abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200225843
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 23:15 schreef Jojoke het volgende:
Ik ken zelf nog niemand die in deze complottheorieën geloofd. Wel kwam ik ooit op Reddit een verdrietige sub tegen met familieleden van Qanon-believers. Ik heb het zo met die mensen te doen. Wat een ongelofelijk lastige situatie lijkt mij dat. Zeker als die familieleden ver heen zijn. Ik heb toen nog een topic gebookmarkt voor als ik het eens nodig heb, want de schrijver van de topic was ex-pizzagate en had interessant inzichten in hoe zoiets tot stand komt en hoe je als familielid ermee om kan gaan.

Misschien dat iemand hier er wat aan heeft, dus hieronder de link.
https://www.reddit.com/r/(...)ower_i_want_to_help/
Pizzagate staat hier in het NL duidelijk uitgelegd:

quote:
De zaak ‘Pizzagate’ – of hoe nepnieuws en complottheorieën hun weg vinden naar een breed publiek https://decorrespondent.n(...)k/386556786-1c0b5a60
Bedankt voor jouw link. Ik ga hem lezen.
pi_200225898
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 02:03 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[...]

Internet zorgt er dus echt voor dat mensen die vroeger echt leuke creatieve, inspirerende, positieve mensen waren, progressief waren, Groenlinks stemden of er zelfs actief waren, veranderen in extreem-rechtse negatieve naarlingen. Vooral feesboek en youtube.
Vergeet Twitter niet. Die voormalige vriend van mij is hier helemaal "wacko" door geworden.
Deed niks anders meer dan Twitteren. Voorheen las hij nog en konden we over boeken mooie gesprekken voeren. Nu is alles kapot :'(
  donderdag 8 juli 2021 @ 09:22:10 #103
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_200263053
Sociale media is puur vergif, het is erg dat sommige mensen zo vatbaar voor zijn.
  dinsdag 13 juli 2021 @ 10:52:13 #104
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_200341576
Ik heb een paar Facebook-vrienden verwijderd.
Het was een moeilijke beslissing omdat ik ze al heel lang ken. Maar als iemand 18.000 covid-doden grappig vindt (😂🤣😂) dan trek ik een grens. Weg ermee.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')