SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
HAMSTEREN!quote:Supermarkten in Eindhoven hebben een allerlaatste waarschuwing gekregen van burgemeester John Jorritsma. Ze laten volgens hem te veel mensen toe in hun winkels. Bij een volgende overtreding, wil Jorritsma de winkel direct sluiten
Jorritsma heeft woensdagochtend een brief gestuurd naar de Eindhovense supermarkten. De burgemeester is klaar met de winkels die zich niet aan het maximale aantal klanten houden. "Ze zetten steeds meer karretjes in dan toegestaan. In de brief staat dat ze hier onmiddellijk mee moeten stoppen. Ik ga niet meer waarschuwen, maar laat de winkel direct sluiten."
Brief aan de supermarkten
In de brief aan de supermarkten schrijft Jorritsma dat zij een 'zorgplicht' hebben voor het verantwoord laten winkelen van het publiek. "Ik wil u met klem verzoeken om die zorgplicht te vervullen, zeker in de komende drukke dagen."
Winkelend publiek moet een mondkapje dragen, mensen moeten anderhalve meter afstand houden van elkaar en supermarkten moeten ervoor zorgen dat er niet te veel mensen binnen zijn. "Zorg met name voor voldoende spreiding van klanten in de winkel", schrijft Jorritsma. "Zodat klanten zich op bepaalde afdelingen niet ophopen en voldoende afstand houden niet meer mogelijk is."
Het doet me eigenlijk vrij weinigquote:Op woensdag 23 december 2020 13:32 schreef Koen66 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa eindelijk deze TT, compleet met alle ergernissen![]()
heb je al gekeken of je ze op hebt?quote:Op woensdag 23 december 2020 13:35 schreef Amarantha het volgende:
Hmm ben mijn mondkapjes ineens kwijt.
Bij de Lidl vond ik het best druk vanochtend. rond 11 uurquote:Op woensdag 23 december 2020 13:34 schreef Koen66 het volgende:
ik was vanochtend nog in de supermarkt hier maar viel reuze mee nog qua drukte
Vanmorgen ook nog mensen die met z'n tweeën gingen winkelen. Loopt kerel met een leeg karretje achter zijn vrouw aan. Blijkbaar erg lastig.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
'nee maar het is niet druk hoor, heus niet, wk voetbal enzo'
Ik las het net ja.quote:
Ben aan het roken dus denk het niet.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb je al gekeken of je ze op hebt?
Fijn.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mooi, ik had nog een ongeopende zak hondenvoer staan. Gisteren gratis aangeboden via een buurtapp en nu al iemand blij mee kunnen maken..![]()
Liefquote:Op woensdag 23 december 2020 13:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mooi, ik had nog een ongeopende zak hondenvoer staan. Gisteren gratis aangeboden via een buurtapp en nu al iemand blij mee kunnen maken..![]()
De grootste ergernis is dat je moet benadrukken dat deze tt ergernis zou moeten oproepenquote:
Misschien iets voor het asiel?quote:Op woensdag 23 december 2020 13:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
En nu nog zijn mandjes en dekens e.d. Maar daar zitten zijn haren op. Dus die ga ik of wassen of gewoon weggooien. Ik denk toch het laatste...
Ja, kan ook nog idd...quote:Op woensdag 23 december 2020 13:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien iets voor het asiel?
altijd baas boven baasquote:Op woensdag 23 december 2020 13:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De grootste ergernis is dat je moet benadrukken dat deze tt ergernis zou moeten oproepen
vertelquote:Op woensdag 23 december 2020 13:56 schreef Haags het volgende:
Ik heb echt een hele foute grap gemaakt
Tering wat zijn die mensen lelijk zoquote:
Wat voor lamp?quote:Op woensdag 23 december 2020 14:24 schreef Amarantha het volgende:
Boehoe Kruidvat had niet de lamp die ik wil hebben dus moet ik alsnog online doenis het er mss dit jaar nog.
Een lamp om in mijn plafondlamp te doen zodat ik van mijn woonkamer een hoerenkeet kan maken of roze of paars of gewoon normaal licht dimmen. Of welke kleur je ook wil.quote:
Ik kijk naar een Gerrie bij het Dartenquote:
Je verwacht het niet.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:37 schreef Amarantha het volgende:
Mweh het was weer teringdruk in de winkel en pff.
Laat Bob Ross een vriendelijk wolkje maken om de boodschappen te doen.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:41 schreef kwiwi het volgende:
Moet nog de laatste boodschapoen doen maar geen zin om me aan te kleden
Gisteren weer 2u bob ross liggen kijken in bedquote:Op woensdag 23 december 2020 14:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Laat Bob Ross een vriendelijk wolkje maken om de boodschappen te doen.
Bob
quote:Op woensdag 23 december 2020 14:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slaap je bijna begint hij weer zijn kwast te mishandelen in dat potje met water.
Er is gewoon een Bos Ross museumtentoonstelling in Nederlandquote:
In Amsterdam zeker?quote:Op woensdag 23 december 2020 15:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er is gewoon een Bos Ross museum in Nederland
Serieus?quote:Op woensdag 23 december 2020 15:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er is gewoon een Bos Ross museumtentoonstelling in Nederland
https://www.museummore.nl(...)-ross-happy-painting
ies racieschquote:Op woensdag 23 december 2020 14:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kijk naar een Gerrie bij het Darten
https://www.dekwast.nl/artikel/rembr-olieverfkist-master kan je die niet door laten sturen?quote:Op woensdag 23 december 2020 14:55 schreef kwiwi het volgende:
Ik wilde een bob ross starterset kopen, maar is hier niet te krijgen..Dan maar zelf wat spullen bij elkaar rapen als de hobbywinkel weer open is half januari.
Ik zie het ja. In Gorsel tussen Deventer en Zutphenquote:
Nee alles boven de 60 euro incl. verzenden betaal ik een godsvermogen aan extra btw en douanekosten over. Meestal laat ik dingen dan ook naar een pakketshop over de grens sturen, maar daar kan ik nu niet meer komenquote:Op woensdag 23 december 2020 15:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.dekwast.nl/artikel/rembr-olieverfkist-master kan je die niet door laten sturen?
Dat wordt bakken.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:12 schreef Karzai het volgende:
Zoek een geurtje van gebakken appeltaart voor in huis
ohja jij zit met douanemeuk natuurlijkquote:Op woensdag 23 december 2020 15:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee alles boven de 60 euro incl. verzenden betaal ik een godsvermogen aan extra btw en douanekosten over. Meestal laat ik dingen dan ook naar een pakketshop over de grens sturen, maar daar kan ik nu niet meer komen
retesimpelquote:Op woensdag 23 december 2020 15:13 schreef kwiwi het volgende:
Misschien dit jaar toch eens zelf proberen oliebollen te bakken..
Alleen Amazon Duitsland.. maar zelfde probleem dan uiteraard.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ohja jij zit met douanemeuk natuurlijk
en amazon dan? of heb je dat daar niet?
bol.ch ?quote:Op woensdag 23 december 2020 15:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen Amazon Duitsland.. maar zelfde probleem dan uiteraard.
dat sowiesoquote:Op woensdag 23 december 2020 15:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat m'n hele appartement dan nog dagen naar oliebollen ruikt
Ja, maar geen frituurpan of pitje waar ik de pan met olie op zou kunnen zetten helaas. Dus moet dan in de keuken.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat sowieso
heb je een balkon?
Rondjes lopen.quote:
En appeltaart pickwick theequote:Op woensdag 23 december 2020 15:20 schreef Amarantha het volgende:
Je hebt ook geurkaarsen met appelgebak geur.
quote:Het RIVM meldt woensdag 10.447 nieuwe positieve coronatests. Dat zijn er minder dan het gemiddelde van de afgelopen zeven dagen (11.788). Wel is er sprake van een stijging ten opzichte van de vorige dag, terwijl de dagcijfers de afgelopen twee dagen juist daalden.
Dit is overzichtelijker hoorquote:
Jij je zin.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is overzichtelijker hoor
#COVID19NL statistieken t.o.v. gisteren:
Positief getest: 10447
Totaal: 721071 (+10388 ivm -59 corr.)
Opgenomen*: 297
Huidig*: 1686 (-17)
Opgenomen op IC*: 56
Huidig*: 603 (+17)
* LCPS cijfers - http://lcps.nu
Overleden: 106
Totaal: 10737
https://twitter.com/mzelst/status/1341749404710154241
quote:
en chocolade oplossen in melkquote:Op woensdag 23 december 2020 15:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik drink dus geen chocolademelk met kerst.
Nee ik ben lui en wil gewoon een pak.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en chocolade oplossen in melk?
a la Laplace?
Toch blijft dat de meest epische serie ooit...quote:
quote:Op woensdag 23 december 2020 15:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toch blijft dat de meest epische serie ooit...![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 december 2020 15:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toch blijft dat de meest epische serie ooit...![]()
![]()
Gewoon counteren.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:33 schreef FranticDJ het volgende:
deze schalt hier moeilijk hard door de straaten niet van mijn adres
Een paar jaar geleden had ik een "Elise" voor sinterklaas. Elise is ook een titel van een Liedje van Duijts. Zij heeft echt een grafhekel aan die muziek. Had ik een afbeelding van de desbetreffende single uitgeprint en opgeplakt op de opening van de Surprisequote:Op woensdag 23 december 2020 15:33 schreef FranticDJ het volgende:
deze schalt hier moeilijk hard door de straaten niet van mijn adres
quote:Op woensdag 23 december 2020 15:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden had ik een "Elise" voor sinterklaas. Elise is ook een titel van een Liedje van Duijts. Zij heeft echt een grafhekel aan die muziek. Had ik een afbeelding van de desbetreffende single uitgeprint en opgeplakt op de opening van de Surprise![]()
![]()
![]()
MOcht ze die doorprikken.![]()
![]()
Die heeft wel ruime ervaring met doorprikken huehuequote:Op woensdag 23 december 2020 15:40 schreef FranticDJ het volgende:
Wacht wat. Vergeet ik de staple.
@:bomenverzameling heb jij een surprise gemaakt voor siswet? die schijnt Elise te heten
en bossie maar stoer doen met 'gleuven vullen'quote:Op woensdag 23 december 2020 15:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die heeft wel ruime ervaring met doorprikken huehue
Brrr.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en bossie maar stoer doen met 'gleuven vullen'
daar kan heel die postwagen in
Waarschijnlijk na de jaarwisseling ergensquote:Op woensdag 23 december 2020 15:44 schreef FranticDJ het volgende:
Fijn als mensen na een terugbelverzoek ook echt zouden terugbellen.
Aansteller, het zijn bijna voorjaarstemperaturenquote:
Ja, schiet niet op als het gaat over iets wat volgende week afgehandeld moet wordenquote:Op woensdag 23 december 2020 15:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarschijnlijk na de jaarwiasseling ergens
quote:Op woensdag 23 december 2020 15:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aansteller, het zijn bijna voorjaarstemperaturen
Ja. zoietsquote:
Het was niet via FOK!, ik denk niet dat zij hier op het forum zit....quote:Op woensdag 23 december 2020 15:40 schreef FranticDJ het volgende:
Wacht wat. Vergeet ik de staple.
@:bomenverzameling heb jij een surprise gemaakt voor siswet? die schijnt Elise te heten
Dit zijn geen handige dagen voor urgentie kwestiesquote:Op woensdag 23 december 2020 15:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja, schiet niet op als het gaat over iets wat volgende week afgehandeld moet worden
siswet zit ook niet op fok afaikquote:Op woensdag 23 december 2020 15:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. zoiets
[..]
Het was niet via FOK!, ik denk niet dat zij hier op het forum zit....
Ik weet dus niet wie Siswet is. Is dat erg??quote:Op woensdag 23 december 2020 15:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
siswet zit ook niet op fok afaik
Nee vertel mij wat, maarjaquote:Op woensdag 23 december 2020 15:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit zijn geen handige dagen voor urgentie kwesties
houden zo.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik weet dus niet wie Siswet is. Is dat erg??![]()
De gemiddelde dagtemperatuur in april was 9,2 en in mei 13,1 graden en het is momenteel 12/13 graden.quote:
Fake Newsquote:Op woensdag 23 december 2020 15:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
houden zo.
@:budapestenaar is groot fan iig
Nou jij brengt d'r wel ongezond vaak ter sprake, lijkt haast alsof je een fascinatie er voor hebt ...quote:Op woensdag 23 december 2020 15:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
houden zo.
@:budapestenaar is groot fan iig
Aandelen in Siswet BV waarschijnlijk.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou jij brengt d'r wel ongezond vaak ter sprake, lijkt haast alsof je een fascinatie er voor hebt ...
ja nouja. een dame die een 18 wieler kan keren in de anjer is op een bepaalde manier wel fascinerend. Vooral het soort volk dat er een stiffy van krijgt, die je dus ook in andere delen van het forum ziet posten.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou jij brengt d'r wel ongezond vaak ter sprake, lijkt haast alsof je een fascinatie er voor hebt ...
hue hue inquote:Op woensdag 23 december 2020 15:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aandelen in Siswet BV waarschijnlijk.
Gohquote:Op woensdag 23 december 2020 15:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De deur van KPD kun je ook beter dicht houden.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja nouja. een dame die een 18 wieler kan keren in de anjer is op een bepaalde manier wel fascinerend. Vooral het soort volk dat er een stiffy van krijgt, die je dus ook in andere delen van het forum ziet posten.
Kijk je toch wel anders naar zo iemand.
ja klopt wel ja..quote:Op woensdag 23 december 2020 15:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De deur van KPD kun je ook beter dicht houden.
koud tochquote:Op woensdag 23 december 2020 15:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De gemiddelde dagtemperatuur in april was 9,2 en in mei 13,1 graden en het is momenteel 12/13 graden.
Dat natte vind ik vervelender.quote:
Dat had ik vorige week ook 2 dagen.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja
Ben m'n stem kwijt aan het raken lijkt 't wel :s
Mja ik heb het wel vaker door m'n medicijnen..quote:Op woensdag 23 december 2020 16:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat had ik vorige week ook 2 dagen.
Geen ceaureauna?quote:Op woensdag 23 december 2020 16:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja ik heb het wel vaker door m'n medicijnen..
Neuhquote:
Iets minder enthousiast kerstliedjes zingen onder de douche.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Neuh
voor beetje stemverlies wat ik wel vaker heb ga ik me ook niet laten testen zonder verdere klachten te hebben
quote:Op woensdag 23 december 2020 16:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iets minder enthousiast kerstliedjes zingen onder de douche.
Zo blij dat ik alles gewoon in de ondergrondse container kan stortenquote:Op woensdag 23 december 2020 16:07 schreef FranticDJ het volgende:
Gaat lekker met die kliko's hier
Eerst worden de nieuwe een week 'te laat' geleverd.
Nu komen ze de oude een dag eerder ophalen dan aangekondigd..
Sprak vanmorgen een collega vanuit Newbury buiten Londen en die vertelde me dat ze aardig wat jongeren kende die momenteel getroffen zijn door corona, volgens haar lijkt het dieet van Covid-19 dus wel degelijk te wijzigen daar.quote:
Op nieuwe adres ookquote:Op woensdag 23 december 2020 16:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo blij dat ik alles gewoon in de ondergrondse container kan storten
Worden ze erg ziek of is het een mild griepje?quote:Op woensdag 23 december 2020 16:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sprak vanmorgen een collega vanuit Newbury buiten Londen en die vertelde me dat ze aardig wat jongeren kende die momenteel getroffen zijn door corona, volgens haar lijkt het dieet van Covid-19 dus wel degelijk te wijzigen daar.
Heerlijk!quote:Op woensdag 23 december 2020 16:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Op nieuwe adres ookniks scheiden. hopla.
Ja, wel raar hoor. Deze gemeente gaat als enige stug vast houden aan het duurdere thuis scheidenquote:
Flinke griepverschijnselen maar vooralsnog geen ziekenhuisopnames waar ze van wist maar wel meest mannen tussen de 20 en 45.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Worden ze erg ziek of is het een mild griepje?
Hier word je wel geacht plastic afzonderlijk aan te leveren. Maar daar heb ik geen trek in.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja, wel raar hoor. Deze gemeente gaat als enige stug vast houden aan het duurdere thuis scheiden
Terwijl het allemaal met de zelfde inzamelaar op 1 hoop richting Rotterdam gaat voor scheiding..
quote:Op woensdag 23 december 2020 16:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flinke griepverschijnselen maar vooralsnog geen ziekenhuisopnames waar ze van wist maar wel meest mannen tussen de 20 en 45.
De mannengriep XXL
heb je daar ook aparte ondergrondse containers voor dan?quote:Op woensdag 23 december 2020 16:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier word je wel geacht plastic afzonderlijk aan te leveren. Maar daar heb ik geen trek in.
Nee, die zakjes kun je wekelijks of tweewekelijks buiten zettenquote:Op woensdag 23 december 2020 16:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb je daar ook aparte ondergrondse containers voor dan?
Tering wat koud.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier gaat her vanaf overmorgen weer vriezen, op de berg dan -13
Sneeuwquote:Op woensdag 23 december 2020 16:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier gaat her vanaf overmorgen weer vriezen, op de berg dan -13
ja paupersysteem. is hier ookquote:Op woensdag 23 december 2020 16:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, die zakjes kun je wekelijks of tweewekelijks buiten zetten![]()
Begin ik niet aan
Tof!quote:Op woensdag 23 december 2020 16:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja denk ook wel hier wat sneeuw komende week
quote:Op woensdag 23 december 2020 16:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
30 graden? De palmbomen schieten nu links en rechts omhoog in de woonkamer?
Ik ben principieel tegen meerdere vuilnisbakken in mijn keuken. Dus ik boycot het systeemquote:Op woensdag 23 december 2020 16:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier gelukkig overal containers voor, alleen karton wordt 1x per maand opgehaald.
Ik heb deze laatst gekocht, had toch een hoek over in de keukenquote:Op woensdag 23 december 2020 16:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben principieel tegen meerdere vuilnisbakken in mijn keuken. Dus ik boycot het systeem
Die ene waar steeds een paar cent verschil in zat?quote:Op woensdag 23 december 2020 16:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben nog steeds met die factuur in Excel met afwijkend eindbedrag bezigHeb maar hulptroepen ingeschakeld want ik wil betaald krijgen.
Oh god, nog steeds?quote:Op woensdag 23 december 2020 16:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben nog steeds met die factuur in Excel met afwijkend eindbedrag bezigHeb maar hulptroepen ingeschakeld want ik wil betaald krijgen.
Sluit dat wel goed af tegen nare luchtjes?quote:Op woensdag 23 december 2020 16:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb deze laatst gekocht, had toch een hoek over in de keuken
[ afbeelding ]
Maar nu krijg ik natuurlijk ook continu spam van het wwf om lid te worden
Mja wij hadden alleen groen en grijs, beide werd 2x per maand ingezameld. En papier moest je gewoon bundelen en dan werd dat 1x per maand ingezameld. PMD in van die xxl boterhamzakken wat 1x per maand ingezameld werd.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier gelukkig overal containers voor, alleen karton wordt 1x per maand opgehaald.
2,68 in totaal. Er gaat ergens iets niet goed in Excel. Heb er de afgelopen 15 jaar nog niet eerder problemen mee gehad, dus ik vind het heel raar.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die ene waar steeds een paar cent verschil in zat?
Totaal debielquote:Op woensdag 23 december 2020 16:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja wij hadden alleen groen en grijs, beide werd 2x per maand ingezameld. En papier moest je gewoon bundelen en dan werd dat 1x per maand ingezameld. PMD in van die xxl boterhamzakken wat 1x per maand ingezameld werd.
Nu hebben we een blauwe bak erbij voor papier, wat nog steeds 1x per maand ingezameld wordt. Grijs gaat naar 1x per maand, PMD wordt 2x per maand (nog steeds in die boterhamzakken) en groen ook 2x per maand..
maar alles wordt in 1 vrachtwagen opgehaald en gaat op 1 hoop. Gaat vervolgens naar een verwerker die het vervolgens zelf gaat scheiden.
Het probleem zit in Excel, maar ik vind het apart dat ik er nu ineens problemen mee heb en niet eerder, terwijl ik voor iedereen hetzelfde sjabloon gebruik.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh god, nog steeds?Wat een onsysteem zeg.
Nee maar daar heb ik eigenlijk geen last van moet ik zeggen.. Sowieso bij papier en plastic natuurlijk niet, en glas laat ik de deksel op zitten. Ze zitten met klittenband aan elkaar en elke tas heeft hengsels, dus kan er zo naar de container mee lopen (als ik niet te lui benquote:Op woensdag 23 december 2020 16:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sluit dat wel goed af tegen nare luchtjes?
Mja het in huis scheiden is niet zo'n ramp. Het is meer waar laat je de grotere zakken. En met name die PMD bende: vlees verpakkingen enzo. Dat gaat keihard meuren + trekt ongedierte aan die zo door die boterhamzakken heen vreten.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben principieel tegen meerdere vuilnisbakken in mijn keuken. Dus ik boycot het systeem
Ik heb een vuilnisbak met actief koolstof filter.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sluit dat wel goed af tegen nare luchtjes?
Dat linkse vak zit zeker tweemaal per week vol?quote:Op woensdag 23 december 2020 16:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb deze laatst gekocht, had toch een hoek over in de keuken
[ afbeelding ]
Maar nu krijg ik natuurlijk ook continu spam van het wwf om lid te worden
Klinkt wel handigquote:Op woensdag 23 december 2020 16:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee maar daar heb ik eigenlijk geen last van moet ik zeggen.. Sowieso bij papier en plastic natuurlijk niet, en glas laat ik de deksel op zitten. Ze zitten met klittenband aan elkaar en elke tas heeft hengsels, dus kan er zo naar de container mee lopen (als ik niet te lui ben).
Jezus wat een gedoe, en als het toch op één hoop gaat zou ik niet gemotiveerd zijn om het te scheiden..quote:Op woensdag 23 december 2020 16:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja wij hadden alleen groen en grijs, beide werd 2x per maand ingezameld. En papier moest je gewoon bundelen en dan werd dat 1x per maand ingezameld. PMD in van die xxl boterhamzakken wat 1x per maand ingezameld werd.
Nu hebben we een blauwe bak erbij voor papier, wat nog steeds 1x per maand ingezameld wordt. Grijs gaat naar 1x per maand, PMD wordt 2x per maand (nog steeds in die boterhamzakken) en groen ook 2x per maand..
maar alles wordt in 1 vrachtwagen opgehaald en gaat op 1 hoop. Gaat vervolgens naar een verwerker die het vervolgens zelf gaat scheiden.
Ik bewaar vleesverpakkingen nu in de koelkast als de vuilniszak nog lang nie vol is. Of gooi het beneden gelijk in de container.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja het in huis scheiden is niet zo'n ramp. Het is meer waar laat je de grotere zakken. En met name die PMD bende: vlees verpakkingen enzo. Dat gaat keihard meuren + trekt ongedierte aan die zo door die boterhamzakken heen vreten.
Ik ben daarom wel blij met de PMD-kliko. Gewoon zsm buiten weggooien en klaar.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja het in huis scheiden is niet zo'n ramp. Het is meer waar laat je de grotere zakken. En met name die PMD bende: vlees verpakkingen enzo. Dat gaat keihard meuren + trekt ongedierte aan die zo door die boterhamzakken heen vreten.
Ja door al m'n potten met augurken.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat linkse vak zit zeker tweemaal per week vol?
Ik heb in een klein keukenkastje een bak staan voor karton, alleen grote dingen passen er niet in maar dan moet ik maar even extra lopen.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Yes, daarom begin ik er dus niet aan. Heb dat op mijn vorige adres letterlijk een keer meegemaakt dat een muis in zo'n zak geknaagd was.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee klopt, maarja die grijze bak wordt maar 1x per maand geleegd. Das best een probleem als je een groter huishouden hebt.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jezus wat een gedoe, en als het toch op één hoop gaat zou ik niet gemotiveerd zijn om het te scheiden..
Oh bahquote:Op woensdag 23 december 2020 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik bewaar vleesverpakkingen nu in de koelkast als de vuilniszak nog lang nie vol is. Of gooi het beneden gelijk in de container.
een keer maden gehad in mijn prullenbak![]()
![]()
Dat had ik dus liever gezien dan zo'n papierbakquote:Op woensdag 23 december 2020 16:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben daarom wel blij met de PMD-kliko. Gewoon zsm buiten weggooien en klaar.
Dit doe ik dus ook met die zakken sla en spinazie enzo, als het niet goed meer is en ik geen zin heb om meteen naar de GFT te lopen. Maar dan vergeet ik het steeds en heb ik na een week nog zo'n zak slootwater in de koelkast liggenquote:Op woensdag 23 december 2020 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik bewaar vleesverpakkingen nu in de koelkast als de vuilniszak nog lang nie vol is. Of gooi het beneden gelijk in de container.
een keer maden gehad in mijn prullenbak![]()
![]()
Wat denk je dat er hier 's nachts op straat vlak gebeurd. Tussen op straat plaatsen en inzamelen dus..quote:Op woensdag 23 december 2020 16:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Yes, daarom begin ik er dus niet aan. Heb dat op mijn vorige adres letterlijk een keer meegemaakt dat een muis in zo'n zak geknaagd was.
Daarom mogen we PMD pas woensdagavond laat neerzetten. Het liefst donderdagochtend voor zevenen maar ja doei.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wat denk je dat er hier 's nachts op straat gebeurd.
Tig katten en meeuwen die los gaan.
ja nou ja alles beter dan beestjes.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit doe ik dus ook met die zakken sla en spinazie enzo, als het niet goed meer is en ik geen zin heb om meteen naar de GFT te lopen. Maar dan vergeet ik het steeds en heb ik na een week nog zo'n zak slootwater in de koelkast liggen
Dat is hier met alle afval zo. 's avonds na 20 of 21u maar liefst de inzameldag voor 7uquote:Op woensdag 23 december 2020 16:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom mogen we PMD pas woensdagavond laat neerzetten. Het liefst donderdagochtend voor zevenen maar ja doei.
Gergi?quote:Op woensdag 23 december 2020 16:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja door al m'n potten met augurken.
Dat vind ik teveel werkquote:Op woensdag 23 december 2020 16:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb in een klein keukenkastje een bak staan voor karton, alleen grote dingen passen er niet in maar dan moet ik maar even extra lopen.
Een prullenbak met PMD, dat is het meeste.
Een klein bakje met restafval, dat leeg ik zo nu en dan, want de grote prullenbak hiervan staat in het hok van de wasmachine
En dan in het gootsteenkastje staat GFT.
O en ik heb ook nog een klein bakje met glas ergens weggemoffeld, maar dat is echt heel weinig.
GFT en rest is hier gelukkig ondergronds dus dat mag ik zelf bepalenquote:Op woensdag 23 december 2020 16:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat is hier met alle afval zo. 's avonds na 20 of 21u maar liefst de inzameldag voor 7u
quote:Op woensdag 23 december 2020 16:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik had laatst een made in de koelkastDenk dat die gewoon uit dat rauwe groenvoer van de beesten is gekropen.
Ja is het ookquote:
Hier ook zo.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat is hier met alle afval zo. 's avonds na 20 of 21u maar liefst de inzameldag voor 7u
ik had laatst brand in mijn koelkast dat was ook geen pretjequote:Op woensdag 23 december 2020 16:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik had laatst een made in de koelkastDenk dat die gewoon uit dat rauwe groenvoer van de beesten is gekropen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op woensdag 23 december 2020 16:35 schreef Haags het volgende:
I
[..]
ik had laatst brand in mijn koelkast dat was ook geen pretjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 23 december 2020 16:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Vakantie 2021 is geboekt![]()
Nu wel net annuleringsverzekering
Op mijn vorige adres moest ik wel scheiden omdat de huisbaas de vuilniszakken ophaalde en wegbracht. Vond het echt vreselijk. En de muizen dansten de horlepiep rond mijn zakken en bakkenquote:Op woensdag 23 december 2020 16:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja is het ookVooral die bak met restafval staat in de weg. Maar ik probeer het allemaal zoveel mogelijk weg te moffelen, anders heb je inderdaad drie grote bakken in je appartementje gefrot. En dan heb ik nog een aardige keuken, maar als je een studiootje hebt
Waarheen?quote:Op woensdag 23 december 2020 16:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Betaalt die wel uit als je door coronaregels ineens niet meer kan gaan? Dacht dat dat niet meer gedekt was.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:37 schreef Lospedrosa het volgende:
De BBC melde dit erg ongemakkelijk vanmorgen.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:38 schreef kwiwi het volgende:
COR / Zwitserland jaagt op meer dan 10.000 Britse skitoeristen
Zou ik een finders fee krijgen als ik ze vind en meld?![]()
Balquote:Op woensdag 23 december 2020 16:38 schreef FranticDJ het volgende:
Wat gaan jullie eten?
Ik ga voor een gehaktbal met snijbonen en gekookte pieper
"Epidemie in het bestemmingsgebied" is een uitgezonderde reden van veel annuleringsverzekeringen idd.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Betaalt die wel uit als je door coronaregels ineens niet meer kan gaan? Dacht dat dat niet meer gedekt was.
quote:Op woensdag 23 december 2020 16:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bal![]()
ik heb stamppot andijvie met een dikke sappige worst
Alsof natuurrampen gedekt worden door de verzekeringquote:Op woensdag 23 december 2020 16:37 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2020 16:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Verslaving die ik al van jongs af aan zo af en aan heb, augurken met kaas
Ovenschotel part 2quote:Op woensdag 23 december 2020 16:38 schreef FranticDJ het volgende:
Wat gaan jullie eten?
Ik ga voor een gehaktbal met snijbonen en gekookte pieper
Over natuurrampen gesproken. Mag ik een foto van jou?quote:Op woensdag 23 december 2020 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof natuurrampen gedekt worden door de verzekering
Ja och whatever, is alleen voor de aanbetaling.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Betaalt die wel uit als je door coronaregels ineens niet meer kan gaan? Dacht dat dat niet meer gedekt was.
quote:Op woensdag 23 december 2020 16:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Over natuurrampen gesproken. Mag ik een foto van jou?
quote:Op woensdag 23 december 2020 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Epidemie in het bestemmingsgebied" is een uitgezonderde reden van veel annuleringsverzekeringen idd.
daar ging mn waterquote:Op woensdag 23 december 2020 16:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Leuk. Hoop dat het door gaatquote:Op woensdag 23 december 2020 16:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja och whatever, is alleen voor de aanbetaling.
Zeg wel dat oma dood gaat dan.
We gaan naar viva la france.
Ga jij de oudejaarsconference doen dit jaar, please do?quote:Op woensdag 23 december 2020 16:42 schreef Haags het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 december 2020 16:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Haags van 't Hek.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga jij de oudejaarsconference doen dit jaar, please do?
Wilde manquote:Op woensdag 23 december 2020 16:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja och whatever, is alleen voor de aanbetaling.
Zeg wel dat oma dood gaat dan.
We gaan naar viva la france.
Nou toen met die vulkaanuitbarsting toen toch wel?quote:Op woensdag 23 december 2020 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof natuurrampen gedekt worden door de verzekering
Staat je beter dan je grapjas.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:45 schreef Haags het volgende:
Ik heb vandaag wel mijn lolbroek aan jongens
trekt mevrouw haags straks nog haar grapjurk uit?quote:Op woensdag 23 december 2020 16:45 schreef Haags het volgende:
Ik heb vandaag wel mijn lolbroek aan jongens
Haags op het podiumquote:Op woensdag 23 december 2020 16:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga jij de oudejaarsconference doen dit jaar, please do?
stand up kwartiertjequote:Op woensdag 23 december 2020 16:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Haags op het podium
[ afbeelding ]
En dan om 21:00 brullen dat lunchgenot geopend is.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Haags op het podium
[ afbeelding ]
Die Eyjaklaliflavvul?quote:Op woensdag 23 december 2020 16:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou toen met die vulkaanuitbarsting toen toch wel?
Het kan!quote:Op woensdag 23 december 2020 16:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als het kan ga ik echt een zon vakantie boeken
Ik was toen zowaar eens met de boot naar Engelandquote:Op woensdag 23 december 2020 16:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die Eyjaklaliflavvul?
Dat weet ik niet meer eerlijk gezegd.
Dat zijn meestal lelijke tokkies die zoiets doen.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
US Foei!![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)-kinderen~ac9f04df3/
Vieze Kimquote:Op woensdag 23 december 2020 16:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zijn meestal lelijke tokkies die zoiets doen.
Ah dat is die ene die blonde..dat is wel een leuk mens ja.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:00 schreef kwiwi het volgende:
Er was eens zo'n real life soap van een pornoster op RTL geloof ik, die was best vermakelijkZe was Nederlands naar woonde in de VS o.i.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |