abonnement Unibet Coolblue
pi_196928816
Een behoorlijke tijd heb ik last van een stem in mijn hoofd, die stem is van mijn overleden vriendin Melanie de boodsschappen die ze geeft zijn niet vriendelijk, ik moet mezelf snijden, overdosis nemen, voor de trein springen, van het balkon soringen , voor rijdende auto's gaan lopen en voor de rest kwelt ze me psychisch dat ik niks ben zonder haar.
Belangrijk in dit verhaal is dat Melanie zelfmoord heeft gepleegd

De laatste tijd is de stem zo heftig dat mijn hoofd het niet meer aan kan ik ga dan dissocieren dan val in een soort epilepsie aanval waar ik hard met de armen op grond ram en mezelf pijn doe ook zeg ik dat ik zelfmoord moet plegen en Melanie heet.

Gisteren en vandaag ziek gemeld , zo druk in mijn hoofd ik heb soms het idee dat ik gek aan het worden ben

Ik ben pas gestart met trauma therapie emdr
pi_196928895
Bespreek dit alsjeblieft met een arts. Je huisarts, de HAP van je lokale ziekenhuis, maar blijf niet met deze klachten rondlopen voordat het te laat is.

Nogmaals: bespreek dit zo snel mogelijk met je (huis-)arts of psychiater.
pi_196928926
Als je denkt dat het je teveel wordt: bel nu de HAP of, als je al onder behandeling bent: rechtstreeks naar de crisisdienst. Sterkte.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 24 december 2020 @ 19:50:36 #4
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_196928942
Zoek professionele hulp.

Fok is daar niet de juiste plek voor.
pi_196928966
Wat mijn voorgangers zeggen: dit is niet de juiste plek voor dit soort klachten. Zoek svp met spoed professionele hulp.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  Moderator donderdag 24 december 2020 @ 19:55:28 #6
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_196929002
Zoek hulp TS, maar FOK! kan je hier niet bij helpen.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')