abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 25 december 2020 @ 11:53:35 #26
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_196941810
de pest is dat mensen een berichtje op de socials als alternatief van een gesprek zijn gaan zien terwijl je het eigenlijk als een getypte voicemail moet zien

er is niet zoiets als te laat reageren op een facebook bericht
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator vrijdag 25 december 2020 @ 11:54:13 #27
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_196941830
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 11:52 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]

Vind ik niet. Gelukkig ook niet veel van in mijn omgeving.
ow dat kan beiden hoor maar in deze situatie ben jij de onredelijke van de twee
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 25 december 2020 @ 12:03:25 #28
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196942021
Ik zie het probleem niet
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_196942217
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 08:06 schreef babylon het volgende:
Hij is net vader geworden, iedereen wil op bezoek komen, en we zitten in lockdown.

Ja, logisch dat hij wel wat meer rekening met jou mag houden. De hork!
Dit ja.

Je reageert erg heftig om iets wat niets persoonlijks is (zoals hij al aangaf). De wereld draait niet om jou, die vent heeft net een kind gekregen en we zitten in een lockdown. Voor jou 20 anderen op dit moment.

Het feit dat hij je toestemming geeft om onaangekondigd op bezoek te komen zegt al genoeg dat alles oké is. Dus niet zo onnodig drama maken, de beste meneer heeft andere (logische) prioriteiten zoals zijn kind op dit moment.

[ Bericht 4% gewijzigd door Erasmus op 25-12-2020 12:11:32 ]
pi_196942242
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 12:03 schreef puzziepie het volgende:
Ik zie het probleem niet
Er is ook geen probleem, maar een ‘bad experience’ 🥸.
The best among you is the one who doesn’t harm others with his tongue and hands. - Prophet Muhammad (PBUH)
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 25 december 2020 @ 12:12:27 #31
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196942295
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 12:11 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]

Er is ook geen probleem, maar een ‘bad experience’ 🥸.
Okay :)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_196942355
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 12:11 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]

Er is ook geen probleem, maar een ‘bad experience’ 🥸.
Wat een ontzettende uithuiltopic is dit voor iets wat “geen probleem is” dan.

“Ik ga het contact verwateren en kijken of ik hem daarmee een reactie kan uitlokken, boehoe :'(

Kinderachtige drama, zeker als die vent iets belangrijkers dan jou aan zijn hoofd heeft. Zijn kind is logischerwijs 1000x belangrijker dan jij.

[ Bericht 3% gewijzigd door Erasmus op 25-12-2020 12:15:15 ]
  vrijdag 25 december 2020 @ 12:21:19 #33
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_196942557
Ik zou het gewoon laten zitten. Je ziet hem vast wel weer een keer op de verjaardag van oma ofzo. En dan zeg je: wat een mooie baby!! En dan is alles weer goed.
pi_196942618
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2020 12:14 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Wat een ontzettende uithuiltopic is dit voor iets wat “geen probleem is” dan.

“Ik ga het contact verwateren en kijken of ik hem daarmee een reactie kan uitlokken, boehoe :'(

Kinderachtige drama, zeker als die vent iets belangrijkers dan jou aan zijn hoofd heeft. Zijn kind is logischerwijs 1000x belangrijker dan jij.
Doe zelf eens niet zo kinderachtig! :D

Wederom is begrijpen zo moeilijk. Gaat niet om kind, niet om vaderschap, niet om drukte, niet om social media.
Blijkbaar vindt hij bezoek prima.

Wel grappig eigenlijk, hoe mensen soms zo snel geergerd raken van een klein stuk verhaal. Haha!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2020 12:24:07 ]
pi_196942662
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2020 12:14 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Wat een ontzettende uithuiltopic is dit voor iets wat “geen probleem is” dan.

“Ik ga het contact verwateren en kijken of ik hem daarmee een reactie kan uitlokken, boehoe :'(

Kinderachtige drama, zeker als die vent iets belangrijkers dan jou aan zijn hoofd heeft. Zijn kind is logischerwijs 1000x belangrijker dan jij.
Ik kom het steeds vaker tegen, dat andere leden aangeven dat ze een topic wel of niet ‘nuttig/belangrijk’ vinden en zelfs vragen naar een slotje, een vreemde trend.

Ik kom ook heel veel gekke topics tegen, maar daar klik ik niet op, want geen interesse. Leef en laat leven, maar je hebt dus ook een heleboel leden die de topics die ze niet ‘normaal’ vinden opzoeken en zeuren, want zij zijn de norm en daar moet je je aan houden.
The best among you is the one who doesn’t harm others with his tongue and hands. - Prophet Muhammad (PBUH)
pi_196942734
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2020 12:23 schreef Amee het volgende:

[..]

Doe zelf eens niet zo kinderachtig! :D

Wederom is begrijpen zo moeilijk. Gaat niet om kind, niet om vaderschap, niet om drukte, niet om social media.

Wel grappig eigenlijk, hoe mensen soms zo snel geergerd raken van een klein stuk verhaal. Haha!
Ik ga er heel erg slecht op als mensen zich belangrijker wanen dan het nieuwe kind en daar geen begrip voor kunnen opbrengen. Om vervolgens “gepaste afstand” te bewaren als een soort van wraak met hoop dat hij weer contact gaat zoeken.

De vent geeft aan dat TS gewoon hoeft te bellen en langs kan komen wanneer ze wil, om vervolgens een topic te openen met “wees gastvrij!”! Wat is hier niet gastvrij aan? :?
pi_196942751
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 12:21 schreef BasEnAad het volgende:
Ik zou het gewoon laten zitten. Je ziet hem vast wel weer een keer op de verjaardag van oma ofzo. En dan zeg je: wat een mooie baby!! En dan is alles weer goed.
Ook gedaan hoor, maar vindt mooi dat die zijn gelijk probeert te halen bij familieleden, maar ook dat is prima.

Je schrikt er toch van, zeker ik, want heb niet zoveel van dit soort mensen in mijn omgeving. Heel veel leden wel, blijkt maar weer. Je bent de gemiddelde van je vrienden.
The best among you is the one who doesn’t harm others with his tongue and hands. - Prophet Muhammad (PBUH)
pi_196942794
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 12:25 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]

Ik kom het steeds vaker tegen, dat andere leden aangeven dat ze een topic wel of niet ‘nuttig/belangrijk’ vinden en zelfs vragen naar een slotje, een vreemde trend.

Ik kom ook heel veel gekke topics tegen, maar daar klik ik niet op, want geen interesse. Leef en laat leven, maar je hebt dus ook een heleboel leden die de topics die ze niet ‘normaal’ vinden opzoeken en zeuren, want zij zijn de norm en daar moet je je aan houden.
Als je niet tegen kritiek over je situatie kan moet je geen topic openen, nog een beter idee zelfs.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 25-12-2020 12:30:45 ]
pi_196942817
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2020 12:28 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Ik ga er heel erg slecht op als mensen zich belangrijker wanen dan het nieuwe kind en daar geen begrip voor kunnen opbrengen. Om vervolgens “gepaste afstand” te bewaren als een soort van wraak met hoop dat hij weer contact gaat zoeken.

De vent geeft aan dat TS gewoon hoeft te bellen en langs kan komen wanneer ze wil, om vervolgens een topic te openen met “wees gastvrij!”! Wat is hier niet gastvrij aan? :?
Nou dat ik 4x heb geprobeerd, maar nog steeds niet langs kon komen, dus dat bellen en langskomen is een standaard riedeltje. En dat verhaal van, ja bellen is sneller, social media zie ik niet vaak is ook niet waar, want 9 van de 10 keer reageerde hij in dezelfde minuut.
The best among you is the one who doesn’t harm others with his tongue and hands. - Prophet Muhammad (PBUH)
pi_196942830
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2020 12:28 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Ik ga er heel erg slecht op als mensen zich belangrijker wanen dan het nieuwe kind en daar geen begrip voor kunnen opbrengen. Om vervolgens “gepaste afstand” te bewaren als een soort van wraak met hoop dat hij weer contact gaat zoeken.

De vent geeft aan dat TS gewoon hoeft te bellen en langs kan komen wanneer ze wil, om vervolgens een topic te openen met “wees gastvrij!”! Wat is hier niet gastvrij aan? :?
Dat gaf hij pas aan toen TS het cadeautje op de stoep heeft gelegd. Daarvoor niet.

Maar dat afstand zie ik niet als wraak. Ik denk eerder dat TS zich niet erg welkom voelt en zich niet wil opdringen en denkt dat afstand misschien beter is.
pi_196942889
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 12:31 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]

Nou dat ik 4x heb geprobeerd, maar nog steeds niet langs kon komen, dus dat bellen en langskomen is een standaard riedeltje. En dat verhaal van, ja bellen is sneller, social media zie ik niet vaak is ook niet waar, want 9 van de 10 keer reageerde hij in dezelfde minuut.
Zijn kind is belangrijker dan jij op dit moment en kans is groot dat dit niet persoonlijk is. Deal with it.

En dat neurotische gedrag dat je precies weet dat hij direct binnen dezelfde minuut reageert is ook niet gezond :') De kans is dan groot dat hij toevallig gewoon op zijn telefoon zit toen jij hem appte maar dat hij niet 24/7 met zijn telefoon vastgeplakt zit.
pi_196942892
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2020 12:30 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Als je niet tegen kritiek over je situatie kan moet je geen topic openen, nog een beter idee zelfs.
Kritiek? Misschien moet jij in de eerste plaats is jezelf openstellen voor andere denkbeelden. Niet ieder mens denkt zoals jij. Sterker nog, de meeste mensen denken niet zoals jij. Ze kijken anders tegen de wereld aan, en zullen daarom andere prioriteiten stellen en hun leven anders vormgeven. Laat de gedachte varen dat jouw manier de goede manier is.
The best among you is the one who doesn’t harm others with his tongue and hands. - Prophet Muhammad (PBUH)
pi_196942955
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2020 12:31 schreef Amee het volgende:

[..]

Dat gaf hij pas aan toen TS het cadeautje op de stoep heeft gelegd. Daarvoor niet.

Maar dat afstand zie ik niet als wraak. Ik denk eerder dat TS zich niet erg welkom voelt en zich niet wil opdringen en denkt dat afstand misschien beter is.
Het komt tot nu toe heel erg over “ik ben belangrijker dan het kind en de stress/opvoeding van zijn nieuwe kind en ik mis de erkenning daarvan”.

Zo iemand heb ik van dichtbij meegemaakt en zulke mensen ben je liever kwijt dan rijk. Dan probeer ik TS nog van gedachten te veranderen voordat ze het contact met hem helemaal verneukt, wat enorm zonde zou zijn als ik dit lees.
pi_196942958
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2020 12:33 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Zijn kind is belangrijker dan jij op dit moment en kans is groot dat dit niet persoonlijk is. Deal with it.

En dat neurotische gedrag dat je precies weet dat hij direct binnen dezelfde minuut reageert is ook niet gezond :') De kans is dan groot dat hij toevallig gewoon op zijn telefoon zit toen jij hem appte maar dat hij niet 24/7 met zijn telefoon vastgeplakt zit.
Wauw. Hoe maak jij er ineens een verhaal van dat die moest kiezen tussen mij en zijn kind. En koos voor zijn kind en ik daar niet om moet zeiken.
The best among you is the one who doesn’t harm others with his tongue and hands. - Prophet Muhammad (PBUH)
pi_196943032
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2020 12:36 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Het komt tot nu toe heel erg over “ik ben belangrijker dan het kind en de stress/opvoeding van zijn nieuwe kind en ik mis de erkenning daarvan”.

Zo iemand heb ik van dichtbij meegemaakt en zulke mensen ben je liever kwijt dan rijk. Dan probeer ik TS nog van gedachten te veranderen voordat ze het contact met hem helemaal verneukt, wat enorm zonde zou zijn als ik dit lees.
Nee, het gaat niet om zijn kind, Erasmus. Ook niet dat TS zich belangrijker voelt. Gaat om hoe de neef met de pogingen om langs te komen is omgegaan. Lees beter dan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2020 12:39:54 ]
pi_196943040
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 12:33 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]

Kritiek? Misschien moet jij in de eerste plaats is jezelf openstellen voor andere denkbeelden. Niet ieder mens denkt zoals jij. Sterker nog, de meeste mensen denken niet zoals jij. Ze kijken anders tegen de wereld aan, en zullen daarom andere prioriteiten stellen en hun leven anders vormgeven. Laat de gedachte varen dat jouw manier de goede manier is.
Hoop bla, je bent nauwelijks inhoudelijk aan het reageren en alleen maar aan het huilen dat niet iedereen hetzelfde denkt (no shit, anders zou een forum niet werken) en persoonlijk tegen mij aan het worden. Open dan geen topic als je alleen kusjekroel reacties wil hebben.

Zegt genoeg :)
pi_196943047
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2020 12:36 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Het komt tot nu toe heel erg over “ik ben belangrijker dan het kind en de stress/opvoeding van zijn nieuwe kind en ik mis de erkenning daarvan”.

Zo iemand heb ik van dichtbij meegemaakt en zulke mensen ben je liever kwijt dan rijk. Dan probeer ik TS nog van gedachten te veranderen voordat ze het contact met hem helemaal verneukt, wat enorm zonde zou zijn als ik dit lees.
Het gaat erom dat ik in twee weken tijd, na 4x vragen nog steeds niet langs kon komen, want meneer is altijd elders op bezoek. Dus wat jij aangeeft dat die andere prio’s heeft en daardoor ik niet moet zeuren is niet waar. Ik heb ook aangegeven dat ik max 10 min zal blijven. Dus zoveel vraag ik niet.
The best among you is the one who doesn’t harm others with his tongue and hands. - Prophet Muhammad (PBUH)
  vrijdag 25 december 2020 @ 12:43:42 #48
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_196943141
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 12:39 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]

Het gaat erom dat ik in twee weken tijd, na 4x vragen nog steeds niet langs kon komen, want meneer is altijd elders op bezoek. Dus wat jij aangeeft dat die andere prio’s heeft en daardoor ik niet moet zeuren is niet waar. Ik heb ook aangegeven dat ik max 10 min zal blijven. Dus zoveel vraag ik niet.
Je beent gewoon niet welkom op het moment.

Accepteer dat en zit niet zo te zeuren bij hem. Hoe meer je zeurt, hoe langer het duurt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 25 december 2020 @ 12:44:45 #49
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_196943160
TS

Ben je sociaal gehandicapt toevallig ?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Moderator vrijdag 25 december 2020 @ 12:45:15 #50
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_196943173
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2020 12:28 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Ik ga er heel erg slecht op als mensen zich belangrijker wanen dan het nieuwe kind en daar geen begrip voor kunnen opbrengen. Om vervolgens “gepaste afstand” te bewaren als een soort van wraak met hoop dat hij weer contact gaat zoeken.

De vent geeft aan dat TS gewoon hoeft te bellen en langs kan komen wanneer ze wil, om vervolgens een topic te openen met “wees gastvrij!”! Wat is hier niet gastvrij aan? :?
en het moet blijkbaar ook echt bij die gozer zelf thuis want het kan niet bij een andere neef of oom thuis als dat oo een willekeurig moment beter uit komt want het is echt wel TS zijn momentje

en anders niet

bij mij zou je idd niet meer welkom zijn hoor :N
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')