stoned spelen ?

No bees were killed in the posting of this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
pi_8106430
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 10:51 schreef Hakkert het volgende:
Oke ik heb FFX er in zitten.... HEELLUPPP!!! ...bla...
ik weet niet precies wat je wilt doen... ben je alle sidequests aan het doen? anders ken je em uitspelen dan moet in je airship naar sin toe...
sidequests walkthroughs zijn te vinden op http://www.gamefaqs.com/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')