abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 24 december 2020 @ 09:24:48 #76
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196919402
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 09:20 schreef Monolith het volgende:

[..]

Bij Ajax hoop je toch altijd wel dat er achter die basisspelers dan jonge talenten zijn die zich in geval van nood in de basis kunnen spelen en het fantastisch doen. Dan is zo'n Klaiber toch wel een teleurstelling. :P
was ook niet zo handig van de RVC om te eisen dat het een Nederlander moest zijn
pi_196919536
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 09:20 schreef Monolith het volgende:

[..]

Bij Ajax hoop je toch altijd wel dat er achter die basisspelers dan jonge talenten zijn die zich in geval van nood in de basis kunnen spelen en het fantastisch doen. Dan is zo'n Klaiber toch wel een teleurstelling. :P
Ik heb zeker wel vertrouwen in Timber, Rensch (als linksback), Ekkelenkamp (al zou hij al een stap verder moeten zijn) Taylor, Brobbey en in Jong heb je ook nog Unuvar en Hansen met potentie. Feit blijft alleen dat die jonkies je er niet doorheen slepen op momenten als gisteren waarop het niet loopt of als je er teveel op terug moet vallen.

En dat Promes nu als brandhout speelt en er prive een zootje van maakt is dan ook niet lekker als alternatief.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_196919596
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 09:34 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik heb zeker wel vertrouwen in Ekkelenkamp
Nee, dit kan niet.

@PowerLoungen
@GGMM
@El-Stinho
pi_196919602
Nou nou wat een misere zeg :') thuis winnen van PSV en de wereld ziet er weer heel anders uit.
pi_196919639
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 09:42 schreef WaikikiWim het volgende:
Nou nou wat een misere zeg :') thuis winnen van PSV en de wereld ziet er weer heel anders uit.
Dat is het ook, het zijn dagkoersen. Maar ik had liever gehad dat je PSV al wat verder weg had staan en dat heb je met name thuis tegen Twente verzaakt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 24 december 2020 @ 09:51:05 #81
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196919702
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 09:45 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat is het ook, het zijn dagkoersen. Maar ik had liever gehad dat je PSV al wat verder weg had staan en dat heb je met name thuis tegen Twente verzaakt.
ik heb gisteren niet gezien maar er is geen wedstrijd in de eredivisie geweest die je niet alsnog had kunnen winnen ondanks niet lekker voetballen, er worden ook in slechte wedstrijden nog voldoende kansen gecreëerd
pi_196919713
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 09:34 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik heb zeker wel vertrouwen in Timber, Rensch (als linksback), Ekkelenkamp (al zou hij al een stap verder moeten zijn) Taylor, Brobbey en in Jong heb je ook nog Unuvar en Hansen met potentie. Feit blijft alleen dat die jonkies je er niet doorheen slepen op momenten als gisteren waarop het niet loopt of als je er teveel op terug moet vallen.

En dat Promes nu als brandhout speelt en er prive een zootje van maakt is dan ook niet lekker als alternatief.
Ik zeg ook niet dat altijd maar jeugd erin gooien een verstandige keus is. Ik zeg dat je hoop op een talent dat er gelijk staat, maar de realiteit leert gewoon dat je een paar uitzonderlijke talenten hebt die er al vroeg staan, een paar die zich relatief snel ontwikkelen en dan nog een hele berg die met mazzel misschien in de middenmoot in een grote competitie belanden uiteindelijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_196919734
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 09:51 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik heb gisteren niet gezien maar er is geen wedstrijd in de eredivisie geweest die je niet alsnog had kunnen winnen ondanks niet lekker voetballen, er worden ook in slechte wedstrijden nog voldoende kansen gecreëerd
Dat is het ook, je had gisteren gewoon nog prima kunnen winnen. Het is vooral een combinatie van concentratieverlies en te weinig inzet waardoor je gisteren de punten laat liggen, net als tegen Twente. En dat zie je vaker gebeuren (tegen ADO bijvoorbeeld) en dat was ook al het grote probleem in het kampioensseizoen. Hopelijk is het een wakeup-call, maar goed, het blijft toch regelmatig terugkeren....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 24 december 2020 @ 10:01:25 #84
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196919840
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 09:53 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat is het ook, je had gisteren gewoon nog prima kunnen winnen. Het is vooral een combinatie van concentratieverlies en te weinig inzet waardoor je gisteren de punten laat liggen, net als tegen Twente. En dat zie je vaker gebeuren (tegen ADO bijvoorbeeld) en dat was ook al het grote probleem in het kampioensseizoen. Hopelijk is het een wakeup-call, maar goed, het blijft toch regelmatig terugkeren....
Ik had de zeperd al voor de beker tegen Utrecht verwacht, toen ging het nog net goed, dat is dan net het verschil in urgentiegevoel tussen een beslissingsduel of 1 van de vele competitiewedstrijden.

Nu hopen dat iedereen er weer staat de 10e, dan komt het allemaal wel goed.
  donderdag 24 december 2020 @ 10:17:38 #85
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_196920064
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 09:04 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Je mist met Mazraoui, Neres, Kudus, Traore 4 spelers die normaal gesproken basisspeler zijn. We zijn geen Man City die normaal gesproken alles dubbel bezet hebben met topkwaliteit. Je hebt met Klaiber, Labyad en de oude krijger Huntelaar voor Nederlandse begrippen goede backups. Alvarez en Martinez zijn ook meer dan prima wissels. Als je kijkt wat er bij PSV en Feyenoord op de bank zit is dat echt wel minder, als er een basiskracht wegvalt.
Oh,dus nu moeten we maar hopen op blessures bij de concurrentie ipv ons eigen spel?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_196920111
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:17 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

PSV speelt alleen niet op de counter dit seizoen.
Tegen Ajax straks wel, let maar op.
  donderdag 24 december 2020 @ 10:22:15 #87
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196920136
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 10:20 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Tegen Ajax straks wel, let maar op.
Verwacht ik ook wel maar of ze dat nog goed kunnen is dan de vraag
pi_196920137
quote:
9s.gif Op donderdag 24 december 2020 10:17 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Oh,dus nu moeten we maar hopen op blessures bij de concurrentie ipv ons eigen spel?
Dat zeg ik niet, ik hoop vooral dat we zelf weer snel op volle oorlogssterkte zijn. Feit is wel dat we een betere bank hebben dan Feyenoord en PSV...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 24 december 2020 @ 10:25:00 #89
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_196920173
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 10:22 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, ik hoop vooral dat we zelf weer snel op volle oorlogssterkte zijn. Feit is wel dat we een betere bank hebben dan Feyenoord en PSV...
Ik had toch liever gezien dat ons eigen spel genoeg hoop had gegeven voor Januari, maar op dit moment heb je de laatste 5 wedstrijden echt he-le-maal niks laten zien waardoor je gerust hoeft te zijn op een goeie afloop in 1 van de toppers.

Je wint die wedstrijden tegen de laagvliegers vooral met mazzel en individuele kwaliteiten en een gebrek aan tegenstand, en dat is zeer zorgwekkend.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 24 december 2020 @ 10:32:03 #90
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196920255
quote:
7s.gif Op donderdag 24 december 2020 10:25 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik had toch liever gezien dat ons eigen spel genoeg hoop had gegeven voor Januari, maar op dit moment heb je de laatste 5 wedstrijden echt he-le-maal niks laten zien waardoor je gerust hoeft te zijn op een goeie afloop in 1 van de toppers.

Je wint die wedstrijden tegen de laagvliegers vooral met mazzel en individuele kwaliteiten en een gebrek aan tegenstand, en dat is zeer zorgwekkend.
Je hebt de helft van je tegengoals in de competitie deze maand gekregen, dat wijd ik dan toch aan concentratie gebrek net zoals je dan net niet de goals maakt die je normaal wel maakt.
pi_196920273
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 17:50 schreef damsco het volgende:
We zingen hoempa hoempa hoempa teteteee
teteteee teteteee
We zingen hoempa hoempa hoempa teteteee
We zingen lalalalalalalalalaaa
We zingen hoempa hoempa hoempa teteteee
teteteee teteteee
We zingen hoempa hoempa hoempa teteteee
We zingen lalalalalalalalalaaa
Dit, dus.
pi_196920274
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 10:32 schreef Tarado het volgende:

[..]

Je hebt de helft van je tegengoals in de competitie deze maand gekregen, dat wijd ik dan toch aan concentratie gebrek net zoals je dan net niet de goals maakt die je normaal wel maakt.
Die toppers straks zijn sowieso weer heel anders qua beleving, wat jij eigenlijk ook al zegt. Jullie staan er straks gewoon weer als de eerste topper is.
  donderdag 24 december 2020 @ 10:43:33 #93
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_196920390
quote:
7s.gif Op donderdag 24 december 2020 10:25 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik had toch liever gezien dat ons eigen spel genoeg hoop had gegeven voor Januari, maar op dit moment heb je de laatste 5 wedstrijden echt he-le-maal niks laten zien waardoor je gerust hoeft te zijn op een goeie afloop in 1 van de toppers.

Je wint die wedstrijden tegen de laagvliegers vooral met mazzel en individuele kwaliteiten en een gebrek aan tegenstand, en dat is zeer zorgwekkend.
Ik heb niets gezien, ook geen samenvatting. Waarom wordt er een back gewisseld in de 82ste minuut?
Waarom is die Ten Hag nou zo achterlijk bezig? Het is dat het stadion dicht zit anders was allang de pleuris uitgebroken.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_196920522
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 10:22 schreef Tarado het volgende:

[..]

Verwacht ik ook wel maar of ze dat nog goed kunnen is dan de vraag
Gotze stuurt ze weg vanaf eigen helft en die aanvallers allemaal op de brommer. We krijgen sowieso goals tegen, gezien onze achterhoede dit seizoen.
pi_196920543
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 10:52 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Gotze stuurt ze weg vanaf eigen helft en die aanvallers allemaal op de brommer. We krijgen sowieso goals tegen, gezien onze achterhoede dit seizoen.
Gakpo is wel rustig voor de goal. Die moet niet te veel ruimte krijgen.
pi_196920548
quote:
99s.gif Op donderdag 24 december 2020 10:43 schreef Houniet het volgende:

[..]

Ik heb niets gezien, ook geen samenvatting. Waarom wordt er een back gewisseld in de 82ste minuut?
Waarom is die Ten Hag nou zo achterlijk bezig? Het is dat het stadion dicht zit anders was allang de pleuris uitgebroken.
Klaiber zat al wel een keer met lichte klachten op de grond tijdens de wedstrijd. Wellicht daardoor. Al bracht ie voetballend ook helemaal niks, dus dat is minstens zo'n goede reden.
  donderdag 24 december 2020 @ 10:58:02 #97
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196920608
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 10:52 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Gotze stuurt ze weg vanaf eigen helft en die aanvallers allemaal op de brommer. We krijgen sowieso goals tegen, gezien onze achterhoede dit seizoen.
dat is bij hun nu net het probleem, ook zij zijn momenteel beter op de helft van de tegenstander zolang de juiste spelers aan de bal komen want van achteruit gaat het allemaal een stuk minder.
pi_196920667
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 10:58 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat is bij hun nu net het probleem, ook zij zijn momenteel beter op de helft van de tegenstander zolang de juiste spelers aan de bal komen want van achteruit gaat het allemaal een stuk minder.
Dat is ook het spel wat ze willen spelen lijkt mij?
  donderdag 24 december 2020 @ 11:13:11 #99
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_196920805
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 10:33 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Eurokok Martin _O_
  donderdag 24 december 2020 @ 11:13:29 #100
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196920813
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 11:02 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Dat is ook het spel wat ze willen spelen lijkt mij?
Dat zou mooi zijn want dat hebben ze tot nu toe nog geen wedstrijd langer dan een half uur volgehouden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')