Ik vind Giel wel leuk, maar op dat tijdstip slaap ik nog...quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:09 schreef Gretzl het volgende:
Ik denk dat het dit jaar in ieder geval rustiger dan ooit gaat zijn tussen 4 en 6, of posten er hier nog verborgen Giel-fanboys-/girls?
Normaal zou ik voor een mooi blokje of een epische favoriet nog wel door halen, maar ik heb zo'n bloekhekel aan Beelen dat ik nog liever de nummers terugluister via spotify.
Ik waarschijnlijk niet. Ik moet nog gewoon werken in de ochtenden...quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:09 schreef Gretzl het volgende:
Ik denk dat het dit jaar in ieder geval rustiger dan ooit gaat zijn tussen 4 en 6, of posten er hier nog verborgen Giel-fanboys-/girls?
Doe Linda de groeten hequote:Op vrijdag 25 december 2020 00:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
MTheBassman! Dat is toch zeker een jaar geledenJa gaat lekker, ben een keertje bij de start
Ben deze kerst bij mijn vriendin dus die ligt zo al naast me te slapen haha
Geen kutkoters na twaalven, geen ergernis ^_^ Ik luister ook alleen maar, deze keer.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:10 schreef MTheBassman het volgende:
het feit dat ik het cafe dit keer niet bekijk bespaart me volgens mij een hoop ergernis
ow die komt nog wel langs hoorquote:
klinkt goed mien jongquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
MTheBassman! Dat is toch zeker een jaar geledenJa gaat lekker, ben een keertje bij de start
Ben deze kerst bij mijn vriendin dus die ligt zo al naast me te slapen haha
Die is leuk ja! Sweet Talkin Woman mag er wmb ook inquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:10 schreef SonicVolcano het volgende:
Vergeten op Rockaria te stemmen. Beste ELO nummer wat mij betreft
Iedere ochtend weer spannend...quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:09 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Als Giel zelf al optijd komt..
Hier zit je op te wachten hé.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:10 schreef Cee het volgende:
Het gaat een kwestie van tijd worden voor er nsfw dingen op zo’n zoom te zien zijn.
Vandeweek was ze er volgens mij ook al even, of een week geleden ofzo?quote:
ga jij nog naar het cafe?quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Geen kutkoters na twaalven, geen ergernis ^_^ Ik luister ook alleen maar, deze keer.
Toch ga je het missen straksquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Geen kutkoters na twaalven, geen ergernis ^_^ Ik luister ook alleen maar, deze keer.
Leuk, weer de hele vrije week naar koppen op een beeldscherm zitten kijken...quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:09 schreef cafca het volgende:
Best een beetje triest, die mensen die achter hun webcam gaan zitten om op tv te gaan zwaaien....
Reken maar dat er een strenge jury achter zit, is bij de apps en smsjes ook zoquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:10 schreef Cee het volgende:
Het gaat een kwestie van tijd worden voor er nsfw dingen op zo’n zoom te zien zijn.
@Paulquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:09 schreef Gretzl het volgende:
Normaal zou ik voor een mooi blokje of een epische favoriet nog wel door halen, maar ik heb zo'n bloekhekel aan Beelen dat ik nog liever de nummers terugluister via spotify.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |