Heeft niet voor niets de autisme stichting op zijn shirt staan.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een zenuwenset van Smiss. Alles gaat mis wat mis kan gaan
Die had echt gruwelijk veel air bij De Slimste Mens. Zal wel gods wil zijn....quote:Op woensdag 23 december 2020 23:05 schreef Poepz0r het volgende:
Dochter van Knevel wil een kneveltje in haar mond koekoek
[ afbeelding ]
Denk niet dat ze zich daar aan wil houden. Wat een vies ding bohquote:Op woensdag 23 december 2020 23:06 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Soow, alleen jammer dat je er op zondag niks aan hebt.
Is dat huis al gedronestriked door Amerika?quote:Op woensdag 23 december 2020 23:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goede schoonvader dan
Air als in lucht? Liet ze kutscheten?quote:Op woensdag 23 december 2020 23:07 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Die had echt gruwelijk veel air bij De Slimste Mens. Zal wel gods wil zijn....
Is dat links of recht?quote:Op woensdag 23 december 2020 23:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goede schoonvader dan
Wij normale mensen houden van Bert van Leeuwen.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:07 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Die had echt gruwelijk veel air bij De Slimste Mens. Zal wel gods wil zijn....
Betekenis 'air'quote:Op woensdag 23 december 2020 23:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Air als in lucht? Liet ze kutscheten?
Jason dacht: "Pfoh, ik heb zwaar gelowed". Maar het lijkt mee te vallen.quote:
Weet ik ook wel joh godverdommequote:Op woensdag 23 december 2020 23:08 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Betekenis 'air'
Je hebt gezocht op het woord: air.
air (het; o; meervoud: airs)
1
hooghartige houding
@GurneyIsBestOke we hebben nog geen rant met kutwoordgrappen van je gehadquote:Op woensdag 23 december 2020 23:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jason dacht: "Pfoh, ik heb zwaar gelowed". Maar het lijkt mee te vallen.
Grappig dat je dat zegt. Dat dacht hij inderdaad na het zien van de lowetingquote:Op woensdag 23 december 2020 23:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jason dacht: "Pfoh, ik heb zwaar gelowed". Maar het lijkt mee te vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |