Haha, die is begin dit jaar als soort van aanvallende versterking gehaald waar iedereen vreemd van opkeek. Inmiddels vlamt hij als wingback in een soort 3-5-2quote:Op donderdag 24 december 2020 21:59 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Oh wacht: zelfs Carrasco speelt weer voetbal tegenwoordig?
Bij Disturbed proberen samen?quote:Op donderdag 24 december 2020 22:00 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Misschien in een wilde bui.
Maar ga inderdaad niet wachten tot ik "mee mag doen". Heb genoeg te doen
Ik heb de afgelopen maanden elke maand een nieuwe fles whisky gekocht. Er ging ook wel eens wat op, maar ik heb nu de keus uit Bowmore, Caol Ila, Laphroaig, Dalwhinnie, Bunnahabhain, Ardbeg en als het echt moet een heule grote Famous Grouse.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:58 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wat was je flessenrecord voor 1 avond vorig jaar? Ik denk ik twee flessen wijn en een halve fles gin
Ja, net echtquote:Op donderdag 24 december 2020 21:59 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Een echt 'grote mensen huis'! Wat heerlijk zeg.
Succes met klussen
Ohioquote:Op donderdag 24 december 2020 21:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Klopt. En Cholo Simeone heeft iedereen op punt gekregen; Suarez, Carrasco, Felix, Llorente (die vroeger een controleur was), Correa doen het uitstekend. Real Sociedad had een goede start, maar de blessures slaan toe bij Silva/Oyarzabal en het zit tegen. Verder valt er over de stand nog geen hol te zeggen. Veel inhaalwedstrijden nog te gaan waardoor je naar een compleet verknipte stand kijkt.
Verder ben ik nu bezig mijn 2020-tracklijstje af te luisteren en ben daar om 23:50 ongeveer klaar mee. Mooi punt.
A playlist featuring Spinvis, My Morning Jacket, King Princess, and others
Matt Berninger ACTquote:
knap... zonder ibanquote:
Omdat we voorlopig nog niet samen naar concerten kunnen vind ik dat een mooi voorproefje!quote:Op donderdag 24 december 2020 22:01 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Bij Disturbed proberen samen?
Zoals Promessi bij SEBIEJA?quote:Op donderdag 24 december 2020 22:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Haha, die is begin dit jaar als soort van aanvallende versterking gehaald waar iedereen vreemd van opkeek. Inmiddels vlamt hij als wingback in een soort 3-5-2
Ik heb in de eerste lockdown het volledig laten liggen qua muziekquote:Op donderdag 24 december 2020 22:01 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Matt Berninger ACT
Voor de rest heb ik dicht jaar echt te weinig nieuw geluisterd. Zal je lijst even oppakken als input.
quote:Op donderdag 24 december 2020 21:59 schreef asco het volgende:
[..]
geboortedatum: 00-00-1983
Kom op zeg.
Haha, dit wordt een slagveld deze week.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen maanden elke maand een nieuwe fles whisky gekocht. Er ging ook wel eens wat op, maar ik heb nu de keus uit Bowmore, Caol Ila, Laphroaig, Dalwhinnie, Bunnahabhain, Ardbeg en als het echt moet een heule grote Famous Grouse.
Nwuh, dit is meer hybride.quote:
er is toch noodopvang?quote:Op donderdag 24 december 2020 22:02 schreef Poppejans het volgende:
[..]ok nog niet bejaard nee, maar wel 2 kinderen die elkaar in de haren vliegen 's ochtends vroeg beneden.
Das mooi. Kunnen jullie nog even een uur liggen.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:02 schreef Poppejans het volgende:
[..]ok nog niet bejaard nee, maar wel 2 kinderen die elkaar in de haren vliegen 's ochtends vroeg beneden.
Dat klopt, maar dat je mijn iban kent, heb ik nog niet eerder gemerkt... je had de ellende voor onze jongens dus al eerder kunnen voorkomenquote:
Mijn laatste nieuwe album was Eefje. Daarna alleen nog "Covers" van James Blake ( MAGISCHquote:Op donderdag 24 december 2020 22:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb in de eerste lockdown het volledig laten liggen qua muziek.
Het is nog niet te laat.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat je mijn iban kent, heb ik nog niet eerder gemerkt... je had de ellende voor onze jongens dus al eerder kunnen voorkomen
Ik moet wel werken en kinderen opvoeden. Het wordt topsportquote:Op donderdag 24 december 2020 22:02 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Haha, dit wordt een slagveld deze week.
maar "het is al laat, toch?"quote:
Kinderen voeden uiteindelijk vooral zichzelf op.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik moet wel werken en kinderen opvoeden. Het wordt topsport
Heb je nou nog geen vrij?quote:Op donderdag 24 december 2020 22:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik moet wel werken en kinderen opvoeden. Het wordt topsport
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |