quote:Op vrijdag 25 december 2020 03:25 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Zou ze Shine on you Crazy Diamond gehoord hebben, en toen dacht van: dit kan ik ook, maar toen ging het net zo goed als Gretzl's pogingen om images te linken?
Blijkbaar geproduceerd door Barry Hay en George Kooymans, zou dat er wellicht mee te maken hebben?quote:Op vrijdag 25 december 2020 03:25 schreef MTheBassman het volgende:
Anouk heeft toch wel echt haar beste werk gemaakt op Together Alone.
klopt, ook de instrumenten gespeeld op het album zelfquote:Op vrijdag 25 december 2020 03:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Blijkbaar geproduceerd door Barry Hay en George Kooymans, zou dat er wellicht mee te maken hebben?
Nee serieus, vind Shine On een van de meest slaapverwekkende nummers van de hele 70s. Kan het ook niet helpenquote:
Als we toch aan het vloeken zijn in de kerk, ik vind het gros van het werk van PF na Meddle behoorlijk overratedquote:Op vrijdag 25 december 2020 03:28 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nee serieus, vind Shine On een van de meest slaapverwekkende nummers van de hele 70s. Kan het ook niet helpen![]()
Probleem met Pink Floyd is vaak dat ze nummers veel te lang rekken
Die hebben de leftovers van Golden Earring verzameld wat niet voor hun eigen band werkte was maar wel goede muziek wasquote:Op vrijdag 25 december 2020 03:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Blijkbaar geproduceerd door Barry Hay en George Kooymans, zou dat er wellicht mee te maken hebben?
Het is een meesterwerk man, zou op nummer 1 moeten staanquote:Op vrijdag 25 december 2020 03:28 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nee serieus, vind Shine On een van de meest slaapverwekkende nummers van de hele 70s. Kan het ook niet helpen![]()
Ok kan ik begrijpen maar live was Shine gewoon briljant.quote:Op vrijdag 25 december 2020 03:28 schreef Gretzl het volgende:
[..]
peaceman had dat nummer op 1 staan in zn top 250 lijst.quote:Op vrijdag 25 december 2020 03:29 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het is een meesterwerk man, zou op nummer 1 moeten staan
trustuhquote:Op vrijdag 25 december 2020 03:33 schreef Evenstar het volgende:
Oh deze
Wel OK nummer.
Maar ben nu ook maar eens slapen! Tot morgen!
Sleep wellquote:Op vrijdag 25 december 2020 03:33 schreef Evenstar het volgende:
Oh deze
Wel OK nummer.
Maar ben nu ook maar eens slapen! Tot morgen!
Daarom zijn het ook 2 delen op de CDquote:Op vrijdag 25 december 2020 03:31 schreef Evenstar het volgende:
Shine On You Crazy Diamond is dan ook geen nummer die je even op moet zetten als tussendoortje natuurlijk
Slaapse, ik ga denk ik ook zo richting bed, morgen kerstlunch enzoquote:Op vrijdag 25 december 2020 03:34 schreef MTheBassman het volgende:
ik ga ook mn nest induiken. Jointje is ook op, tis mooi geweest.
Veel plezier nog nachtbrakers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |