SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Dikke vette balquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
pff
puree,eend,champigons,stoofpeer, sla. Oh kippenpootjes..
tiramisu
Lekker hoorquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
pff
puree,eend,champigons,stoofpeer, sla. Oh kippenpootjes..
tiramisu
Eerder al... stond net kaas af te snijden....quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En toch zit je morgen weer aan het ontbijt
Wat is het nut van ons bestaanquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:03 schreef UitStraling het volgende:
Ben een beetje dronken, wie heeft er nog belangrijke levensvragen?
Die weet ik zelfsquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat is het nut van ons bestaan
Nou mijn dochter (9) vroeg tijdens de brunch out of the blue. Wat is eigenlijk de zin van het leven??quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:03 schreef UitStraling het volgende:
Ben een beetje dronken, wie heeft er nog belangrijke levensvragen?
Halve preek gehouden over dat het leven toch niets anders is dan een voortdurend sterven om het een beetje luchtig te houden zo met de kerst?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou mijn dochter (9) vroeg tijdens de brunch out of the blue. Wat is eigenlijk de zin van het leven??
Leugens!quote:
Dat de mooiste en leukste mensen zich voortplanten en dat de mensen die zich niet voortplanten een beetje lol hebbenquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat is het nut van ons bestaan
Kaas/worstplankje heb ik net opquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Eerder al... stond net kaas af te snijden....
Ja lekker met kerstquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou mijn dochter (9) vroeg tijdens de brunch out of the blue. Wat is eigenlijk de zin van het leven??
quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Eerder al... stond net kaas af te snijden....
hmmmm zeg niks... ik zit nu met mijn hand in een bak nootjesquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kaas/worstplankje heb ik net op
quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
hmmmm zeg niks... ik zit nu met mijn hand in een bak nootjes
Ja zoiets.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Halve preek gehouden over dat het leven toch niets anders is dan een voortdurend sterven om het een beetje luchtig te houden zo met de kerst?
Bah smeerlapquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
drie stukjes kip, drie stukjes zalm, sla en aardappelkroketjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |