Jeroen was eerder. Maar dat maakt die brillen niet minder lelijk.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:08 schreef Bugno3 het volgende:
Inkel heeft zelfde brillenboer als Bernard Jr.
Ess zegt elke jaar 100 keer dat ze een nummer niet kent...quote:
Je weet dat het gaat gebeuren. De nacht van 29 op 30 december om half vier of zoquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zullen we proberen daar met fok te komen en dan allemaal onze broek laten zakken?
Ze houden rekening met de luisteraars die vanaf het eerste begin bingo meespelenquote:
Haha, geen fan van Eldorado album van ELO?quote:
Ja, dat klinkt als mijquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:09 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ess zegt elke jaar 100 keer dat ze een nummer niet kent...
En dan als het nummer eenmaal bezig is... ooooh dit nummer!
Als Giel zelf al optijd komt..quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:09 schreef Gretzl het volgende:
Ik denk dat het dit jaar in ieder geval rustiger dan ooit gaat zijn tussen 4 en 6, of posten er hier nog verborgen Giel-fanboys-/girls?
Normaal zou ik voor een mooi blokje of een epische favoriet nog wel door halen, maar ik heb zo'n bloekhekel aan Beelen dat ik nog liever de nummers terugluister via spotify.
Ik ben erbijquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je weet dat het gaat gebeuren. De nacht van 29 op 30 december om half vier of zo
Jij bent Surinaams toch? Jij wintquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je weet dat het gaat gebeuren. De nacht van 29 op 30 december om half vier of zo
Ik had even gemist dat Giel Beelen bij Radio 2 zit...quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:09 schreef Gretzl het volgende:
Ik denk dat het dit jaar in ieder geval rustiger dan ooit gaat zijn tussen 4 en 6, of posten er hier nog verborgen Giel-fanboys-/girls?
Normaal zou ik voor een mooi blokje of een epische favoriet nog wel door halen, maar ik heb zo'n bloekhekel aan Beelen dat ik nog liever de nummers terugluister via spotify.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:09 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Als Giel zelf al optijd komt..
MTheBassman! Dat is toch zeker een jaar geledenquote:
Ik mis haar welquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:09 schreef Bugno3 het volgende:
Zullen we 'n poll maken voor wanneer essnhills aanwezig is? 28 / 29 / 30 / 31 dec?
Dat lijkt me vrij onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb me door Patrick Kicken laten vertellen dat Rob Stenders de kwade genius is die alles via via bepaald bij Radio 2 en zo Giel Beelen en Van Inkel een plek in de programmering heeft bezorgd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |