tong80 | zondag 27 december 2020 @ 14:01 |
1-Fawlty Towers 2-The Office 3-Twin Peaks 4-Q&Q 5-All in the family 6-Floris 7-Young Ones 8-Debiteuren Crediteuren 9-Hamelen 10-Bottom | |
GGMM | zondag 27 december 2020 @ 14:24 |
Series? 1. The Wire 2. Breaking Bad 3. The Sopranos 4. Oz 5. Band of Brothers 6. Chernobyl 7. The Shield 8. The X-Files 9. Mad Men 10. Sons of Anarchy | |
#ANONIEM | zondag 27 december 2020 @ 14:25 |
1. Lost | |
Socios | zondag 27 december 2020 @ 14:32 |
1. Flodder 2. Mr. Bean 3. Debiteuren Crediteuren 4. Vrienden voor het Leven 5. Jiskefet 6. Friends 7. The Big Bang Theory 8. M'n dochter en ik 9. Toen was geluk heel gewoon 10. Oppassen!!! | |
ok01 | zondag 27 december 2020 @ 14:36 |
1. The Wire 2. Sopranos 3. The Office 4. Black Mirror 5. South Park 6. Community 7. Avatar: The Last Airbender 8. Taxi 9. Cheers 10. The A Team ( ) | |
tong80 | zondag 27 december 2020 @ 17:16 |
Zeker. | |
Viv | zondag 27 december 2020 @ 17:25 |
1. Friday Night Lights 2. Sons of Anarchy 3. Big Bang Theory 4. House MD 5. Homeland 6. Game of Thrones 7. La casa de papel 8. Friends 9. True Blood 10. LOST | |
tong80 | zondag 27 december 2020 @ 17:29 |
Als Viv geen Young Ones ? | |
Socios | zondag 27 december 2020 @ 17:36 |
Geweldig; een internetplaatje. | |
tong80 | zondag 27 december 2020 @ 17:37 |
Wel met tekst. | |
Viv | zondag 27 december 2020 @ 17:48 |
Mijn username komt van een game (Vivi in Final Fantasy), niet van een serie. Ik heb de TT overigens verduidelijkt. | |
Lord_Vetinari | zondag 27 december 2020 @ 17:59 |
I, Claudius To the manor born Yes, Prime Minister Yes, Minister Shogun Chef! Blackadder Big Bang Theory M*A*S*H Hill Street Blues | |
tong80 | zondag 27 december 2020 @ 18:04 |
Oe ik ben Hill Street Blues vergeten. | |
Lord_Vetinari | zondag 27 december 2020 @ 18:06 |
Ga je schamen! | |
tong80 | zondag 27 december 2020 @ 18:11 |
Ben ooit Cruijff vergeten in m'n favoriete Ajax ooit. | |
Socios | zondag 27 december 2020 @ 18:13 |
Ik wilde King of Queens nog toevoegen, maar dan had ik op 11 gezeten. | |
manny | zondag 27 december 2020 @ 18:24 |
Ik kijk trouwens wel naar alle seizoenen, dus bijv Sons of anarchy of Lost haalt t em bij mij niet door de latere seizoenen die het geheel te ver naar beneden trekken. 1. Cheers 2. Office us 3. A team 4. Fawlty towers 5. Spijkerhoek 6. All in the family 7. Knight Rider 8. Inspector Frost 9. Miami Vice 10. The Royle Family | |
#ANONIEM | zondag 27 december 2020 @ 18:47 |
House of Cards (tot Spacey er ineens uit is) Grey’s Anatomy Narcos Suits Fleabag Breaking Bad The Bridge Gossip Girl You Dexter | |
Ama | zondag 27 december 2020 @ 19:10 |
Willekeurige volgorde. Eerste vijf zijn wel de series waar ik echt fan van ben. Breaking Bad Better Call Saul Stranger Things Game of Thrones Sons of Anarchy Grace and Frankie Modern Family Friends Lucifer Gilmore Girls | |
#ANONIEM | zondag 27 december 2020 @ 19:37 |
1: Breaking bad 2: The Big Bang Theory 3: Homeland 4: Dexter 5: Gomorra 6: Bodyguard 7: Ugly Betty 8: On the buses 9: The Crown 10: Silicon Valley Na 5 beetje willekeurige volgorde. | |
GGMM | zondag 27 december 2020 @ 19:41 |
Oh ik heb overigens alleen series gekozen die al afgelopen zijn. Dus dat jullie niet denken huh waar is Better Call Saul nou? | |
IW2B | zondag 27 december 2020 @ 19:49 |
Oef... op de eerste na, is dat best lastig. Heb zoveel series die ik geweldig vind/vond... toch maar iets proberen maar zal enkel 'volwassenen' series plaatsen en geen kinderseries, dat is een totaal ander soort lijst.. 01: The X-Files Gezien mijn username en avatar, kan dit niet missen lijkt me. Blijft geweldige serie, heb alles op VHS, DVD en Blu Ray. Hoop dat er nog eens een release op 4K Blu Ray komt. Eén van de weinige series die ik jaarlijks wel in zijn geheel (11 seizoenen) compleet opnieuw kijk. 02: The Inbetweeners Enige serie van latere jaren (alhoewel ook alweer 10 jaar oud). Zo onwijs grappig, 3 seizoenen maar kijk ze gerust elke keer weer opnieuw. Films waren ook ontzettend grappig. 03: The Persuaders Geweldige serie! Roger Moore en Tony Curtis. Jammer dat Moore liever voor James Bond ging (alhoewel dat ook goede films zijn) waardoor de serie stopte. Had er graag meer van gezien. 04: The Wonder Years Erg leuke serie. Speelt zich net als meerdere van mijn favo series nog voor mijn geboorte af, maar toch kan ik me inleven in Kevin Arnolds. Had best in die tijd mijn jeugd willen doorbrengen. Heerlijke muziek ook in de afleveringen. 05: Married... With Children De Bundy's. Wie houd er niet van ze. Nog steeds dagelijks op tv, en heb de afleveringen werkelijk waar allemaal tientallen keren gezien en toch blijf ik het leuk vinden. 06: Star Trek Voyager Toch wel mijn favo Star Trek series. TNG mist dit helaas nipt. Jammer dat de afgelopen 2 series (Enterprise en Discovery) bagger zijn... 07: Tour Of Duty Blijft een geweldige serie. Heb deze geheel op DVD (gelukkig wel de goede versie met originele muzieknummers). Had eerst de DVD box set waarbij ze 95% van de originele muziek eruit gesloopt hadden... serie blijft goed maar die nummers geven je toch echt wel het gevoel van die tijd. Gelukkig later via de Engelse Amazon wel de juiste DVD box set kunnen krijgen. 08: Star Trek: Next Generations Ook één van de sterkste series uit de ST lijn. Jammer dat de afgelopen 2 series (Enterprise en Discovery) bagger zijn... 09: Sliders Vond dit echt zo'n geweldige serie. Elke aflevering was in principe weer een nieuw verhaal wat het erg leuk maakte. 10: MacGyver Heerlijke serie. Ja al zijn truukjes waren een beetje overdreven, maar in tegenstelling tot de A-Team tenminste wel allemaal wetenschappelijk mogelijk. Daarnaast heb ik de wisselwerking met zijn aardsvijand Murdoc altijd zeer vermakelijk gevonden. Reboot is overigens zwaar bagger. Reeks series waar ik vroeger gek op was en ook altijd keek: Xena: Warrior Princess, The Twilight Zone, Allo Allo, The Outer Limits, Boy Meets World, Tales From The Crypt, Early Edition, Murder, She Wrote, Stargate SG-1 en nog vele anderen eigenlijk... Zoals je kan zien ben ik duidelijk een 80's child. Voornamelijk series uit mijn jeugd. Hedendaagse series doen het op één of andere reden bij mij vaak niet... vaak haak ik na enkele afleveringen al af. | |
Cockwhale | zondag 27 december 2020 @ 19:50 |
01. The Sopranos 02. Breaking Bad 03. The X-Files 04. The Fall 05. The Wire 06. Blackadder 07. Game of Thrones 08. Ozark 09. Lost 10. Homeland 11. Dexter 12. Luther Andere favorieten: Carnivale (canceled), The Borgias (canceled), Big Bang Theory, The Boys, Brotherhood (canceled), OZ, Twin Peaks (seizoen 1 en seizoen 2 tot aan de ontknoping van het mysterie), Stranger Things, Prison Break (seizoen 1 tm 3), La Casa de Papel, Sons of Anarchy, Narcos, Bottom, Chernobyl, Jiskefet. [ Bericht 18% gewijzigd door Cockwhale op 27-12-2020 19:57:21 ] | |
Price | zondag 27 december 2020 @ 20:08 |
1. M*A*S*H 2. Centennial 3. Breaking Bad 4. Bottom 5. Tadellöser und Wolff 6. Trailer Park Boys 7. Twin Peaks 8. Narcos 9. Miami Vice 10.True Detective (2014) | |
tong80 | zondag 27 december 2020 @ 20:13 |
Wonder Years verdient ook een plaatsje. | |
IW2B | zondag 27 december 2020 @ 20:56 |
Geweldige openingstune ook <3 [ Bericht 29% gewijzigd door IW2B op 27-12-2020 20:58:55 (Intro) ] | |
-Wereld- | zondag 27 december 2020 @ 20:57 |
24 Prison Break Lost La Casa de Papel Chernobyl Vis à Vis Fauda Elite A-Team South Park (Maar ik heb heel veel goede series nog niet gezien zoals The Wire, Homeland, Twin Peaks, Dexter, Suits, The X-Files, Oz, Sopranos, Gomorra dus mijn top 10 kan er in de toekomst heel anders uit zien) | |
Poepz0r | zondag 27 december 2020 @ 23:59 |
OZ (van HBO) Sopranos Breaking Bad Arrow Gotham Toen was geluk heel gewoon Titans The Flash Sam Sam Big Bang Theory | |
Lemoir | maandag 28 december 2020 @ 22:23 |
Band of Brothers The Wire Game of Thrones Dragonball Z LOST Sopranos Breaking Bad OZ Friends The Pacific | |
Cynix ® | maandag 28 december 2020 @ 23:31 |
Volgorde is niet echt hard, daarvoor zijn de series onderling te verschillend. Maar dit zijn zijn stuk voor stuk wél series waar ik veel plezier aan beleefd heb of die ik indrukwekkend of spannend vond. Veel series kennen helaas zwakkere seizoenen (Games of Thrones, Walking Dead, Lost), waarbij ik me dus vooral de topseizoenen of -afleveringen wil blijven herinneren. Relatief nieuwe, lopende series als Ozark neem ik nog niet mee in mijn lijstje. 1. Game of Thrones 2. Married with Children 3. Breaking Bad 4. Fawlty Towers 5. Walking Dead 6. Lost 7. Sons of Anarchy 8. Cheers 9. A-Team 10. Soap! (waarmee alles ooit begon! ) | |
Modus | dinsdag 29 december 2020 @ 18:53 |
1 Miami Vice 2 Bottom 3 Friends 4 Spijkerhoek 5 De Boerderie | |
Ericr | dinsdag 29 december 2020 @ 19:04 |
1) L.A. Law 2) Hillstreet Blues 3) V 4) Tour of Duty 5) Star Trek TNG 6) Star Trek Deep Space Nine 7) Baretta 8) Blake's 7 9) How the West Was Won 10) Holocaust Willekeurige volgorde. Lang geleden al gestopt met volgen van series. Zou nog Secret Army, Cheers, Streets of San Fransisco, Miami Vice, Roots en meer kunnen noemen. Vaak baanbrekende series. Heb er nu het geduld niet meer voor om nieuwe series te volgen. | |
Zwansen | dinsdag 29 december 2020 @ 19:08 |
Ik zie hier te weinig Mad Men. In willekeurige volgorde de top 5: - Mad Men - The Sopranos - Seinfeld - The Office US - The Wire (alhoewel ik nog maar bij seizoen 2 ben) De ‘overige’ 5: - Black Mirror - Homeland - HIMYM - House of Cards - Fargo | |
Max23 | dinsdag 29 december 2020 @ 19:54 |
1. 24 2. Dexter 3. Game of Thrones 4. Once Upon a Time 5. NCIS: Los Angeles 6. Lucifer 7. Arrow 8. Lost 9. The Walking Dead 10. NCIS | |
Discombobulate | dinsdag 29 december 2020 @ 22:03 |
Poeh, deze is lastig. Eehm, 1. True Detective 2. Twin Peaks 3. Lost 4. Game of Thrones 5. Sharp Objects 6. Narcos 7. Chernobyl 8. Breaking Bad 9. Black Mirror 10. Death Note anime serie The Sopranos of The Wire moet ik nog steeds kijken. Of een Miami Vice. | |
Kalebatz | woensdag 30 december 2020 @ 00:09 |
Willekeurig: Vikings Black Sails Deadwood The Walking Dead American Gods Preacher The Boys Workaholics Hell On Wheels South Park/American Dad/Family Guy/Rick And Morty/F is for Family: dat soort shit even onder één noemer. Rest willekeurig. | |
tong80 | woensdag 30 december 2020 @ 04:52 |
The Office UK vond ik briljant. Toch komt USA vaker langs. How come ? | |
Skwish | woensdag 30 december 2020 @ 16:30 |
Willekeurig Breaking Bad Game of Thrones South Park The A-Team Airwolf Band of Brothers The Walking Dead Heartbreak High Chernobyl Tour Of Duty | |
Skwish | woensdag 30 december 2020 @ 16:35 |
Dat liedje vond ik altijd zo deprimerend | |
ok01 | woensdag 30 december 2020 @ 16:50 |
Ik heb de UK versie nog niet gezien | |
BufordTJustice | woensdag 30 december 2020 @ 17:13 |
1. Yes, (Prime) Minister 2. Seinfeld 3. Blackadder 4. Dark 5. The Americans 6. Cobra Kai 7. Chernobyl 8. The A Team 9. Breaking Bad 10. Miami Vice | |
Nober | woensdag 30 december 2020 @ 17:31 |
1 Breaking Bad 2 Fawlty Towers 3 Flodder 4 Little Britain 5 Camping Pernis 6 t/m 10 moet ik nog zien. | |
Lord_Vetinari | woensdag 30 december 2020 @ 17:34 |
Flodder??????? | |
Nober | woensdag 30 december 2020 @ 17:35 |
Is een Nederlandse serie uit de jaren 90. | |
Lord_Vetinari | woensdag 30 december 2020 @ 17:36 |
En volkomen shit. En die zet jij in een lijstje met genialiteit als Fawlty Towers? | |
DaMart | woensdag 30 december 2020 @ 17:39 |
1. The X-files 2. Game of Thrones 3. 24 4. Stranger Things 5. Full House 6. Dark 7. Tour of Duty 8. The Simpsons 9. The A-Team 10. Mr. Bean | |
Aikara | woensdag 30 december 2020 @ 17:43 |
1. The Sopranos 2. Spooks 3. Band Of Brothers 4. Oz 5. The Wire 6. The Newsroom 7. Boardwalk Empire 8. Peaky Blinders 9. The Fall 10. Homeland | |
tong80 | woensdag 30 december 2020 @ 18:11 |
Gauw doen. | |
tong80 | woensdag 30 december 2020 @ 18:12 |
| |
ok01 | woensdag 30 december 2020 @ 18:14 |
Dvd box inmiddels besteld | |
tong80 | woensdag 30 december 2020 @ 18:14 |
Cool. Ricki Servais is briljant. | |
Lord_Vetinari | woensdag 30 december 2020 @ 18:16 |
Gervais. | |
tong80 | woensdag 30 december 2020 @ 18:17 |
Klopt. Kom net bed uit. | |
ok01 | woensdag 30 december 2020 @ 18:17 |
Ricky Gervais mocht er ook wel wezen | |
ok01 | woensdag 30 december 2020 @ 18:18 |
Het is je vergeven | |
ok01 | woensdag 30 december 2020 @ 18:22 |
Zijn nieuwe serie After Life is ook fantastisch trouwens | |
tong80 | woensdag 30 december 2020 @ 18:23 |
Niet gezien. Waar is het mee te vergelijken? | |
ok01 | woensdag 30 december 2020 @ 18:49 |
Het heeft wel iets weg van zijn andere serie Derek. Vaak heel grappig met af en toe een ontroerend moment tussendoor. Ricky Gervais acteert er echt briljant in | |
tong80 | woensdag 30 december 2020 @ 19:03 |
Klinkt interessant. Vroeger volgde ik alles. | |
ok01 | woensdag 30 december 2020 @ 19:08 |
Het staat op Netflix | |
tong80 | woensdag 30 december 2020 @ 19:23 |
Heb ik niet. | |
ok01 | woensdag 30 december 2020 @ 19:42 |
Ah jammer | |
Vijf_voor | woensdag 30 december 2020 @ 20:35 |
1. Breaking bad 2. Chernobyl 3. Game of Thrones 4. Band of Brothers 5. Lost 6. Twin Peaks 7. The Leftovers 8. Black Mirror 9. 24 10. True Detective | |
Drizzt_DoUrden | woensdag 30 december 2020 @ 20:40 |
1. The Wire 2. Band of Brothers 3. Flodder 4. Game of Thrones 5. Sons of Anarchy 6. Vikings 7. Cobra Kai 8. Lucifer 9. Sherlock 10. Deadwood [ Bericht 10% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 10-01-2021 16:29:59 ] | |
RubenSosa | donderdag 31 december 2020 @ 18:13 |
1.Stargate SG1 2.12monkeys 3.Wonder Years 4.The Walking Dead 5. Stargate Atlantis 6. Lucifer 7. Macgyver 8. Game of Thrones 9. Lost 10.Sliders 11.Breaking Bad | |
AlwaysHappy | vrijdag 1 januari 2021 @ 19:38 |
Ik maak er even twee lijstjes van. Een top 10 van series die nog steeds draaien en eentje van series die al afgelopen zijn. Zoveel leuke series namelijk Een aantal van de series die in de top 10 van nog draaiende series staat zal wel in de andere top 10 eindigen. Series die nog steeds lopen: 1. Grey's Anatomy 2. Zoey's Extraordinary Playlist 3. The Crown 4. Killing Eve 5. The Mandalorian 6. His Dark Materials 7. Chicago Fire 8. Dead To Me 9. The Good Fight 10. Marvelous Mrs Maisel Series die al afgelopen zijn (grotendeels in random order, alleen de nummer 1 staat echt vast): 1. Gilmore Girls 2. Charmed 3. The Good Wife 4. Damages 5. The Closer 6. Everwood 7. Game of Thrones 8. Person of Interest 9. Fringe 10. The Newsroom En omdat ik me anders bijna half schuldig voel omdat ik ze niet genoemd heb; paar notable mentions die er vrij dicht op staan: The Good Place, Big Bang Theory, Desperate Housewives, Homeland, The Killing USA, Lost, Once Upon a Time & Bones. We kijken te veel | |
Starflyer | vrijdag 1 januari 2021 @ 22:32 |
Mijn top 10 van vandaag 1. Battlestar Galactica (2004) 2. X-Files 3. The Expanse 4. Game of Thrones 5. Fringe 6. Westworld 7. Babylon 5 8. Star Trek The Next Generation 9. Rome 10. Stargate SG-1 Morgen kan het weer anders zijn | |
Toby56 | maandag 4 januari 2021 @ 18:37 |
01 Twin Peaks 02 Q & Q 03 Heimat 04 Rome 05 Ally McBeal 06 Blackadder 07 Inspector Morse 08 I, Claudius 09 Op zoek naar Yolanda 10 The Powers That Be Eervolle vermeldingen: 11 Let the blood run free 12 Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen, mijnheer? [ Bericht 10% gewijzigd door Toby56 op 04-01-2021 18:55:40 ] | |
Toby56 | maandag 4 januari 2021 @ 19:21 |
Oh, before ik het vergeet. Ik ben, na vele interne stijd en bedenkingen, zojuist begonnen aan de serie 'Endeavour', een soort van prequel van Inspector Morse. Aangezien ik, geheel in jaren 60 bakvis-stijl, verliefd aan het worden ben op personage Joan Thursday (die helaas slechts weinig in beeld komt), houd ik er ernstig rekening mee dat deze serie zich binnen enige tijd een plaatsje in mijn top 10 (desnoods top 12) kan verwerven. Zelfs met de jonge Morse kan ik uitstekend leven. De plots zijn af en toe wel een tikje te fantastisch. 't Lijkt verdorie Twin Peaks wel. | |
Nielojram75 | maandag 4 januari 2021 @ 19:50 |
Hoe vind jij "Lewis" dan? | |
Toby56 | maandag 4 januari 2021 @ 19:59 |
Ik heb er 2 of 3 seizoenen van gezien en ik vond het een hele leuke serie. Maar mijn 'liefde' voor Morse is nu eenmaal meer euh... 'primal'. Helaas heb ik heel wat fijne series uit mijn top 10 c.q. top 12 moeten weglaten. En er zijn flink wat prima Britse (en ook Scandinavische) politie- en detectiveseries gemaakt. Ik heb daar nog lang niet alles van gezien, en dat zal ook wel niet lukken. Maar ik kan ermee leven. | |
Toby56 | maandag 4 januari 2021 @ 20:01 |
Zo schiet het me zojuist te binnen dat ik 'The Singing Detective' niet heb opgenomen in mijn lijstje. Had eigenlijk gemakkelijk gekund... maar ja... | |
tong80 | maandag 4 januari 2021 @ 20:11 |
| |
Toby56 | maandag 4 januari 2021 @ 20:21 |
En voor de liefhebbers van 'All in the family' (ik behoor daar ook toe... maar ja... maar ja... kan een top 30 er nog vanaf?): hierbij een diepte-interview met Sally Struthers, voor de Australische televisie in 1975. Niet iedere 'foreign celebrity' kon interviewer 'Norman Gunston' (Garry McDonald) even goed waarderen, maar Sally redt zich er aardig mee. | |
Discombobulate | maandag 4 januari 2021 @ 20:29 |
Vergeten Stargate SG-1 toe te voegen. Jeetje, wat was dat geweldig. | |
IW2B | woensdag 6 januari 2021 @ 10:35 |
De eerste 2 a 3 seizoenen vond ik top, daarna vond ik het erg zwak worden... niet voor niets dat het vanaf seizoen 6 onderdeel werd van Sci-Fi kanaal en niet meer Showtime. En de spin-offs (Atlantis en Universe) waren helemaal slecht. Animated serie Infinity heb ik nooit gezien... Wat ik in het begin ook erg goed vond overigens voor een science-fiction serie was Babylon 5. | |
#ANONIEM | woensdag 6 januari 2021 @ 10:44 |
1. Breaking Bad 2. Band of Brothers 3. The Walking Dead 4. Better Call Saul 5. Peaky Blinders 6. Dark 7. Friends 8. Stranger Things 9. Lost 10. 24 | |
Scooteraar | zaterdag 9 januari 2021 @ 16:44 |
Geen echte top 10; ik vind ze (bijna) allemaal even goed: 1. Breaking Bad 2. Mr. Robot 3. Silicon Valley 4. Rick and Morty 5. South Park | |
The_Verve | zaterdag 9 januari 2021 @ 16:50 |
Nog best veel mensen die The Sopranos niet hebben gekeken zeg. | |
RubenSosa | zaterdag 9 januari 2021 @ 17:23 |
seizoen 2 en 3 waren juist wat minder in vergelijking met seizoen 5 t/m 8. Seizoen 9+10 waren prima. Maar als je atlantis zo slecht vond waarom heb je dan 5 seizoenen gekeken? Ik neem aan dat het een voorwaarde is voordat je kan zeggen dat het allemaal slecht was.. En dan babylon5 noemen [ Bericht 1% gewijzigd door RubenSosa op 09-01-2021 17:30:56 ] | |
IW2B | zondag 10 januari 2021 @ 09:44 |
Nee ik vond de eerste seizoenen juist het leukst om naar te kijken. Bij 9/10 was ik al afgehaakt dus die laatste seizoenen heb ik niet eens meer meegekregen. Denk dat ik afhaakte bij seizoen 6 of 7. Atlantis heb ik niet alle seizoenen gekeken, met 'helemaal' bedoelde ik niet van begin tot eind maar qua entertainmentniveau. Helemaal niet leuk om naar te kijken. Denk dat ik daar maar anderhalf a twee seizoenen van gezien heb en toen andere series ging volgen. Babylon 5 was de eerste seizoenen echt wel leuk om naar te kijken. Heb het overigens wel toendertijd (dus vanaf 1994) altijd 'live' op tv gekeken en dus nooit meer een rerun. Denk wel dat Babylon 5 net als veel oude series de tand des tijds niet goed doorstaan heeft dus hou het wel zoals ik het me herinner. Probleem met B5 is vooral dat men het vaak wil zien als een actieserie net als ST, waar het uiteraard meer een soapserie/drama is (maar dan ook weer niet zo overdreven als een GTST ofzo). Weet niet welke leeftijd je hebt maar vermoed dat je misschien net te jong was om het in die tijdsgeest te hebben gezien? Of het is uiteraard gewoon je ding niet, mag altijd... | |
Starflyer | zondag 10 januari 2021 @ 11:07 |
Heb de Babylon 5 DVD's hier liggen Moet ze nog een keer herkijken maar is in mijn herinnering wel een erg goede serie, vandaar dat ik die in mijn top 10 heb opgenomen. Was in die tijd ook erg geïnteresseerd in computer graphics, en die serie was toen wat dat betreft zijn tijd ver vooruit. De meeste visual effects (zoals de intro van buiten naar binnen in het space station) zijn toen gegenereerd met een cluster van Commodore Amiga computers. | |
Bottendaal | zondag 10 januari 2021 @ 11:59 |
1.Breaking bad 2.The wire 3.Vikings 4.The Bridge 5.Walking Dead 6.I Claudius 7.Matrouskas 8.Narcos 9.Sons of Anarchy 10.Casa de la papel | |
vuvuzela | zondag 10 januari 2021 @ 12:10 |
Op alfabetische volgorde 24 Breaking Bad Burn Notice Game of Thrones Homeland Lost Office US Person of Interest Sherlock Spooks | |
Cynix ® | zondag 10 januari 2021 @ 13:20 |
Jawel hoor, en had er ook best bij gekund! Maar ja, top 10, dan moet je keuzes maken. | |
Toby56 | zondag 10 januari 2021 @ 16:24 |
OMG... Ik ben 'Mad Men' helemaal vergeten! Sorry, Don. | |
tong80 | zondag 10 januari 2021 @ 16:31 |
Ik had één van m'n echte favorieten, The Wonder Years, vergeten. | |
Toby56 | zondag 10 januari 2021 @ 16:34 |
Over een jaar of tien hebben we wel een top 2000. Die kunnen we dan gaan uitzenden... integraal. | |
Kanaroe | zondag 10 januari 2021 @ 16:38 |
All time favoriete tv-serie: Sex and the City Verder nog Six Feet Under, Cold Feet en Coupling. Heb geen Netflix dus dit zijn ook tv-series. | |
Toby56 | zondag 10 januari 2021 @ 16:45 |
OMG ik ben 'Duel in de diepte' vergeten. | |
Kanaroe | zondag 10 januari 2021 @ 16:49 |
En De Zevensprong, maar das al heul lang geleden | |
Toby56 | zondag 10 januari 2021 @ 16:50 |
Ik heb, over diverse seizoenen verspreid, misschien 3 of 4 afleveringen gezien (Net5?)... allemaal in gezelschap van dames. Dan legden zij me enthousiast alle intriges uit. Ik kon dat enthousiasme wel begrijpen. Maar ik ben een onschuldige jongen ... en daarom gaf ik de voorkeur aan Ally McBeal, dat vaak eerder werd uitgezonden (en dan kon ik tenminste rond kinderbedtijd naar bed). Het duo Cage & Fish kon mij in het bijzonder zeer bekoren. Ik heb me vaak ziek gelachen. | |
Toby56 | zondag 10 januari 2021 @ 16:50 |
Jeugdsentiment is moeilijk uit te roeien als je dit soort lijstjes samenstelt. | |
Kanaroe | zondag 10 januari 2021 @ 16:52 |
AllyAlly McBeal, ook wel gevolgd, was best aardig. Mijn husband heeft Sex and the City samen met mij gebingewatched toen we de DVD's hadden, hij kon het wel waarderen | |
KennyPowers | zondag 10 januari 2021 @ 16:53 |
Twin Peaks Seinfeld Frasier | |
Toby56 | zondag 10 januari 2021 @ 16:56 |
Ik keek ook vaak in gezelschap naar Ally. Ik geef wel toe: het was een tikje te moralistisch en het ging een beetje uit als een nachtkaars. Maar dat laatste gebeurt met meer series. | |
Kanaroe | zondag 10 januari 2021 @ 16:58 |
Ik was altijd geïntrigeerd door Ally's magerte, das het enige wat ik me ervan herinner eigenlijk | |
Toby56 | zondag 10 januari 2021 @ 17:04 |
Er zat een leuk koppie op, maar in deze serie leed ik tenminste niet aan mijn bakviskwaal... namelijk dat ik stompzinnig 'schermverliefd' werd/word op één van de hoofdrolspeelsters. Bij bijv. Twin Peaks had ik daar veel meer last van. Niettemin deed Calista Flockhart het geweldig als de neurotische Ally. En volgens mij is ze 'privé' nog steeds bij Han Solo. Die zal wel voorzichtig met haar omspringen. En ze zal privé ook wel wat minder geschift zijn dan Ally, laat staan Carrie Fisher (RIP). | |
Kanaroe | zondag 10 januari 2021 @ 17:09 |
Oh, nooit geweten dat ze met H. Ford verkeerde, leuk weetje! | |
JaapKroket | zondag 10 januari 2021 @ 17:09 |
Heerlijk topic, met hoop ik voor mij nog mooie tips die echt de moeite waard zijn. 1. 24 2. Spartacus 3. Fargo 4. Seinfeld 5. The Wire 6. Fawlty Towers 7. The Crown 8. Jiskefet 9. Fauda 10. Lost | |
Toby56 | zondag 10 januari 2021 @ 17:15 |
Hmm... eerlijk gezegd zou ik niet aan Jiskefet denken in dit verband. Dan zou 'Monty Python's Flying Circus' ook als serie kunnen worden beschouwd... (en die zou ik zonder meer in mijn top 10 hebben geplaatst) maar het is verder een prima keuze wat mij betreft. Ik had de mazzel dat destijds een vriend van mij, waar ik een biertje mee zat te drinken, persé de eerste aflevering van Jiskefet wilde zien. Dat beviel goed. | |
Toby56 | zondag 10 januari 2021 @ 17:21 |
Ik geloof al bijna 20 jaar. | |
RubenSosa | maandag 11 januari 2021 @ 22:14 |
Maar hoe kan je een oordeel geven over iets wat je niet volledig hebt gezien? Serieuze vraag. Bedoel elk seizoen van stargate sg1 was anders. Seizoen 9 en 10 waren bijvoorbeeld heel anders dan de rest van de serie, maar zeker niet verkeerd. Andere hoofdvijand, wisseling van hoofdpersonen, maar het bleef "stargate". Datzelfde was met atlantis. Die serie is echt gegroeid. Universe vond ik niks, maar heb het wel gezien. Totaal anders dan Atlantis en SG1 Babylon 5 heb ik echt heel lang geleden(zeker 15 jaar geleden) gezien. Vond het op zich wel oke. Heb er alleen geen warme gevoelens voor. Wat ik bij stargate wel heb.(en nog steeds). Misschien moet ik babylon 5 nog een keer kijken. Maar goed iedereen zijn keuze natuurlijk. | |
Meridiaan | maandag 11 januari 2021 @ 22:37 |
Ehm. Er zijn nog series die ik nog een keer wil herbekijken of sowieso nog moet zien, maar voor nu: Community Star Trek The Next Generation The Office US After Life Sherlock (met Freeman en Cumberbatch) Seinfeld Twin Peaks Arrested Development Dr Who Brooklyn 99 | |
Burnett | donderdag 14 januari 2021 @ 23:12 |
1. All In The Family 2. Breaking Bad 3. Sopranos 4. X-Files 5. Batman (60s) 6. Friends 7. Hill Street Blues 8. Filthy, Rich & Catflap 9. Twin Peaks 10. The Dangerous Brothers | |
Toby56 | maandag 18 januari 2021 @ 18:27 |
F*k. Ik moet echt m'n top 10 herzien. Als ik ooit met een als een veer gespannen lijf en bonzend hart naar een slotscene van een TV-serie/aflevering heb gekeken, dan was het wel het einde van Twin Peaks (seizoen 3, 2017 ep. 18). Sheryl Lee ripped my heart out. Maar de 'She's Leaving Home' scene uit Endeavour (seizoen 3, ep. 3), officeel getiteld Coda, mag er ook zijn. Ik had al zo'n gevoel, toen ik Joan Thursday voor het eerst de deur zag openen voor de jonge Morse: oei, fatale vrouw. Bij de 'ouwe' Morse leidde dat bij mij vaak tot een ironisch gegrinnik (daar gaan we weer), maar deze keer was er toch dat vage vermoeden dat 'young hearts' wel eens ernstig gewond zouden kunnen raken. Vanaf het moment dat Joan in de aflevering Coda vroeg opstaat, haar koffers pakt en een briefje achterlaat "[Wednesday] morning at five o'clock as the day begins"... galmde het lieflijke Beatles-deuntje in m'n hoofd. "She's leaving home, bye bye." “It's probably best if you just do as you’re told..” "You mean the world to them. You mean the world........................................" Ik heb hier nog even wat langer over nagedacht. Ook al heb ik van Lewis lang niet alles gezien: zijn persoonlijkheid is gewoon minder gecompliceerd (en dus minder fascinerend/boeiend) als dat van Morse. Natuurlijk heeft Lewis in de latere serie het verdriet om zijn vrouw, maar hij blijft toch gewoon de aardigste man die je je maar kunt bedenken. Morse kan een norse (en melancholische) klootzak zijn, en uit de pilot van Endeavour blijkt dat hij als jonge 'detective constable in training' al mentaal gewond aan de klus begint. Die wonden komen bij tijd en wijle naar voren tijdens het speurwerk. Steeds hoop je dat iemand hem kan helpen om ze echt te genezen, maar het lukt niet. Ook omdat hijzelf op beslissende momenten de verkeerde dingen zegt/verzwijgt/doet/nalaat. "You mean the world........" Verdomme. [ Bericht 0% gewijzigd door Toby56 op 18-01-2021 18:37:17 ] | |
quo_ | maandag 18 januari 2021 @ 21:17 |
Bij mij geen culturele hoogvliegers en in willekeurige volgorde Catweazle Inspector Morse Wallander (zweedse versie) The Bridge Quantum Leap Star Trek TNG Star trek Voyager You rang m'lord Columbo Outlander Hill street blues NYPD blue Dit omvat meer dan een halve eeuw tv nu ik het zo terug lees. M.u.v. Columbo heb ik ze ook allemaal (geheel) in hun eigen tijd gezien. [ Bericht 4% gewijzigd door quo_ op 18-01-2021 21:24:44 ] | |
Toby56 | maandag 18 januari 2021 @ 22:04 |
Morse was wel een culturele hoogvlieger. Veel klassieke muziek, hooggeleerde heren (en dames), musici, kunstenaars... en boekjes. Episode 'Happy families'... antwoord op de vraag van een journalist hoe hij een zaak had gekraakt: "I read it in a book." (Leuke aflevering met een vervelende roddeljournalist die de spot drijft met Morse's 'culturele snobisme'.) | |
DoomCow | maandag 18 januari 2021 @ 23:57 |
Buffy the Vampire Slayer Lost Veronica Mars Battlestar Galactica (2004) The Good Place Warehouse 13 Supernatural Twin Peaks Doctor Who (2005) Dollhouse Eervolle vermelding: Critical Role | |
_Multiply86_ | donderdag 21 januari 2021 @ 01:15 |
Ik vergeet meestal namen...dus wat ik nog weet: Southland Killing Eve The Bridge(origineel) The Americans Nurse Jackie Freaks & Geeks Russian Doll Dexter House Parenthood | |
DrParsifal | donderdag 21 januari 2021 @ 12:05 |
1 Dekalog (The Decalogue) Tijdje niets 2) Broadchurch 3) Broken (die serie met Sean Bean) 4) Unforgotten 5) Line of Duty 6) Lewis 7) Vera 8) Pride and Prejudice (BBC miniserie) 9) Numb3rs 10) Father Brown (BBC) | |
Kanaroe | donderdag 21 januari 2021 @ 15:19 |
Oh ja, Killing Eve vond ik ook top! Totdat bleek dat er na het eerste seizoen nog meer achteraan kwam... Eén seizoen met een kop en een kont was voor mij genoeg geweest! | |
#ANONIEM | zaterdag 23 januari 2021 @ 03:21 |
Willekeurige volgorde, de series die ik allemaal helemaal uitgekeken heb (langlopend ook vaak), slechts 3 zijn er nog bezig. Deze zullen me altijd bijblijven: The Boys (nog niet gezien in dit topic ) The Handmaid's Tale Lost Breaking Bad The Walking Dead North and South Tour of Duty Preacher True Blood Miami Vice | |
Toby56 | zaterdag 23 januari 2021 @ 04:03 |
Vera werd mij onlangs door een kennis aanbevolen. Pride & Prejudice was erg goed... ik neem aan dat je degene bedoelt met Colin Firth as Mr. Darcy. | |
DrParsifal | zaterdag 23 januari 2021 @ 14:33 |
Inderdaad. Numb3rs en Father Brown zijn trouwens kwalitatief wel minder dan de rest, maar meer prettig kijkwerk. | |
Toby56 | zaterdag 23 januari 2021 @ 16:31 |
Ik heb alleen wat afleveringen van Father Brown gezien... en zeer waarschijnlijk ook wel van Vera, nu ik er goed over nadenk. Dat was toch een stronteigenwijze wat 'oudere' dame/inspecteur die bij voorkeur op het platteland vertoefde? Met een lange regenjas en een komisch hoedje op? Hoe het ook zij: ik kijk graag af en toe een detective, maar Father Brown greep me gewoon nooit bij de strot. Als de dame waar ik nu aan denk inderdaad Vera was, dan vond ik dat inderdaad best goed. Ik kan niet voor iedere serie tijd vrijmaken, en naast detectives zijn er nog zoveel andere goeie series die ik 'eigenlijk zou moeten zien', maar in elk geval zal ik Vera in gedachten houden. (Dat laatste geldt overigens ook voor 'Babylon Berlin', waarvan ik onlangs een trailer heb gezien.) | |
marcb1974 | zaterdag 23 januari 2021 @ 16:45 |
1. The West Wing 2. Band Of Brothers 3. Castle 4. NCIS 5. The Big Bang Theory 6. E.R. 7. La Piovra 8. M.A.S.H. 9. Two And A Half Men 10. Vikings Had hier wel meer West Wing verwacht eigenlijk | |
CoExist | zaterdag 23 januari 2021 @ 16:56 |
In random volgorde. Band Of Brothers The X-Files MacGyver Game Of Thrones 24 Lost Twin Peaks Stranger Things The A-Team Cobra Kai | |
Trade | vrijdag 29 januari 2021 @ 22:30 |
1. Peaky Blinders 2. After life 3. Breaking Bad 4. The office UK 5. The wire 6. 24 7. Oz 8. Broadchurch 9. The walking dead 10. The big bang theory Ofzoiets, het kan bij mij nogal veranderen. After life vond ik denk ik het mooiste wat ik gezien heb (qua series) Ricky Gervais is fantastisch. The office UK is de allergrappigste serie ooit... | |
#ANONIEM | zaterdag 30 januari 2021 @ 04:14 |
Waar blijft The Boys | |
Trade | zaterdag 30 januari 2021 @ 21:57 |
Ja, ook enorm van genoten 😊 En Watchmen was ook leuk.. En ik ben helemaal The Punisher serie vergeten 😱 Die had ik er ook nog tussen moeten zetten.... Geen plek meer voor... | |
GGMM | woensdag 3 februari 2021 @ 23:01 |
Mr.Robot gezien en afgezien inmiddels Ik zet die op 6 neer, waardoor Sons of Anarchy er uitvalt. Dit ter info | |
D_A | woensdag 3 februari 2021 @ 23:22 |
Band of Brothers Sopranos The Boys Chernobyl Stranger Things Lost The Office His Dark Materials Sherlock Moet Mr Robot nog afkijken en Game of thrones idem dus die belanden er nog wel ergens tussen. | |
AlwaysHappy | donderdag 4 februari 2021 @ 00:34 |
His Dark Materials Gisteren seizoen twee afgekeken. Erg goede serie. | |
dumble | donderdag 4 februari 2021 @ 13:00 |
Oz The Sopranos True Detective Rome Mr Robot Bron/Broen Borgen Dark The Get Down Sherlock | |
Roberto_BOZ | vrijdag 5 februari 2021 @ 11:40 |
Leuk. Ik mis The Leftovers en Watchmen nog. - Lost - Babylon 5 - Fringe - Alias - Stranger Things - The Leftovers - Watchmen - 24 - How I Met Your Mother - Battlestar Galactica | |
Coppi | vrijdag 5 februari 2021 @ 12:08 |
1 Breaking Bad 2 Sherlock 3 Better call Saul 4 Game of Thrones 5 Flikken Maastricht (eerste 5 seizoenen) 6 Dix pourcent 7 Bojack horseman 8 Meurtres à Étretat 9 Babes (Veronica serie) 10 Suits | |
sjorsie1982 | vrijdag 5 februari 2021 @ 18:05 |
1. breaking bad 2. how I met your mother 3. Big bang theory 4. game of thrones 5. suits 6. stranger things 7. 24 8. star trek discovery 9. Walking death 10. Fear the walking death | |
TLC | vrijdag 5 februari 2021 @ 18:56 |
1. Bates Motel (een van de weinige keren dat ik echt n beetje schrok bij een tv serie toen dat nummer gespeeld werd ) 2. I Claudius (voor iedereen een must-see, met fantastische rollen van Derek Jacobi, Patrick Stewart -,met haar !- en John Hurt die heerlijk de gemene Caligula speelt ) 3. Breaking Bad 4. Sons of Anarchy 5. Ozark 6. Fargo 7. The haunting of Hill House 8. Gomorra Mafiosa (ik kon niet kiezen, beiden staan bij mij gelijk) 9. Dagboek van een Herdershond 10. James Harriot [ Bericht 3% gewijzigd door TLC op 05-02-2021 19:08:28 ] | |
#ANONIEM | zaterdag 6 februari 2021 @ 02:09 |
Onze rondrijdende ijscoman had dat nummer een paar jaar geleden. Ik heb niet snel een hekel aan een nummer, maar dat nummer werkt op je zenuwen als je het vaak hoort. | |
#ANONIEM | zaterdag 6 februari 2021 @ 02:09 |
Gelukkig issie al een jaar of 4 weg | |
riazop | zondag 7 februari 2021 @ 22:36 |
bron sopranos Forbrydelsen breaking bad tjockare än vatten revenants fargo maria wern leftovers varge veum | |
Lord_Vetinari | maandag 8 februari 2021 @ 06:56 |
1, Wel ‘Dagboek’, maar niet ‘De Fabriek’? 2. En iedereen in I, Claudius leverde een topprestatie qua acteren. | |
FooFighters | dinsdag 9 februari 2021 @ 11:35 |
Leuk topic Mijn top 10 1. X-Files 2. Band of Brothers 3. Breaking Bad 4. Big Bang Theory 5. Lost 6. Sons of Anarchy 7. M*A*S*H 8. Little House on the Prairie 9. How I Met Your Mother 10. Spartacus [ Bericht 3% gewijzigd door FooFighters op 09-02-2021 11:37:05 (foutje) ] | |
Lord_Vetinari | woensdag 10 februari 2021 @ 11:04 |
| |
JR-Style-93 | woensdag 10 februari 2021 @ 13:59 |
1. Breaking Bad 2. Dark 3. The Wire 4. The Sopranos 5. Better Call Saul 6. Chernobyl 7. Mr. Robot 8. Bates Motel 9. Fargo (eerste drie seizoenen) 10. The Deuce Niet zo'n heel spannend lijstje met vooral de bekende namen, maar kwaliteit is kwaliteit. De top-5 ontloopt elkaar ook weinig. Game of Thrones op basis van de eerste vier seizoenen had ergens bovenaan gestaan, maar na de laatste vier seizoenen op plek #77 (lol). Nu bezig met Succession en dat maakt ook een goede kans om in het lijstje te komen. | |
gepromoveerT | zondag 14 februari 2021 @ 00:32 |
In willekeurige volgorde Cold Case The Last ship Law and Order L&O Criminal Intent L&O Special Victims Unit L&O Without a Trace Family Guy That '70s Show War and Peace The Wire Star Trek NCIS Hill Street Blues Let's be carefull out there Sesamstraat Friends As the World Turns Peyton Place Thunderbirds Batman Morgen gebeurt het Paulus de Boskabouter Kleutertje luister en daar voor was ik te jong | |
Piebe | zondag 14 februari 2021 @ 11:23 |
Baantjer (met Piet uiteraard) Midsomer Murders Unit 13 Allo Allo Death In Paradise Father Brown (remake) Flikken Maastricht Ernstige Delicten Shakespeare And Hathaway Poirot (met David Suchet) | |
YourCaptor | zondag 14 februari 2021 @ 15:23 |
Unit 13 | |
silverhill | dinsdag 16 februari 2021 @ 08:04 |
Ik ben meer een filmkijker dan seriekijker. In totaal zou ik tot misschien 30 series komen, dus heel veel zegt dit niet, maar: In willekeurige volgorde (de meeste lopen nog, of heb ik nog niet afgekeken) Two and a Half Men How I Met Your Mother South Park Game of Thrones True Detective (S1) Dark Westworld (S1) (ik moet nog steeds verder kijken) Sherlock (helemaal vergeten) Mindhunter Breaking Bad Better Call Saul Queen's Gambit | |
chatlander | vrijdag 19 februari 2021 @ 00:39 |
1. Homeland - Beste serie ooit, superspannend, je wordt echt het verhaal ingezogen 2. Below the Surface - Scandinavische serie, van begin tot eind enorm spannend 3. Vis a Vis - Boeiende serie, alleen het laatste seizoen (The oasis) had echt niet gehoeven 4. Stranger Things - Zeer boeiende serie, kijk alweer uit naar het nieuwe seizoen 5. 24 - Geweldige serie, heb alle seizoenen zelfs al 2x gezien 6. Game of Thrones - Hoewel af en toe wat langdradig, hield deze serie toch mijn aandacht van begin tot eind vast 7. Bodyguard - Boeiende serie, maar telt helaas slechts 6 afleveringen 8. Queen's Gambit - Boeiende serie over schaken, beter dan dit gaat het op het gebied van schaken niet worden 9. Prison Break - De eerste seizoenen zijn het meest boeiend, maar de serie wordt de laatste seizoenen teveel uitgemolken 10. Queen of the South - Zeer interessante serie over Theresa, de leidster van een Mexicaans drugskartel 11, 12 en 13 zouden voor mij respectievelijk North and South, MacGyver en Alf worden, maar dat is meer omdat het jaren 80 jeugdsentiment is, maar ik wou ze toch genoemd hebben. [ Bericht 0% gewijzigd door chatlander op 19-02-2021 19:47:35 ] | |
DonDruiper | vrijdag 19 februari 2021 @ 00:43 |
1. The Sopranos 2. Boardwalk Empire 3. Succession 4. The Leftovers 5. Breaking Bad 6. The Wire 7. Better Call Saul 8. The Shield 9. Band of Brothers 10. Chernobyl | |
tong80 | vrijdag 19 februari 2021 @ 02:57 |
Dan heb je een triest leven. | |
DonDruiper | vrijdag 19 februari 2021 @ 03:14 |
Wacht even hoor.. Dus van alle series ooit gemaakt staat op nummer 8 Debiteuren Crediteuren? Ja? | |
tong80 | vrijdag 19 februari 2021 @ 03:22 |
Eigenlijk 1. Maar omdat het niet een echte serie was. Voor mensen zoals jij er tussen gefrommeld. Wist je dat Storm, uit stilstand, een lesbische albino uit een twee meters hoge cactus kon pissen? | |
DonDruiper | vrijdag 19 februari 2021 @ 03:23 |
Voor mensen zoals ik.. leg uit. | |
tong80 | vrijdag 19 februari 2021 @ 03:24 |
Ben geen misbruikte turnster. | |
JohnDDD | zaterdag 25 juni 2022 @ 19:05 |
1. Breaking Bad 2. Dark 3. Twin Peaks 4. Married With Children 5. Zwarte Sneeuw 6. Fargo (vooral S1) 7. The A-Team 8. The Knightrider 9. Handmaid's Tale 10. True Detective (S1) Dit is zo'n beetje wat ik me nu herinner! Maar niet eenvoudig om alles te herinneren wat ik ooit gezien heb [ Bericht 4% gewijzigd door JohnDDD op 25-06-2022 21:14:21 (Twin Peaks vergeten!) ] | |
DjVero | maandag 27 juni 2022 @ 17:12 |
1. Prison Break (Eerste twee seizoenen met stipt op nummer 1; ongekend spannende serie, nog nooit weer gehad) 2. Lost 3. Game Of Thrones 4. The Walking Dead (Niet elk seizoen even goed, maar als geheel gewoon solide) 5. Better Call Saul 6. Breaking Bad 7. Narcos (Mexico) 8. La Casa de Papel (Alleen de eerste twee delen) 9. The Fresh Prince Of Bel Air 10. Suits | |
Poepz0r | maandag 27 juni 2022 @ 18:21 |
Oz > prison break | |
tong80 | maandag 27 juni 2022 @ 18:39 |
Je bent Hill Street Blues vergeten Tong. | |
Thomas-sama | vrijdag 22 juli 2022 @ 20:36 |
1. Game of Thrones | |
Marsenal | vrijdag 22 juli 2022 @ 20:42 |
1. Twin Peaks 2. MASH 4077th 3. Breaking Bad Vanaf hier wel in willekeurige volgorde 4. Community 5. Oz 6. Sopranos 7. Lost (tja) 8. Star Trek Next Generation 9. Mandalorian 10. NYPD Blue | |
Marsenal | vrijdag 22 juli 2022 @ 20:44 |
De UK versie is ook briljant, maar ik heb daar wel mijn cringe-spiertje mee verrekt, kon het op een gegeven moment niet meer aan | |
TheFreshPrince | vrijdag 22 juli 2022 @ 20:52 |
In willekeurige volgorde: The Fresh Prince of Bel-Air MacGyver Big Bang Theory Dexter Better Call Saul Breaking Bad 'Allo 'Allo! Alf X-Files Fawlty Towers | |
JohnDDD | vrijdag 22 juli 2022 @ 20:58 |
Omg, Alf! Ooit zelfs een gedownload maar nooit meer bekeken Jeugdsentiment | |
#ANONIEM | zondag 24 juli 2022 @ 03:07 |
1. The Wire 2. Sopranos 3. Breaking Bad 4. Band of Brothers 5. House of Cards 6. Star Trek TNG 7. The X-Files 8. Seinfeld 9. Two and a Half Men 10. Entourage | |
Mylene | dinsdag 26 juli 2022 @ 17:35 |
Kopiko | woensdag 27 juli 2022 @ 16:30 |
1. The Sopranos 2. The Wire 3. The Office (US) 4. Breaking Bad 5. Narcos 6. Ozark (opgegeven na seiz 3) 7. True Detective (eigenlijk alleen seiz 1) 8. Gomorra 9. The Young Ones 10. Band of Brothers (einde niet gehaald) | |
GGMM | dinsdag 16 augustus 2022 @ 20:57 |
UPDATE - BELANGRIJK 1. The Wire 2. Breaking Bad 3. The Sopranos 4. Better Call Saul 5. Oz 6. Band of Brothers 7. Mr. Robot 8. Chernobyl 9. The Shield 10. Mad Men | |
PietjePuk2000 | dinsdag 16 augustus 2022 @ 21:14 |
Alleen door Ricky Gervais wint de UK versie het ruim van de US versie. | |
PietjePuk2000 | dinsdag 16 augustus 2022 @ 21:15 |
Lost. Vanwege de lekkere vrouwen zeker? | |
GGMM | dinsdag 16 augustus 2022 @ 22:08 |
Graag jouw top 10 | |
TornadoDK | woensdag 17 augustus 2022 @ 23:13 |
Breaking bad Sopranos Oz The shield Suits 24 Seinfeld The office Parks and recreation Entourage | |
Arnhemunited | donderdag 18 augustus 2022 @ 01:31 |
Game of Thrones Parks & Recreation Breaking Bad 24 Prison Break (S1) Better call Saul The Simpsons (S3 t/m S10) Homeland The Office us Friends | |
Het_Bokje | donderdag 18 augustus 2022 @ 02:32 |
OZ (met stip op nr1) Shameless Tour of Duty X-Files (moet gelijk aan Californication denken.... nee, geen Top10) 2 and a half men (Sheen only) South Park (S1 t/m S22 ofzo) band of Brothers: nooit gezien Breaking bad: nooit gezien Game of Thrones: S1 geprobeerd, kon er niet in blijven, na 3 afleveringen afgehaakt TV-series die net mijn Top10 niet halen: Friends, How I met je moeder... Ik ben de laatste jaren helemaal geen serie-kijker meer. Ben niet geabbonneerd op Streamingsdiensten. Toen men nog 'gratis' kon kijken, heb ik veel gedownload, maar van kijken kwam nooit wat | |
Zwansen | donderdag 25 augustus 2022 @ 10:46 |
De afgelopen weken opnieuw de Sopranos gekeken. Gisteren de laatste aflevering gezien. De laatste scène moet wel het meest onbevredigende, vage, maar tegelijkertijd ook mooiste einde van een serie ooit zijn. | |
junkiesietze | donderdag 25 augustus 2022 @ 11:01 |
Breaking Bad Better Call Saul Lost Limitless The A team Macgyver Airwolf Black mirror Stranger Things Chernobyl The Walking Dead (tot S05) In willekeurige volgorde, ik weet niet welke ik het beste vind. | |
herverwijderd | donderdag 25 augustus 2022 @ 11:04 |
In willekeurige volgorde Mad men The soprano's Six feet under In voor- en tegenspoed Arrested Development Twin Peaks Whitechapel The X Files Extras Medisch Centrum West | |
tong80 | donderdag 25 augustus 2022 @ 11:20 |
Is er hier iemand ouder dan 40 ? Wat een klassiekers komen er niet langs. | |
herverwijderd | donderdag 25 augustus 2022 @ 11:21 |
Ik ben 12 en wat is dit? | |
tong80 | donderdag 25 augustus 2022 @ 11:25 |
Doe Woody Woodpecker eens na. | |
herverwijderd | donderdag 25 augustus 2022 @ 11:26 |
Ehehehe Ehehehe Hehehehehehehe | |
tong80 | donderdag 25 augustus 2022 @ 11:27 |
Jouw lijst is nog wel ok. | |
Roberto_BOZ | donderdag 25 augustus 2022 @ 11:49 |
1. Lost 2. Babylon 5 3. Breaking Bad 4. Stranger Things 5. Fringe 6. Better Call Saul 7. Alias 8. How I Met Your Mother 9. Star Trek: Deep Space Nine 10. Game of Thrones Maar zal morgen vast weer anders zijn | |
Poepz0r | donderdag 25 augustus 2022 @ 11:50 |
OZ hoort erin genot | |
Farenji | donderdag 25 augustus 2022 @ 11:55 |
The wire Breaking bad Better call Saul Twin peaks Firefly Futurama The simpsons The office True detective Stranger things [ Bericht 6% gewijzigd door Farenji op 25-08-2022 12:23:23 ] | |
Inbox | woensdag 31 augustus 2022 @ 19:21 |
Hoi, Stuur me even een mailtje ivm netflix. Heb je DM gelezen, maar kan er niet op reageren want heb daar een ban op. En&&weer&&eentje at mail punt com (&& verwijderen) | |
Hiddendoe | donderdag 1 september 2022 @ 08:59 |
Willekeurige volgorde: 1.Years and years 2. All in the family 3. Catweazle 4. Floris 5. Zwarte sneeuw 6. Midsomer murders 7. Married with children 8. Mom 9. A touch of Frost 10. Mash Bonusrijtje: 1. Amphibia 2. The owl house 3. Head of the class 4. Due South 5. Cagney & Lacey 6. Sherlock | |
marcb1974 | donderdag 1 september 2022 @ 09:47 |
Welke mis je? | |
tong80 | donderdag 1 september 2022 @ 09:56 |
Te veel om op te noemen. Kijk sporadisch een serie-aflevering de laatste 20 jaar. Maar wat een mislukte epigonen komen er langs. | |
Kopiko | donderdag 1 september 2022 @ 09:56 |
Ja Zuster Nee Zuster gok ik. | |
tong80 | donderdag 1 september 2022 @ 09:56 |
Ha ha ha Cool | |
tong80 | donderdag 1 september 2022 @ 09:57 |
Hill Street Blues | |
Toby56 | vrijdag 2 september 2022 @ 17:13 |
Sapperloot, ken toch uw klassieken! De Glazen Stad! Sil de Strandbeffer! Potverdorie... nog is an toe, zeg! https://imgbox.com/g/pM8IwlY717 | |
AlwaysHappy | vrijdag 2 september 2022 @ 17:34 |
Update lijstje; enkel afgelopen series zodat ik meteen de kwaliteit van de gehele serie mee kan nemen. Random volgorde: 1. Zoey's Extraordinary Playlist 2. Person of Interest 3. Fringe 4. Gilmore Girls 5. The Good Wife 6. Homeland 7. Downton Abbey 8. Damages 9. The Closer / Major Crimes (Major Crimes is eigenlijk het vervolg van The Closer, minus 1-2 karakters). 10. The Newsroom Welke er net buiten vallen:
| |
Toby56 | vrijdag 2 september 2022 @ 19:05 |
Een kleine drie maanden geleden stierf zangeres Julee Cruise na een lange slopende strijd tegen de auto-immuunziekte Lupus. De stem van mijn meest geliefde Twin Peaks. Sowieso een prachtige soundtrack. Dank u wel, Angelo Badalamenti. De 2e link is een heel heel heel héééééél klein beetje een spoiler. Maar ik kan het niet laten. Eén van mijn favoriete scènes.
[ Bericht 0% gewijzigd door Toby56 op 02-09-2022 19:12:41 ] | |
Rokehejemi8 | maandag 12 september 2022 @ 23:39 |
1.Sanford & Son 2.Fresh prince of Bel-Air 3.Married with children 4.Steve Harvey show 5.Desmond's 6.Love boat 7.Little house on the prairie 8.The Jefferson's 9.Soap 10.Good times | |
tong80 | dinsdag 13 september 2022 @ 07:37 |
Sanford & Son 'I;m dying.' | |
Seeburg54 | dinsdag 13 september 2022 @ 07:48 |
Willekeurige volgorde: -Tour of Duty -Game of Thrones -Sons of Anarchy -Married with Children -That 70's Show -Mash -Allo Allo -Happy Days -the Tudors -Downton Abbey Maar eigenlijk hoort Band of Brothers er ook nog bij. [ Bericht 6% gewijzigd door Seeburg54 op 13-09-2022 08:06:02 ] | |
Fyodor | zaterdag 17 september 2022 @ 19:37 |
In willekeurige volgorde: 24 The Shield Spooks The Big Bang Theory Chicago Fire Banshee Homeland Breaking Bad Better Call Saul The Wire Eervolle vermeldingen: Chernobyl Chicago P.D.(zusterserie van Chicago Fire) Band of Brothers ER The Walking Dead (kent mindere seizoenen, maar ben wel fan) Friends Seal Team | |
AlwaysHappy | zaterdag 17 september 2022 @ 21:01 |
Iemand die Chicago Fire en PD kijkt | |
Id_do_her | zaterdag 17 september 2022 @ 21:07 |
The Wire. | |
jogy | zaterdag 17 september 2022 @ 21:09 |
1. Battlestar Galactica (nieuwere) 2. Utopia (Britse) 3. Star trek the next generation 4. Bottoms up 5. Breaking bad 6. Star trek strange new worlds 7. Star trek discovery 8. Game of thrones 9. Rick and Morty 10. Misfits Is wel typisch een lijst die over een half jaar weer heel anders kan zijn omdat ik dan op andere series kom die ik nu glad vergeten ben. Ik kijk er misschien ietwat te veel. | |
Id_do_her | zaterdag 17 september 2022 @ 21:24 |
The Wire, The Terror. En | |
Solstice1 | woensdag 21 september 2022 @ 22:02 |
1. The Wire 2. Band of Brothers 3. Breaking Bad 4. Watchmen 5. Firefly 6. Babylon 5 7. poh, wil hier een star trek zetten maar vind het moeilijk kiezen omdat de series ook wat overlap hebben. Dan toch Deep Space Nine 8. Avatar 9. The Expanse 10. Dark Iemand nog wat afleveringen van series die eruit springen t.o.v. de rest? Met misschien tussen spoilers waarom? Dan heb ik het over series die over hun geheel genomen misschien niet de status van meesterwerk halen maar het in een of meerdere afleveringen wel haalt. Voor mij Lasting Impressions van The Orville The Visitor van Deep Space Nine Duet van Deep Space Nine Darmok van Star Trek TNG The Inner Light van Star Trek TNG, ik luister het bekende muziekje van die aflevering nog geregeld. Ik moet eens aan een rewatch beginnen van Star Trek afleveringen. | |
Seven. | woensdag 21 september 2022 @ 22:36 |
Breaking bad Game of thrones House of cards The bridge The sopranos Narcos Ozark Stranger things Dark Band of brothers Homeland Sex and the city Gilmore girls Walking dead Dexter Medium Jericho Star Trek VOY en DS9 Peaky blinders | |
Fok-it | zaterdag 24 september 2022 @ 12:20 |
Willekeurig: Game of thrones Breaking bad Lost Prison break Euphoria Succession How I met your mother The Crown Black Mirror Eervolle vermelding voor de Nederlandse serie Oogappels | |
JR-Style-93 | zaterdag 24 september 2022 @ 13:16 |
Geen eens Skins in je lijstje | |
Fok-it | zaterdag 24 september 2022 @ 13:19 |
Oh shit, Skins helemaal vergeten Ja, dat was ook wel echt goud inderdaad toentertijd | |
Fyodor | zaterdag 24 september 2022 @ 20:52 |
Vind het oprecht leuke series. Van beiden loop ik nu twee seizoenen achter, dus nog even en dan ben ik bij | |
Mutsaers__78 | maandag 26 september 2022 @ 15:32 |
1. Black Sails 2. The Walking Dead 3. Vikings 4. Fear the Walking Dead 5. the Boys 6. The 100 7. The Mandalorian / Book of Boba Fett (voelt voor mij als dezelfde serie) 8. Seinfeld 9. Kingdom 10. Chernobyl Zeer eervolle vermeldingen: Southpark, Married with children, Family Guy, Futurama, War of the Worlds, Bottom, Fawlty Towers, Band of Brothers. TBC. | |
Solotovski | maandag 26 september 2022 @ 17:10 |
Boden en Voight | |
Solotovski | maandag 26 september 2022 @ 17:14 |
Pfff top 10, in willekeurige volgorde 24 Banshee Fargo Lillyhammer The sinner Mindhunter Chicago fire Chicago pd Sopranos Band of Brothers | |
RedFever007 | zaterdag 1 oktober 2022 @ 08:40 |
Lost (behalve laatste seizoen) Unit 13 The Office UK Spartacus Homeland Orphan Black The Missing | |
tong80 | zaterdag 1 oktober 2022 @ 09:14 |
The Office | |
Speedfight | zaterdag 1 oktober 2022 @ 09:23 |
1. Nashville 2. New Girl 3. Breaking bad 4. Prison break 5. Lost 6. Homeland 7. Desperate housewives 8. Locke & key 9. Cathouse (moonlite bunnyranch) 10. Vampire diaries | |
scrub_nurse | zaterdag 1 oktober 2022 @ 10:34 |
21 jump street M*A*S*H Tour of duty Medisch Centrum West ER Law & order SVU Friends Grey's anatomy Little Britain Handmaids tail | |
scrub_nurse | zaterdag 1 oktober 2022 @ 10:34 |
Oeh prison break | |
Claudia_x | zondag 2 oktober 2022 @ 09:35 |
Gheghe. In mijn optiek een baggerlijst, maar wel mooi dat je ER noemt! | |
Claudia_x | zondag 2 oktober 2022 @ 09:55 |
1. Twin Peaks 2. True Detective seizoen 1 3. Fargo 4. Stranger Things 5. Narcos 6. Succession 7. The Wire 8. Mad Men 9. The Leftovers 10. Dexter Met eervolle vermelding voor ER, Seinfeld, South Park, The Office (UK en US), After Life, Dark, Black Mirror, A Touch of Frost, Inspector Morse, Star Trek TNG, Chernobyl, Forbrydelsen, House of Cards, Cold Feet, Sex and the City en de originele Law & Order. En Severance is na seizoen 1 een goede kandidaat voor de top 10; Dexter valt er dan uit omdat het laatste seizoen niet al te best was. Ik moet bekennen dat ik The Sopranos en Breaking Bad niet heb gezien (we zijn net met Breaking Bad begonnen). | |
scrub_nurse | zondag 2 oktober 2022 @ 10:09 |
haha tale natuurlijk! Leuke autocorrect | |
Jor_Dii | dinsdag 11 oktober 2022 @ 12:35 |
01 -- The Sopranos 02 -- The Wire 03 -- Band of Brothers 04 -- Breaking Bad 05 -- Better Call Saul 06 -- Downton Abbey 07 -- Stranger Things 08 -- The Bridge 09 -- Fargo (seizoen 4 nog niet gezien) Kan niet kiezen: 10 -- The Crown / Game of Thrones (seizoen 8 niet meegerekend) | |
crystal_meth | dinsdag 11 oktober 2022 @ 21:10 |
In alfabetische volgorde: Buffy the Vampire slayer Columbo Deadwood Dirk Gently's Holistic Detective Agency Fringe Malcolm in the Middle Supernatural The Outer Limits The Young Ones Twin Peaks X-files Heb de meeste ervan meermaals gekeken, en nog veel vaker gehoord. VLC staat steeds te spelen op de achtergrond, met series, britse panel shows etc. terwijl ik met andere zaken bezig ben (Fok!en, etc..), 90% luisterend, 10% kijkend (naar de beste scenes). Dit zijn de series waar ik bijna altijd voor in de stemming ben, zal ze minder vaker overslaan dan de honderden andere in m'n playlist) . Series waar ik nog een seizoen van had willen zien: Firefly Terminator: The Sarah Connor Chronicle | |
fliert | maandag 17 oktober 2022 @ 14:24 |
Mooi lijstje Claudia, Mad men, Fargo en Succession ook favorieten hier. en ik weet zeker dat de Sopranos bij jou hoog komen te staan. The thick of it komt er bij mij zeker op, kijk deze zeer regelmatig terug, Peter Capaldi is brilliant. | |
Geluiden | maandag 17 oktober 2022 @ 15:16 |
1. Twin Peaks 2. True Detective 3. Fargo 4. Hannibal 5. The X-Files 6. Mindhunter 7. Carnivale 8. The Twilight Zone 9. Dexter 10. The Haunting of Hill House | |
Claudia_x | dinsdag 18 oktober 2022 @ 07:14 |
The thick of it had ik niet in het vizier. Ga ik op m'n kijklijst zetten! |