Als je dan in ieder geval aan het shut up gedeelte kunt beginnenquote:
Oja Maijer gaat natuurlijk weer keihard lachen als Smith uitgeschakeld wordt, HAHAHAHAHAHAH HIJ WINT NOOIT EEN MAJORquote:Op woensdag 23 december 2020 22:26 schreef Tagliano het volgende:
Bizar dat Smiss nog steeds als "former Shanghai darts master" wordt aangekondigd
Als hij mij aan het kontvingeren is zul je mij niet horen allen.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je dan in ieder geval aan het shut up gedeelte kunt beginnen
Viesdun gaat ook verquote:Op woensdag 23 december 2020 22:27 schreef Doevelaer het volgende:
Ik moet nog wel wennen aan een viesdunne bully boy
Meer heeft mentaal labiele Smiss ook niet gewonnen HAHAHAHAquote:Op woensdag 23 december 2020 22:26 schreef Tagliano het volgende:
Bizar dat Smiss nog steeds als "former Shanghai darts master" wordt aangekondigd
Dan weet je dat ie veel heeft laten liggen in zn carrière iigquote:Op woensdag 23 december 2020 22:26 schreef Tagliano het volgende:
Lijkt me niet. De Lowe-trein lijkt me voor iemand zonder emoties. Taggen laat ik nu aan anderen.quote:
Stijn wel, Mani niet leert mycroft.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen tussen Mani of Stijn. Of allebei juist niet?
Ik sluit mij hierbij aan.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:27 schreef El-Stinho het volgende:
@:wimderon en ik gunnen het Jesen van harte.
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 13:56 schreef Mani89 het volgende:
Voor het eerst in zijn leven kan die vreselijke Clayton mij blij maken door de nog vreselijkere Lowe van het bord te vegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |