Faaldrikman was wel over de datum hoorquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:06 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Klopt, mis Bert Haandrikman nog elk jaar
Beetje zelfde route als jij pakt.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoe komen al die bejaarde figuren eigenlijk altijd bij Radio 2 terecht?
is dat nu slecht of goed nieuws?quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:07 schreef zorro28 het volgende:
Direct het eerste uur al één van mijn stemplaten.
Normaal zou ik die aan Essnhills vragen....quote:
The Living Death, mag je rustig zeggen...quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Faaldrikman was wel over de datum hoor
quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Was wel geinig geweest als er nog een Eldorado introotje voor had gezeten, maar we hebben de intro van Bart natuurlijk al gehad
Zullen we proberen daar met fok te komen en dan allemaal onze broek laten zakken?quote:
Ik ben ook wel een beetje essnhills 2.0quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Normaal zou ik die aan Essnhills vragen....
Maar ken je em al inmiddels?
Nou liever nu dan om 4 uur, dat wel.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
is dat nu slecht of goed nieuws?
Ik zal ook even inschakelen.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Normaal zou ik die aan Essnhills vragen....
Maar ken je em al inmiddels?
Ohja dat gevoel ken ik ook nog wel van 99/'00 iddquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel leuk dat ze weer op 12 uur beginnen, krijg een beetje de vibe van dat jongetje van 12 dat in 2002 voor t eerst luisterde op zn kamertje, onwetend over alle prachtigs die de muziek te bieden had. Die eerste keer dat ik luisterde wel n stuk of 500 nrs opgedaan
Ik heb me door Patrick Kicken laten vertellen dat Rob Stenders de kwade genius is die alles via via bepaald bij Radio 2 en zo Giel Beelen en Van Inkel een plek in de programmering heeft bezorgd.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoe komen al die bejaarde figuren eigenlijk altijd bij Radio 2 terecht?
Ja mijn vlaggetjes liggen gdvrdmm ergens in een doosquote:
Jeroen was eerder. Maar dat maakt die brillen niet minder lelijk.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:08 schreef Bugno3 het volgende:
Inkel heeft zelfde brillenboer als Bernard Jr.
Ess zegt elke jaar 100 keer dat ze een nummer niet kent...quote:
Je weet dat het gaat gebeuren. De nacht van 29 op 30 december om half vier of zoquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zullen we proberen daar met fok te komen en dan allemaal onze broek laten zakken?
Ze houden rekening met de luisteraars die vanaf het eerste begin bingo meespelenquote:
Haha, geen fan van Eldorado album van ELO?quote:
Ja, dat klinkt als mijquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:09 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ess zegt elke jaar 100 keer dat ze een nummer niet kent...
En dan als het nummer eenmaal bezig is... ooooh dit nummer!
Als Giel zelf al optijd komt..quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:09 schreef Gretzl het volgende:
Ik denk dat het dit jaar in ieder geval rustiger dan ooit gaat zijn tussen 4 en 6, of posten er hier nog verborgen Giel-fanboys-/girls?
Normaal zou ik voor een mooi blokje of een epische favoriet nog wel door halen, maar ik heb zo'n bloekhekel aan Beelen dat ik nog liever de nummers terugluister via spotify.
Ik ben erbijquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je weet dat het gaat gebeuren. De nacht van 29 op 30 december om half vier of zo
Jij bent Surinaams toch? Jij wintquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je weet dat het gaat gebeuren. De nacht van 29 op 30 december om half vier of zo
Ik had even gemist dat Giel Beelen bij Radio 2 zit...quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:09 schreef Gretzl het volgende:
Ik denk dat het dit jaar in ieder geval rustiger dan ooit gaat zijn tussen 4 en 6, of posten er hier nog verborgen Giel-fanboys-/girls?
Normaal zou ik voor een mooi blokje of een epische favoriet nog wel door halen, maar ik heb zo'n bloekhekel aan Beelen dat ik nog liever de nummers terugluister via spotify.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:09 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Als Giel zelf al optijd komt..
MTheBassman! Dat is toch zeker een jaar geledenquote:
Ik mis haar welquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:09 schreef Bugno3 het volgende:
Zullen we 'n poll maken voor wanneer essnhills aanwezig is? 28 / 29 / 30 / 31 dec?
Dat lijkt me vrij onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb me door Patrick Kicken laten vertellen dat Rob Stenders de kwade genius is die alles via via bepaald bij Radio 2 en zo Giel Beelen en Van Inkel een plek in de programmering heeft bezorgd.
Ik vind Giel wel leuk, maar op dat tijdstip slaap ik nog...quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:09 schreef Gretzl het volgende:
Ik waarschijnlijk niet. Ik moet nog gewoon werken in de ochtenden...quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:09 schreef Gretzl het volgende:
Doe Linda de groeten hequote:Op vrijdag 25 december 2020 00:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
MTheBassman! Dat is toch zeker een jaar geledenJa gaat lekker, ben een keertje bij de start
Ben deze kerst bij mijn vriendin dus die ligt zo al naast me te slapen haha
Geen kutkoters na twaalven, geen ergernis ^_^ Ik luister ook alleen maar, deze keer.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:10 schreef MTheBassman het volgende:
het feit dat ik het cafe dit keer niet bekijk bespaart me volgens mij een hoop ergernis
ow die komt nog wel langs hoorquote:
klinkt goed mien jongquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
MTheBassman! Dat is toch zeker een jaar geledenJa gaat lekker, ben een keertje bij de start
Ben deze kerst bij mijn vriendin dus die ligt zo al naast me te slapen haha
Die is leuk ja! Sweet Talkin Woman mag er wmb ook inquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:10 schreef SonicVolcano het volgende:
Vergeten op Rockaria te stemmen. Beste ELO nummer wat mij betreft
Iedere ochtend weer spannend...quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:09 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Als Giel zelf al optijd komt..
Hier zit je op te wachten hé.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:10 schreef Cee het volgende:
Het gaat een kwestie van tijd worden voor er nsfw dingen op zo’n zoom te zien zijn.
Vandeweek was ze er volgens mij ook al even, of een week geleden ofzo?quote:
ga jij nog naar het cafe?quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Geen kutkoters na twaalven, geen ergernis ^_^ Ik luister ook alleen maar, deze keer.
Toch ga je het missen straksquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Geen kutkoters na twaalven, geen ergernis ^_^ Ik luister ook alleen maar, deze keer.
Leuk, weer de hele vrije week naar koppen op een beeldscherm zitten kijken...quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:09 schreef cafca het volgende:
Best een beetje triest, die mensen die achter hun webcam gaan zitten om op tv te gaan zwaaien....
Reken maar dat er een strenge jury achter zit, is bij de apps en smsjes ook zoquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:10 schreef Cee het volgende:
Het gaat een kwestie van tijd worden voor er nsfw dingen op zo’n zoom te zien zijn.
@Paulquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:09 schreef Gretzl het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |