Stukje gourmetquote:Op woensdag 23 december 2020 23:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Even de zinnen verzetten na alle sport en voetbal is wel nodig bij mij.
Tweede kerstdagquote:
Lowe gooide denk ik wel iets van 95. Dus geen totale schande.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:14 schreef El-Stinho het volgende:
Van Luke Woodhouse en Jason Lowe verliezen, twee WK's op rij nummer 4 van de wereld zijnde. Smith is een godstalent maar dit kan gewoon niet.
COMMERCIE JAAAAAAquote:Op woensdag 23 december 2020 23:18 schreef Vriezzer het volgende:
Kerst. Zinloze interruptie van het echte leven.
Nummer 4 van de wereld, lieverd. Woodhouse was vorig jaar ook goed, maar we spreken over de nummer 4 van de wereld.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lowe gooide denk ik wel iets van 95. Dus geen totale schande.
Boelie Booi had hier gewoon 100 moeten smijten. Klaar.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Fixed.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben wel toe aan een paar dagen niks geen Maijer.
En Smiss gooide 92 en 21% op de dubbels, dat is gewoon slechtquote:Op woensdag 23 december 2020 23:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niets, thuis met demense.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Eerste kerstdag vrouwtje op tafel in wat lingerie ouwe reus?
Nummer x van de wereld zegt zo weinig he met dat walgelijke rankingsysteem zoals MvG al terecht opmerkte.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nummer 4 van de wereld, lieverd. Woodhouse was vorig jaar ook goed, maar we spreken over de nummer 4 van de wereld.
Lekker ergens vroeg in middag proppenquote:Op woensdag 23 december 2020 23:21 schreef El-Stinho het volgende:
Bij de PDC zijn ze snel het schema aan het aanpassen omdat het geen Smith v Pietersen is zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |