Dat zou ik wel willen zienquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:48 schreef Xqtress het volgende:
[..]
En bij Tubular Bells krijgen we een imitatie van Bassie en Adriaan?
In de tijdgeest is dit nummer wel een stukkie beter.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:47 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb nooit echt begrepen wat er zo geweldig is aan de rolling stones. Ze hebben op zich mooie nummers, maar ze hebben ook echt veel van dit soort nietszeggende blues rock.
Angel of Death.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik wil de doventolk zien bij One of These Days
Ze zijn ook al 832 jaar actief, dus is niet heel vreemd dat ze veel verschillende stijlen door de generaties heen hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:47 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb nooit echt begrepen wat er zo geweldig is aan de rolling stones. Ze hebben op zich mooie nummers, maar ze hebben ook echt veel van dit soort nietszeggende blues rock.
Als je dat had willen weten had je om 7 uur moeten kijken.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze bij Around The World van Daft Punk telkens dezelfde gebaren zal maken
Staat Around The World van ze er in?quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze bij Around The World van Daft Punk telkens dezelfde gebaren zal maken
Ja, het gaat, maar het is nu ook niet echt geweldig of zo.quote:
quote:
Die hoorde ik vanochtend nog!quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Staat Around The World van ze er in?
Hoi.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:50 schreef Poppejans het volgende:
Mannen met lang haar genot
Ugly kid Joe
Ik zou Jump Around wel willen zienquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ha, mooiquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
"I'm singin' this borrowed tune
I took from the Rolling Stones"
In een lijst waar Fix You in de top 10 staat en Rollercoaster op 1, mag dit best hier ergens staanquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, het gaat, maar het is nu ook niet echt geweldig of zo.
Ze hebben wel betere nummers gemaakt, dat wel.
Oh is dit van dezelfde als I aaaam the morning DJquote:
Toen was de tolk nog niet wakker...quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:50 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Die hoorde ik vanochtend nog!
Helaas.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:50 schreef Poppejans het volgende:
Mannen met lang haar genot
Ugly kid Joe
jezus, die is al geweest? Hoezo staat die zo laag?quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je dat had willen weten had je om 7 uur moeten kijken.
Ja jouw haren zijn echt serieus mooi!quote:
Omdat er niet zoveel op gestemd is.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
jezus, die is al geweest? Hoezo staat die zo laag?
Hoezo staat die erin.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
jezus, die is al geweest? Hoezo staat die zo laag?
W.O.L.D.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh is dit van dezelfde als I aaaam the morning DJ
Die is namelijk genot
Zusterband van Pink Floyd?quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:51 schreef PippenScottie het volgende:
Wisten jullie dat Ugly Kid Joe zichzelf vernoemd hebben naar de band Pretty Boy Floyd?
Hey Joequote:Op vrijdag 25 december 2020 10:52 schreef MTheBassman het volgende:
Cotton Eyed Joe blijft toch de beste Joe.
Joe Jackson gewoon.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:52 schreef MTheBassman het volgende:
Hey Joe is het daar niet mee eensquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:52 schreef MTheBassman het volgende:
Nooit van gehoord maar klinkt logischquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:51 schreef PippenScottie het volgende:
Wisten jullie dat Ugly Kid Joe zichzelf vernoemd hebben naar de band Pretty Boy Floyd?
och, heeft een best lekkere baslijnquote:
Hey Joe.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:52 schreef MTheBassman het volgende:
Kijk, da's nou sterk argumenteren.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:50 schreef Evenstar het volgende:
[..]
In een lijst waar Fix You in de top 10 staat en Rollercoaster op 1, mag dit best hier ergens staan
Hey Joe, The Rock Steady Crew...quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:52 schreef MTheBassman het volgende:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:52 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hey Joe is het daar niet mee eens
GMTAquote:
Dan kun je ook gewoon naar Een Natte Pan In De Kast luisteren.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
och, heeft een best lekkere baslijn
Dat is toch Joep de Baksteenkoe?quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hey Joe, The Rock Steady Crew...
Aldus een erelid van de FOK! Steady Crewquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hey Joe, The Rock Steady Crew...
Ik word hier genegeerdquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:53 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dat is toch Joep de Baksteenkoe?
Moeten wij alweer de prijs betalen voor de babyzoomers ...quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:53 schreef Poppejans het volgende:
Zou die tolk een straf zijn, dat er al te veel gekken op de zoom zaten.
Juiste opmerkingquote:
Dat filler noemen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:54 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Van alle Greatest Hits 1-filler verdient Now I'm Here het meest om in de Top te staan.
Drie minder dan vorig jaar hoor.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
Sorry, ff gemist... mijn welgemeende excuses
Zelfde album als Somebody To Love opstaatquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ken dit trouwens niet eens joh
Zelfs ik hou niet alles bij hier met deze snelhedendquote:
Ah, ik heb zelf nog liggen tollen op een stuk karton op straat, dus dat heb ik er nooit in gehoord...quote:
Volgens mij is dit best een populaire mening sinds 2 jaar terug. Maar ze zijn wel 4 nummers armer (deze binnenkomer niet meegerekend), dus ik kan er wel mee leven.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:55 schreef Evenstar het volgende:
Vloeken in de kerk tijd ...
Yay, nog meer nikszeggende muzikaal behand nummers van Queen
Nog steeds ongeveer 20x teveel, minstens.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Drie minder dan vorig jaar hoor.
Mijn digitale tv ondersteunt geen radio.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wij luisteren radio via de digitale tv, ideaal
Dít nummer is de filler, Now I'm Here is fantastischquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat filler noemen.
Een van de beste Queen songs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |