Kon ik maar zingen, denk ik soms...quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:50 schreef livelink het volgende:
OMG. Als ik zo'n stem zou hebben, zou ik permanent depressief zijn.
Iedereen kan zingen!quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kon ik maar zingen, denk ik soms...
quote:I won't say anything 'cause no one ever listens to me, anyway. I might as well be a Leonard Cohen album.
Was die man toevallig ook de schoonvader van Rufusquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:51 schreef Kanaroe het volgende:
De opa van Rufus' Wainwrights dochtertje
Hij en zijn vrouw hebben een dochter van een andere vrouw? Apart.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:51 schreef Kanaroe het volgende:
Was die kerel niet gay ofzo?quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:51 schreef Kanaroe het volgende:
Die van Chaka Khan?quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Was die man toevallig ook de schoonvader van Rufus![]()
Kenny B was nog later.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:52 schreef Zorro het volgende:
Toen ik nog best wel jong was dacht ik altijd: "Leonard Cohen was ook al 33 toen hij zijn debuutalbum uitbracht, dus ik het tijd genoeg".
Dat is anders gelopen.
Tja, niet echt, dochter Cohen was draagmoeder van hun co-kind ofzoietsquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Was die man toevallig ook de schoonvader van Rufus![]()
Jepquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:53 schreef Dagoduck het volgende:
Oh, hij en zijn man. Dan snap ik het beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |