quote:hahah heb je goed op zitten letten...... in besaid wordt al voorgedaan dat je tijdens het gevecht van spelers kan verwisselen... en in het boekie wat bij de game zit staat het zowieso, en in de Strategy guide die ik heb wordt het helemaal in uitgelegd... paar bladzijden lang
Op donderdag 23 januari 2003 16:25 schreef sickah het volgende:
ik snapte er in het begin ook niet veel van, sphere grid ??? aeon's enzo, maar nu zit ik bij de Macalanie tempel (die machina tempel) heb alles door, ga denk maar eens opnieuw beginnenik in een gevecht op L1 drukken ... hee wat is dat nou ??
kool je kan ventjes wisselen tijdens een gevechten dan zit je al bij die chocobo eater
ik zit nu op "The Djose Highroad" ben eergister overnieuw begonnen nadat ik kingdom-hearts heb uitgespeeld, wil nu alles halen, celestial weapons,triple overdrives, dark aeons, en dan misschien ook ff penance proberen te verslaan..... nadat ik kingdom-hearts heb uitgespeeld
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 12:02 schreef NeoDweezil het volgende:[..]
ben eergister overnieuw begonnen nadat ik kingdom-hearts heb uitgespeeld,
quote:
en dan misschien ook ff penance proberen te verslaan..... nadat ik kingdom-hearts heb uitgespeeld
quote:Spelen of uitspelen ?
Op vrijdag 24 januari 2003 12:15 schreef nikanoru het volgende:
Zo ik ga nu FF6 uitspelen. Had ik nog nooit eerder gespeeld
Ohja en........ *PETS*
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 08:14 schreef Chocobo het volgende:
Vandaag ga ik starten met Final Fantasy VII !
quote:Chocobo...dat worldmap muziekje van FFVI...is....
Op vrijdag 24 januari 2003 12:37 schreef Chocobo het volgende:[..]
Spelen of uitspelen ?
Ohja en........ *PETS*
quote:Waanzinnig,...vooral de world of ruins straks....let maar op...das de coolste worldmap muziek ooit !
Op vrijdag 24 januari 2003 12:58 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Chocobo...dat worldmap muziekje van FFVI...is....
nostalgies
quote:Soms wacht ik 10 minuten voor een dorp...gewoon ff luisteren naar dat mooie muziekje....voel me dan net een kind
Op vrijdag 24 januari 2003 13:11 schreef Chocobo het volgende:[..]
Waanzinnig,...vooral de world of ruins straks....let maar op...das de coolste worldmap muziek ooit !
quote:Auw!! verdomme kmoet het wel ff uitleggen he.
Op vrijdag 24 januari 2003 12:37 schreef Chocobo het volgende:[..]
Spelen of uitspelen ?
Ohja en........ *PETS*
p.s. weet iemand nog wat meer over Ziegfried?
Want later in WOR is die in de arena maar je ziet em ook nog een keer als je de grot ingaat bij South Figaro, helemaal op het einde zie je hem een schatkist openen en dan rent ie ervandoor.
quote:hahaha succes ik ben daar nu ook mee bezig, alle overdrives / wapens voor wakka is echt flink kut! je moet zn overdrives winnen met blitzball games en daarna kan je pas zn ultimate weapon (of celestial dinges) winnen en dat spelen wordt echt SAAAAAAI!!!! na een (kort) tijdje
...bla... wil nu alles halen, celestial weapons,triple overdrives, dark aeons...bla...
quote:Iemand aannemen gaat dacht ik automatisch als je een bepaald level hebt, maar weet dat niet zeker. Snap geen hol het hele Blitzball.
Op vrijdag 24 januari 2003 14:41 schreef Mastermaus het volgende:
weet iemand hoe ik met blitzball gasten van andere teams kan krijgen
bv Nimrook (beste keeper) zit bij de Al Bhed Psyches (geloof ik) en die wil ik in mn team
als ik op vierkantje druk dan krijg je zn stats te zien enzo. bij een free agent [iemand die dus nog bij niemand in een team zit] kan je em dan aannemen, is nou dus de enigste manier om die gast te krijgen te w88 totdat zijn contract is afgelopen ?? of zijn dr nog alternatieven...
quote:zegt et eens wat wordt er nie gesnapt??!?!?
Op vrijdag 24 januari 2003 12:05 schreef Chocobo het volgende:[..]
[..]
enne Mastermaus die celestial van wakka laat ik wel door me bro halen die vind blitzball vet en wint ook bijna altijd dus dat ga ik aan em overlaten
zit nu bij de moonflow
strategietje eruit?
team:
Linksvoor: Tidus [hoge shoot/end]
Rechtsvoor: Brother [hoge shoot/end/speed/pass]
midden: Ropp [hoge pass/speed]
achter: Iemand die goed kan passen
achter: Wakka
keeper: Keepa
als ropp de ball vangt gelijk richting de keeper ermee: als LV en RV en Midden van de tegenpartij dichtbij komen en LV en RV achter hun zitten pass je de ball naar Brother,
die raced richting goal, passed de ball naar tidus die ook vrij dichtbij het goal zit dan (met hoge pass/end kom je er vaak doorheen)
als tidus de ball heeft race je naar vlak voor het goal en doe je jecht shot
(indien er 2 tegenspelers voor je neus zitten als er 1 is de attack incasseren en dan sphere shot, indien 3 eentje incasseren en dan jecht shot),
met jecht shot schakel je nl 2 tegenstanders uit!!
als je er eentje heb kan je al in principe de ball grabben en dan vlak achter je eigen keeper blijven hangen, als de tegenstanders ver genoeg zijn blijven ze ook daar ook (lekkere AI toch weer)
heel verhaal, maar als je er niet uitkomt is dit de beste strategie
en met spelers proberen te contracteren (is dat een bestaand woord?) en de speler zit al in een ander team dan lukt dat niet, daar zoek ik dus een trick voor, anders zou ik moeten afwachten tot hun contract afloopt en dan nemen ze die speler vaak ook weer aan (the basterds) maarja...
quote:Moonflow is een waanzinnig mooie stuk....... dammit,...wat een cool spel is het toch !
Op vrijdag 24 januari 2003 23:41 schreef NeoDweezil het volgende:[..]
zegt et eens wat wordt er nie gesnapt??!?!?
enne Mastermaus die celestial van wakka laat ik wel door me bro halen die vind blitzball vet en wint ook bijna altijd dus dat ga ik aan em overlaten
zit nu bij de moonflow
quote:Zeg is dit nou Auron weer ?
Op zaterdag 25 januari 2003 10:30 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe screens van FFX-2
Hakkert kan geen plaatjes plakken *blond is*
[Dit bericht is gewijzigd door Hakkert op 25-01-2003 10:38]
Wat zou dat met die dobbelstenen zijn?
quote:gaat tie gast dood?
Op zaterdag 25 januari 2003 10:37 schreef Strolie75 het volgende:
Lijkt me sterk als dat Auron is (als je FFX hebt uitgespeeld weet je waarom).Wat zou dat met die dobbelstenen zijn?
quote:Nee, hij gaat niet dood, en meer zeg ik niet.
Op zaterdag 25 januari 2003 10:37 schreef Hakkert het volgende:
gaat tie gast dood?
Ik zie net in het battleship dat ik 2 nieuwe sites heb namelijk Mi'hen Ruins en Battle Site... Ik ga nu naar die mi'hen ruins.... op de battle site zal ik sin wel tegenkomen neem ik aan.. Hmm die mi'hen ruins kom ik ergens achteraf te zitten op een soort eilandje.. kom het grote eiland nie eens op..Dan maar naar de battle site... Ook daar kom ik nergens :|
Kben een beetje op de kaart gaan klikken en heb de omega ruins gevonden.. hier krijg ik een filmpje te zien dus volgens mij volg ik de goede kant nu weer
[Dit bericht is gewijzigd door Hakkert op 25-01-2003 11:01]
Ik ben echt ff de weg kwijt, vooral de delen die alleen in JAP. zijn uitgekomen, die hier weer een ander nummer hebben :/
of zal het aan mij liggen en het een keer niet stoned spelen ?
quote:ik weet niet precies wat je wilt doen... ben je alle sidequests aan het doen? anders ken je em uitspelen dan moet in je airship naar sin toe...
Op zaterdag 25 januari 2003 10:51 schreef Hakkert het volgende:
Oke ik heb FFX er in zitten.... HEELLUPPP!!! ...bla...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |