Sowieso met die van anderen als ze even niet kijkenquote:Op donderdag 24 december 2020 14:53 schreef ijs_beer het volgende:
Ik ben bij Strani altijd zenuwachtig dat als ie mee zou doen bij Heel Holland Bakt dat ie dan met eieren zou gaan lopen schudden.
Nou als het @BillDauterive nu niet lukt dan weet ik het ook niet meer!quote:Op donderdag 24 december 2020 14:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Goeie![]()
En de eieren op kamertemperatuur
Dat wist ik wel en dat gaat nog wel spannend worden, want als ik een eitje bak, dan breekt het eigeel wel eens voordat ie in de pan zit. Als dat nu ook gebeurt, is het dan nog te redden door met een lepel alle eigeel uit de kom te halen, of is het dan al verloren?quote:Op donderdag 24 december 2020 14:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Pas ook nog op dat er geen eigeel bij het eiwit zit en je kom vetvrij is anders lukt het opkloppen niet, maar misschien stond dat wel gewoon in het recept
Ik kan niet goed tegen deze drukquote:Op donderdag 24 december 2020 14:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou als het @:BillDauterive nu niet lukt dan weet ik het ook niet meer!
Heb je er geen zeefje voor?quote:Op donderdag 24 december 2020 14:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat wist ik wel en dat gaat nog wel spannend worden, want als ik een eitje bak, dan breekt het eigeel wel eens voordat ie in de pan zit. Als dat nu ook gebeurt, is het dan nog te redden door met een lepel alle eigeel uit de kom te halen, of is het dan al verloren?
Even in een bakje splitsen in plaats van alles meteen in 1 kom!quote:Op donderdag 24 december 2020 14:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat wist ik wel en dat gaat nog wel spannend worden, want als ik een eitje bak, dan breekt het eigeel wel eens voordat ie in de pan zit. Als dat nu ook gebeurt, is het dan nog te redden door met een lepel alle eigeel uit de kom te halen, of is het dan al verloren?
Ftfyquote:Op donderdag 24 december 2020 14:53 schreef ijs_beer het volgende:
Ik ben bij Strani altijd zenuwachtig dat als ie mee zou doen bij Heel Holland Bakt dat ie dan met eieren zou gaan lopen schudden.
Nou nou nou. Zo'n predator is het ook weer niet.quote:
Dat was ik ook zeker van planquote:Op donderdag 24 december 2020 14:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Even in een bakje splitsen in plaats van alles meteen in 1 kom!
We leggen wel een druk op die arme Billyquote:Op donderdag 24 december 2020 14:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou als het @:BillDauterive nu niet lukt dan weet ik het ook niet meer!
Zo kennen we je weerquote:Op donderdag 24 december 2020 14:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Sowieso met die van anderen als ze even niet kijken
Hahaha grapje hoor, maar door je vingers is wat minder scherp dan zo’n gewone zeefquote:Op donderdag 24 december 2020 14:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat zou ik écht gebruiken hoor
Dan is het wel aardig verloren ja helaas. Maar misschien dat je ze allemaal apart kan breken eerst in een kommetje. Als er dan een eigeel breekt, hoef je niet gelijk de rest van de eiwitten ook weg te gooienquote:Op donderdag 24 december 2020 14:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Green predator, wel een tikkeltje vreemdquote:Op donderdag 24 december 2020 14:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nou nou nou. Zo'n predator is het ook weer niet.
Als er dan een breekt zou ik het toch apart kloppen denk ik voor de zekerheid want een beetje kan al genoeg zijnquote:Op donderdag 24 december 2020 14:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat was ik ook zeker van plan
Takes one to know onequote:Op donderdag 24 december 2020 15:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Green predator, wel een tikkeltje vreemd
Als het nu mislukt worden we woestquote:Op donderdag 24 december 2020 14:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We leggen wel een druk op die arme Billy
Ja die dingen lijken me wel handig!quote:
quote:
Dat is ook een goede tip ja en zo doe ik het ook heel vaak, ipv de dooier "over te hoppen" tussen de twee schaaltjes. Die schaaltjes zijn ook gewoon nog scherp en dan kun je de dooier alsnog breken. Veel minder kans bij zachte handjesquote:Op donderdag 24 december 2020 14:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hahaha grapje hoor, maar door je vingers is wat minder scherp dan zo’n gewone zeef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |