Mijn geboorteplaat stáát niet eens in de lijst, dus dat is niet eerlijkquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:34 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Die van mij staat op 153 en die hoor ik een stuk grager dan die volgens de Molloot/Jobi definitie.
die kwam vanmiddag nog voorbij op m'n Spotifyquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Blurred Lines van Robin Thicke ft iemand
Dan begrijp ik je wel ja. In mijn geval zou het iets met Rihanna zijn dus geef mij inderdaad maar Phil Collins.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Is goed Stranebaanquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Heel goed, ik zou vooral geen risico's meer nemen!
Ahá dus het ging allemaal om jezelf!quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn geboorteplaat stáát niet eens in de lijst, dus dat is niet eerlijk
Eenzaam jaquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahá dus het ging allemaal om jezelf!
Staat die nog in de Top 2000?quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dan had je maar wat vroeger/later uit die baarmoeder moeten komen kruipenquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn geboorteplaat stáát niet eens in de lijst, dus dat is niet eerlijk
Ik was een week te laat, my badquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan had je maar wat vroeger/later uit die baarmoeder moeten komen kruipen
Nee Rihanna is volgens jouw berekening. Phil Collins volgens de correcte.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:39 schreef Aoibhin het volgende:
Huh maar je geboorteplaat is toch wat een hit was toen je was geboren, hoe kan @:Strani dan iets van Rihanna hebben?
Nee Rihanna is Stranis geboortejaarplaatquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:39 schreef Aoibhin het volgende:
Huh maar je geboorteplaat is toch wat een hit was toen je was geboren, hoe kan @:Strani dan iets van Rihanna hebben?
Oh op die manierquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee Rihanna is volgens jouw berekening. Phil Collins volgens de correcte.
Kijk daar ga je dus fout. Als ik op tijd was geboren dan had mijn plaat nu ook niet in de top 2000 gestaan, dus ik ben gewoon 2 weken te laat geboren en hoppa, top 50!quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik was een week te laat, my bad![]()
Achterlopen begon al voor mijn geboorte
Mijn geboortejaarplaatquote:
Dat doe je goed joh, vooruitplantalent!quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk daar ga je dus fout. Als ik op tijd was geboren dan had mijn plaat nu ook niet in de top 2000 gestaan, dus ik ben gewoon 2 weken te laat geboren en hoppa, top 50!
Die andere hoop ik? Want deze gaat heerlijk rustig lekkerquote:
Zo jong is Strani nu ook weer niet. Volgens jullie definitie zou hij bij Anouk of Counting Crows uitkomen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee Rihanna is Stranis geboortejaarplaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |