Dat is een goede vraag. Kon ik er ook niet uithalenquote:Op donderdag 24 december 2020 13:48 schreef gianni61 het volgende:
is Jowi een mannen of vrouwennaam?
uit z'n beschrijving leid ik af dat ie homo is. maar wellicht issie bi.quote:Op maandag 28 december 2020 10:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
hij en Naomi worden een setje vermoed ik
was homo, kan worden geturnd tot hetero natuurlijk met een scriptjequote:Op maandag 28 december 2020 10:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
uit z'n beschrijving leid ik af dat ie homo is. maar wellicht issie bi.
Er is geen eenduidig antwoord, omdat we geen homogene (badum tsss) groep zijn, maar in principe vallen homo’s op mannen en niet op piemels. 👍quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:34 schreef Nielsch het volgende:
Kunnen homo’s ook verliefd worden op personen met vrouwelijke geslachtsorganen die zich identificeren als man?
Watte?quote:Op dinsdag 29 december 2020 18:32 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Er is geen eenduidig antwoord, omdat we geen homogene (badum tsss) groep zijn, maar in principe vallen homo’s op mannen en niet op piemels. 👍
Och arme ....quote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:15 schreef freaky40 het volgende:
Voorstelfilmpje Jowi...nou succes joh...https://www.instagram.com/p/CJjNf2fqPPE/
Alle afbeeldingen van de inwoners zijn nu gewijzigd naar een 'acceptabel formaat'quote:Op zondag 3 januari 2021 00:26 schreef Maanvis het volgende:
@:benny FOK! is maar 800 pixels breed, waarom plaats je foto's die 5x zo groot zijn
je kunt ze ook zelf resizen en naar imgur upoadenquote:Op maandag 4 januari 2021 10:33 schreef Benny het volgende:
[..]
Alle afbeeldingen van de inwoners zijn nu gewijzigd naar een 'acceptabel formaat'
Er waren eerder nog geen andere afbeeldingen beschikbaar
Ik zou er geen problemen mee hebben, hoor. Kan ook voor je werken, mensen vinden je interesant, en stemmen niet op jequote:Op dinsdag 29 december 2020 10:59 schreef Gellarboy het volgende:
Wel echt de hel om in je eentje homo te zijn in zo’n huis.
Overduidelijkquote:Op dinsdag 5 januari 2021 00:08 schreef GayGuy het volgende:
[..]
[..]
was dat nog niet duidelijk door mijn username?😉
Maakt niet uit, alles kan kapot. En anders kruip ik er gewoon tussen, joh😉quote:Op dinsdag 5 januari 2021 00:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Overduidelijk
Maar hij is al bezet he!
Stouterd
zijn vriend zit nu alleen thuis, denk dat je daar makkelijker binnen komtquote:Op dinsdag 5 januari 2021 00:13 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Maakt niet uit, alles kan kapot. En anders kruip ik er gewoon tussen, joh😉
Daar betrapte ik niet alleen hem op, ook Ziko en de huispsygoloog strooiden wat hakkelend Engelse termen rond.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 00:30 schreef freaky40 het volgende:
Hij wil graag met een American accent praten, maar het komt er niet zo goed uit...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |