Als Viv geen Young Ones ?quote:Op zondag 27 december 2020 17:25 schreef Viv het volgende:
1. Friday Night Lights
2. Sons of Anarchy
3. Big Bang Theory
4. House MD
5. Homeland
6. Game of Thrones
7. La casa de papel
8. Friends
9. True Blood
10. LOST
Geweldig; een internetplaatje.quote:Op zondag 27 december 2020 17:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als Viv geen Young Ones ?
[ afbeelding ]
Wel met tekst.quote:
Mijn username komt van een game (Vivi in Final Fantasy), niet van een serie.quote:Op zondag 27 december 2020 17:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als Viv geen Young Ones ?
[ afbeelding ]
Oe ik ben Hill Street Blues vergeten.quote:Op zondag 27 december 2020 17:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
I, Claudius
To the manor born
Yes, Prime Minister
Yes, Minister
Shogun
Chef!
Blackadder
Big Bang Theory
M*A*S*H
Hill Street Blues
Ga je schamen!quote:Op zondag 27 december 2020 18:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oe ik ben Hill Street Blues vergeten.
Ben ooit Cruijff vergeten in m'n favoriete Ajax ooit.quote:
Ik wilde King of Queens nog toevoegen, maar dan had ik op 11 gezeten.quote:Op zondag 27 december 2020 18:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oe ik ben Hill Street Blues vergeten.
Geweldige openingstune ook <3quote:Op zondag 27 december 2020 20:13 schreef tong80 het volgende:
Wonder Years verdient ook een plaatsje.
Dat liedje vond ik altijd zo deprimerendquote:
Ik heb de UK versie nog niet gezienquote:Op woensdag 30 december 2020 04:52 schreef tong80 het volgende:
The Office UK vond ik briljant. Toch komt USA vaker langs. How come ?
Flodder???????quote:Op woensdag 30 december 2020 17:31 schreef Nober het volgende:
1 Breaking Bad
2 Fawlty Towers
3 Flodder
4 Little Britain
5 Camping Pernis
6 t/m 10 moet ik nog zien.
En volkomen shit. En die zet jij in een lijstje met genialiteit als Fawlty Towers?quote:Op woensdag 30 december 2020 17:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Is een Nederlandse serie uit de jaren 90.
Gauw doen.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:50 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik heb de UK versie nog niet gezien
quote:Op woensdag 30 december 2020 17:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En volkomen shit. En die zet jij in een lijstje met genialiteit als Fawlty Towers?
Cool. Ricki Servais is briljant.quote:
Gervais.quote:
Klopt. Kom net bed uit.quote:
Niet gezien. Waar is het mee te vergelijken?quote:Op woensdag 30 december 2020 18:22 schreef ok01 het volgende:
[..]
Zijn nieuwe serie After Life is ook fantastisch trouwens
Het heeft wel iets weg van zijn andere serie Derek. Vaak heel grappig met af en toe een ontroerend moment tussendoor. Ricky Gervais acteert er echt briljant inquote:Op woensdag 30 december 2020 18:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet gezien. Waar is het mee te vergelijken?
Klinkt interessant. Vroeger volgde ik alles.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:49 schreef ok01 het volgende:
[..]
Het heeft wel iets weg van zijn andere serie Derek. Vaak heel grappig met af en toe een ontroerend moment tussendoor. Ricky Gervais acteert er echt briljant in
Het staat op Netflixquote:Op woensdag 30 december 2020 19:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klinkt interessant. Vroeger volgde ik alles.
Heb ik niet.quote:
Hoe vind jij "Lewis" dan?quote:Op maandag 4 januari 2021 19:21 schreef Toby56 het volgende:
Oh, before ik het vergeet. Ik ben, na vele interne stijd en bedenkingen, zojuist begonnen aan de serie 'Endeavour', een soort van prequel van Inspector Morse. Aangezien ik, geheel in jaren 60 bakvis-stijl, verliefd aan het worden ben op personage Joan Thursday (die helaas slechts weinig in beeld komt), houd ik er ernstig rekening mee dat deze serie zich binnen enige tijd een plaatsje in mijn top 10 (desnoods top 12) kan verwerven.
Zelfs met de jonge Morse kan ik uitstekend leven.
[ afbeelding ]
De plots zijn af en toe wel een tikje te fantastisch. 't Lijkt verdorie Twin Peaks wel.
Ik heb er 2 of 3 seizoenen van gezien en ik vond het een hele leuke serie. Maar mijn 'liefde' voor Morse is nu eenmaal meer euh... 'primal'.quote:
quote:Op maandag 4 januari 2021 20:01 schreef Toby56 het volgende:
Zo schiet het me zojuist te binnen dat ik 'The Singing Detective' niet heb opgenomen in mijn lijstje. Had eigenlijk gemakkelijk gekund... maar ja...
De eerste 2 a 3 seizoenen vond ik top, daarna vond ik het erg zwak worden... niet voor niets dat het vanaf seizoen 6 onderdeel werd van Sci-Fi kanaal en niet meer Showtime. En de spin-offs (Atlantis en Universe) waren helemaal slecht. Animated serie Infinity heb ik nooit gezien...quote:Op maandag 4 januari 2021 20:29 schreef Discombobulate het volgende:
Vergeten Stargate SG-1 toe te voegen. Jeetje, wat was dat geweldig.
seizoen 2 en 3 waren juist wat minder in vergelijking met seizoen 5 t/m 8. Seizoen 9+10 waren prima.quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:35 schreef IW2B het volgende:
[..]
De eerste 2 a 3 seizoenen vond ik top, daarna vond ik het erg zwak worden... niet voor niets dat het vanaf seizoen 6 onderdeel werd van Sci-Fi kanaal en niet meer Showtime. En de spin-offs (Atlantis en Universe) waren helemaal slecht. Animated serie Infinity heb ik nooit gezien...
Wat ik in het begin ook erg goed vond overigens voor een science-fiction serie was Babylon 5.
Nee ik vond de eerste seizoenen juist het leukst om naar te kijken. Bij 9/10 was ik al afgehaakt dus die laatste seizoenen heb ik niet eens meer meegekregen. Denk dat ik afhaakte bij seizoen 6 of 7. Atlantis heb ik niet alle seizoenen gekeken, met 'helemaal' bedoelde ik niet van begin tot eind maar qua entertainmentniveau. Helemaal niet leuk om naar te kijken. Denk dat ik daar maar anderhalf a twee seizoenen van gezien heb en toen andere series ging volgen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:23 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
seizoen 2 en 3 waren juist wat minder in vergelijking met seizoen 5 t/m 8. Seizoen 9+10 waren prima.
Maar als je atlantis zo slecht vond waarom heb je dan 5 seizoenen gekeken? Ik neem aan dat het een voorwaarde is voordat je kan zeggen dat het allemaal slecht was..
En dan babylon5 noemen
Jawel hoor, en had er ook best bij gekund! Maar ja, top 10, dan moet je keuzes maken.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:50 schreef The_Verve het volgende:
Nog best veel mensen die The Sopranos niet hebben gekeken zeg.
OMG... Ik ben 'Mad Men' helemaal vergeten!quote:Op maandag 4 januari 2021 20:01 schreef Toby56 het volgende:
Zo schiet het me zojuist te binnen dat ik 'The Singing Detective' niet heb opgenomen in mijn lijstje. Had eigenlijk gemakkelijk gekund... maar ja...
Ik had één van m'n echte favorieten, The Wonder Years, vergeten.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:24 schreef Toby56 het volgende:
[..]
OMG... Ik ben 'Mad Men' helemaal vergeten!
Sorry, Don.
Over een jaar of tien hebben we wel een top 2000.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had één van m'n echte favorieten, The Wonder Years, vergeten.
OMG ik ben 'Duel in de diepte' vergeten.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:34 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Over een jaar of tien hebben we wel een top 2000.
Die kunnen we dan gaan uitzenden... integraal.
Ik heb, over diverse seizoenen verspreid, misschien 3 of 4 afleveringen gezien (Net5?)... allemaal in gezelschap van dames.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:38 schreef Kanaroe het volgende:
All time favoriete tv-serie: Sex and the City
[...]
Jeugdsentiment is moeilijk uit te roeien als je dit soort lijstjes samenstelt.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:49 schreef Kanaroe het volgende:
En De Zevensprong, maar das al heul lang geleden
Ally McBeal, ook wel gevolgd, was best aardig.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:50 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik heb, over diverse seizoenen verspreid, misschien 3 of 4 afleveringen gezien (Net5?)... allemaal in gezelschap van dames.
Dan legden zij me enthousiast alle intriges uit.
Ik kon dat enthousiasme wel begrijpen.
Maar ik ben een onschuldige jongen... en daarom gaf ik de voorkeur aan Ally McBeal, dat vaak eerder werd uitgezonden (en dan kon ik tenminste rond kinderbedtijd naar bed). Het duo Cage & Fish kon mij in het bijzonder zeer bekoren. Ik heb me vaak ziek gelachen.
Ik keek ook vaak in gezelschap naar Ally.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:52 schreef Kanaroe het volgende:
Ally
[..]
Ally McBeal, ook wel gevolgd, was best aardig.
Mijn husband heeft Sex and the City samen met mij gebingewatched toen we de DVD's hadden, hij kon het wel waarderen
Ik was altijd geīntrigeerd door Ally's magerte, das het enige wat ik me ervan herinner eigenlijkquote:Op zondag 10 januari 2021 16:56 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik keek ook vaak in gezelschap naar Ally.
Ik geef wel toe: het was een tikje te moralistisch en het ging een beetje uit als een nachtkaars. Maar dat laatste gebeurt met meer series.
Er zat een leuk koppie op, maar in deze serie leed ik tenminste niet aan mijn bakviskwaal... namelijk dat ik stompzinnig 'schermverliefd' werd/word op één van de hoofdrolspeelsters. Bij bijv. Twin Peaks had ik daar veel meer last van.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:58 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik was altijd geīntrigeerd door Ally's magerte, das het enige wat ik me ervan herinner eigenlijk
Oh, nooit geweten dat ze met H. Ford verkeerde, leuk weetje!quote:Op zondag 10 januari 2021 17:04 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Er zat een leuk koppie op, maar in deze serie leed ik tenminste niet aan mijn bakviskwaal... namelijk dat ik stompzinnig 'schermverliefd' werd/word op één van de hoofdrolspeelsters. Bij bijv. Twin Peaks had ik daar veel meer last van.
Niettemin deed Calista Flockhart het geweldig als de neurotische Ally. En volgens mij is ze 'privé' nog steeds bij Han Solo. Die zal wel voorzichtig met haar omspringen. En ze zal privé ook wel wat minder geschift zijn dan Ally, laat staan Carrie Fisher (RIP).
Hmm... eerlijk gezegd zou ik niet aan Jiskefet denken in dit verband. Dan zou 'Monty Python's Flying Circus' ook als serie kunnen worden beschouwd... (en die zou ik zonder meer in mijn top 10 hebben geplaatst) maar het is verder een prima keuze wat mij betreft. Ik had de mazzel dat destijds een vriend van mij, waar ik een biertje mee zat te drinken, persé de eerste aflevering van Jiskefet wilde zien. Dat beviel goed.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:09 schreef JaapKroket het volgende:
Heerlijk topic, met hoop ik voor mij nog mooie tips die echt de moeite waard zijn.
1. 24
2. Spartacus
3. Fargo
4. Seinfeld
5. The Wire
6. Fawlty Towers
7. The Crown
8. Jiskefet
9. Fauda
10. Lost
Ik geloof al bijna 20 jaar.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:09 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Oh, nooit geweten dat ze met H. Ford verkeerde, leuk weetje!
Maar hoe kan je een oordeel geven over iets wat je niet volledig hebt gezien? Serieuze vraag. Bedoel elk seizoen van stargate sg1 was anders. Seizoen 9 en 10 waren bijvoorbeeld heel anders dan de rest van de serie, maar zeker niet verkeerd. Andere hoofdvijand, wisseling van hoofdpersonen, maar het bleef "stargate". Datzelfde was met atlantis. Die serie is echt gegroeid. Universe vond ik niks, maar heb het wel gezien. Totaal anders dan Atlantis en SG1quote:Op zondag 10 januari 2021 09:44 schreef IW2B het volgende:
[..]
Nee ik vond de eerste seizoenen juist het leukst om naar te kijken. Bij 9/10 was ik al afgehaakt dus die laatste seizoenen heb ik niet eens meer meegekregen. Denk dat ik afhaakte bij seizoen 6 of 7. Atlantis heb ik niet alle seizoenen gekeken, met 'helemaal' bedoelde ik niet van begin tot eind maar qua entertainmentniveau. Helemaal niet leuk om naar te kijken. Denk dat ik daar maar anderhalf a twee seizoenen van gezien heb en toen andere series ging volgen.
Babylon 5 was de eerste seizoenen echt wel leuk om naar te kijken. Heb het overigens wel toendertijd (dus vanaf 1994) altijd 'live' op tv gekeken en dus nooit meer een rerun. Denk wel dat Babylon 5 net als veel oude series de tand des tijds niet goed doorstaan heeft dus hou het wel zoals ik het me herinner.
Probleem met B5 is vooral dat men het vaak wil zien als een actieserie net als ST, waar het uiteraard meer een soapserie/drama is (maar dan ook weer niet zo overdreven als een GTST ofzo).
Weet niet welke leeftijd je hebt maar vermoed dat je misschien net te jong was om het in die tijdsgeest te hebben gezien? Of het is uiteraard gewoon je ding niet, mag altijd...
1. All In The Familyquote:Op zondag 27 december 2020 14:01 schreef tong80 het volgende:
1-Fawlty Towers
2-The Office
3-Twin Peaks
4-Q&Q
5-All in the family
6-Floris
7-Young Ones
8-Debiteuren Crediteuren
9-Hamelen
10-Bottom
F*k.quote:Op maandag 4 januari 2021 19:21 schreef Toby56 het volgende:
Oh, before ik het vergeet. Ik ben, na vele interne stijd en bedenkingen, zojuist begonnen aan de serie 'Endeavour', een soort van prequel van Inspector Morse. Aangezien ik, geheel in jaren 60 bakvis-stijl, verliefd aan het worden ben op personage Joan Thursday (die helaas slechts weinig in beeld komt), houd ik er ernstig rekening mee dat deze serie zich binnen enige tijd een plaatsje in mijn top 10 (desnoods top 12) kan verwerven.
Zelfs met de jonge Morse kan ik uitstekend leven.
[ afbeelding ]
De plots zijn af en toe wel een tikje te fantastisch. 't Lijkt verdorie Twin Peaks wel.
Ik heb hier nog even wat langer over nagedacht. Ook al heb ik van Lewis lang niet alles gezien: zijn persoonlijkheid is gewoon minder gecompliceerd (en dus minder fascinerend/boeiend) als dat van Morse. Natuurlijk heeft Lewis in de latere serie het verdriet om zijn vrouw, maar hij blijft toch gewoon de aardigste man die je je maar kunt bedenken. Morse kan een norse (en melancholische) klootzak zijn, en uit de pilot van Endeavour blijkt dat hij als jonge 'detective constable in training' al mentaal gewond aan de klus begint. Die wonden komen bij tijd en wijle naar voren tijdens het speurwerk. Steeds hoop je dat iemand hem kan helpen om ze echt te genezen, maar het lukt niet. Ook omdat hijzelf op beslissende momenten de verkeerde dingen zegt/verzwijgt/doet/nalaat.quote:
Morse was wel een culturele hoogvlieger.quote:Op maandag 18 januari 2021 21:17 schreef quo_ het volgende:
Bij mij geen culturele hoogvliegers en in willekeurige volgorde
Catweazle
Inspector Morse
Wallander (zweedse versie)
The Bridge
Quantum Leap
Star Trek TNG
Star trek Voyager
You rang m'lord
Columbo
Outlander
Hill street blues
NYPD blue
Dit omvat meer dan een halve eeuw tv nu ik het zo terug lees. M.u.v. Columbo heb ik ze ook allemaal (geheel) in hun eigen tijd gezien.
Oh ja, Killing Eve vond ik ook top! Totdat bleek dat er na het eerste seizoen nog meer achteraan kwam...quote:Op donderdag 21 januari 2021 01:15 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik vergeet meestal namen...dus wat ik nog weet:
Southland
Killing Eve
The Bridge(origineel)
The Americans
Nurse Jackie
Freaks & Geeks
Russian Doll
Dexter
House
Parenthood
Vera werd mij onlangs door een kennis aanbevolen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 12:05 schreef DrParsifal het volgende:
1 Dekalog (The Decalogue)
Tijdje niets
2) Broadchurch
3) Broken (die serie met Sean Bean)
4) Unforgotten
5) Line of Duty
6) Lewis
7) Vera
8) Pride and Prejudice (BBC miniserie)
9) Numb3rs
10) Father Brown (BBC)
Inderdaad. Numb3rs en Father Brown zijn trouwens kwalitatief wel minder dan de rest, maar meer prettig kijkwerk.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 04:03 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Vera werd mij onlangs door een kennis aanbevolen.
Pride & Prejudice was erg goed... ik neem aan dat je degene bedoelt met Colin Firth as Mr. Darcy.
Ik heb alleen wat afleveringen van Father Brown gezien... en zeer waarschijnlijk ook wel van Vera, nu ik er goed over nadenk. Dat was toch een stronteigenwijze wat 'oudere' dame/inspecteur die bij voorkeur op het platteland vertoefde? Met een lange regenjas en een komisch hoedje op?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:33 schreef DrParsifal het volgende:
[..]
Inderdaad. Numb3rs en Father Brown zijn trouwens kwalitatief wel minder dan de rest, maar meer prettig kijkwerk.
Ja, ook enorm van genoten 😊 En Watchmen was ook leuk.. En ik ben helemaal The Punisher serie vergeten 😱 Die had ik er ook nog tussen moeten zetten.... Geen plek meer voor...quote:
Mr.Robot gezien en afgezien inmiddelsquote:Op zondag 27 december 2020 14:24 schreef GGMM het volgende:
Series?
1. The Wire
2. Breaking Bad
3. The Sopranos
4. Oz
5. Band of Brothers
6. Chernobyl
7. The Shield
8. The X-Files
9. Mad Men
10. Sons of Anarchy
His Dark Materials Gisteren seizoen twee afgekeken. Erg goede serie.quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:22 schreef D_A het volgende:
Band of Brothers
Sopranos
The Boys
Chernobyl
Stranger Things
Lost
The Office
His Dark Materials
Sherlock
Moet Mr Robot nog afkijken en Game of thrones idem dus die belanden er nog wel ergens tussen.
Onze rondrijdende ijscoman had dat nummer een paar jaar geleden.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:56 schreef TLC het volgende:
1. Bates Motel
(een van de weinige keren dat ik echt n beetje schrok bij een tv serie toen dat nummer gespeeld werd )
2. I Claudius
(voor iedereen een must-see, met fantastische rollen van Derek Jacobi, Patrick Stewart -,met haar !- en John Hurt die heerlijk de gemene Caligula speelt )
3. Breaking Bad
4. Sons of Anarchy
5. Ozark
6. Fargo
7. The haunting of Hill House
8. Gomorra
Mafiosa
(ik kon niet kiezen, beiden staan bij mij gelijk)
9. Dagboek van een Herdershond
10. James Harriot
1, Wel ‘Dagboek’, maar niet ‘De Fabriek’?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:56 schreef TLC het volgende:
1. Bates Motel
(een van de weinige keren dat ik echt n beetje schrok bij een tv serie toen dat nummer gespeeld werd )
2. I Claudius
(voor iedereen een must-see, met fantastische rollen van Derek Jacobi, Patrick Stewart -,met haar !- en John Hurt die heerlijk de gemene Caligula speelt )
3. Breaking Bad
4. Sons of Anarchy
5. Ozark
6. Fargo
7. The haunting of Hill House
8. Gomorra
Mafiosa
(ik kon niet kiezen, beiden staan bij mij gelijk)
9. Dagboek van een Herdershond
10. James Harriot
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:35 schreef FooFighters het volgende:
Leuk topic Mijn top 10
1. X-Files
2. Band of Brothers
3. Breaking Bad
4. Big Bang Theory
5. Lost
6. Sons of Anarchy
7. M*A*S*H
8. Little House on the Prairie
9. How I Met Your Mother
10. Spartacus
Unit 13quote:Op zondag 14 februari 2021 11:23 schreef Piebe het volgende:
Baantjer (met Piet uiteraard)
Midsomer Murders
Unit 13
Allo Allo
Death In Paradise
Father Brown (remake)
Flikken Maastricht
Ernstige Delicten
Shakespeare And Hathaway
Poirot (met David Suchet)
Dan heb je een triest leven.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:43 schreef DonDruiper het volgende:
1. The Sopranos
2. Boardwalk Empire
3. Succession
4. The Leftovers
5. Breaking Bad
6. The Wire
7. Better Call Saul
8. The Shield
9. Band of Brothers
10. Chernobyl
Wacht even hoor..quote:
Dus van alle series ooit gemaakt staat op nummer 8 Debiteuren Crediteuren? Ja?quote:
Eigenlijk 1.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 03:14 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Wacht even hoor..
[..]
Dus van alle series ooit gemaakt staat op nummer 8 Debiteuren Crediteuren? Ja?
Voor mensen zoals ik.. leg uit.quote:
Ben geen misbruikte turnster.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 03:23 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Voor mensen zoals ik.. leg uit.
Je bent Hill Street Blues vergeten Tong.quote:Op zondag 27 december 2020 14:01 schreef tong80 het volgende:
1-Fawlty Towers
2-The Office
3-Twin Peaks
4-Q&Q
5-All in the family
6-Floris
7-Young Ones
8-Debiteuren Crediteuren
9-Hamelen
10-Bottom
De UK versie is ook briljant, maar ik heb daar wel mijn cringe-spiertje mee verrekt, kon het op een gegeven moment niet meer aanquote:Op woensdag 30 december 2020 04:52 schreef tong80 het volgende:
The Office UK vond ik briljant. Toch komt USA vaker langs. How come ?
Omg, Alf!quote:Op vrijdag 22 juli 2022 20:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
In willekeurige volgorde:
The Fresh Prince of Bel-Air
MacGyver
Big Bang Theory
Dexter
Better Call Saul
Breaking Bad
'Allo 'Allo!
Alf
X-Files
Fawlty Towers
UPDATE - BELANGRIJKquote:Op zondag 27 december 2020 19:41 schreef GGMM het volgende:
Oh ik heb overigens alleen series gekozen die al afgelopen zijn.
Dus dat jullie niet denken huh waar is Better Call Saul nou?
Alleen door Ricky Gervais wint de UK versie het ruim van de US versie.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 20:44 schreef Marsenal het volgende:
[..]
De UK versie is ook briljant, maar ik heb daar wel mijn cringe-spiertje mee verrekt, kon het op een gegeven moment niet meer aan
Lost. Vanwege de lekkere vrouwen zeker?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 20:42 schreef Marsenal het volgende:
1. Twin Peaks
2. MASH 4077th
3. Breaking Bad
Vanaf hier wel in willekeurige volgorde
4. Community
5. Oz
6. Sopranos
7. Lost (tja)
8. Star Trek Next Generation
9. Mandalorian
10. NYPD Blue
Graag jouw top 10quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Lost. Vanwege de lekkere vrouwen zeker?
Ik ben 12 en wat is dit?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:20 schreef tong80 het volgende:
Is er hier iemand ouder dan 40 ? Wat een klassiekers komen er niet langs.
Doe Woody Woodpecker eens na.quote:
Jouw lijst is nog wel ok.quote:
OZ hoort erin genotquote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:49 schreef Roberto_BOZ het volgende:
1. Lost
2. Babylon 5
3. Breaking Bad
4. Stranger Things
5. Fringe
6. Better Call Saul
7. Alias
8. How I Met Your Mother
9. Star Trek: Deep Space Nine
10. Game of Thrones
Maar zal morgen vast weer anders zijn
Hoi,quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:49 schreef Roberto_BOZ het volgende:
1. Lost
2. Babylon 5
3. Breaking Bad
4. Stranger Things
5. Fringe
6. Better Call Saul
7. Alias
8. How I Met Your Mother
9. Star Trek: Deep Space Nine
10. Game of Thrones
Maar zal morgen vast weer anders zijn
Welke mis je?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:20 schreef tong80 het volgende:
Is er hier iemand ouder dan 40 ? Wat een klassiekers komen er niet langs.
Te veel om op te noemen. Kijk sporadisch een serie-aflevering de laatste 20 jaar. Maar wat een mislukte epigonen komen er langs.quote:
Ha ha ha Coolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Toby56 op 02-09-2022 19:12:41 ]Ik doe het ff rustig aan.
Sanford & Sonquote:Op maandag 12 september 2022 23:39 schreef Rokehejemi8 het volgende:
1.Sanford & Son
2.Fresh prince of Bel-Air
3.Married with children
4.Steve Harvey show
5.Desmond's
6.Love boat
7.Little house on the prairie
8.The Jefferson's
9.Soap
10.Good times
Iemand die Chicago Fire en PD kijktquote:Op zaterdag 17 september 2022 19:37 schreef Fyodor het volgende:
In willekeurige volgorde:
24
The Shield
Spooks
The Big Bang Theory
Chicago Fire
Banshee
Homeland
Breaking Bad
Better Call Saul
The Wire
Eervolle vermeldingen:
Chernobyl
Chicago P.D.(zusterserie van Chicago Fire)
Band of Brothers
ER
The Walking Dead (kent mindere seizoenen, maar ben wel fan)
Friends
Seal Team
The Wire, The Terror.quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:09 schreef jogy het volgende:
1. Battlestar Galactica (nieuwere)
2. Utopia (Britse)
3. Star trek the next generation
4. Bottoms up
5. Breaking bad
6. Star trek strange new worlds
7. Star trek discovery
8. Game of thrones
9. Rick and Morty
10. Misfits
Is wel typisch een lijst die over een half jaar weer heel anders kan zijn omdat ik dan op andere series kom die ik nu glad vergeten ben. Ik kijk er misschien ietwat te veel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Visitor van Deep Space NineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duet van Deep Space NineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Darmok van Star Trek TNG
The Inner Light van Star Trek TNG, ik luister het bekende muziekje van die aflevering nog geregeld.
Ik moet eens aan een rewatch beginnen van Star Trek afleveringen.Seven.
We are Borg.Breaking bad
Game of thrones
House of cards
The bridge
The sopranos
Narcos
Ozark
Stranger things
Dark
Band of brothers
Homeland
Sex and the city
Gilmore girls
Walking dead
Dexter
Medium
Jericho
Star Trek VOY en DS9
Peaky blindersResistance is futile.Fok-it
All is wellWillekeurig:
Game of thrones
Breaking bad
Lost
Prison break
Euphoria
Succession
How I met your mother
The Crown
Black Mirror
Eervolle vermelding voor de Nederlandse serie Oogappels“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”JR-Style-93
Stukje TatjanaGeen eens Skins in je lijstjequote:Op zaterdag 24 september 2022 12:20 schreef Fok-it het volgende:
Willekeurig:
Game of thrones
Breaking bad
Lost
Prison break
Euphoria
Succession
How I met your mother
The Crown
Black Mirror
Eervolle vermelding voor de Nederlandse serie OogappelsOh.Fok-it
All is wellOh shit, Skins helemaal vergetenquote:Op zaterdag 24 september 2022 13:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen eens Skins in je lijstje
Ja, dat was ook wel echt goud inderdaad toentertijd“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”Fyodor
MMAVind het oprecht leuke series.quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Iemand die Chicago Fire en PD kijkt
Van beiden loop ik nu twee seizoenen achter, dus nog even en dan ben ik bijAndrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta1. Black Sails
2. The Walking Dead
3. Vikings
4. Fear the Walking Dead
5. the Boys
6. The 100
7. The Mandalorian / Book of Boba Fett (voelt voor mij als dezelfde serie)
8. Seinfeld
9. Kingdom
10. Chernobyl
Zeer eervolle vermeldingen:
Southpark, Married with children, Family Guy, Futurama, War of the Worlds, Bottom, Fawlty Towers, Band of Brothers.
TBC.Boden en Voightquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Iemand die Chicago Fire en PD kijktI wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break youPfff top 10, in willekeurige volgorde
24
Banshee
Fargo
Lillyhammer
The sinner
Mindhunter
Chicago fire
Chicago pd
Sopranos
Band of BrothersI wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break youzaterdag 1 oktober 2022 @ 08:40:16 #205RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooievaLost (behalve laatste seizoen)quote:Op maandag 26 september 2022 17:14 schreef Solotovski het volgende:
Pfff top 10, in willekeurige volgorde
24
Banshee
Fargo
The sinner
Band of Brothers
Unit 13
The Office UK
Spartacus
Homeland
Orphan Black
The Missingtong80
SpleenheupThe Officequote:Op zaterdag 1 oktober 2022 08:40 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Lost (behalve laatste seizoen)
Unit 13
The Office UK
Spartacus
Homeland
Orphan Black
The Missing
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !1. Nashville
2. New Girl
3. Breaking bad
4. Prison break
5. Lost
6. Homeland
7. Desperate housewives
8. Locke & key
9. Cathouse (moonlite bunnyranch)
10. Vampire diariesSo rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space betweenzaterdag 1 oktober 2022 @ 10:34:06 #208scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..21 jump street
M*A*S*H
Tour of duty
Medisch Centrum West
ER
Law & order SVU
Friends
Grey's anatomy
Little Britain
Handmaids tailGheghe.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 10:34 schreef scrub_nurse het volgende:
21 jump street
M*A*S*H
Tour of duty
Medisch Centrum West
ER
Law & order SVU
Friends
Grey's anatomy
Little Britain
Handmaids tail
In mijn optiek een baggerlijst, maar wel mooi dat je ER noemt!I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.1. Twin Peaks
2. True Detective seizoen 1
3. Fargo
4. Stranger Things
5. Narcos
6. Succession
7. The Wire
8. Mad Men
9. The Leftovers
10. Dexter
Met eervolle vermelding voor ER, Seinfeld, South Park, The Office (UK en US), After Life, Dark, Black Mirror, A Touch of Frost, Inspector Morse, Star Trek TNG, Chernobyl, Forbrydelsen, House of Cards, Cold Feet, Sex and the City en de originele Law & Order. En Severance is na seizoen 1 een goede kandidaat voor de top 10; Dexter valt er dan uit omdat het laatste seizoen niet al te best was.
Ik moet bekennen dat ik The Sopranos en Breaking Bad niet heb gezien (we zijn net met Breaking Bad begonnen).I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.zondag 2 oktober 2022 @ 10:09:02 #212scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..haha tale natuurlijk! Leuke autocorrectquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 10:34 schreef scrub_nurse het volgende:
21 jump street
M*A*S*H
Tour of duty
Medisch Centrum West
ER
Law & order SVU
Friends
Grey's anatomy
Little Britain
Handmaids tail01 -- The Sopranos
02 -- The Wire
03 -- Band of Brothers
04 -- Breaking Bad
05 -- Better Call Saul
06 -- Downton Abbey
07 -- Stranger Things
08 -- The Bridge
09 -- Fargo (seizoen 4 nog niet gezien)
Kan niet kiezen:
10 -- The Crown / Game of Thrones (seizoen 8 niet meegerekend)“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”dinsdag 11 oktober 2022 @ 21:10:02 #214crystal_meth
WeimarIn alfabetische volgorde:
Buffy the Vampire slayer
Columbo
Deadwood
Dirk Gently's Holistic Detective Agency
Fringe
Malcolm in the Middle
Supernatural
The Outer Limits
The Young Ones
Twin Peaks
X-files
Heb de meeste ervan meermaals gekeken, en nog veel vaker gehoord. VLC staat steeds te spelen op de achtergrond, met series, britse panel shows etc. terwijl ik met andere zaken bezig ben (Fok!en, etc..), 90% luisterend, 10% kijkend (naar de beste scenes). Dit zijn de series waar ik bijna altijd voor in de stemming ben, zal ze minder vaker overslaan dan de honderden andere in m'n playlist) .
Series waar ik nog een seizoen van had willen zien:
Firefly
Terminator: The Sarah Connor ChronicleIch glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinenMooi lijstje Claudia, Mad men, Fargo en Succession ook favorieten hier. en ik weet zeker dat de Sopranos bij jou hoog komen te staan.quote:Op zondag 2 oktober 2022 09:55 schreef Claudia_x het volgende:
1. Twin Peaks
2. True Detective seizoen 1
3. Fargo
4. Stranger Things
5. Narcos
6. Succession
7. The Wire
8. Mad Men
9. The Leftovers
10. Dexter
Met eervolle vermelding voor ER, Seinfeld, South Park, The Office (UK en US), After Life, Dark, Black Mirror, A Touch of Frost, Inspector Morse, Star Trek TNG, Chernobyl, Forbrydelsen, House of Cards, Cold Feet, Sex and the City en de originele Law & Order. En Severance is na seizoen 1 een goede kandidaat voor de top 10; Dexter valt er dan uit omdat het laatste seizoen niet al te best was.
Ik moet bekennen dat ik The Sopranos en Breaking Bad niet heb gezien (we zijn net met Breaking Bad begonnen).
The thick of it komt er bij mij zeker op, kijk deze zeer regelmatig terug, Peter Capaldi is brilliant.maandag 17 oktober 2022 @ 15:16:26 #216Geluiden
Mountains & websites1. Twin Peaks
2. True Detective
3. Fargo
4. Hannibal
5. The X-Files
6. Mindhunter
7. Carnivale
8. The Twilight Zone
9. Dexter
10. The Haunting of Hill HouseThe thick of it had ik niet in het vizier. Ga ik op m'n kijklijst zetten!quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:24 schreef fliert het volgende:
[..]
Mooi lijstje Claudia, Mad men, Fargo en Succession ook favorieten hier. en ik weet zeker dat de Sopranos bij jou hoog komen te staan.
The thick of it komt er bij mij zeker op, kijk deze zeer regelmatig terug, Peter Capaldi is brilliant.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Series: Jullie TOP-10 allertijden.........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |