20.30 uur op RTL4quote:Een kerstboom, cadeaus en lekker eten zijn misschien belangrijk, maar het is pas écht kerst als de kerstspecial van All you need is love op tv is. Na al die jaren dacht presentator Robert ten Brink dat hij alles wel gezien had, maar door corona werd dit jaar ingewikkelder dan ooit. Het was spannend en intens om te maken, maar het is ook één van de mooiste afleveringen ooit geworden, zegt de presentator.
Had wel op het linkje open nieuw deel geklikt.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik maar kijken in MyAt, wachten op het volgende deel. Is dit niet gereekst![]()
![]()
![]()
Dacht al er is geen topic.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik maar kijken in MyAt, wachten op het volgende deel. Is dit niet gereekst![]()
![]()
![]()
Had ik niet eens door.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:22 schreef MissJ het volgende:
Ik ben nog steeds in shock dat dit Huub Stapel is
Hebben meer mensen last van lees ik...quote:
Huubgodquote:Op donderdag 24 december 2020 22:22 schreef MissJ het volgende:
Ik ben nog steeds in shock dat dit Huub Stapel is
Nee, Ik denk dat die oude man in de bus de laatste zal zijn..quote:Op donderdag 24 december 2020 22:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Eindigen met de hereniging van de zusjes? Dat is wel een leuk einde van een matige uitzending
Ja ik dacht even dat we er al waren, maar er komt nog een stukjequote:Op donderdag 24 december 2020 22:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, Ik denk dat die oude man in de bus de laatste zal zijn..
Iets in me zei al dat Neercanne in van die kastelen moest zijn. En ik ken het alleen als straatnaam in mijn eigen woonplaats..quote:Op donderdag 24 december 2020 22:30 schreef egeltje1985 het volgende:
Nou, tis anders maar ik vind t toch wel weer leuk hoor. En ik wil naar die hotels. Maar wel met diner.
Kan.. Maar je moet het eten meenemen naar je kamer.. Dus stuk minder leuk.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:30 schreef egeltje1985 het volgende:
Nou, tis anders maar ik vind t toch wel weer leuk hoor. En ik wil naar die hotels. Maar wel met diner.
tupperwaregodenquote:Op donderdag 24 december 2020 22:39 schreef heywoodu het volgende:
10/10 dat ze eerst het eten even ingepakt hebben in wat folie
Naar het gelijknamige liedje van Boney M.........Boat from a river........quote:
quote:Op donderdag 24 december 2020 22:47 schreef matthijst het volgende:
Mweh, beter die bejaarden als afsluiter kunnen doen.
Eens.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:48 schreef Fugue het volgende:
Nou dat was 5 minuten leuk en de overige 2,5 uur matig
Zijn dit allemaal BN-ers? Ik (her)ken meer dan de helft nietquote:Op donderdag 24 december 2020 22:49 schreef Deurknoppen het volgende:
Dit vind ik nou verschrikkelijk, al die Nederlandse zangers 😂
Ik dus ook echt niet z😂😱😅quote:Op donderdag 24 december 2020 22:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zijn dit allemaal BN-ers? Ik (her)ken meer dan de helft niet
Komt door zijn eeuwige muts denk ikquote:Op donderdag 24 december 2020 22:50 schreef RipCity het volgende:
Alain clark heeft smurfenfilter op z’n stem?
Nee, die stem klonk als die van een cartoondwerg.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:51 schreef MissJ het volgende:
[..]
Komt door zijn eeuwige muts denk ik
Hopelijk weer met hele groepen dansende stewardessenquote:
En sneeuw.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:53 schreef MissJ het volgende:
[..]
Hopelijk weer met hele groepen dansende stewardessen
Jaaaquote:
Bedoelde je die donkere man die net vader was geworden? Vroeg ik me ook af toen Robert zei dat het héél moeilijk was geweest hem in NL te krijgenquote:
Volgens mij komt ie uit de Dominicaanse Republiek. Zoiets zag ik in de subs langskomen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:31 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Bedoelde je die donkere man die net vader was geworden? Vroeg ik me ook af toen Robert zei dat het héél moeilijk was geweest hem in NL te krijgen
Dankje! Ik vond dat een van de meest waardevolle herenigingen 😍 Die vrouw net bevallen en zo verdrietig. Gek, bij die man met die vrouw uit Peru die z'n zoontje voor het eerst zag voelde ik weinig.quote:Op zondag 27 december 2020 00:27 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Volgens mij komt ie uit de Dominicaanse Republiek. Zoiets zag ik in de subs langskomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |