abonnement Unibet Coolblue
pi_197072286
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 december 2020 21:42 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Af en toe zijn we er nog wel even.
Oké :*
pi_197073072
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 december 2020 20:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Vandaag twee leuke verrassingen voor @:sacha en mij van lieve sprinkhaanFOK!kers.

Dank je wel @:mootie :* en dank je wel @:Ghostbuster ^O^ We denken aan jullie ook al zijn wij en jullie hier niet vaak meer. Groeten ook aan @:TillyB

O+

NB: en de groeten aan @:Evelien natuurlijk _O-
De PTT geeft meer info dan je lief is *)
pi_197074252
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 22:03 schreef mootie het volgende:

[..]

De PTT geeft meer info dan je lief is *)
dus toch, kut Postbode |:)
...
pi_197076440
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 december 2020 20:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Vandaag twee leuke verrassingen voor @:sacha en mij van lieve sprinkhaanFOK!kers.

Dank je wel @:mootie :* en dank je wel @:Ghostbuster ^O^ We denken aan jullie ook al zijn wij en jullie hier niet vaak meer. Groeten ook aan @:TillyB

O+

NB: en de groeten aan @:Evelien natuurlijk _O-
_O- Graag gedaan en jullie ook _O_ te lekker allemaal gawd andere snoepjes maken kunnen ze ook wel hoor
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_197102629
Gebbetje leeft! *O*
...
pi_197107753
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 22:03 schreef mootie het volgende:

[..]

De PTT geeft meer info dan je lief is *)
dus op zo'n sticker staat meteen de afzender? -O-
...
pi_197110015
quote:
11s.gif Op woensdag 30 december 2020 20:31 schreef sacha het volgende:

[..]

dus op zo'n sticker staat meteen de afzender? -O-
Bij Gubstra wel, die heeft de Postnl-app. Ik doe niet zo fancy.
pi_197114717
Ik wil jullie allemaal een goed of beter 2021 wensen.

Speciaal ook aan @jekomterwelhinter
pi_197133441
Fijne jaarwisseling met oliebollen en zo ^O^
pi_197139417
ja dat allen! *O*
...
pi_197139442
who the fuck is Allen? |:)
...
  donderdag 31 december 2020 @ 20:16:24 #38
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_197143808
quote:
99s.gif Op donderdag 31 december 2020 14:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Fijne jaarwisseling met oliebollen en zo ^O^
En met Youp! O+

Youp van 't Hek over Oudejaarsconference Korrel Zout: "Ja, hij gaat door" (video)

Als er geen coronacrisis was geweest zou Youp van 't Hek deze week zijn allerlaatste Oudejaarsconference geven vanuit een uitverkocht Theater Carré.

Alles liep anders en daar is de cabaretier zich maar al te goed van bewust: "Daar sta ik, voor Carré. Hier zou ik staan met mijn show Korrel Zout, zonder kapje", vertelt hij vanuit een druilerig Amsterdam.Locatie

Gelukkig voor zijn fans zal de show toch worden uitgezonden, aangezien daar de laatste weken nogal wat onduidelijkheid over bestond. Want, eerlijk is eerlijk, hoe leuk is het voor Van 't Hek om op te treden zonder een luid lachend publiek. Toch vond hij een oplossing: "Ja, hij gaat door. Hoe en waarom en waarvandaan?

U ziet het op Oudejaarsavond." Bekijk zijn hele aankondigingsvideo hieronder.


https://www.gids.tv/video(...)r-de-hele-uitzending

Youp van 't Hek: Korrel Zout is op donderdag 31 december om 22.30 uur te zien op NPO 1.

Heb je de oudejaarsconfence gemist?

Je kunt de hele oudejaarsconference van Youp van 't Hek terugkijken op Gids.tv.
https://www.gids.tv/tv-gi(...)-korrel-zout/4250150
TipVoor de tiende en laatste keer doet Youp van 't Hek de oudejaarsconference. In de laatse anderhalf uur van 2020 blikt hij terug op het afgelopen jaar.Meedogenloos
Een terugblik met de titel Korrel Zout. Een titel die de lading volledig dekt. Ook in het jaar waarin een venijnig en meedogenloos coronavirus de wereld aan alle kanten volledig ontwricht heeft.Zonnig
Juist nu is het volgens Youp van 't Hek tijd voor een vrolijke en vooral relativerende conference, die niet alleen het overschot aan zelfbenoemde deskundigen meedogenloos de maat neemt, maar ook een zonnig en opgeruimd licht laat schijnen over een toekomst met iets minder zinloze welvaart.Lachen
Er mag weer gelachen worden. Sterker nog: er moet weer gelachen worden.
pi_197143900
Voor Fan's van Youp van 't Hek een paar fragmentjes..


Youp van 't Hek vertelt ons wat hij vindt van mannen met een jongere vriendin.
Een fragment uit zijn eerste oudejaarsconference uit 1989.

Youp van 't Hek - Een jongere vriendin (Oudejaarsconférence 1989)


In de 'Oudejaarsconference 1995' houdt Youp van 't Hek zich bezig met de keuze tussen sterven en liegen.
Op geheel eigen wijze brengt hij zaken aan de orde zoals sterven of liegen, Ajax, Nederlands bloot, reality-TV,
de kijkcijfers, natuurrampen en Bosnië.

Youp van 't Hek - 400.000 kilo (Oudejaarsconférence 1995)


Youp van 't Hek - Kijkcijfers (Oudejaarsconference 1995)


In 'Scherven' verzet Youp van 't Hek zich tegen het verdwijnen van de goede smaak.

Youp van 't Hek - Vakantie jaren '60 (Scherven 1997)


Youp van 't Hek - Vrouw en vriend (Scherven 1997)


Youp van 't Hek - Management Cursus (Scherven 1997)


In zijn voorstelling genaamd 'De waker, de slaper en de dromer', houdt Youp van 't Hek zich bezig met het
voorbije millenium, de vergane eeuw en - vooral - met de gektes en ongerijmdheden van de laatste jaren.

Youp van 't Hek - Gewetensvragen (De waker, de slaper en de dromer 1999)


Youp van 't Hek - Bloempotten schilderen (De waker, de slaper en de dromer 1999)


Het is gelukt. De eenzame paprikakweker heeft jarenlang zijn uiterste best gedaan om de mooiste
paprika's van de wereld te telen. Ze zijn inderdaad prachtig en glimmen de supermarkt uit.
Oorkondes, diploma's en blinkende bekers vullen zijn prijzenkast. Maar is hij gelukkig?

Voor de prachtige paprika's moest alles wijken.
Zijn vrienden ziet hij niet meer, zijn personeel heeft leuker werk gezocht en dat zijn vrouw en kinderen hem
verlaten hebben, heeft hij amper gemerkt. Televisie- en krantloos staat hij in het leven.
Vanuit zijn failliete kas vertelt hij zijn zonderlinge verhaal.
Waarom de kas failliet is?
De paprika's smaakten overal naar, behalve paprika.

Youp van 't Hek - Midlife (Prachtige paprika's 2005)


Troost heet in 2008 de oudejaarsconference van Youp. Waarom Troost?
Het antwoord is simpel: de harde werkelijkheid is de oorlog, de honger, de dorst, de jaloezie, de armoe,
de rijkdom, de kredietcrisis, de ruzies over het geloof in een wel of niet bestaande god en ga zo maar door.
Allemaal ellende. En dan? Dan komt er een grappenmaker die je erom laat lachen. Om alles?
In ieder geval om zoveel mogelijk.

Youp verteld over dit jaar, over de wereld, over zichzelf, over u, over ons allen.
Grappig, snel actueel en ontroerend. Met maar een bedoeling; Dat u hard moet lachen, heel hard.
Om alles, om Youp en om uzelf.

Waarom? Omdat dat troost.

"Al jaren de cabaretier met de hoogste grapdichtheid van Nederland", noemde een journalist hem onlangs.
Youp is het er mee eens. "Te grote mond", riepen velen.
Is hij het ook mee eens. Klein Hartje? Klopt!
Maar een groot hard klopt ook. In elk geval een hart dat klopt.
Alles over hem is eigenlijk al gezegd.
En wat ze ook zeggen... Youp vindt het allemaal best.

De Schreeuwstorm betekent een avond Youp pur sang.
Stevig in zijn gympies, actueel tot het laatste journaal, hard en poëtisch, niet bang en heel veel lachen!
Een mooi verhaal met heel veel grappen, kortom: een avond theater op het puntje van je stoel.
"Zoals theater hoort", roept Youp al dertig jaar. Hij is er klaar voor.

Youp van 't Hek - Mensen van vroeger (Schreeuwstorm 2008)

Youp van 't Hek - Boothomo's (Troost - Oudejaarsconference 2008

Youp vertelt in deze voorstelling over een man die hem na een voorstelling opwacht.
Hij heeft een aantal vragen en wil zijn verhaal kwijt.
De man vertelt over zijn leven en de supriseparty, die te zijner ere werd gegeven en waarvan hij halverwege
de avond weggevlucht is. Aangetrokken door een lichtje liep hij regelrecht het bos in en belandde bij een huisje
dat zo uit een sprookje leek te zijn geplukt.

In dat huisje woont een mooie jonge vrouw, die hem alles biedt wat hij thuis ontbeert.
Dit is de dimpele kapstok waaraan Youp zijn onderwerpen ophangt, Samen met zangeres
Lotte Horlings en zijn drie muzikanten gaat hij op vrolijke en opvallend luchtige wijze door het leven van
deze zacht zeurende man, die model staat voor een groot deel van het Nederlandse volk.

Youp van 't Hek - Chagrijn (Omdat de nacht 2010)



De oudejaarsconference De 2e Viool gaat over Nederland in het turbulente crisisjaar 2011.
Buiten zijn vaste muzikanten wordt Youp begeleid door Emmy Verhey. Op de 1e viool uiteraard.

Youp van 't Hek - Twitter & Facebook (De 2e Viool 2012)



Youp verzorgt in 2014 weer een Oudejaarsconference.
Het wordt de achtste keer dat Van 't Hek de Oudejaarsconference maakt.
De eerste keer was in 1989 en de laatste keer in 2011. “Wat was de vraag?”
Zo eindigt een mevrouw een lang en onsamenhangend betoog in een televisieprogramma waar ze te gast is.
De beide presentatoren hebben geen idee wat ze haar een paar minuten eerder gevraagd hebben.
Eigenlijk doet het er ook niet meer toe. Ook het publiek lijkt er niet echt van wakker te liggen.
Niemand is in de war van het gênante moment. De volgende gast babbelt er al weer vrolijk op los.
‘Wat is de vraag?’
Dat is de titel van de oudejaarsconference waarin Youp 2014 nog eens op zijn geheel eigen wijze met ons doorneemt.
En of daar om te lachen valt?
Ja!
Of vroeg u dat niet?
Dat is in elk geval wel het antwoord!

Youp van 't Hek - Kapot en dronken (Wat is de vraag? - Oudejaarsconference 2014)


In het programma ‘Licht’ vertelt Youp over zijn wekelijkse ontmoetingen gedurende 35 jaar met zijn
bijzondere vriend de psychiater Peter, die maar één motto heeft: Hou het leven licht!

Youp van 't Hek - Cafegeneuzel Over Het Koningshuis (Een vloek en een zucht 2017)


Youp van 't Hek - Bagger TV (Licht 2017)


:W

[ Bericht 1% gewijzigd door FANNvanhetlaatsteuur op 01-01-2021 09:13:05 ]
pi_197144124
Bye Doei en Groetjes! :W

[ Bericht 62% gewijzigd door FANNvanhetlaatsteuur op 01-01-2021 08:11:33 ]
pi_197153307
Beste wensen voor iedereen! O+
  vrijdag 1 januari 2021 @ 13:43:36 #44
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_197153723
Hier ook iedereen de beste wensen voor een gelukkig en gezond 2021
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_197156171
Beste wensen, ook voor Winkie en Remy w/
  Intelligentste user 2022 vrijdag 1 januari 2021 @ 17:05:25 #46
222817 Recce
pi_197158044
Beste wensen iedereen!
  Intelligentste user 2022 vrijdag 1 januari 2021 @ 17:06:13 #47
222817 Recce
pi_197158274
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 17:06 schreef Recce het volgende:

[..]

Ik doe het nog! :D

Dit concert is goed!

Recce!

Ik ga 'm luisteren als Aap klaar is met YouTube ^O^

Alles goed?
  Intelligentste user 2022 vrijdag 1 januari 2021 @ 17:21:47 #49
222817 Recce
pi_197158369
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 17:16 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Recce!

Ik ga 'm luisteren als Aap klaar is met YouTube ^O^

Ah, jullie hebben maar één YouTube?

quote:
Alles goed?
Ik ben nog niet helemaal over mijn wanprestatie met de F1-manager heen. :{ Echt maximaal pech steeds. _O-
pi_197158425
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 17:21 schreef Recce het volgende:

[..]

Ah, jullie hebben maar één YouTube?
Nee, maar hij kijkt het hier, zittend naast mij op de bank, op de televisie. Mijn oude mensenmuziek daar doorheen zou hij niet waarderen.
quote:
[..]

Ik ben nog niet helemaal over mijn wanprestatie met de F1-manager heen. :{ Echt maximaal pech steeds. _O-
Jij had vaak Racing Point en Ricciardo en Norris op de verkeerde momenten zeker?

Ik had ook veel hoger kunnen scoren. Hamilton niet gewisseld tijdens zijn afwezigheid :|W
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')